InsectKiller fórum hozzászólásai

InsectKiller Elküldve: 2011-09-21 21:00 Service manual

kukxy írta:
troooger írta:
kukxy írta: Tudna valaki küldeni magyar szerelési útmutatót e46hoz???
kukxy@yahoo.com

KOSZI előre is!!!


Szia!
Főoldalon kint van.

http://static.bmwfanatics.hu/d...mutato.pdf


Köszönöm


Hát ebben nem sok szerelési útmutatót találsz majd!

InsectKiller Elküldve: 2011-09-21 19:57 Autóvásárlás

zoliika írta: Touring
Erről a szépségről tud valaki valamit?


A mágikus 150e km megvan!
Amúgy képről szép!

InsectKiller Elküldve: 2011-09-17 08:20 Társalgó

Ja Hori!
Csak hogy nekünk volt igazunk... 3,2L

InsectKiller Elküldve: 2011-09-17 00:35 Extra gyors találkozó!

Hori írta:
Robinson írta:
Hori írta:
Robinson írta:
Most akkor végülis hol lesz pontosan a tali? Csakmert Hori nekem valami új mekiről beszéltél, nem arról, ahonnan a Sopron konvoj szokott indulni.




A BEVEZETŐ OLDALON AZ ÚJ MEKINÉL
A TESCO FELÖLI OLDALON



Szóval ez: http://g.co/maps/yuc7p




az az oldal csak kicsit odébb a nissan szalonnál



Ahol meg lehet rendelni az új SKYLINE-t!
Király volt a tali, örülök, h végre el tudtunk egy ilyenre is jutni.
Köszönöm Sierrabravo a tippeket a tetőablakkal kapcsolatban amint tudok neki is ugrok.
Szóval sok ilyet kívánok magunkat!
Nyugodalmas jó éjt és jó "Sümegezést" az érintetteknek!

InsectKiller Elküldve: 2011-09-15 09:05 Extra gyors találkozó!

Hori írta: VÉGLEGES VERZIÓ!!!!

SZEPTEMBER 16 PÉNTEK 20-00 BUDAÖRS ÚJ MEKI /bevezető oldalon a nagy tesco mellett/


Ez a "mi" verziónk!

InsectKiller Elküldve: 2011-09-14 17:09 Extra gyors találkozó!

Lurdy meeting - Péntek - 2011. szeptember 16. este 9-10 től.
Viszünk matricákat és pólókat is, akinek nem jutott még van pár Soltvadkerti és Zamárdis emlék matrica is! Kacsint

"koppintanak" a poweresek!

InsectKiller Elküldve: 2011-09-14 12:04 Extra gyors találkozó!

Hori írta: VÉGLEGES VERZIÓ!!!!

SZEPTEMBER 16 PÉNTEK 20-00 BUDAÖRS ÚJ MEKI /bevezető oldalon a nagy tesco mellett/


Akkor ez most tutira biztos?
Kik lesznek jelen?

InsectKiller Elküldve: 2011-09-13 22:33 Valaki segítsen

Bero írta: Ez se rossz ''M3''-as http://www.hasznaltauto.hu/aut...nt-5041804



Hát az biztos, hogy NO COMMENT...

InsectKiller Elküldve: 2011-09-13 20:13 Valaki segítsen

Bero írta:
InsectKiller írta:
Bero írta:
Gyozy írta: Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós!

Tudom, ez a 135e km irreálisnak tűnhet, de egy 2004-es motorolajcsere papírt találtam, amin 24ezer volt a km állás, tehát ha 2 év alatt ennyit mentek vele, akkor reális is lehet!

Egyébként az autó svájcból jött, 2009-ben hozta be saját magának egy autókereskedő akkori áron 4.5 millióért, aki elvileg mindig szervizelte, rendben tartotta. Meg egyébként nem is látszik semmin sok használat nyomai, a bőr is csak azon az egy ponton kopott, ahol mindig érintkezik a ruhával.
Törve nem volt sose, az alja se rozsdás, szóval úgy nagy vonalakban átnéztem, mielőtt megvettem.
A motorja nagyon húz, a hangja is nagyon szép, szerintem rendben van, hibakódot se dob semmit.

Holnapután viszem szerelőhöz difiszilent cserére, aztán ott majd jobban ránéznek, a kardánt nem tudták megnézni múltkor, mert nagyon meleg volt azt mondták.

A futóműben mikor megvettem cseréltek pár alkatrészt, hazafele meg is szlalonoztattam kicsit, semmi nyikorgás, kattogás nem volt, az utat nagyon fogja.

A váltóról valami porvédő le van csúszva azt mondták, a szerelő szerint lehet egy kicsit azért veszi be nehezebben az ötöst, de egyébként sem kell erőlködni vele, csak a többihez képest ez megy a legnehezebben be.

Az olajat eddig nem vettem észre, hogy enné, és csöpögni se csöpögött, mikor alánéztünk.
A fogyasztása városban 12.5 körül van, szerintem ez is reális.
Fékek is jól fognak, kormány nem ráz. Elektromos kütyük is működnek az említett tükörbehajtó kivételével.
A tetőmechanika is hibátlan, a ponyva szintén, az ablakok is.
Pöccre indul mindig...

Szóval úgy összességében egyben van a drága, remélem nem lesz igazatok és csak a difi szilentet kell cserélni! )

De ha mégis rámegy a gatyám, akkor is BMW fanatikus maradok!


''Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós! '' Na,ugye


Nagyon becsapós, mert a fény pont ott törik meg a motorháztetőn, hogy ne lássam, h mi van ott. A sárvédőket látom, h M3, de hátul sem tűnt olyan M3 szélesnek. A tükör az meg tény...


Ennyi Megoldódott a rejtély


Jó hát erre is azt írják!

InsectKiller Elküldve: 2011-09-13 19:06 Valaki segítsen

Bero írta:
Gyozy írta: Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós!

Tudom, ez a 135e km irreálisnak tűnhet, de egy 2004-es motorolajcsere papírt találtam, amin 24ezer volt a km állás, tehát ha 2 év alatt ennyit mentek vele, akkor reális is lehet!

Egyébként az autó svájcból jött, 2009-ben hozta be saját magának egy autókereskedő akkori áron 4.5 millióért, aki elvileg mindig szervizelte, rendben tartotta. Meg egyébként nem is látszik semmin sok használat nyomai, a bőr is csak azon az egy ponton kopott, ahol mindig érintkezik a ruhával.
Törve nem volt sose, az alja se rozsdás, szóval úgy nagy vonalakban átnéztem, mielőtt megvettem.
A motorja nagyon húz, a hangja is nagyon szép, szerintem rendben van, hibakódot se dob semmit.

Holnapután viszem szerelőhöz difiszilent cserére, aztán ott majd jobban ránéznek, a kardánt nem tudták megnézni múltkor, mert nagyon meleg volt azt mondták.

A futóműben mikor megvettem cseréltek pár alkatrészt, hazafele meg is szlalonoztattam kicsit, semmi nyikorgás, kattogás nem volt, az utat nagyon fogja.

A váltóról valami porvédő le van csúszva azt mondták, a szerelő szerint lehet egy kicsit azért veszi be nehezebben az ötöst, de egyébként sem kell erőlködni vele, csak a többihez képest ez megy a legnehezebben be.

Az olajat eddig nem vettem észre, hogy enné, és csöpögni se csöpögött, mikor alánéztünk.
A fogyasztása városban 12.5 körül van, szerintem ez is reális.
Fékek is jól fognak, kormány nem ráz. Elektromos kütyük is működnek az említett tükörbehajtó kivételével.
A tetőmechanika is hibátlan, a ponyva szintén, az ablakok is.
Pöccre indul mindig...

Szóval úgy összességében egyben van a drága, remélem nem lesz igazatok és csak a difi szilentet kell cserélni! )

De ha mégis rámegy a gatyám, akkor is BMW fanatikus maradok!


''Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós! '' Na,ugye


Nagyon becsapós, mert a fény pont ott törik meg a motorháztetőn, hogy ne lássam, h mi van ott. A sárvédőket látom, h M3, de hátul sem tűnt olyan M3 szélesnek. A tükör az meg tény...

InsectKiller Elküldve: 2011-09-13 15:43 Valaki segítsen

K_Gergo írta:
Gyozy írta: Lenne pár kérdésem
szia,

1.: ugyanezekre a tünetekre nálam diffiszilent (6-7000ft) csere megoldás volt.
5.: gyertyák? esetleg motortartó bakok?

anubisz írta: Sajnos, ...
végig bólogattam, ahogy olvastam...



Gyozy írta: minden álmom volt egy ilyen autó

most majd kiderül, mennyire ragaszkodsz ehhez az álomhoz.
keress egy jó szerelőt, mert úgy fest, akitől hoztad, nem ért hozzá, és anyagiak terén ne tömegautóban számolj/gondolkodj. sajnos nem hiszem, hogy vészmadárkodunk, amit Anubisz leírt nálam is igaz volt, Insectkiller (330 kupé) kollégánál is...
ha most el is keseredsz, gondolj arra, hogy az álmokat nem mindig könnyű megvalósítani, és élvezd, ahogy egyre javul az autó (ehhez nagyon kell a jó szerelő ugye). ha időnként tele lesz vele a tököd, ülj át egy másik kocsiba kicsit, hogy tudd, miért csinálod: könnyen megszokja az ember a jót, és természetesnek veszi, csak a hibákat látja (én legalábbis).

szép verda egyébként, sok szerencsét hozzá!


Igen, igen...EZ a diffiszilent dolog nálam is kéne már...

InsectKiller Elküldve: 2011-09-13 15:42 Valaki segítsen

Bero írta:
Gyozy írta: Sziasztok!

Lenne pár kérdésem:

1.Váltásnál mikor felengedem a kuplungot, úgy félúton egy kattanást hallok a kocsi aljából! Valamikor rendesen kivehető, de van, hogy egyáltalán nem csinálja.
De akkor is hallottam néha, mikor csak levettem a lábam a gázpedálról és esett vissza a fordulat. Maga a váltón meg a kuplungon nem veszek észre hibát, nem csúszik, jól veszi a sebességet. Hirtelen gázadás vagy ha megrángatom a kormányt, nem befolyásolja. A futóművel nincs gond. Kipufogó nem lyukas. úgy összességéban ha nem lenne ez a kattanás, semmi hibát nem tudnék mondani. - lendkerékre tippelnek a szerelők, de az egy 200ezres mutatvány lenne, nem szívesen cserélném ki!

2.Álló helyzetben, ha pl. tolatok és full alászedem a kormányt, néha elmegy a szervó és ha visszaforgatom egy kicsit, akkor megint jó lesz. - kormánymű felújítást javasoltak, 50ezerért kb.

3.Cabrioról van szó, a tetőt csak álló helyzetben lehet működtetni, ha akár öttel megyek, már nem csinál semmit! Ez így normális? Valaki azt mondta, hogy kb 40km/h sebességig kellene működnie.

4.A bal oldali tükröt nem húzza fel a tükörbehúzó, de a tükröt lehet állítani minden irányba. Itt mi lehet a baj?

5. Hidegindításnál kicsit remeg az autó és az alapjárat is picit ingadozik. benzines, tehát elvileg nem kéne vagy ez normális? Ill. hidegen érces-reszelő hangot ad gázadásnál. - ezek a jelenségek csak hidegen, reggeli indulásnál tapasztalhatóak!

6. álló helyzetben, ha megrángatom a kormányt balra-jobbra, akkor egy nem nagy, de koppanó hangot hallok, de csak mikor balra megy. A holtjáték a kormánynak teljesen jó. Lehet ez összefügg a szervó hibával vagy ez nem is hiba?

7. Most vettem az autó, 135.000km van benne, milyen olajat tegyek bele? Ajánlott cserélni vagy megnézetni valamit?

Más:
Elvileg gyári riasztó van benne, de egyszer lenyitott tetőnél, zárt ajtóknál benyúltam a táskámért és nem riasztott be, gondolom akkor mozgásérzékelés nincs benne. Akkor milyen esetekben riaszt?

A digitális fogyasztásmérő mennyire pontos? Mik a tapasztalatok?

Gyári M3-as LED-es hátsó lámpát be lehet rakni a sima helyére átalakítás nélkül?



Bocsi a sokK kérdésért, de minden álmom volt egy ilyen autó, és most, hogy megvan, szeretném, ha pikk-pakk lenne!

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv!

Győző


öööö,izéé - csak én vettem észre,hogy cabrio 325-ként van írva a géped és full úgy néz ki mint egy M3-as ? Vagy ez utólag lett így megcsinálva vagy csak elírtad a típust?


Nekem nem néz ki M3-nak, mert nem széles ott ahol szélesnek kéne, meg nem púpos ott, ahol púposnak kéne...!

InsectKiller Elküldve: 2011-09-13 15:37 Extra gyors találkozó!

Hori írta:
K_Gergo írta:
Hori írta: gyere nyugodtan én biztos ott leszek


hirtelen azt hittem erre reagáltál..:

nickname írta: ha már nézelődünk, akkor olyan helyen kellene ahol nők is vannak





Kettőt is hozok


Én csak 1-L tudok szolgálni

InsectKiller Elküldve: 2011-09-12 20:11 Extra gyors találkozó!

Hori írta:
Zotyi35d írta:
Hori írta:
seta írta:
Hori írta: VÉGLEGES VERZIÓ!!!!

SZEPTEMBER 16 PÉNTEK 20-00 BUDAÖRS ÚJ MEKI /bevezető oldalon a nagy tesco mellett/


nice. Sosem voltam még ilyenen. mire lehet számítani?



vitára nézeteltérésre és végül verekedésre



beszélgetünk-eszmét cserélünk-nézelődünk kb ilyenekre





Mennék én is csak nem tudom mi az a Meki




ja persze nem akarsz ilyen sokat kocsikázni nehogy eltömödjön a koromszűrőd



Akkor most ez tutira lesz? Mert nem szeretnék 1edül ott ácsingózni...

InsectKiller Elküldve: 2011-09-11 18:44 Autóvásárlás

anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
BMW automat váltók sosem voltak problémásak.


Ezt honnan vetted, ha szabad érdeklődnöm?
Mert nekem bmw szervizes azt mondta, hogy 530d-hez automata váltót bármennyit meg át tud venni, annyi esik le.


Az jó,mert nekem is a Márkaszervizbe mondták,meg egy automataváltó szerelő, az lehet hogy az 530D nem bírja a nyomatékot,de az se mindegy,hogy mechanikailag,vagy a váltó elektronika adja be a kulcsot. Persze ugye a váltóolaj hőtőhöz vezető cső,nekem is szivárgott ( csere 17000+ 20 000 a beszerelés, 14000 a 4 liter váltóolaj )amit én cseréltem,meg ugye a váltó tömítéseknél is elszokott szépen szivárogni az olaj,az évek alatt,amire persze szarnak rá,sosem nézik,így negyed,vagy nulla olajjal gyilkolják,úgy mindent tönkre lehet tenni. Én sem sok hibás váltóst hallottam,de ha valakinek tropára ment a váltója 200 000 alatt az írja meg.
Olasz,Francia,Angol váltóra biztos nem cserélném le. Aston Martin automata váltós nem tudott elindulni emelkedőn, az ujjat mindjárt dombra vitték tesztelni,hogy képes e rá. Pedig az nem olcsó kategória.


A márkaszervizben azt mondják, hogy a benzines automatáknak szokott kevesebb bajuk lenni. Bár én pont az ellen példa vagyok, de ez az előző tulaj műve...mind1 is.
Szóval igen, a dízelek a nyomaték miatt szét tudnak hullani.
Bár én a 4 litert kevesellem a váltó olajba.