InsectKiller fórum hozzászólásai

InsectKiller Elküldve: 2010-05-29 21:30 Kilincs

bmw320d4 írta:
hil írta:
Tahát értsem úgy, hogy bármit csinálsz a kulcsos zárral vagy a távnyitóval, az utas ajtó pöcke nem tesz semmit sem. Amennyiben igy van, az nagy valószínűséggel a General modul relé hiba.


Inkább nem valószínű a GM hiba...






Ezt a nagy egyetértést!
Igen úgy kell érteni, hogy akármit csinálok elektronikus úton, a jobb oldali ajtónak a pöcke nem jön fel. Csak úgy tudom ezt elérni, hogy rányitok egyet belülről.
Szerintetek akkor a zárcsere megoldja a dolgot v sem?!

InsectKiller Elküldve: 2010-05-28 21:45 Kilincs

hil írta:
InsectKiller írta: Sziasztok!
Remélem jó helyre írok, nem akartam újat nyitni ezért.
SZóval most az előbb történt 1 fura dolog. Nyitom az ajtót és az anyósülés felőli olyan furát csinált, hogy csak félig jött fel a "pöcök". Aztán visszazár és nyit minden ok.
De azután miután be lett zárva, nem nyit. Szóval minden kinyílik minden világít csak az anyós felőli oldal ajtó marad zárva. Pedig még azt is hallom, hogy dolgozik a rendszer.
Ha bent ülök és megnyomom az ajtózár gombot a vészvillogó mellől, akkor nem csinál semmit.
Érdekes, nem tudom mi lehet. Csak úgy bírom kinyitni, hogy beszállok és meghúzom 1x a nyitó fület.
Ha valaki találkozott már ilyennel, vagy tudja, hogy mi ilyenkor a teendő, kérem írjon!
Köszönöm!

Szia! Eléggé áttanulmányoztam a zár lelkivilágát és ezért kérdezném, csak és kizárólag az utas ajtóra koncentrálva, hogy amikor azt kinyitod (most nem a zárásról/nyitásról van szó, hanem effektiv kinyitosd az ajtót) felkapcsol a belső világítás? Meg kéne próbálni, hogy hidegben mit csinál: hűtő spray-al be kéne fújni a zár akasztó kallantyún keresztűl a zár belsejébe és megfigyelni mi történik ennek a hatására. Leírásod alapján valami mechanikus szorulás lehet, de jól körül kéne járni ezt a problémát és részletesebben (még ennél is) leírni a problémát, mert írásodból nem egyértelmű a dolog.



Hűha!
Szóval! Ha magát a jobb ajtót kinyitom csak simán, akkor minden O.K.
Minden tökéletes. Abszolút minden jó. Csak amikor bezárom a kocsit és utána megyek vissza hozzá, akkor a jobb oldali ajtó nem csinál semmit a kulccsal való nyitás után.
Ha gombot nyomok, vagy ha elfordítom a zárban mind1.
Most tudok egy zárszerkezetet coupe/cabrio-ba valót, de a kérdés, hogy ez megoldja-e a gondot?!

InsectKiller Elküldve: 2010-05-28 15:53 Kilincs

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta: viszont elég az ablakot lefeszíteni, egy résnyire, és a központi nyitó elérhető, ami ugye nyomásra nyit.


Lehet, hogy a te autódon így van, de az összes többi BMW nyithatatlan ezzel a módszerrel.



akkor erről írhatnál akár privátban is... akkor én mondjuk azért tudtam nyitni, mert nálam volt a kulcs? vagy várni kell hosszabb időt, mint ablakemelésnél, hogy kb. 5 perc után az sem működik?



Zárd be az autót kívülről, de hagyd lehúzva az ablakot és úgy próbáld nyomkodni a gombot!
Ha benne ülsz és kulccsal zársz, egyértelmű, hogy a retesz nem fog zárni, és nem kerül tiltásba az összes nyitógomb, mert az autó nem akarja fogságban tartani a jogos tulajdonost. Zárás előtt kell egy ajtónyitásnak és zárásnak lennie, hogy reteszelve legyen az összes zár.



Hát záráson kívül semmi...
De most így, hogy senki nem tud semmi biztosat, hogy vegyek zárat?! És ha nem is az a baj?!

InsectKiller Elküldve: 2010-05-28 10:44 Kilincs

Ma azt az infot kaptam, hogy 99%-ban a zár a ludas...
De a msik baj az, hogy a coupehoz nem jó a sedané!
Szóval most kerítenem kell egy coupe jobbos ajtózárat!

InsectKiller Elküldve: 2010-05-27 22:39 Kilincs

YELLOW írta: próbáld neg előbb azt, hogy bent vagy a kocsiba, bezárod magad, és hogy vezetőoldali belső kilinccsel feljön-e a pöcök, ill. második húzásra nyílik-e.

utána ezt próbáld meg, de szó szerint:

E46 kulcs betanítás:

a helyes módszer:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit, majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

így mind a két kulcs megfelelõen fog mûködni


Ezzel csak az a bajom, h az a kulcs, amit használtam átvételtől, az már nem működik, nem csinál semmit!

InsectKiller Elküldve: 2010-05-27 22:06 Kilincs

YELLOW írta:
InsectKiller írta: Sziasztok!
Remélem jó helyre írok, nem akartam újat nyitni ezért.
SZóval most az előbb történt 1 fura dolog. Nyitom az ajtót és az anyósülés felőli olyan furát csinált, hogy csak félig jött fel a "pöcök". Aztán visszazár és nyit minden ok.
De azután miután be lett zárva, nem nyit. Szóval minden kinyílik minden világít csak az anyós felőli oldal ajtó marad zárva. Pedig még azt is hallom, hogy dolgozik a rendszer.
Ha bent ülök és megnyomom az ajtózár gombot a vészvillogó mellől, akkor nem csinál semmit.
Érdekes, nem tudom mi lehet. Csak úgy bírom kinyitni, hogy beszállok és meghúzom 1x a nyitó fület.
Ha valaki találkozott már ilyennel, vagy tudja, hogy mi ilyenkor a teendő, kérem írjon!
Köszönöm!


az ajtónyitási gondokba egyszer már írtam, hogy 1x előfordult ugyanez az eset. azóta semmi, így nem tudom mi lehet a megoldás. de ez olyan volt mintha mechanikai szorulás lenne... bár azóta többször előfordult, hogy nem akart nyílni, pedig a rendszer akkor is dolgozott, csak a pöcök és a zár nem. ilyenkor ha nem nyílt, akkor beindítottam az autót, és vagy magától, vagy pár sec járás után már működött a belső nyitóról.
itt jegyezném, meg, hogy oké, hogy a pöcök teljesen eltünika kárpitba, így nem lehet ráfogni, viszont elég az ablakot lefeszíteni, egy résnyire, és a központi nyitó elérhető, ami ugye nyomásra nyit.



Hát én azóta hazajöttem, sőt még a sarut is levettem egy 10percre, hátha csak elektromos probléma.Visszaraktam, hazajöttem, kulccsal is próbáltam, de semmi
Akkor ebből bontás lesz?

InsectKiller Elküldve: 2010-05-27 21:20 Kilincs

Sziasztok!
Remélem jó helyre írok, nem akartam újat nyitni ezért.
SZóval most az előbb történt 1 fura dolog. Nyitom az ajtót és az anyósülés felőli olyan furát csinált, hogy csak félig jött fel a "pöcök". Aztán visszazár és nyit minden ok.
De azután miután be lett zárva, nem nyit. Szóval minden kinyílik minden világít csak az anyós felőli oldal ajtó marad zárva. Pedig még azt is hallom, hogy dolgozik a rendszer.
Ha bent ülök és megnyomom az ajtózár gombot a vészvillogó mellől, akkor nem csinál semmit.
Érdekes, nem tudom mi lehet. Csak úgy bírom kinyitni, hogy beszállok és meghúzom 1x a nyitó fület.
Ha valaki találkozott már ilyennel, vagy tudja, hogy mi ilyenkor a teendő, kérem írjon!
Köszönöm!

InsectKiller Elküldve: 2010-05-25 20:19 Társalgó

Prof írta:
InsectKiller írta: Haliho!
Tudna nekem valaki segíteni e-bayes vásárlásban?
Nagyjából az oldalt már lefordítottam a google segítségével, de rendeléssel meg pontosításban kéne 1 kis help. Aki tud, kérem írjon!


Kérdez és a mester válaszol



Írtam egy privátot!

InsectKiller Elküldve: 2010-05-25 19:44 Társalgó

Haliho!
Tudna nekem valaki segíteni e-bayes vásárlásban?
Nagyjából az oldalt már lefordítottam a google segítségével, de rendeléssel meg pontosításban kéne 1 kis help. Aki tud, kérem írjon!

InsectKiller Elküldve: 2010-05-25 19:36 alufelni

K_Gergo írta:
Prof írta: Ha javsolhatom akkor nézz szét a német E-bay en 230-400 Euroért mennek hibátlan állapotban jo gumival.

egy találat van rá, ennél szebbet is találtam itthon, igaz nem olcsó...120 a felni, + 28 a gumi, de a hátsók már nagyon a végüket járják, és a felnik belseje elég ocswmány...


és ez? felnicske

InsectKiller Elküldve: 2010-05-25 14:57 Társalgó

YELLOW írta:
Woockie írta:
YELLOW írta: attól függ a kis navin mit tudtál állítani... mert fogyasztási meg hasonló értékek a BC gomb nyomásával a műszereknél fogja kijelezni, de ha ilyen kontraszt, meg stb beállítás, az lényegtelen, mert azzal csak a fejegységet állítottad.

Annyit tennek meg hozza, h a Yellow altal emlitett BC gomb az index karon van, amennyiben nincs, utolag lehet beletenni, egy kar kell hozza, meg felkodolni. Paran itt csinaltattak/csinaltak mar ilyent, gondolom tudnak arat is mondani.

Ha mar szoba kerult a bc, a nagy navi kijelzojen ket fogyasztasmero van. A ketto ha egyszerre nullazom sincs szinkronban egymassal, ez hogyan lehet? Melyik mit mer?


az egyik az az én úgy tudom, mint a mutatós analóg, azaz hogy adott állapotban ha tartanád , mennyit fogyasztana 100 km-en, a másik pedig az átlag 100 km-re vetítve. az átlag az több km múlva áll majd be, az első pár km-en akár 20 litereket is mutathat.
lehet nem így van, én így tudom.



Nekem szokott olyankor egészen 39,5-t is!

InsectKiller Elküldve: 2010-05-25 14:53 alufelni

K_Gergo írta: sziasztok,

felnit készülök venni a leendő e46 330Ci-mre, styling 68-ast. vagy 4 hirdetést találtam, de egy része replika szerintem (made in italy).

szerintetek?

s ha szerepel benne a bmw felirat, akkor eredeti?

találtam egy egész szép garnitúrát, legalábbis a külseje teljesen jó, de a bele elég randa. eredetinek tűnik, kívül padkázásnak, belül komoly sérülésnek, hegesztésnek nem láttam nyomát, de az átlag 100K helyett ez 120K HUF. ha nem kell aggódnom a belseje miatt, ezt választanám - a hólyagosodás csak esztétikai probléma és bírja még egy darabig (1 év pl), vagy érdemes lenne fényezni/szinterezni? ha igen, inkább nézek másik készletet...





Szia! Nekem gyárilag ilyennel van szerelve a 30Ci-m és mondhatom elég jól áll neki.
A hátsó felni kicsit talán bent van a kasztni alatt, de 1 kis pogi megold6ja a dolgot.
Én szerintem alaposan nézz szét felni ügyben. Akit én ajánlani tudok, az Zolitds aki az oldal tagja és neki van ilyenje, gyáriba. Itt tudod őt elérni az alufelnik menüpontban van a kérdéses dolog, elérhetősége pedig az oldalon!
Remélem tudtam segíteni!

Üdv,


InsectKiller Elküldve: 2010-05-25 08:11 Társalgó

Prof írta:
InsectKiller írta:
bmw320d4 írta:
InsectKiller írta: BMW320D4!
Az volna a kérdésem, hogy amit töltöttél fel kép "made in germany" megnyerte a tetszésem.
Honnan lehet olyat szerezni, mennyiért és mire jó az?


Rendeletem a gyárból, ICOM A,B,C a neve.
Az összes BMW-vel kommunikál k,l vonalon, D-can-en, MOST-on és Etherneten (F széria) is, előreláthatólag kb 15 évig.
Ismeri az összes protokollt, és akár Wlanon is használható




Azta mindenségit! Ez nem piskóta! Magyarul akkor ez 1 hibakód kiolvasó meg mindent tudó kütyü.
Mennyibe fájt ez ha meg lehet tudni? Nehéz beszerezni?


Az ára durván 1 Mft



Jah! Az szép! Akkor lehet hogy megvárom a holnapot és ma már nem kapkodom el a vásárlást!

InsectKiller Elküldve: 2010-05-25 07:52 Társalgó

bmw320d4 írta:
InsectKiller írta: BMW320D4!
Az volna a kérdésem, hogy amit töltöttél fel kép "made in germany" megnyerte a tetszésem.
Honnan lehet olyat szerezni, mennyiért és mire jó az?


Rendeletem a gyárból, ICOM A,B,C a neve.
Az összes BMW-vel kommunikál k,l vonalon, D-can-en, MOST-on és Etherneten (F széria) is, előreláthatólag kb 15 évig.
Ismeri az összes protokollt, és akár Wlanon is használható




Azta mindenségit! Ez nem piskóta! Magyarul akkor ez 1 hibakód kiolvasó meg mindent tudó kütyü.
Mennyibe fájt ez ha meg lehet tudni? Nehéz beszerezni?

InsectKiller Elküldve: 2010-05-24 20:15 Társalgó

BMW320D4!
Az volna a kérdésem, hogy amit töltöttél fel kép "made in germany" megnyerte a tetszésem.
Honnan lehet olyat szerezni, mennyiért és mire jó az?