Jack fórum hozzászólásai

Jack Elküldve: 2014-05-14 20:32 Fóliázás

Pitykoo írta: Hali!
Tanácsot szeretnék kérni abban,hogy sikerült szereznem fóliákat a kocsira, van is aki felrakja csak engedélyt nem tud rá adni!
A kérdés az lenne, hogy ha bemegyek egy fóliáshoz és azt mondom, hogy volt engedélyem csak elhagytam és adjon már egy ujjat az működhet e?!
Vagy lehet e csak engedélyt csináltatni rá fóliázás nélkül??!


Nem ez sajnos nem így működik. ( ebben dolgozom ) a fóliához ad a gyártó műbizonylati engedély számot amit a műbizonylatba be kell jegyeznie annak aki felteszi a fóliát és alá is kell írnia illetve az engedély számát ( mármint azét aki felteszi őneki kell erről vizsgát tennie és erre kap egy engedély számot amivel ő dolgozik ) is fel kell jegyeznie.. szóval ezt nem fogod tudni csak úgy kikérni hogy adjanak már egy műbizonylatot.. sajnos.

Jack Elküldve: 2014-05-08 16:40 e36

YELLOW írta:
Jack írta: Hali! Szerintetek ha az utastérben lefő sofita izzókat ledesre cserélem akkor az nem fog működni? Csak mert mondták páran ezt a can bus rendszert meg hogy érzékeli hogy más a fogyasztása és akkor azt hibának veszi. Próbálgatni nem akarom mert 2-3.000Ft lenne az a ledes sofita készlet. Valaki cserélte már ki esetleg?


a te autódnak nem sok köze van a CAN-hez. mellesleg amúgy sem hiszem, hogy figyelné az utatérben lévő világításkör ellenállását. ha ennyire akarod, szerintem simán veszel sima LED-es sofita szerű szart, oszt beteszed. nem kell ilyen CAN, meg tökömtudja kamuszöveges cucc.


Akkor ez is csak átverés lett volna! Köszönöm a választ!!

Jack Elküldve: 2014-05-08 06:52 e36

Hali! Szerintetek ha az utastérben lefő sofita izzókat ledesre cserélem akkor az nem fog működni? Csak mert mondták páran ezt a can bus rendszert meg hogy érzékeli hogy más a fogyasztása és akkor azt hibának veszi. Próbálgatni nem akarom mert 2-3.000Ft lenne az a ledes sofita készlet. Valaki cserélte már ki esetleg?

Jack Elküldve: 2014-02-28 06:32 BMW autókulcs

Sziasztok!! Már pár napja töröm rajta a fejem és keresgélek de lehet én vagyok a balf..., mert nem találok semmit. Szóval adott a kocsim kulcsa és van mellette egy távirányitó külön ami a Meta System riasztót kezeli a központival együtt. Szeretnék új kulcsot és jó lenne ha a riasztó/központi zár távirányitója egybe lenne a kuccsal, akár bicskakulcs formájában. Ez lehetséges? A meglévő távirányitóval be lehet tanítani egy szűz kulcsot? (Illetve zárójelesen, hol, hogyan és mennyiért?)

Jack Elküldve: 2014-02-10 07:20 Mi lehet a baj?

hil írta:
Jack írta: Na srácok!! Mivel a zakatolás nem maradt abba, gondoltam csak belenézek a szelepfedélbe....
Enyhe szívroham....


Szia!
Ez a motor működött (rendesen)??? Mi volt a jelenség?
Itt bizony nagy bajok láthatók.
hil





Szia!
Igen, minden gond nélkül működött aztán meg egyik nap leálltam egy parkolóba, elmentem elintézni a dolgom és mikor vissza értem indításnál, már az első fordulatnál valami furcsa zakatolás hallatszott és kicsit dadogva járt. Gondoltam valami koszt beszedett az injektor vagy a gyertya szórakozik, mert egy kisebb gázfröccs után ismét normálisan egyenletesen járt. Másnap ismét elkezdett zakatolni, mondom nem nyúzom annyira úgyhogy óvatosan menve nem volt gond. Következő nap viszont már végig zakatolt és nem akarta abba hagyni. Olyan volt mint a csörgőkígyó hangja alapjáraton.. Emelt fordulaton pedig hallható és érezhető is volt, hogy nem jár minden henger.. mint egy rossz traktor. Ekkor elmentem gyertyát venni hátha az.. Kicseréltem de a zakatolás nem szűnt meg. Másnap reggel nem tudom milyen ok vezérelt, de mondom felnyitom a szelepfedelet... és a többi már a képeken van.. Érthetetlen.. Alig tudtam vissza tenni, nincs sehol sem sérülés.. Valószínű hogy az előző tulaj nem cserélte időben az olajat ami így kicsit megégett és a felrakodott kokszot az én friss és vékonyabb olajam lemosta, ez bekerült a hidrotőkéhez ami eldugította és így nem került a hidrotőke nyomás alá, nem tudott ellen taartani és leugrott a szelephimba.... erre gyanakszunk.

Jack Elküldve: 2014-02-08 08:39 Mi lehet a baj?

Na srácok!! Mivel a zakatolás nem maradt abba, gondoltam csak belenézek a szelepfedélbe....
Enyhe szívroham....

Jack Elküldve: 2014-02-05 13:51 Mi lehet a baj?

Jack írta:
anubisz írta:
Jack írta: Újra itt! Üdv mindenkinek.
Sajnálattal látom, hogy ismét ebbe a topikba kell írnom és sajnos nem "jótanács" szándékkal. A kis drágám ismét betegeskedik. A múltkori légszűrő probléma óta semmi gond nem volt vele, ám tegnap ahogy bent voltam városba és indultam volna haza, kellemetlen meglepetés ért. Indításnál kihagyott egy henger.. gondoltam leállítom és újra indítom hátha csak valami kaparja a drágám torkát... de sajnos 3-4 újraindítás után is küszködött, majd egyszer csak beindult a negyedik is ám azóta tompa zakatoló hang jön a motorból fordulatszám fügvényében.. Az injektor felől hallom. A régi opeloknap volt ilyen hangos az injektorjuk és azoknak volt ez a hangja. De ugye ez a kis e36-osomnál eddig nem volt.. Ma felhívtam egy szerelőt, nem kecsegtetett jó hírrel. Mindenesetre holnap ránéz. Mivel napi használatban van a kocsi és munkába is használom így elég fontos az egészsége. Ma mikor jöttem haza az egyik piros lámpánál állva egyszer csak ismét kihagyott az egyik henger.. Féltem a kicsikét.. Másnak volt e ehhez hasonló esete?

Holnap megírom mit mondott rá a szerelő. :/


Kompressziót méress, ez kötelező ilyen idős kocsinál. Ebbe egybe van a trafók, egybe kell cserélni az összeset, vagy hogy van ennél?



Igen, ez az M43-as blokkal szerelt.
http://www1.garaget.org/galler...29e570.jpg


Sziasztok! tudom úgy volt, hogy tegnap majd írok a szerelő után, csak sajnos közben becsípődött a derekam majd másfél órán keresztül mozdulatlanul ültem a kocsimban félúton hazafelé és vártam hogy jöjjön valaki aki segít.. a vége hogy most itthon fekszek "bedrogozva".... a kocsiról viszont jó hír, már amennyire az lehet, hogy a kopogást a hidrotőke okozza. Mivel olajcsere volt és vékonyabb olaj került bele így feloldotta a dzsuvákat, az előző olaj maradékait és most emiatt kicsit kopog... szó szerint csörgőkígyózik... Szóval annyira nem nagy a baj. Kap egy kis motul adalékot amivel kibírja tavaszig, utána átszervizeltetem. A hengerkihagyást meg a !!gyári!! gyertya okozza.. 94-óta egész jól bírja
Szóval röviden tömören ennyi.

Jack Elküldve: 2014-02-03 19:26 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
Jack írta:
anubisz írta:
Jack írta: Újra itt! Üdv mindenkinek.
Sajnálattal látom, hogy ismét ebbe a topikba kell írnom és sajnos nem "jótanács" szándékkal. A kis drágám ismét betegeskedik. A múltkori légszűrő probléma óta semmi gond nem volt vele, ám tegnap ahogy bent voltam városba és indultam volna haza, kellemetlen meglepetés ért. Indításnál kihagyott egy henger.. gondoltam leállítom és újra indítom hátha csak valami kaparja a drágám torkát... de sajnos 3-4 újraindítás után is küszködött, majd egyszer csak beindult a negyedik is ám azóta tompa zakatoló hang jön a motorból fordulatszám fügvényében.. Az injektor felől hallom. A régi opeloknap volt ilyen hangos az injektorjuk és azoknak volt ez a hangja. De ugye ez a kis e36-osomnál eddig nem volt.. Ma felhívtam egy szerelőt, nem kecsegtetett jó hírrel. Mindenesetre holnap ránéz. Mivel napi használatban van a kocsi és munkába is használom így elég fontos az egészsége. Ma mikor jöttem haza az egyik piros lámpánál állva egyszer csak ismét kihagyott az egyik henger.. Féltem a kicsikét.. Másnak volt e ehhez hasonló esete?

Holnap megírom mit mondott rá a szerelő. :/


Kompressziót méress, ez kötelező ilyen idős kocsinál. Ebbe egybe van a trafók, egybe kell cserélni az összeset, vagy hogy van ennél?



Igen, ez az M43-as blokkal szerelt.
http://www1.garaget.org/galler...29e570.jpg


Az szívás, mert ha valami trafó gond van,egybe kell cserélni. Azt akartam csak,nehogy egyből cseréltesd, előbb cserélgessétek fel, de így nem lehet megoldani. Sajnos akkor az lesz az első,hogy azt cserélni kell valszinü. Kompressziót méresd meg minden hengerben, nem lehet nagy eltérés köztük, nehogy abban a hengerben szar legyen, akkor meg úgy is ki kell szedni a gyertyákat,így azt is látjátok, hogy jók e. Ha szerencséd vagy ennyivel megúszod.


Rendben, köszönöm a segítséget!! Megírom holnap mit mondott a szerelő. A gyertyák szépek, bár meglepődtem mikor kivettem tegnap őket mert Bosch BMW gyertyák..

Jack Elküldve: 2014-02-03 19:14 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
Jack írta: Újra itt! Üdv mindenkinek.
Sajnálattal látom, hogy ismét ebbe a topikba kell írnom és sajnos nem "jótanács" szándékkal. A kis drágám ismét betegeskedik. A múltkori légszűrő probléma óta semmi gond nem volt vele, ám tegnap ahogy bent voltam városba és indultam volna haza, kellemetlen meglepetés ért. Indításnál kihagyott egy henger.. gondoltam leállítom és újra indítom hátha csak valami kaparja a drágám torkát... de sajnos 3-4 újraindítás után is küszködött, majd egyszer csak beindult a negyedik is ám azóta tompa zakatoló hang jön a motorból fordulatszám fügvényében.. Az injektor felől hallom. A régi opeloknap volt ilyen hangos az injektorjuk és azoknak volt ez a hangja. De ugye ez a kis e36-osomnál eddig nem volt.. Ma felhívtam egy szerelőt, nem kecsegtetett jó hírrel. Mindenesetre holnap ránéz. Mivel napi használatban van a kocsi és munkába is használom így elég fontos az egészsége. Ma mikor jöttem haza az egyik piros lámpánál állva egyszer csak ismét kihagyott az egyik henger.. Féltem a kicsikét.. Másnak volt e ehhez hasonló esete?

Holnap megírom mit mondott rá a szerelő. :/


Kompressziót méress, ez kötelező ilyen idős kocsinál. Ebbe egybe van a trafók, egybe kell cserélni az összeset, vagy hogy van ennél?



Igen, ez az M43-as blokkal szerelt.
http://www1.garaget.org/galler...29e570.jpg

Jack Elküldve: 2014-02-03 18:36 Mi lehet a baj?

Újra itt! Üdv mindenkinek.
Sajnálattal látom, hogy ismét ebbe a topikba kell írnom és sajnos nem "jótanács" szándékkal. A kis drágám ismét betegeskedik. A múltkori légszűrő probléma óta semmi gond nem volt vele, ám tegnap ahogy bent voltam városba és indultam volna haza, kellemetlen meglepetés ért. Indításnál kihagyott egy henger.. gondoltam leállítom és újra indítom hátha csak valami kaparja a drágám torkát... de sajnos 3-4 újraindítás után is küszködött, majd egyszer csak beindult a negyedik is ám azóta tompa zakatoló hang jön a motorból fordulatszám fügvényében.. Az injektor felől hallom. A régi opeloknap volt ilyen hangos az injektorjuk és azoknak volt ez a hangja. De ugye ez a kis e36-osomnál eddig nem volt.. Ma felhívtam egy szerelőt, nem kecsegtetett jó hírrel. Mindenesetre holnap ránéz. Mivel napi használatban van a kocsi és munkába is használom így elég fontos az egészsége. Ma mikor jöttem haza az egyik piros lámpánál állva egyszer csak ismét kihagyott az egyik henger.. Féltem a kicsikét.. Másnak volt e ehhez hasonló esete?

Holnap megírom mit mondott rá a szerelő. :/

Jack Elküldve: 2014-01-25 10:41 Társalgó

Neo954 írta:
hancurozo írta:
Jack írta: Jelentkezem!.. Rossz hír.
Tegnap este böngészgettem pár órát még a netet és már nem tudom hanyadik link linkjének a linkjén keresztül találtam egy német szövegre amiből is rájöttem, hogy az én pici kis kocsim az egy olyan széria amiben a középső rostélyok nem fűtenek, csupán a kinti levegőt tudják fújni.. Fűteni a szélvédő fele és a lábtér fele tud. A középső rostélyok kapcsolói csupán O és I állásban állíthatóak... A legalapabb széria.. Pl a hátsó ülés sem dönthető és még kinyitható könyöklője sincs.. Bár ezt nem tudom át lehet e variálni, mármint átépíteni egy könyöklősét, mert az ülés háttámlájának a lemezén ott van a sízsáknak a kivágott helye.
Na szóval ennyi.. Akárhogy is erőlködök nem fog nekem az a középső rostély meleget fújni.. sajnos..
És még a havat is lapátolhatom.. kb 20 cm most..


Most néztem a képet. Ilyet, (mint a tied egy középső állítókerékkel a rostély alatt) még nem is láttam. Ami eddig megfordult a kezeim között (e36) azokon 2db állítókerék volt. (egy amivel a hideget/meleget állítod és egy amivel tudod zárni/nyitni a rostélyt)
Ne haragudj, ha félrevezettelek. Nem volt szándékos.


Basszus ezt én sem figyeltem, pedig látszik az I meg a O rajta.
De az oldalrostéjokon jön a meleg rendesen nem?
Talán a legjobban a láb és ablak (kb 10-11 óra) állásban lenne a legjobb, mivel a meleg levegő felfele száll.
Ha van belső keringetés kapcsolód azt is bekapcsolhatod.
A fűtés megy rendesen, a hűtővíz hőfok mutató középen van?

Üdv.:Neo



Nem vezettetek félre nincs gond! Nyugi.
Nem, az oldalsó rostélyokon is csak a hideg jön és nincs benne belső keringető.. Annyira jó lenne ha át lehetne valahogy alakítani, vagy beépíteni egy másikból. A hűtővíz hőfok mutatóval valami gond van mert amióta megvettem a kocsit eddig összesen 3-4-szer mutatott.. Amikor szerelőhöz vittem akkor is természetesen mutatott így azt mondták minden rendben. Átnéztem a csatlakozókat hátha kontaktos de nem. Vannak apróbb hibák a kocsin amik lassan előjönnek. Szeretném helyre hozni a kocsit, csak egyedül saját kútfőből nehéz. Ezért köszönöm mindanyiótoknak a segítő szándékot!!!

Jack Elküldve: 2014-01-25 07:53 Társalgó

Jelentkezem!.. Rossz hír.
Tegnap este böngészgettem pár órát még a netet és már nem tudom hanyadik link linkjének a linkjén keresztül találtam egy német szövegre amiből is rájöttem, hogy az én pici kis kocsim az egy olyan széria amiben a középső rostélyok nem fűtenek, csupán a kinti levegőt tudják fújni.. Fűteni a szélvédő fele és a lábtér fele tud. A középső rostélyok kapcsolói csupán O és I állásban állíthatóak... A legalapabb széria.. Pl a hátsó ülés sem dönthető és még kinyitható könyöklője sincs.. Bár ezt nem tudom át lehet e variálni, mármint átépíteni egy könyöklősét, mert az ülés háttámlájának a lemezén ott van a sízsáknak a kivágott helye.
Na szóval ennyi.. Akárhogy is erőlködök nem fog nekem az a középső rostély meleget fújni.. sajnos..
És még a havat is lapátolhatom.. kb 20 cm most..

Jack Elküldve: 2014-01-24 21:04 Társalgó

hil írta:
Jack írta:



Akkor marad a szétugrás.. :/ Muszáj lesz szétszednem.. Ha már szétszedem akkor megnézem a szűrőt is.. Gondolom azt ott találom. Holnap neki is esek és megírom mi lett.. szorítsatok!! Kell a meleg a kocsiba nagyon!! Nem kellemes hideg utastérrel driftelgetni

Szia!
A rádió fölött középen lévő tekerőt kell a pirosra tekerni. A képen ha jól látom semleges állásban van, úgy pedig nem fog meleget fújni. Emlékeim szerint az e36-ban a pollen szűrő az utas lábtér felől támadható meg igencsak nehezen elérhető helyre dugva.
hil



Oksa! Köszi mindenkinek az eddigi segítségeket!!! megpróbálom kikeresni, hogy mi ugrott szét, meg akkor azt a pollenszűrőt is betámadom!!

Jack Elküldve: 2014-01-24 20:49 Társalgó

Neo954 írta:
Jack írta:
Neo954 írta:
hancurozo írta:
Jack írta:
hancurozo írta:
Jack írta: Üdv mindenkinek ebben a "csodás" hóesésben!!
Eddig nem nagyon nézegettem de most, hogy hideg lett már kicsit zavaró. Én nem tudom ez milyen fellángolásból eredt a BMW gyárban de elég botor meggondolás volt az, hogy a műszerfalon levő befúvókon nem lehet meleg levegőt fúvatni az utastérbe az e36-osokon... legalább is nálam igen csak a kellemes külső hőmérséklet simogatja orcámat rajta keresztül.. Lábnál meleget fúj, meg a szélvédőnél is, de ha a műszerfalra állítom a befúvást akkor ott csak hideg jön.. Ezt nem lehet valahogy megmókolni? Nyúlt már valaki hozzá?


Irigyellek, mert itt egy hópihe sem esett.
A középen lévő rostély alatt található kereket (ami a kormányhoz közelebb van) tekerd a piros jel felé.


A hóval annyira nem lenne gond csak dekorban dolgozom és ma is 3 autót kellett lefóliázni kint a hóesésben.. nem volt kellemes..
De a hazafelé út az tetszett!!!

Azt hiába tekerem.. mindenhova meleget fúj csak a középső rostélyokon nem.. és nem értem miért.


Akkor valami szétakadt, vagy eltörött. Ott tudod állítani a meleget (tőled jobbra tekerve).


Így van, 3 piros jelzést kell látnia, és akkor okádja a meleget.
Amúgy itt sem esett sok Móváron, de mondtam az asszonynak, ha holnap esik a hó szívesen elviszem dolgozni!


Fuh a képfeltöltéssel kicsit beszenvedtem bocsi.. szóval így megy most.. de levettem a kesztyűtartót és nem nagyon látom, hogy szét lenne csúszva valami is..



A középső rostélynál pirosak legyenek a szimbólumok, és a panelen állítsd feléd fújósra, ha így sem jön meleg, akkor ahogy Hancurozo írta valami eltört belül az állító részen.


Akkor marad a szétugrás.. :/ Muszáj lesz szétszednem.. Ha már szétszedem akkor megnézem a szűrőt is.. Gondolom azt ott találom. Holnap neki is esek és megírom mi lett.. szorítsatok!! Kell a meleg a kocsiba nagyon!! Nem kellemes hideg utastérrel driftelgetni

Jack Elküldve: 2014-01-24 20:40 Társalgó

Neo954 írta:
hancurozo írta:
Jack írta:
hancurozo írta:
Jack írta: Üdv mindenkinek ebben a "csodás" hóesésben!!
Eddig nem nagyon nézegettem de most, hogy hideg lett már kicsit zavaró. Én nem tudom ez milyen fellángolásból eredt a BMW gyárban de elég botor meggondolás volt az, hogy a műszerfalon levő befúvókon nem lehet meleg levegőt fúvatni az utastérbe az e36-osokon... legalább is nálam igen csak a kellemes külső hőmérséklet simogatja orcámat rajta keresztül.. Lábnál meleget fúj, meg a szélvédőnél is, de ha a műszerfalra állítom a befúvást akkor ott csak hideg jön.. Ezt nem lehet valahogy megmókolni? Nyúlt már valaki hozzá?


Irigyellek, mert itt egy hópihe sem esett.
A középen lévő rostély alatt található kereket (ami a kormányhoz közelebb van) tekerd a piros jel felé.


A hóval annyira nem lenne gond csak dekorban dolgozom és ma is 3 autót kellett lefóliázni kint a hóesésben.. nem volt kellemes..
De a hazafelé út az tetszett!!!

Azt hiába tekerem.. mindenhova meleget fúj csak a középső rostélyokon nem.. és nem értem miért.


Akkor valami szétakadt, vagy eltörött. Ott tudod állítani a meleget (tőled jobbra tekerve).


Így van, 3 piros jelzést kell látnia, és akkor okádja a meleget.
Amúgy itt sem esett sok Móváron, de mondtam az asszonynak, ha holnap esik a hó szívesen elviszem dolgozni!


Fuh a képfeltöltéssel kicsit beszenvedtem bocsi.. szóval így megy most.. de levettem a kesztyűtartót és nem nagyon látom, hogy szét lenne csúszva valami is..