InsectKiller fórum hozzászólásai

InsectKiller Elküldve: 2010-11-14 11:43 Belsõ

hil írta:
InsectKiller írta:

Hát azt gondoltam, hogy ilyen egyszerű lesz, ha majd hozzáfogok. De nem. Kicsavaroztam az összes lehetséges csavart az ablakemelő szerkezetnél, de az aztán nem akar feküdni. Szerintem qpénál ez valahogy másképp működhet vagy én nem tudom. Aztán a zár már teljesen kijött volna, mert szétakasztottam mindent, csak maga a nyitó fül volt rajta.
Nem tudom, hogyan lehetne elfektetni azt a sínt, nagyon nem engedi az ablak...


Valami bizbaszt ki kell kötni a bowdennél, amit a leírás nem említ, egy lyuk kerül a csavar feje elé és azon keresztűl benyúlva tudod azt kitekerni. Sajnos pontosan nem emlékszem már rá.

Az a lyuksi az ablak vezető sinen van, kb a zár magasságában.A csavi oldása után az üveget már tudod mozgatni és ki tudod akasztani a hátsó sínt ahhoz, hogy eltávolítsd, mert ez van a zárszerk útjában annak kivételekor


Igen, azt a csavart már megtaláltam, de nem tudom kitekerni. Az istenért nem találok olyan kulcsot, amivel ki tudnám tekerni azt az ablakrögzítőt. Próbáltam 5-ös, 5,5-ös és 6-os csőkulccsal de nem éppen volt nyerő. Mivel lehet azt kicsavarni?

InsectKiller Elküldve: 2010-11-13 09:13 Belsõ

hil írta:
InsectKiller írta: Na a mai napon rájöttem, hogy nem tudom kiszedni a zárszerkezetet az ajtóból.
A kérdésem annyi volna, hogy coupénál hogyan lehet kiszedni a zárat? Az egész ablakemelő szerkezetet vagyis annak a sínjét el kell távolítani az útból?!
Ha igen, akkor hogyan fogjak neki? Mit szedjek szét?
Köszönöm


Csak a hátsó sínt kell kicsavarozni (felhúzott ablaknál) és azt elmozdítani a helyéről elfektetni az ajtóban. Valami bizbaszt ki kell kötni a bowdennél, amit a leírás nem említ, egy lyuk kerül a csavar feje elé és azon keresztűl benyúlva tudod azt kitekerni. Sajnos pontosan nem emlékszem már rá, véletlenül vettem észre. Le kell csavarozni a zárat 3 db Torx csavar fogja. Utána ki kell akasztani a zár működtető rudazatot a külső kilincstől ezt a zár szerkezet elforgatásával lehet megtenni, mert csak egy pozícióban akad ki. Végül kis ügyeskedéssel, forgatással ki lehet szedni a zár szerkezetet.

Én ezekre emlékszem, sokat bíbelődtem vele, de biztosan lesznek, akik profibbak nálam és jobban le tudják írni. Sajnos nem fényképeztem annó, mert egyszerű ügynek tünt, mikorra már rájöttem, hogy nem az, addigra már túl sok mindenen voltam túl, így értelmetlen lett volna a fényképezés.



Hát azt gondoltam, hogy ilyen egyszerű lesz, ha majd hozzáfogok. De nem. Kicsavaroztam az összes lehetséges csavart az ablakemelő szerkezetnél, de az aztán nem akar feküdni. Szerintem qpénál ez valahogy másképp működhet vagy én nem tudom. Aztán a zár már teljesen kijött volna, mert szétakasztottam mindent, csak maga a nyitó fül volt rajta.
Nem tudom, hogyan lehetne elfektetni azt a sínt, nagyon nem engedi az ablak...

InsectKiller Elküldve: 2010-11-12 23:08 Belsõ

Na a mai napon rájöttem, hogy nem tudom kiszedni a zárszerkezetet az ajtóból.
A kérdésem annyi volna, hogy coupénál hogyan lehet kiszedni a zárat? Az egész ablakemelő szerkezetet vagyis annak a sínjét el kell távolítani az útból?!
Ha igen, akkor hogyan fogjak neki? Mit szedjek szét?
Köszönöm

InsectKiller Elküldve: 2010-11-10 07:08 Belsõ

hil írta:
InsectKiller írta:
Tano írta:
InsectKiller írta: Sziasztok!
Meg tudja valaki esetleg mondani, vagy tudja, hogy hol lehet találni infót, hogy hogyan lehet 1 coupenál az ajtóból kiszedni a zárszerkezetet?
Ki kell venni az egész szerkezetet, vagy ki lehet valahogy játszani?
Köszönöm előre is!


Csak a kulcsos részt akarod kiszedni, vagy az egész zárszerkezetet?




A jobbos zárról van szó, szóval oda nincs kulcsos opció csak maga a zárszerkezet. Elvileg holnap már itt van. Mivel couperól van szó, ezért nem tudom, hogy mennyiben különbözik a technológia a limóéhoz képest.
Tegnap már eljutottam egész odáig, hogy kicsavaroztam a 3 csavart és annyira ki bírtam szedni, hogy lehúzzam róla az elektromos csatlakozót, hogy kimérethessem, hogy nyitás-záráskor van-e áram. Szerencsére van.
Hil köszönöm a tanácsot átolvasom az irományod és próbálkozom majd ügyesnek lenni!


Akkor annyi a könnyítés, hogy nem kell a hengerzárat kiszedni, egyébként nem hiszem, hogy sok eltérés lenne.
(HIL=hil mint nemecsek)


Ja oké, nemecsek, de a mondat kezdőbetűje mindig nagy betű!

InsectKiller Elküldve: 2010-11-09 12:27 Balesetek BMW-vel...

kempelen írta:
andrea írta: Szem és fültanúja voltam vasárnap délután a Mészáros utcai buszmegállóban történt kettős gázolásnak. A szemtanúk és családtagok felháborodását látva a balesetet okozó sofőr a következőt mondta:
" TUDJÁK MAGUK, HOGY KIVEL BESZÉLNEK?"
Tényleg, lehet tudni, hogy ki a JZE-405 sofőrje, aki járdán gázol???


Kedves Andrea!

Megértem a felháborodását és az indulatait is, főleg azok után ahogy a sofőr nyilatkozott.
Bár nem ismerem személyesen minden itt jelen lévő fórumtagot - ezért nem vállalhatok mindenkiért felelősséget - de az elmúlt évek tapasztalatai alapján egyik fórumozó társamból sem nézem ki, hogy csupán csak azért mert bmw-je van így járjon el ha vétlenül vagy akár vétkesen is balesetet okoz.
Rendszám alapján sajnos nem tartjuk és nem is tarthatjuk nyilván a fórumtagokat, de ha Őn szem és fültanúja volt az esetnek, akkor a rendőröknek nyugodtan elmondhatja - akár az események után is, hogyan nyilatkozott a baleset okozója.

Magánvéleményként annyit mindenképpen el szeretnék mondani, hogy szinte nap, mint nap látok-hallok olyan balesetről, melyet bmw-ben követnek el, de kérem higgye el a baleseteket emberek követik el, nem az autók és még soha nem sikerült meggyőzni senkit arról hogy a balesetek nagy százalékát nem bmw-sek követik el, csupán az emberek jobban felfigyelnek abban az esetben ha az baleset egyik résztvevője éppen bmw-t vezet. Erre az országosan jellemző nyugodtan nevezhetjük sztereotípiára én sem vagyok büszke, de ettől függetlenül még szép számban vannak jelen, skodások, seatosok, suzukisok, volkswagenesek vagy márkától függetlenül nagy számban kisteherautósok akik hasonlóan viselkednek a közlekedésnek nevezett közös, önkéntes társasjátékban az utakon.





Abszolút egyetértek az előttem szólóval. Én is nap mint nap látok és hallok olyanokról, akik BMW-t vezetnek és én is szoktam mondogatni, hogy "na ez is tipikus BMW-s" Sajnos egy kalap alá vesznek mindenkit. Tévesen...
Én soha nem voltam ilyen és azt hiszem ha velem történne ilyen tragédia én ott helyben mennék az áldozatok után...az tuti.
Ahogy az újságban láttam, E60/61-es szériás volt a gép. Biztos valami cégvezér vagy fő fejes lehetett ha már így nyilatkozott. Én sajnálom hogy ez történt, és főleg h ilyen képet mutat majd az összes BMW-sről ez az eset IS...
Szomorú

InsectKiller Elküldve: 2010-11-09 07:31 Belsõ

Tano írta:
InsectKiller írta: Sziasztok!
Meg tudja valaki esetleg mondani, vagy tudja, hogy hol lehet találni infót, hogy hogyan lehet 1 coupenál az ajtóból kiszedni a zárszerkezetet?
Ki kell venni az egész szerkezetet, vagy ki lehet valahogy játszani?
Köszönöm előre is!


Csak a kulcsos részt akarod kiszedni, vagy az egész zárszerkezetet?




A jobbos zárról van szó, szóval oda nincs kulcsos opció csak maga a zárszerkezet. Elvileg holnap már itt van. Mivel couperól van szó, ezért nem tudom, hogy mennyiben különbözik a technológia a limóéhoz képest.
Tegnap már eljutottam egész odáig, hogy kicsavaroztam a 3 csavart és annyira ki bírtam szedni, hogy lehúzzam róla az elektromos csatlakozót, hogy kimérethessem, hogy nyitás-záráskor van-e áram. Szerencsére van.
Hil köszönöm a tanácsot átolvasom az irományod és próbálkozom majd ügyesnek lenni!

InsectKiller Elküldve: 2010-11-08 22:10 Belsõ

Sziasztok!
Meg tudja valaki esetleg mondani, vagy tudja, hogy hol lehet találni infót, hogy hogyan lehet 1 coupenál az ajtóból kiszedni a zárszerkezetet?
Ki kell venni az egész szerkezetet, vagy ki lehet valahogy játszani?
Köszönöm előre is!

InsectKiller Elküldve: 2010-11-04 18:12 Önindító

Szia!
Nekem 330-am van és idén év elején, amikor hideg volt, akkor került sor rá.
Én felújíttattam, mert azt mondták tökéletes lesz (az is...)
Levette a szerelő a régit, újratekercselték, azóta tökéletes.
Maga a felújítás kb 20e Ft, de ez az önindítótól függ, hogy mennyi anyag kell bele.
Aztán mehet vissza.
Szerintem tökéletes megoldás!

InsectKiller Elküldve: 2010-10-23 19:55 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Erről a Diag -ról mi a véleményetek?

InsectKiller Elküldve: 2010-10-22 18:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta: kérdésem a program menetéről lenne.
van valami sorrend? pl előbb program elindít utána rádug az USB, utána meg OBD II az autóra? vagy lényegtelen?
az INPA-t szeretném majd használni.


Hol vetted a kábelt? Ha lesz konkrét tapasztalatod kérlek írd le, engem is nagyon érdekel.
Nekem van lapitopim!

InsectKiller Elküldve: 2010-10-15 08:08 Újítások

Robinson írta:
InsectKiller írta:
Robinson írta:
InsectKiller írta: Halihó!
Nem tudom, hogy csak engem tisztel-e meg az oldal, vagy másnál is van-e, de nálam akárhányszor rákattintok az oldalra mindig be kell jelentkeznem. Nem tudja megjegyezni a címem!


Több gépről is be szoktál jelentkezni?


Nem, nem! Csak a sajátomról! Ha másik gépről nyitom meg az oldalt, akkor csak megnézem a hozzászólásokat és mindig hazajövök és csak innen írok válaszokat!
Amúgy most is be kellett jelentkeznem!


Tuti, hogy a sütiket (cookie) nem tárolja valamiért a böngésződ, vagy kitörlődnek. Nem használsz valami bővítményt?


Sima alap tüzes róka. Utálom az összes ilyen bővítményes gagyi szarságokat!
Amúgy ennyit kibírok h néha bejelentkezem!

InsectKiller Elküldve: 2010-10-14 08:30 Újítások

Robinson írta:
InsectKiller írta: Halihó!
Nem tudom, hogy csak engem tisztel-e meg az oldal, vagy másnál is van-e, de nálam akárhányszor rákattintok az oldalra mindig be kell jelentkeznem. Nem tudja megjegyezni a címem!


Több gépről is be szoktál jelentkezni?


Nem, nem! Csak a sajátomról! Ha másik gépről nyitom meg az oldalt, akkor csak megnézem a hozzászólásokat és mindig hazajövök és csak innen írok válaszokat!
Amúgy most is be kellett jelentkeznem!

InsectKiller Elküldve: 2010-10-12 17:36 Plasti Dip - a folyékony gumi

Narumon írta: Belső díszléceket fújtam le vele, mert karcosak voltak. Egyelőre tetszik az eredmény a tartósság meg majd kiderül. A jobb oldali 4 réteget nyelt be a bal oldali viszont vagy 8-at (valami állat bazi nagy karistot nyomott bele).


Na és a bemutató fotók??

InsectKiller Elküldve: 2010-10-12 08:12 Társalgó

K_Gergo írta: felkerültek a téli kerekek, ennek kapcsán gondoltam nosztalgiázom egyet, ha már akkora itt a csend:
visszakerestem a vásárlás utáni legpesszimistább kommentemet..:
K_Gergo írta:
InsectKiller írta: Akkor jó nagy keretnek kell lennie, mert mi is így, pont ugyan ezekkel a szavakkal leírható tulajtól vettük a kocsit. Ami éppen szar volt az ki lett cserélve, fékek meg olaj egyebek, de azon kívül nagyon semmi. Márpedig a mi keretünket elég gyorsan túllépte!
Nem kívánom neked ezeket, csak annyit, hogy készülj fel, ha belenyúlsz a dolgokba, onnantól kezdődik a tuti!

eleve csalódott voltam, de most jól be is fosattál hallod...
annyira, hogy a Bocika által ajánlott szerelővel is átnézetem, mielőtt átiratnám, hátha olyan fos, hogy inkább pereskedem...
a legjobban az ijesztett meg tegnap, hogy háromnegyed óra pesti kevergés + fehérvárra autópályázás alatt majd' negyed tankot ivott a drága, meg rángat is induláskor, váltáskor is ránt egyet. eleve elég negatív emberke vagyok, most meg olyan orbitális szopást vizionálok, hogy már most zsibbad a szám széle...

...pedig lehet, hogy nem kéne, lehet, hogy egy egyszerű futóműbeállítás csodát tenne az úttartást illetően (off autómon így volt), lehet, hogy a fogyasztás így normális a pesti kevergésben, mert pályán a pill. fogyimérő elfogadható adatokat mutatott...az induláskori rángatás (amiről a kuplung topikban is folyik a beszélgetés) meg lehet, hogy tényleg a sok állás van, amit Hori mondott tegnap este...de mindenre van egy "legrosszabb forgatókönyvem" is, attól meg még így bizonytalanul is agyhúgykövet kapok...

az oké, hogy tökéletes autót senki nem ad el (kivéve én a turbo puntot...), de ez az abszolút igénytelenség egy élméyautóval szemben számomra érthetetlen és főképp kiborító.

asszem este iszom egyet, hátha megnyugszom.
...hát rengeteget változott a helyzet.
InsectKillernek már örömködtem pár napja, de ma éreztem végre úgy, hogy megkaptam, amit akartam:


egy valag pénzt ráköltöttem, de megérte. a tarkómig ér a vigyor, mikor indulok valahova, ha már elindultam ki se akarok szállni.
rendbetéve kib@szott jó gép ez, imádom ától-cettig; a hangját, az illatát, a kényelmét, az erejét...e sorokat írva is csak mosolygok.

javarészt persze pénz kellett hozzá, de azt nehezen tudnám forintosítani, amit ez a fórum, klub adott. az összegyűjtött tapasztalatokat, bátorítást, kapcsolatokat, kezdve onnan, hogy Hori, Steve, Tiba 1 órát várt rám, hogy megnézhessem/ük a kocsit, aztán korrekt szerelőt, alkatrészforrást találjak...

kösz Urak, így tovább!


Én nagyon örülök neki, hogy neked minden a lehető legjobban alakult. Biztos nekem is másképp alakult volna, ha pesti, vagy környékbeli vagyok és felkeresem az oldalt, mielőtt megvesszük a gépet. A legnagyobb hiba amit elkövettünk, hogy nem dugtuk rá gépre kiolvastatni... Ha olvastam volna az oldalt, tudtam volna! Dehát ennek már 2,5 éve...
Én is mindig mosolygok, amikor nap mint nap a garázsban elmegyek mellette, vagy ha vezetek és tudom, hogy mibe ülök bele. Igaz az enyém, még nagyon nem úgy áll, ahogyan azt szeretném, de azért szépen lassan készülődik.
Azért szeretném, ha összefutnánk vmikor és elmesélnéd részletesen a dolgokat!

InsectKiller Elküldve: 2010-10-12 08:03 Autóvásárlás

Tiba írta: Vicces a km


Ki tudja!? Kecskeméti de sose láttam még, szal lehet sose használja!