Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2010-06-28 19:42 Belsõ

laci318d írta: Hali!

Az én autómban fix hátsó üléssor van.Szeretném ha dönthető lenne.Kérdésem:át lehet valahogy alakítani?



át

Hori Elküldve: 2010-06-28 19:31 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

tsabko írta: A magyar Drift Angyal (Szántó Nikolett) és a nem gyenge kis játékszere Z4 m5!
Ezt a veblapot érdemes végignézegetni nem rossz!
http://nerom3.hu/auto.html



láttuk már menni, nagyon komolyan tolja neki a kis hölgy,

Hori Elküldve: 2010-06-28 18:36 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

[quote="zoltan"]
Hori írta:
zoltan írta: Sziasztok!

Nem találtam ilyen témát és a minap javasolta a szerelőm, hogy tegyek az üzemanyaghoz ilyen adalékot. ProTec-et ajánlották nekem.
Elméletileg a porlasztócsúcsokat tisztítja ki és az üzemanyag rendszert.
Ez hatékony ér valamit, vagy csak pénzkidobás?

Ténylegesen bajom nincsen a kocsival. Onnan adódott ez a javaslat, hogy teljesen kifogyott az üzemanyagom (be sem indult szegény ) és ezért javasolták.



és a protec től nem fog kifogyni vagy üzemanyag nélkül is fog működni????


igen

Elnézést, mert nem voltam teljesen érthető.
Kifogyott teljesen az üzemanyag és felszívhatott minden rossz dolgot a szivattyú, ezért javasolták, hogy ez kitisztít.
Remélem így már jobb a megfogalmazás.
Kérdés, használ e ....?






az tény hogy a tank aljából sok szemetet felszívhatna de a szivattyú alján van 1 szűrö és az nem engedi, de azért hogy megnyugodj 1 kicsit locsold bele ártani nem ártasz neki

Hori Elküldve: 2010-06-28 18:27 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

kempelen írta:
zoltan írta: Sziasztok!

Nem találtam ilyen témát és a minap javasolta a szerelőm, hogy tegyek az üzemanyaghoz ilyen adalékot. ProTec-et ajánlották nekem.
Elméletileg a porlasztócsúcsokat tisztítja ki és az üzemanyag rendszert.
Ez hatékony ér valamit, vagy csak pénzkidobás?

Ténylegesen bajom nincsen a kocsival. Onnan adódott ez a javaslat, hogy teljesen kifogyott az üzemanyagom (be sem indult szegény ) és ezért javasolták.


Castrol TDA-t használok. Egész jól bevált.





én is TDA-t locsolok bele de általában csak télen

Hori Elküldve: 2010-06-28 18:24 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

zoltan írta: Sziasztok!

Nem találtam ilyen témát és a minap javasolta a szerelőm, hogy tegyek az üzemanyaghoz ilyen adalékot. ProTec-et ajánlották nekem.
Elméletileg a porlasztócsúcsokat tisztítja ki és az üzemanyag rendszert.
Ez hatékony ér valamit, vagy csak pénzkidobás?

Ténylegesen bajom nincsen a kocsival. Onnan adódott ez a javaslat, hogy teljesen kifogyott az üzemanyagom (be sem indult szegény ) és ezért javasolták.



és a protec től nem fog kifogyni vagy üzemanyag nélkül is fog működni????




Hori Elküldve: 2010-06-28 18:01 Kavics felverõdés

Woockie írta:
Hori írta: jééé ebben a fórumban is a Yelowwal van a gond

hogy miért nem vagyok meglepve


Te ne rohogj, inkabb arra valaszolj, h ebed holnap? Hogy ontopic is legyen: kepzeld, eszrevettem a szelvedomon egy kavicsfelverodest.




Holnap annyira nem jó egész nap pesten vagyok, szerdán szolnok, sztem csüt vagy péntek jó lenne

Hori Elküldve: 2010-06-28 17:44 Kavics felverõdés

jééé ebben a fórumban is a Yelowwal van a gond

hogy miért nem vagyok meglepve

Hori Elküldve: 2010-06-28 17:22 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

TbBoy írta:
Hori írta:
TbBoy írta: Hori melyik gyári M Performance csomagra gondoltál? Én találtam fent neten kismilliót...
http://www.bmwtuning.hu/ -n van egy pár.
Aztán találtam még ezt:
http://www.autoalkatresz.hu/au...cket-10567

Nekem ami nagyon bejön, csak ilyen kittet nem találtam az ez:
http://www.elementwheels.com/p...e90m3f14ti

Te mit ajánlasz?



Ezek a sima M-ek az uccsó amit belinkeltél az a coupenak az első lököse, A performance csomag az még ezeken némi carbonbetét stb stb



...akkor még mindig ott tartok, hogy nem tudom, hogy honnan rendeljem meg és melyiket dobjam fel. Bevallom nekem a coupe eleje jobban tetszik, viszont ilyen lökössel egybe csomagot nem találtam sehol sem. Ha viszont a coupe elejét szeretném, akkor ott kompletten az elejét kell átszabni, mert a két méret nem egyezik + géptető, sárvédők cseréje, és még az ajtókba is bele kéne nyúlni az ívek miatt... Szóval még mindig nem jutottam egyről kettőre




na kicsit már belekeveredtem én is,
A Tiba amit linkelt az a gyári M-packett olyat tudsz venni simán /arra tudsz ráaggatni 1-2 carbon kiegészítőt mint pl koptató

Amit linkeltél feketét az utolsó képen az az eredeti M3 lökös


Hori Elküldve: 2010-06-28 13:36 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

TbBoy írta: Hori melyik gyári M Performance csomagra gondoltál? Én találtam fent neten kismilliót...
http://www.bmwtuning.hu/ -n van egy pár.
Aztán találtam még ezt:
http://www.autoalkatresz.hu/au...cket-10567

Nekem ami nagyon bejön, csak ilyen kittet nem találtam az ez:
http://www.elementwheels.com/p...e90m3f14ti

Te mit ajánlasz?



Ezek a sima M-ek az uccsó amit belinkeltél az a coupenak az első lököse, A performance csomag az még ezeken némi carbonbetét stb stb

Hori Elküldve: 2010-06-27 21:38 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

Zotyi30d írta:
Hori írta:
Zotyi30d írta: Hori!

Következő talira viszem az új széketeket



Köszönöm

de ne költsd erre a pénzt, mert már megjavítottam a másikat







Azóta elég sokszor vannak álmatlan éjszakáim,h tönkretettem





nagyon helyén való ez a lelki állapot de ma unalmas 5 percembe megszerkesztettem, ma már aludhatsz nyugodtan

Hori Elküldve: 2010-06-27 21:19 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

Zotyi30d írta: Hori!

Következő talira viszem az új széketeket



Köszönöm

de ne költsd erre a pénzt, mert már megjavítottam a másikat





Hori Elküldve: 2010-06-27 14:51 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

YELLOW írta:
Ricco-320d írta: Yellow!

Hogy Te mekkora egy marha vagy...


ha már itt vagy, és esetleg méltóztatól válaszólni.

láttam BFGoodrich gumijaid vannak. nem tudom mennyire szoktad forszírozni a hajtást, de vettél észre valamit a gumit? főleg az elsőkön kanyarban... nekem 225 van elől, nem az XL (nem az erősített oldalfalú) és kicsit olyan tempósabb élesebb kanyrban, mintha oldalra menne az oldalfala...





Bocs hogy én foglak kioktatni

Miért hasonlítod össze a 225/45 R17et a 225/35 R19 el??? a két guma oldalfalának magassága köszönöviszonyban sincs egymással, a tied oldalfala azért nyúlik mert /van/ magas

Hori Elküldve: 2010-06-26 23:28 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

YELLOW írta:
Hori írta:
YELLOW írta: én nem is csodálkozok. asszem több oldalon is az ilyen jellegű taéliknál mindig ez van. mindig lesz aki elégtelenkedik, hol jogosan, hol jogtalanul. ugyanez volt a carstyling show-n, a devilen, vagy sorolhatnám. nem voltam ott személyesen egyiken se, csak olvasva a célforumokat, mindenhol ez megy. teljesen független zsűrit felállítani nem lehet, és mi van ha egy kicsit részrehajló valaki? az én szívem is jobban húzna egy ismerős autóhoz, persze ha az totál nem mond ellent a nézeteimnek. egyébként én is csodálkozok, hogy van az, hogy az itteni fiúk mindenhol érnek el eredményt? nem tudom. talán részrehajlás, talán nem, de nem hiszem, hogy a sok külföldi BMW közül nem volt szebb... félreértés ne essék, nem sajnálom a díjat, sőt el is simerem szépek a gépek, igazából csak azt nem tudom ezek alapján elhinni, hogy ezek az építések jelentik a maximumot? pl nem értem Tiba díját sem, hogy legszebb széria E46 (vagy valami ilyesmi) mikor marhára nem gyári már, vagyis nem olyan, mint ahogy kigördült a gyárból, az övé is tuning, akárcsak Horié... ergó ugyanabba a kategóriába való, kinézeti különbséfben nem sok a különbség. de akár néha lehetne más helyezett is, mert így sokan ezt gondolják, mint amit most. minden tisztelet a Mesternek, szép a 7-es, de nem értem, hogy jön egy akkori technikába tolatóradar, nem hiszem, hogy az gyári volt, igazából ez egy rossz megoldás szerintem.

bocsi amit leírtam, senkit nem akarok megbántani vele, és tényleg, örülök a díjaknak, de ha magyarországon ez jelenti a csúcsot...akkor... vagy más nem szokott nevezni, akinek jobb lenne? mondom egyszerűen nem hiszem el, hogy külföldön nincsennek szép autók, akik eljöttek ide.





óóó már megint sárgával vannak a gondok,

lehet jót tenne ha néha elmennél személyesen is 1 talira nem csak a fórumokat olvasgatnád a talik után /ha nincs rá pénzed én megszervezek 1 gyűjtést Yellowt a talira szlogennel, bizt összejönne rá a lé/
Vadkertre 1 külföldi autó sem nevezett.
Sopronba tavaly 2 első helyet adtak 1et 1 osztráknak 1et meg nekem,
Nem értem miért fáj neked az ha kapunk díjakat /gurulj 2000euros felniken és locsolj rá még kb bő 1 millát a vasra és kapni fogsz te is kupát/
Az én autómon a tetőn és az ajtókon kívül nem túl sok széria alkatrészt találsz /mielőtt okoskodsz nézd meg stylingon az oldalam, oda sincs minden leírva de az átalakítások zöme fenn van/
Szerinted mi jelenti a saloon katba a csúcsot ma magyarországon??? a led meg króm csík???
Légyszi mutass már olyan bömöst ami szerinted itthon a topp kiváncsi vagyok rá /ne a bimmerteamos Lacáét/
Ja és mielőtt leugatod valaki autóját igazán vehetnéd a fáradtságot hogy meg guglizod 1 kicsit az adott típust.



szerintem jó lenen ha figyelnél a hangnemre! és normálisan elolvasnád amit írtam. ezt kérlek tedd meg mégegyszer mert nem akarom ugyanazt leírni.
de részben megteszem: azt írtam, hogy nem hiszem, hogy nem volt szebb BMW, ezek után leírtam, hogy akkor lehet nem neveztek a külföldiek, és mégegyszer nem azt mondtam, hogy akárkié szar, sőt jól néznek ki. már kezd számomra unalmas lenni, ha leírom a véleményem azt egyből támadásnak vélik, holott szerintem érthetően leírtam mindent, azt is, hogy nem sajnálom a díjat senkitől, mert tudom mi munka van benne, csupán amit nem értettem (de leírtad, hogy nem neveztek) hogy annyi külföldi autó közül nem volt szebb. én nem tudom ezen mi bántó van, és azt is leírtam, hogy nem járok talikra, így fingom nincs, éppen ezért kérdezem. ha ez neked fáj az az egyéni szociális problémád. pedig ne fájjon!




vedd már észre magad sárgaság, itt mindenki gratulál mindenkinek a díjaihoz te vagy az egyetlen aki összeesküvés elméletet gyárt belőle "egyébként én is csodálkozok, hogy van az, hogy az itteni fiúk mindenhol érnek el eredményt? nem tudom. talán részrehajlás," ezt te írtad, lehet neked kéne átolvasni mit írtál

Hori Elküldve: 2010-06-26 06:41 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

TbBoy írta:
Hori írta:
TbBoy írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
na ezen a pont ott kezdődötten vitatkoznék 1 kicsit,

Mindenkinek mást jelent a BMW. Imi valószínüleg azért nem szereti az új gépeket, mert neki nincs, és nem is ért hozzá...
A megbízhatóságról szintén nem nyitok vitát, régen is voltak bajok és most is vannak (Nem kell elfelejteni az M20B20-B25 hengerfejet, Az L és K-jetronicot, és a Motronicot sem, hogy milyen bosszúságokat tudott okozni!)
Nekem is volt E30-am, E36-om is, de mégsem mondom azt, hogy az E30 volt a csúcsszuper járgány, és azóta nem is tudott a BMW autót gyártani.
Hori írta:
Idén azért nem volt külön e60-e90es kategória mert asszem e90ből volt 2db, e60ból 1ha minden igaz, de ha valaki akkorát mutatott volna e90el akkor bizt kap

Nem hiszem... -már csak azért sem, mert ha a mester semmibe nem néz egy E93 fullos 335i-t, de annál többe a saját E46-ját, akkor nincs miről vitázni.



A váltót tényleg le akarom cserélni, vagy fújatni. Nem bőröztetni kell, hanem a felső részén az ezüst szín kopott (120.000km van benne és még eredeti) Kitt is érdekel, bár erre találtam már egy csomó variációt... Nekem van 16"-os gyári felni, meg most a 18"-as. A 18"-as kicsit viszi a kocsit össze-vissza, a közlekedés pályán kívül kicsit érdekes. Tényleg, ha már itt tartunk, akkor tud valaki valami szorzó számot a 18-ra? Mert állítólag ha a gyári 16-tal közlekedek, akkor az 50 az 50, de ha 18"-sal, akkor az 50 az már állítólag 60-nak felel meg...


Persze hogy régen is volt gond a kocsikkal, mondjuk én is inkább visszafelé fejlesztem most a flottámat mint előre van ugyebár a 2004es e46 van akkor a 83as e28 és most keresek e-bay-en valami e24et

ha lett volna valami e9x 19"vagy 20"keréken szépen ültetve performance csomaggal bizt hogy kap valamit


Hori akkor megvan a feladat "Ezt kell csinálnie csáje" Balatoni talira váltót le szeretném cserélni, meg valami kittet feldobni rá... Ültetéssel gondban vagyok, mert a 18" úgy kitölti a kerékjáratot, hogy mindenhol 1-1 centi maradt, szóval nagyobal nem kísérleteznék egyenlőre... Tényleg, neked mindig ez a felnid van fent, ezzel közlekedsz?


Váltókart a Balázska/Z3/ lebőrözi, gyári M csomag Performance csomaggal feltúrbózva /az komoly lenne/ ültetni mindig lehet és a 20" sima ügy,
Tavaly olyan 50ezret mentem 19"on idén 25ezret de már 2 hete 16"van fenn hétközben mert idén már a 3.pár gumit veszem rá és drága játék,





nekem a gyári 16"al csalt kb 5km/h-t a 18 ra nem emlékszem de a 19" el csal 1-2km/h-t

Hori Elküldve: 2010-06-26 00:58 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

TbBoy írta:
Hori írta:
rad2 írta:
Hori írta:
na ezen a pont ott kezdődötten vitatkoznék 1 kicsit,

Mindenkinek mást jelent a BMW. Imi valószínüleg azért nem szereti az új gépeket, mert neki nincs, és nem is ért hozzá...
A megbízhatóságról szintén nem nyitok vitát, régen is voltak bajok és most is vannak (Nem kell elfelejteni az M20B20-B25 hengerfejet, Az L és K-jetronicot, és a Motronicot sem, hogy milyen bosszúságokat tudott okozni!)
Nekem is volt E30-am, E36-om is, de mégsem mondom azt, hogy az E30 volt a csúcsszuper járgány, és azóta nem is tudott a BMW autót gyártani.
Hori írta:
Idén azért nem volt külön e60-e90es kategória mert asszem e90ből volt 2db, e60ból 1ha minden igaz, de ha valaki akkorát mutatott volna e90el akkor bizt kap

Nem hiszem... -már csak azért sem, mert ha a mester semmibe nem néz egy E93 fullos 335i-t, de annál többe a saját E46-ját, akkor nincs miről vitázni.




Persze hogy régen is volt gond a kocsikkal, mondjuk én is inkább visszafelé fejlesztem most a flottámat mint előre van ugyebár a 2004es e46 van akkor a 83as e28 és most keresek e-bay-en valami e24et

ha lett volna valami e9x 19"vagy 20"keréken szépen ültetve performance csomaggal bizt hogy kap valamit


Hori akkor megvan a feladat "Ezt kell csinálnie csáje" Balatoni talira váltót le szeretném cserélni, meg valami kittet feldobni rá... Ültetéssel gondban vagyok, mert a 18" úgy kitölti a kerékjáratot, hogy mindenhol 1-1 centi maradt, szóval nagyobal nem kísérleteznék egyenlőre... Tényleg, neked mindig ez a felnid van fent, ezzel közlekedsz?


Váltókart a Balázska/Z3/ lebőrözi, gyári M csomag Performance csomaggal feltúrbózva /az komoly lenne/ ültetni mindig lehet és a 20" sima ügy,
Tavaly olyan 50ezret mentem 19"on idén 25ezret de már 2 hete 16"van fenn hétközben mert idén már a 3.pár gumit veszem rá és drága játék,