InsectKiller fórum hozzászólásai

InsectKiller Elküldve: 2012-07-20 20:43 Autóvásárlás

YELLOW írta:
pati2337 írta:

Ehhez mit szóltok:

http://www.gebrauchtwagen.at/d...ug=2566757

24 hónap teljes garancia



nekem az a véleményem, hogy ha ez gyári felépítmény, akkor aki így rendelte az beteg ember volt, mert nem hiszem, hogy a BMW ilyen combo-val kiad egy belsőt. én arra gondolok az ülések ajtókárpitok utólagosak.
ilyen ülésekhez hasonló padlóboríás és műszarfal szokott dukálni. kívülről szépnek tűnik, de hát a fényképek csalókák.


Az ilyet hívja a BMW "Individual"-nak. Fa betétek, világos belső. Ami nem stimmel, az a váltószoknya színe...

InsectKiller Elküldve: 2012-07-17 21:54 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:

nincsmit... jah ha télen menni fogsz, akkor megint le fog csökkenni. javaslom, hogy meleg motornál kapcsold be a főtést 30 fokra tekerd el a középső tekerőt a rostélynál piros állásba hagy fűtsön be. lehet még ott is lesz levegőd, persze a kupakot vedd le hagy jöjjön ki a levegő.


Mióta előjön ez a jel, azóta megcsináltam vagy 3x! De majd megint meg fogom... Majd lesz vmi

InsectKiller Elküldve: 2012-07-17 21:42 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta: nem tettél, de ha már indulás előtt is lent volt a szintjelző, akkor is tölthettél volna bele. ha nem volt túl hideg a deszt. víz, akkor nagy kár nem lehet, főleg ha fokozatosan nyomattad hozzá.
remélem nem sima vizet tettél hozzá amúgy max a fagyállóság fog módosulni.


Hát ez úgy volt, h akárhányszor néztem hidegen a szintet, a pöcs lent volt. Aztán kitekertem a légtelenítő csavart és feljött a pöcs. Na most ezt meg se néztem. Nem volt hideg a víz, a kútról vettem le a polcról, szóval közel 30°-osnak kell lennie. Igen fokozatosan öntöttem hozzá, mindig néztem, h jön-e már a pöcök felfelé. Ja és igen desztvizet vettem a kúton, a hideg beállta előtt meg majd megnézem a fagypontot.
Remélem jó lesz már így a rendszer, köszi YELLOW!


InsectKiller Elküldve: 2012-07-17 21:23 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
InsectKiller írta:
Hát optikailag semmi baja nincs annak a csavarnak, szépen bele tudom tenni a csavarhúzót és tekerni vele. Viszont a kiegyenlítőn lévő kupak közrejátszik a nyomásszabályzásban ha jól tudom. Na azt cseréltem.
A tünetek: bizonyos sebességtartományban megjelenik a jel, h kevés a folyadékom:
De a szintem jó. Sőt, ha ebből a tartományból kijövök, meg is szűnik a jel. Ha állok nincs jel. De most már ott tartunk, h ha a városba megyek huzamosan 60-al, akkor végig kint van. Megállok lámpánál, eltűnik, majd megint visszajön.



én arra tudok gondolni, hogy amikor gyorsabban mész, akkor van elég hűtés és a nagy kör lezár. csak a kis körben keriing a víz. viszont amikor lassan mész, kevés a hűtés kinyit a termosztát a nagy körre és akkor a kiegyenlítőből annyira lecsökken a víz, hogy bejelez a szenzor. ergó amíg a körön végig megy a víz, addig elfogy a kiegyenlítőből.
én azt csinálnám, hogy amikor jó meleg a motor, és nincs hűtés levenném a tartály kupakját. és úgy nézném a szintet. szerintem még levegő is van benne és kevés a lé.
ezért van az, hogy nem spriccol a kis lyukon a víz, hanem eccer csak abba marad, mert kevés a hűtőfolyadék. aztán ha várnál, egy idő után megint jönne, mikor körbe ér...
nekem víz csere után, sok km-enkersztül még mindig öntögetnem kellett hozzá... most már jó


Na! Fejlemény. Ma amikor elővettem a vasat, egyből ki is rakta a kis jelecskét. Jó mondom faszán megvárom míg bemelegszik, aztán megnézzük...
Meleg motornál sapka levesz, 1 kis pisi, pálca lent. Öntöttem bele annyi desztvizet, h a pálca kijöjjön. Aztán mentem 1 kört és a pisilés elindult. Egyébként ezzel nem tettem kárt ugye, h beleöntöttem csak úgy a vizet?!

InsectKiller Elküldve: 2012-07-16 22:17 Mi lehet a baj?_

jrtom írta: Annyira nem bonyolúlt. Nem tudom menyire szerelgeted az autódat. Ha nem nagyon akkor inkább szerelő vegye ki mert elég erőteljesen kell bánni vele


Hát szoktam szerelgetni. Pl szelepfedél tömítést is cseréltem már!
Amihez nem kell spec szerszám, azt meg szoktam csinálni.

InsectKiller Elküldve: 2012-07-16 22:12 Mi lehet a baj?_

jrtom írta: Vagy esetleg kivenni a tartályt és kimosni valami csodaszerrel mert lehet valami kosztól ragad a szenzor úszókája.

InsectKiller írta:
jrtom írta: Akkor még sanszos a tartály maga.

InsectKiller írta:
jrtom írta: Lehet, hogy a szenzor baromkodik vagy a kiegyenlítő tartályban a kis úszó amibe belemegy a szenzor. (nem a piros úszóra gondolok ami kijön a tartáyból)


A kiegyenlítő tartály alján lévő szenzor cserélve, gyári új BMW teile.




Igen itt tartok én is, de mielőtt ezt is cserélném, gondoltam ide is feltolom a kérdést.




Mert azt a tartályt annyira könnyű kiszedni?

InsectKiller Elküldve: 2012-07-16 22:05 Mi lehet a baj?_

jrtom írta: Akkor még sanszos a tartály maga.

InsectKiller írta:
jrtom írta: Lehet, hogy a szenzor baromkodik vagy a kiegyenlítő tartályban a kis úszó amibe belemegy a szenzor. (nem a piros úszóra gondolok ami kijön a tartáyból)


A kiegyenlítő tartály alján lévő szenzor cserélve, gyári új BMW teile.




Igen itt tartok én is, de mielőtt ezt is cserélném, gondoltam ide is feltolom a kérdést.

InsectKiller Elküldve: 2012-07-16 22:01 Mi lehet a baj?_

jrtom írta: Lehet, hogy a szenzor baromkodik vagy a kiegyenlítő tartályban a kis úszó amibe belemegy a szenzor. (nem a piros úszóra gondolok ami kijön a tartáyból)


A kiegyenlítő tartály alján lévő szenzor cserélve, gyári új BMW teile.

InsectKiller Elküldve: 2012-07-16 21:36 Mi lehet a baj?_

hil írta:
InsectKiller írta:

Ahha! A légtelenítő csavar el tud b*szódni? Úgy értem, abban van valami kis szelep, vagy akármi is? Mert én azt hittem, h ha majd a kupakot kicserélem, akkor minden jó lesz. De sajna nem lett jó. Szóval először akkor kicserélem a légtelenítő csavarját is, mielőtt a komplett tartályt cserélném...


Szia!
Az csak egy műanyag csavar, ami el tud b.. romlani úgy, hogy tekeréskor a csavarhúzó sliccelés széttörik. Nincsen abban semmi sem. Pár száz pénzért pótolható, én esztergáltam bele aluból, az örök életű.

De mi a bajod a hűtővel???



Hát optikailag semmi baja nincs annak a csavarnak, szépen bele tudom tenni a csavarhúzót és tekerni vele. Viszont a kiegyenlítőn lévő kupak közrejátszik a nyomásszabályzásban ha jól tudom. Na azt cseréltem.
A tünetek: bizonyos sebességtartományban megjelenik a jel, h kevés a folyadékom:

De a szintem jó. Sőt, ha ebből a tartományból kijövök, meg is szűnik a jel. Ha állok nincs jel. De most már ott tartunk, h ha a városba megyek huzamosan 60-al, akkor végig kint van. Megállok lámpánál, eltűnik, majd megint visszajön.

InsectKiller Elküldve: 2012-07-16 21:15 Mi lehet a baj?_

hil írta:
InsectKiller írta: Sziasztok!
Az egészséges, hogy járó motornál, ha leveszem a kiegyenlítő tartályról a sapkát, akkor a fagyálló 1 kis lyukon keresztül folyik? Aztán kb 10 sec és abba is hagyja?!
Látott már valaki ilyet?


Szia!
Én úgy tudom, annak úgy kell működnie, sőt a légtelenítő csavart addig kell basztatni, amíg a kis lyukon folyamatosan nem jön a lé.



Ahha! A légtelenítő csavar el tud b*szódni? Úgy értem, abban van valami kis szelep, vagy akármi is? Mert én azt hittem, h ha majd a kupakot kicserélem, akkor minden jó lesz. De sajna nem lett jó. Szóval először akkor kicserélem a légtelenítő csavarját is, mielőtt a komplett tartályt cserélném...

InsectKiller Elküldve: 2012-07-16 20:40 Mi lehet a baj?_

Sziasztok!
Az egészséges, hogy járó motornál, ha leveszem a kiegyenlítő tartályról a sapkát, akkor a fagyálló 1 kis lyukon keresztül folyik? Aztán kb 10 sec és abba is hagyja?!
Látott már valaki ilyet?

InsectKiller Elküldve: 2012-07-04 19:12 Társalgó

Coyote írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
csbalu írta: "Sajnos" olyan autókban ülünk amivel igenis nehéz tartni mondjuk az 50-et vagy a 80-at mivel kényszeres töszörgésnek érzed.


Minden gond nélkül megoldható az 50km/h tartása kényelmesen...



én pl nem tudom tartani az 50-et... 40-nel szeretek menni, nekem az marha jó... nem tom miért... de legalább tutti nem lépek át semmit


Hú de utálom a 40-nel szöttyögőket olyan, mint aki autópályán 110-zel előz és feltartja a sort, meg aki lakott területen kívül 70-nel teker...
Idegesítő, legalább addig lépne a gázra (vagy tenné ki az indexet és állna félre) amíg elhalad mögötte a sor. Aki járt már a zalai dombságban az tudja miről beszélek: mikor 15 percen át képtelen vagy előzni, mert vagy domb van, vagy kanyar....


A városi 40eseket én is utálom, mikor 60al engednek a sünök.Sőt, akkor fogyaszt legjobban a vas.

InsectKiller Elküldve: 2012-06-28 18:06 Extra gyors találkozó!

csatis1 írta: Hát ez tényleg mini is volt és extra gyors is...
De baró volt, plusz meg lett végre az enyhén csípős csirke tészta is!
Örülök hogy személyesen is találkoztunk Zoli!
Ha legközelebb megint arra járok, majd szólok


Szerintem is király volt, örülök, h újabb klubtárssal sikerült megismerkedni.
Ja a csípős csirke jó volt?

InsectKiller Elküldve: 2012-06-27 19:57 Heeelp...!

Hali!! Tudja valaki a csatis telefonszámát??

InsectKiller Elküldve: 2012-06-27 16:53 Extra gyors találkozó!

YELLOW írta:
InsectKiller írta:
zoliika írta:
csatis1 írta: Üdv!
Ma este 8 körül minitali: Kecskemét, Rákóczi úton a Városi mozi előtt.
-Csatis
-InsectKiller


Még valaki?...


Megtisztelő lenne ha végre láthatnám leg-leg touring-ot!A városi mozitól lakom 30 m-re


De a Rákóczi utca nem pálya, hiszen le van zárva. Akkor inkább találkozó az Alföldinél a nagy parkoló 8körül.


most nem azé mondom, de ott laktok egy helyen, és itt beszélitek meg a talit? úgy értem, hogy alapból már meidegződött időpontnak kellene lennie
már megint szar helyre születtem, vagy eleve az a abj, hogy megszülettem


Hát most nem azé, h azé, de csatis1 kolléga Orosházáról közlekedik erre felé és ezért is írt nekem, h lehet-e róla szó. Szóval ő aztán nem helyi...
Amúgy YELLOW téged is szívesen látunk!
Ja meg ez a topic nem az ilyenekért jött létre?