InsectKiller fórum hozzászólásai

InsectKiller Elküldve: 2012-02-06 16:53 Autóvásárlás

BalaBMW írta: Sziasztok!

Először is gratulálok az oldalhoz! Nagyon sokat olvasgattam már és jó látni ezt az összetartó közösséget!

Szeretnénk lecserélni jelenlegi autónkat és egy családi autó vásárlásán gondolkodunk. A választott egy e46 320D lenne (persze a 330D lenne az igazi, de nem nagyon találunk olyat ami megfelelő lenne minden tekintetben - pl. ár ). A következők lennének a feltételek: 2004-2005-ös évjárat, vezetett szervízkönyv, xenon lámpa. Minden ami ezeken felül van az csak jó, de nem feltétel. Minél több extra van benne, annál jobb, de ezek a legfontosabb dolgok. Ezekhez azért ragaszkodom, mert évi 40.000 km-t megyek, így egy rendkívül megbízható autóra van szükségem.

A következő kérdéseim lennének, hátha tudtok valamit ezekről az autókról:

1) ezekről mi a véleményetek?
A link neve
A link neve
Bár ez 2003-as...

2) ezt az autót már nagyon régóta árulják. Szimpatikus, de ha ennyi idő alatt nem kelt el, akkor valami nem gömbölyű...
A link neve

3) ezekkel is szemeztem, de valahogy nem tudnak meggyőzni. Ti mit gondoltok?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-5412260
A link neve

Előre is köszönöm a válaszokat!


Szia!
A legutolsó kocsi amit linkeltél, 1 ismerősömé! Ha szeretnéd utánajárok...

InsectKiller Elküldve: 2012-02-06 14:53 Autóvásárlás

Pedig jó a 30i!
Voltam kint parkolóban hülyülni és fülig ért a szám mit ne mondjak!
A körforgó viszont tényleg gáz olyan téren, h ha elkezd a hátsókerék pörögni, abban az ütemben csúszik is lefele mert ugye lejt kifelé. Szóval Yellow így a téli időben ügyesen kell a körforgóban "drift"-elni.

InsectKiller Elküldve: 2012-02-05 13:21 Társalgó

K_Gergo írta: amit Yellow írt.
nálam is az lett, a Vanos egyelőre nem igényel ápolgatást. Horiéktól vettem egy 70K mérföldet futott angol leömlőt, szép állapotban, azzal nem lesz gond egy darabig elvileg. csakhogy lambda hiba helyett utána kat. hatásfok hibát írt...mint kiderült nem megfelelő szonda került bele Hantoséknál, bár az amúgy is érdekes kör volt. felvittem leömlőcserére, olajcserére, és több hibával hoztam el a kocsit, mint amennyivel odavittem...a csekkendzsin ugyanúgy égett, de közben kiment a jobb első lámpa is, az olajcsere meg elmaradt, mert nem volt olaj...és ezt vasárnap du közölte, miután 1 hetet töltött ott a kocsi, még szinte le is szúrt, hogy alig lehet látni, mert még a szintező se működik. akkor már reggel és este sötét volt, így járjak 80km-t országúton minden nap... mit ne mondjak berágtam, mert ez nagyon nem vall rá, ha valami közbejött, legalább szólt. ahogy kivettem a szavaiból nem ő foglalkozott a kocsival, de ez igazából nem érdekelt, neki adtam le a kocsit és a teendők listáját, és tőle vettem át. azóta jártam Ikrényben, ott csak diagnózist és olajcserét kértem, utóbbival gyorsan végzett, de az nem tetszett neki, hogy csak hibakeresést kértem, javítást nem, mert majd máshol csináltatom meg, úgyhogy elég tessék-lássék módon állt hozzá, sok újat nem mondott, mikor belekérdeztem maradt a találgatás. aztán elmondtam neki, hogy ez nem arról szól, hogy máshoz vinném a melót, egyszerűen ahány szerelő annyi tipp, Ricsi utolsó köre meg végleg alávágta a bizalmam, és nem két filléres alkatrészekről beszélünk, nekem meg nem tetszik a "szerintem leömlő kéne" tippelgetés, mert az 2x190e...kértem tőle árajánlatot a TMK-ra (kifejezetten jutányos!), de eljöttem, mert én nem Yellow vagyok, nem csak hobbi a kocsi. aztán fehérváron hallottam egy fasziról (ex márkaszervizes), oda elmentem, előadtam a sztorit, meg hogy úgy nézze át a kocsit, hogy már az eladáson gondolkodom, most ott van, elvileg minden fasza, a xenon ég és szintez, a hibát nem a kat., hanem a nem megfelelő szonda okozta, még van pár apróság, amivel végeznie kell. most táppénzen vagyok, nem sürgős, egyébként szerinte a kocsi okés, csak az én tököm volt már annyira tele, hogy szabadulni akarjak.
majd meglátjuk, a puding próbája az evés.


Hát ez nem semmi. Gondolom akkor most Hege úrnál van a gépezet! Jó kezekben! Én hozzá szoktam járni amikor úgy van, ők csinálták a Vanost meg a diffi szilentet (nagyon szeretik ) Itt Kecskeméten is van jó szerelőm, de őt kivárni...
Hát a lambdára nagyon allergiás a szekér, ez tuti. Mikor nekem az 1. beadta a derekát és nem 1ből cseréltem, szépen sorba tönkrement mind a 3 + a katalizátor. Kitartást kívánok, mert ismerem a helyzetet, amikor úgy érzed, sose lesz vége...Rhantos anno valami szép nevet is adott a gépnek, mert nem javult meg...

InsectKiller Elküldve: 2012-02-05 10:54 Társalgó

Coyote írta: Nem igazán értem a problémátokat...
Igen, a cégek fizetnek X összeget érted, aminek te kb. a kétharmadát ismered úgy, mint bruttó fizetés, és egyharmadát kapod kézhez. A többit perkálja a cég az államnak, hiszen az állam téged kitaníttatott (alapfokra legalább), és az állam építette ki az infrastruktúrát... stb.

A másik probléma, a Merci meg az Audi közti különbség? Azért ti sem gondoljátok komolyan, hogy Kecskemétet össze lehet hasonlítani Győrrel?
Segítek: Győr: Budapest, Bécs, Pozsony közelében van, a Széchenyi Egyetemmel szoros együttműködésben, rengeteg jó koponyát képeznek ki arrafelé, már középiskolától is szakosodnak a diákok az Audira. 16-18 éves korra a többség beszél németül.
Kecskemét: a semmi közepén, a környéken élőket gyűjtik be - az átlagfizetés SEMMILYEN iparágban nem ér fel a győri fizetésekkel.

Mondom a saját példámat: volt X fizetésem Zalaegerszegen. Zalaegerszegen jó az oktatás, adott az "emberanyag", nyugati határhoz közel van. --> ugyanez a pozíció ugyanennél a cégnél kétharmadnyi fizetést ért (volna) Tabon, mert Tab az isten háta mögött van, és a környékbeli falvak lakói azzal a fizetéssel is megelégednek. Kihasználja a cég, hogy a semmi közepén élők rá vannak kényszerítve arra, hogy ennyiért is bevállalják? Ki. Most akkor ők szemetek? Nem. Megtehették volna, hogy nem építenek semmit Tabon, és akkor most az ott élőknek ZÉRÓ esélyük lett volna. Azt meg talán nem is kell említenem, hogy a zalai fizetésem az Székesfehérváron simán másfélszerese lenne (igaz, más cégnél, de hasonló pozícióban vagyok)

Szerintem a környékbeliek örüljenek, hogy Kecskemétre ment a Mercedes, és ne hasonlítgassák a fizetéseket a győri viszonyokhoz. Ha nem tetszik, el lehet költözni Győrbe.


Egyértelmű volt számomra, h Győrben miért annyi a fizu, amennyi.
Nekem 1 vmi a vérlázító. Van a német nagy múltú, nagy nevű cég. Adott cég fizet a saját országában legalább 1200€ összeget 1 alap munkásnak. Eljönnek ide kelet Európába. Milyen jó nekik, egy ember után mondjuk fizetnek 800€-t Nyertek 400-at. Ebből megkap a magyar Kecskeméten 250€-t. Ne már h 550€ legyen a járulék meg az ilyenek...

InsectKiller Elküldve: 2012-02-05 10:39 Társalgó

YELLOW írta: szinte mindenhol ez megy. név nélkül: adott beosztásban a corporate fizet egy főre 14 dollárt óránként, amiből 2-3 dollárt kap meg valójában a dolgozó. de lehet euro. lényegtelen. és még sírnak a cégek, hogy nincs haszon. meg a f@som.
az audi-ról hallottam sokat. az nem rossz, bár elég nagy a követelmény.


Na de a gyárak kifizetik azt az összeget, amit máshol is. Tehát az nem nekik bevétel/haszon, hanem annak, akikek keresztül zajlik a munkabérezés.
Ott Csornán nagyon dicsérték az Ódit, meg sok rosszat hallottak a Mergáról!

InsectKiller Elküldve: 2012-02-05 10:23 Társalgó

YELLOW írta: leírhatnád ezt a Mercis dolgot. érdekelne én is agyaltam rajta, csak marhára kell nyelvismeret. milyen fizuk vannak, milyen beosztáshoz?


Hát múltkor volt szerencsém Csornán dolgozni és ott mondták, h mindenki az AUDI-ban dolgozik. Mondták, h kezdő fizu 150e. Na mondom az nem rossz. A srác akivel beszéltem, ő ilyen lakatos, 10éve ott van, 210 nettó+ juttatások.
Hát itt a Mercibe meg nagyon puruttya bérezésről hallani. Alap fizu 120 BRUTTÓ!!!!
Nem 1 ember mondta már, h mikor még kezdeti munkák voltak, még kaptak 150 nettót. Hát már nem! Vagyis a Merci kifizeti az Úniós minimált, csak valaki megsarcolja, hiszen milyen tolongás volna, ha 1200€ volna a havi fix. Szóval politikai szemétség az egész....
Én mondjuk a szállítmányozási osztályra mentem volna, betanítanak, német nyelvvizsga stb. De amikor meghallottam, a 120 bruttót, nevettem egyet és mondtam h köszönöm NEM!
Röviden ennyit tudok. Ja meg annyit, h már a környező településekről kell toborozni az embereket...

InsectKiller Elküldve: 2012-02-05 10:13 Társalgó

YELLOW írta: TMK - Tervszerű megelőző karbantartás
nem dolgoztál még gyárban ezekszerint... ott általában mindig van egy ilyen műhely, vagy valahol máshol szokták végeztetni.


Köszönöm, most már ezt is tudom!
Nem, tényleg nem dolgoztam még gyárban! Igaz, most h itt a Merci, lett volna lehetőség, de 1,konkurenciához nem, 2, annyi pénzé amit ajánlottak...hát inkább ki se mozdulok!

InsectKiller Elküldve: 2012-02-05 10:04 Társalgó

K_Gergo írta:
InsectKiller írta: Legalább valami extrázás miatt?

TMK+hibaelhárítás. fékek, gyertyák, szűrők + aminek világítania kell (jobb első tompított) világítson, aminek nem kell (csekkendzsin), az meg ne. lassan extra lesz, hogy nincs valami leömlőhöz/katalizátorhoz köthető hiba. lassan...már az. úgy néz ki sikerült, de ez a 3. ilyen köröm, úgyhogy meglátjuk jó lesz-e 1 hónap múlva is. már elkiabáltam, most inkább türelmesen várok.


Lehet, h amatőrnek tűnök, (mert az is vok) De mi az a TMK?
A fékek nekem is most lettek felújítva, full ATE cuccokra, meg olajcsere, szűrők csere, gyertya csere, Vanos felújítás. Neked jó még a katalizátorod? Nekem azért világított a "Check"

InsectKiller Elküldve: 2012-02-05 08:11 Társalgó

K_Gergo írta: hát az én kis drágám szerelőnél van a változatosság kedvéért.
jó mókázást, aztán csak ésszel!


Legalább valami extrázás miatt?

InsectKiller Elküldve: 2012-02-04 06:58 M-packet

Gsx-rr írta: De így passzolt!


Hát ez gyönyörű!
Bár a képen M3-ason van, lehet, h arra való...De hogy a tiedre ez nem jó, az tuti!

InsectKiller Elküldve: 2012-02-03 18:27 M-packet

Gsx-rr írta: Csúnya kudarcba fulladt az első próbálkozásom egy lökhárítóval!

Úgy 3 cm-el volt szélesebb. Nem M Pakett volt!

De úgy látom M Pakett 2-ben is van 2 féle. a sima és az amelyiknek bepattintós lecék vannak a felső részén plusz a rendszámtábla tartó is ilyen.

Most ezen agyalok ,hogy melyik legyen.


Szia!
A Coupe/Cabrio-éba nincs benne díszléc. A díszléces a Sedan/Touringhoz van!
Akkor most van 1 gyári M3 lökösöd? Engem érdekel!

InsectKiller Elküldve: 2012-01-24 21:09 BMW kulcsok

kempelen írta:
InsectKiller írta:
kempelen írta: Hi,

Hétvégén sikerült a farmerzsebemben hagyni a rombusz alakú távos kulcsot.

No oszt' a mosógép nekitolta 60 fokon a programot. Hallottam, hogy valami nagyon csörömpöl a gépben, de gondoltam a farmer fémcsatjai lehetnek. Aztán lejárt a program és a kulcs a kulcstartóval együtt ott figyelt az üvegajtónál. Legszívesebben megittam volna nyomban három unicum-ot úgy kivert a víz. No gondoltam most dobhatom ki az egészet.

Aztán kivettem és semmi baja nem volt. Minden funkciója működött és az autó is indult.

Kicsit utánajártam a dolognak és ha még nem volt például az elem miatt szétvágva a kulcs, akkor gyárilag teljesen vízhatlan. Amit eddig nem tudtam. S mivel az enyémhez sem volt még hozzányúlva, ezért szép tisztára mosta a mosógép 60 fokon.
Gyárilag körbe van forrasztva a kulcs középvonalánál, a gombok pedig alulról gumírozottan válnak el a toktól, így a víz nem juthat be.


Vagyis, akinek koszos a kulcsa, gépbe vele!!!
Szerintem hasznos infó!! Köszönjük!



Oszt' gecó vagy-e?

Majd beszartam amikor megláttam a mosógépben.

Még az embléma sem jött le és a feliratok a hátulján is ott vannak.

Annyi történt tényleg, hogy szép tiszta lett.



Gecó???? DEHOGY!!! Elhiszem, h becsokiztál, én is hasonlóképp lettem volna szívinfarktus közeli állapotban. DE mivel nekem 1ik kulcson sincs már a felirat a hátulján, lehet, ha kimosom, akkor visszajön rá?!

InsectKiller Elküldve: 2012-01-24 19:24 BMW kulcsok

kempelen írta: Hi,

Hétvégén sikerült a farmerzsebemben hagyni a rombusz alakú távos kulcsot.

No oszt' a mosógép nekitolta 60 fokon a programot. Hallottam, hogy valami nagyon csörömpöl a gépben, de gondoltam a farmer fémcsatjai lehetnek. Aztán lejárt a program és a kulcs a kulcstartóval együtt ott figyelt az üvegajtónál. Legszívesebben megittam volna nyomban három unicum-ot úgy kivert a víz. No gondoltam most dobhatom ki az egészet.

Aztán kivettem és semmi baja nem volt. Minden funkciója működött és az autó is indult.

Kicsit utánajártam a dolognak és ha még nem volt például az elem miatt szétvágva a kulcs, akkor gyárilag teljesen vízhatlan. Amit eddig nem tudtam. S mivel az enyémhez sem volt még hozzányúlva, ezért szép tisztára mosta a mosógép 60 fokon.
Gyárilag körbe van forrasztva a kulcs középvonalánál, a gombok pedig alulról gumírozottan válnak el a toktól, így a víz nem juthat be.


Vagyis, akinek koszos a kulcsa, gépbe vele!!!
Szerintem hasznos infó!! Köszönjük!

InsectKiller Elküldve: 2012-01-22 13:49 Termosztát

tomy1228 írta:
RePTaiL írta:
BarG írta:
tomy1228 írta: szevasztok!
e46 30cd mennyi idő/km alatt illik bemelegednie teljesen?mert nekem pályán kell egy 25 km olyan 100-110 temponál,városban meg egy 15-18km(fűtés automatára van téve 32 fokra)
Egy hónapja lett kicserélve a viztermosztát,gyárira,mer akkor egyáltalán nem melegedett fel csak olyan 60 fokig,most viszont ha egyszer bemelegszik onnantól már meg sem mozdul a mutató akármit csinálok?


Üdv sorstárs!

Titkos menüben nézd a hőfokot.
A nagy termosztátom decemberi, a kicsi is tavaly lett cserélve, de még az előző télen.
Az első fehér vonal valóban 60°C, oda kell 5-6 km, amíg középre beáll, az olyan 9-10 km, de akkor a hőfok még csak 73-74°C. És kell még 10km, mire felmegy 90°C környékére, ami ugye a cél hőfok. Ezek országúti és autópályás adatok, nem túl nyomulósan.


10 km?????? hát lehet az én autóm melegszik túl gyorsan, ősszel lett mindkét termo kicserélve, de csillaggarázsból indulva otthonomból a szomszéd városba se kell beérnem, ami kb. 5km nekem már delet mutat a vízhőfok!


Ezt a titkos menüt majd kipróbálom,most lehet nagy baromságot mondok de nem lehet hogy kisebb motor gyorsabban felmelegszik?Másik amin még gondolkodtam hogy full fagyálló van a kocsiban -55 fokos,ez nem lehet még a lassabb melegedés oka?


Én nem hinném, h az túl jó neki! Az enyém 20-25-re szokott beállítva lenni. A melegedése nagy hidegbe is 4-5km. Bár benzines. Dieselekről nem tudok nyilatkozni.

InsectKiller Elküldve: 2012-01-22 13:36 Valaki segítsen

hil írta:
InsectKiller írta:

Szia!
Tele??Hát én 3-at találtam és az 1ik se jó, meg nagyon gagyi is az egyik. Nekem kb olyan 67-68mm-es matrica kellene, mert a kupakom 70mm.


Szia!
Jóvanmár, igazából régen néztem, akkor rengeteg volt, vettem is



Nekem is kéne vennem, de még nem találtam megfelelőt!