JaKi Elküldve: 2011-06-02 09:36 NEM HÚZ 1500-2000 fordulaton
Én is gondoltam rá, mondjuk ezt azért a C-Mobilra bíznám (ha csak jobbat nem tanácsoltok).
Lehet az új turbo (hiába a sorozatszám stb. egyezés) nem biztos, hogy ugyanolyan, mint a régi volt? Gondolom maga a szoftver nem állítódott el, amikor a turbo meghalt. (Hozzáteszem, hogy amikor elszállt a turbo és elfogyott az erő, folyt az olaj, füstölt stb.. a kocsi nem mutatott semmiféle hibát a műszerfalon. Ez nem tudom mennyire "normális", nem nagyon találtam infót a turbos topic-okba erről.)
Lehet az új turbo (hiába a sorozatszám stb. egyezés) nem biztos, hogy ugyanolyan, mint a régi volt? Gondolom maga a szoftver nem állítódott el, amikor a turbo meghalt. (Hozzáteszem, hogy amikor elszállt a turbo és elfogyott az erő, folyt az olaj, füstölt stb.. a kocsi nem mutatott semmiféle hibát a műszerfalon. Ez nem tudom mennyire "normális", nem nagyon találtam infót a turbos topic-okba erről.)
YELLOW írta: én mint nagyon hozzáértő dízeles arra gondolok, hogy lehet elég lenne, csak egy szoftver frissítés. persze megnézni az élő adatok mit mutatnak.