InsectKiller Elküldve: 2009-11-07 09:40 Valaki segítsen
bmw320d4 írta: Megeshet, vagy pl kontakthiba a csatinál, mint az M47N -M57 motorok rail szenzorjánál.
Próbálj kölcsönkérni egy szenzort.
Milyen hibát írt be?InsectKiller írta: Na ez a vezérmûtengely jeladó ez 1 érdekes dolog, mert szinte az elsõk között volt azok között a dolgok között amiket kicseréltünk a kocsi megvétele után. Meg jó csomó jeladó volt benne cserélve....
De a gép kiírta a héten...De mondom az volt cserélve...Pedig ott van jött a válasz. Hát nem tom, akkor szar volna gyárilag v lehúzodott v mi?bmw320d4 írta:jrtom írta: Köszi az ötleteket, jó sokan reagáltatok rá![]()
Naszóval diagnosztika az szinte minden héten volt és egy deka hiba sincs a kocsiban, sajnos! A légtömegmérõ is volt már terítéken, akkor simán lehúztam és másnap reggel láss csodát ugyan olyan szarul indult. Szóval szerintem kilõve az is mert amikor levan húzva akkor a DME beáll egy közép értékre és azon üzemel. Gyertya cserére rákéne szánnom magam, hátha segít. Trafó meg azért nem mert általába melegen adják meg magukat és azzal nincs gond mert simán jár a moci húz rendesen.
Szóval passz! Én gyanakszok még mindig egy hõfok jeladóra vagy gyertya.
A háttértárolót kellene megnézni, abban vannak az ilyen idõszakos hibák.
Pl M57-nél a vezérmûtengelyjeladó okoz indítási problémát ugyanígy csak adott hõmérsékletnél, de ha beindult, semmi baja.
Yellow!!!! Mi köze van az iditásnak a légtömegmérõhöz???? Létezik olyan paraméter, hogy indítási légtömeg?