anubisz írta:
K_Gergo írta:
anubisz írta:
Hahó. Mi 330-ok járunk csak így? Legalább a motor bírja, ( még eddig)
ahogy a nagy könyvben meg van írva: az erős kocsikat jobban letapossák.
nekem mondjuk nem is nagyon volt miből válogatnom anno, konkrétan facelift előtti, fekete, bézs belsős, tetősablakos példányt kerestem, abból meg nem volt sok akkor sem.
Dettó. Én meg 4 kerekest kerestem,és ebből nagyon ritka. Alig találni,E46-ot és hozzáteszem,már mikor a papírokat intéztük,jött is érte egy másik brigád,megvenni. Épphogy lekéstem majdnem róla. Még rá is akartak fizetni. Természetesen,ha tudom ennyi gond lesz vele,még én fizetek,csak vigyék el Ha tudnák menyire jól jártak,én meg menyire szarúl Ez volt életemben az a kocsi,amire a legtöbbet kellett költeni.Pedig már 1989 -be BMW vel mászkáltam. Mercim is volt. Ezzel szívtam a legtöbbet.
Kb mint Tom Hanks A pénznyelő című filmben, mintha rólam csinálták volna csak kocsival
Annak ellenére, hogy taposták, néha figyelhettek volna rá...Néha elgurítani egy szervizbe, gépre dugni és megtudni, hogy mi a baja. Nem csaj hajtani, mint "vadmarhaállat".
Persze rá kellett költeni már nem kis pénzt, mire a jeladók, csövek, szilentek, bakok stb. cserélve lettek, de ha vennék 1 másik kocsit, kezdjem elölről? Biztos nem! Én tudom, hogy mit kell még a sajátra rákölteni, ha az megvan, akkor már majdnem 1 új autó van a seggem alatt. Megéri? NEM! De kocsit venni se éri meg, kivéve ha pénzt hoz, de akkor az ember nem BMW-t vesz általában!