Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2010-07-28 17:54 Porlasztó

bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
SoundkeY írta: Megvolt ma a pillango kiszedes , EGR / szivosor tisztitas, huto takaritas.....nem volt olyan koszos .......megneztuk a csucsokat is:


Kiszedtétek a pillangókat az M57N motorból?





Nem tom miért olyan meglepő ez, a német meg az angol fórumok tele vannak tanácsokkal és szerelési útmutatókkal hogy hogyan kell ezt csinálni, azért hogy megmentsék a motorok életét, én is azt mondom mindenkinek hogy azonnal dobálja ki belőle



Pont tegnap javítottunk egy 535d-t, ami csörgött kis fordulaton, és 1 literes + fogyasztása volt. A tesztmodulok mindegyike a Flapek állapotát kérdezte. Délután kapott az autó egy új szívósort, és minden újra tökéletes lett.



de ha csak annyit csináltok hogy kiveszitek őket hogy ne csörögjenek akkor nem oldódott volna meg a probléma???

Hori Elküldve: 2010-07-28 12:39 Porlasztó

bmw320d4 írta:
SoundkeY írta: Megvolt ma a pillango kiszedes , EGR / szivosor tisztitas, huto takaritas.....nem volt olyan koszos .......megneztuk a csucsokat is:


Kiszedtétek a pillangókat az M57N motorból?





Nem tom miért olyan meglepő ez, a német meg az angol fórumok tele vannak tanácsokkal és szerelési útmutatókkal hogy hogyan kell ezt csinálni, azért hogy megmentsék a motorok életét, én is azt mondom mindenkinek hogy azonnal dobálja ki belőle

Hori Elküldve: 2010-07-27 15:59 Lengéscsillapitó

Woockie írta:
K_Gergo írta: 2004 év végi e46 320d M-es gátlók-rugók passzolnak az enyémbe (2000/10, 330Ci)?
15 kg súlykülönbség van köztük, ha a futómű szerkezetileg egyezik, elvileg használható, nemde?

Elvileg van kulon 4 es kulon 6hengereshez. Szoval valami azt sugja, h nem javasolt. En is ebben a gondban vagyok, 4hengereshez annyi van, mint a szemet, 6hengereshez ritkabban talalni... Szoval ha biztos valaszt kapsz valahol, jo-e, engem is erdekelne!




az összes tuningcég külön hozza a 4és 6 hengeresekhez a lengéscsillapítókat, lehet hogy külsőleg eggyezik de bellül csak van valami difi

Hori Elküldve: 2010-07-22 17:32 Társalgó

YELLOW írta: gyors kérdés:

E39-en elfér 8,5x17 ET13 és 10x17 ET15 alufelni? szerintem el, de kellene megerőítés.



el

Hori Elküldve: 2010-07-18 17:07 8. BMW Dreamcars tali Ilz-ben Juli 17

Lacci írta:
Hori írta: akinek van rá lehetősége az próbáljon ki egyszer egy ilyen KTM Xbow ot, kegyetlen amit megy /ja és ne legyen akkora hülye mint mi hogy bukó nélkül viszi mert 170nél már kicsit lobogott a fülünk meg a szemünk/ nagyon jól szórakoztunk azalatt a fél óra alatt amíg nyüstöltük kb a gumik 50%-át hagytuk ott az aszfalton 0-100ra 3,8at ad meg a gyár, mi nem tudom hogy mennyi idő alatt értük el de végig húztuk a gumicsikot az aszfalton, nagyon jól kezelhető igazi élményautó ha pl 80nál 2esben elkezdesz előzni padlógázzal akkor végig sikító kerékkel keresztbe fogysz elmenni a másik autó mellett, emellett még ráadásul meglepően jól el lehet benne férni és jobban rugózik mint az én e46om vagy Sala E30a





Kivel és mit kellett művelni, hogy ezzel gurulhassatok?
Mér nem mondtátok, hogy nem csak passzív autómutogatás lesz Ilzben, egy ilyenért lehet kihagytam volna a tegnapi medencés grilles partyzást.




ez úgy volt hogy Salával odaballagtunk és megkérdezte hogy akkor hogy meg mennyi, mondja a srác hogy 60euro 30perc plusz 150euro kaucio és beleülünk oda viszzük és arra megyünk amerre csak akarunk, ezt nem akartuk elhinni megkérdeztük még 1x de ugyan azt mondta, kifizettük a 60eurot letettük a kauciot bepattantunk és már toltuk is neki, 35 perc múlva visszaértünk kiszáltunk visszakaptuk a kauciot és ennyi, most nézegettem mobilét hogy mennyiért vannak ilyenek de 13milka alatt nincs

Hori Elküldve: 2010-07-18 16:10 8. BMW Dreamcars tali Ilz-ben Juli 17

Így vonult a csapat

Hori Elküldve: 2010-07-18 16:08 8. BMW Dreamcars tali Ilz-ben Juli 17

akinek van rá lehetősége az próbáljon ki egyszer egy ilyen KTM Xbow ot, kegyetlen amit megy /ja és ne legyen akkora hülye mint mi hogy bukó nélkül viszi mert 170nél már kicsit lobogott a fülünk meg a szemünk/ nagyon jól szórakoztunk azalatt a fél óra alatt amíg nyüstöltük kb a gumik 50%-át hagytuk ott az aszfalton 0-100ra 3,8at ad meg a gyár, mi nem tudom hogy mennyi idő alatt értük el de végig húztuk a gumicsikot az aszfalton, nagyon jól kezelhető igazi élményautó ha pl 80nál 2esben elkezdesz előzni padlógázzal akkor végig sikító kerékkel keresztbe fogysz elmenni a másik autó mellett, emellett még ráadásul meglepően jól el lehet benne férni és jobban rugózik mint az én e46om vagy Sala E30a



Hori Elküldve: 2010-07-18 15:46 BMW Syndikat Asphaltfieber 2010

Programm

Freitag, 23. Juli 2010
ab 10.00 Uhr Einlass (24 Stunden)
13.30 - 19.00
Sprintwettbewerbe 1/4-Meile / Qualifikation I ** / Dragstershowläufe
14.00 - 14.30 Uhr
Drift Show Live-Strip Racing Team
ab 15.00 Uhr Start der Show & Shine Bewertungen
ab 19.00 Uhr Abendprogramm: Warm Up Party im Partyzelt
DJ - Beam & DJ Hendrix (members of Energie Brothers), Erotik - Show
Breakdance - Performance
Samstag, 24. Juli 2010
ab 07.00 Uhr Frühaufsteher - Frühstück
09.00 - 18.00 Uhr Show & Shine Bewertungen im Bewertungszelt *
ab 09.00 Uhr Fahrdynamik Parcours **
ab 10.00 Uhr Emma - Sound Contest *
10.00 - 15.00 Uhr
Sprintwettbewerbe 1/4-Meile / Qualifikation II ** / Dragstershowläufe
11.30 - 12.00 Uhr
Driftshow Live Strip vs. Instruktoren Börse
ab 14.00 Uhr Sexy Car Wash
15.00 - 16.30 Uhr

Drift Show Live Strip vs. Instruktoren Börse,

Public Drift, Drifttaxi **
16.30 - 20.00 Uhr Sprintwettbewerbe 1/4 Meile / Qualifikation III ** / Dragstershowläufe
20.00 - 22.00 Nightrace 1/4-Meile mit Feuer-Show ** / Dragstershowläufe
ab 19.00 Uhr Abendprogramm: *
Die größte blau-weiße Party aller Zeiten

LIVE am Plattenteller!!!!
Louis Garcia feat. Sidney King
Rockstroh
POPMUSCHILouis
Gentlemen Music

Go Go und Erotikshow
23.45 Höhenfeuerwerk
Sonntag, 25. Juli 2010
ab 07.00 Uhr Frühaufsteher - Frühstück
09.00 - 11.00 Uhr Finale 1/4 Meile Rennen **
ab 9.00 Uhr Fahrdynamik Parcours **
11.00 - 12.30 Uhr Driftshow, Drifttaxi, Public Drift **
ab ca. 11.30 Uhr Pokalvergabe
12.00 - 14.00 Uhr
Freies Fahren 1/4 Meile / Dragstershowläufe

Hori Elküldve: 2010-07-18 15:45 BMW Syndikat Asphaltfieber 2010

Változtattunk kicsit az előzetes terveinken és úgy gondoltuk hogy európa legnagyobb BMW talija idén sem maradhat magyar autók nélkül, akinek van kedve csatlakozni az szóljon idén nem szervezek semmit az idő szűkössége miatt, a kicsi de annál lelkesebb csapathoz még lehet csatlakozni annak aki érzi ezt a filinget, az idei évre annyit változtattunk hogy nincs előtte welt és museum látogatás, péntek éjjel indulunk és szombat délelőttre érünk vasárnap délután meg vissza

Hori Elküldve: 2010-07-18 10:54 8. BMW Dreamcars tali Ilz-ben Juli 17

kint is elismerik a bömöseinket mind a 6an kaptunk díjat

Hori Elküldve: 2010-07-18 10:52 8. BMW Dreamcars tali Ilz-ben Juli 17

Tiba és a díjacskája

Hori Elküldve: 2010-07-18 10:52 8. BMW Dreamcars tali Ilz-ben Juli 17

Salaval nagyon komolyat kocsikáztunk

Hori Elküldve: 2010-07-17 05:49 klíma tisztítás

bmw320d4 írta:
Hori írta:
davech írta: hi!

Voltam töltetni a klíma gázt, 0,4 volt benne 1,5 helyett. Leszívattuk ok, feltöltöttük ok.
Próba: Bekapcsoltuk klímát mit mutat, hát semmit nyomta a sima levegőt, majd a műszeren lévő mérő 30bár fölé ugrott majd pár másodperc alatt nagy szisszenés a motortérből, kis gáz szivárgást lehetett látni... Ezek után a benne lévő gázt leszívattuk.

Kérdésem az lenne hogy van e valami túlnyomó szelep, ha a kompresszor miatt nagy nyomás keletkezik, az kienged. Szerelő srác váltig állítja nem történt baj, csak a túlnyomó szelep engedett ki pont a túlnyomás miatt. Igaz van ilyen szelep?

Valami dugulás van a klíma rendszerében, szűrővel kezdjük a műtétet.

Előre is köszi választ!




háát téged kicsit átbasztak! nincs a klímádban olyan szelep ami úgy enged ki hogy utána vissza is zár
nyomáskapcsoló van rajta ami lekapcsolja ha nagy a nyomás, de nem engedi ki a gázt




Pedig a képen a 3-as számú pont azért van, hogy elengedje a túlnyomást...








igen azért, de mint ahogy írtam " nincs a klímádban olyan szelep ami úgy enged ki hogy utána vissza is zár" nem tudom mennyire vágod azt a szelepet de az egy fém házban egy műanyag lap amit rugó tart és az már nem fog oda visszazárni ahol lennie kéne neki


elvégre alig több mint 10 éve szerelek klímákat

Hori Elküldve: 2010-07-17 00:41 klíma tisztítás

davech írta: hi!

Voltam töltetni a klíma gázt, 0,4 volt benne 1,5 helyett. Leszívattuk ok, feltöltöttük ok.
Próba: Bekapcsoltuk klímát mit mutat, hát semmit nyomta a sima levegőt, majd a műszeren lévő mérő 30bár fölé ugrott majd pár másodperc alatt nagy szisszenés a motortérből, kis gáz szivárgást lehetett látni... Ezek után a benne lévő gázt leszívattuk.

Kérdésem az lenne hogy van e valami túlnyomó szelep, ha a kompresszor miatt nagy nyomás keletkezik, az kienged. Szerelő srác váltig állítja nem történt baj, csak a túlnyomó szelep engedett ki pont a túlnyomás miatt. Igaz van ilyen szelep?

Valami dugulás van a klíma rendszerében, szűrővel kezdjük a műtétet.

Előre is köszi választ!




háát téged kicsit átbasztak! nincs a klímádban olyan szelep ami úgy enged ki hogy utána vissza is zár
nyomáskapcsoló van rajta ami lekapcsolja ha nagy a nyomás, de nem engedi ki a gázt


Hori Elküldve: 2010-07-14 23:37 2. Balatoni POWERFANATICS BMW Találkozó (Augusztus 6-7-8 Zamárdi)

POWERFANATICS írta: Flyer:


Kérnénk egy admint a topic nevét változtassa meg Alsóörsről Zamárdira



Legalább sokkal közelebb van Mauro