Jani69 fórum hozzászólásai

Jani69 Elküldve: 2017-02-26 06:33 kiegészítő fűtő modul

Sziasztok!
Most jelentkezett a probléma,hogy a motortérben bal oldalon levő elektromos vízmelegítők,vagy tudom is én micsodák (két hengeres valami elektromos csatlakozóval és vízcsövekkel) nem működnek,ebből kifolyólag soká kezd fűteni a kocsi és a belőle kijövő vízcsövek langyosak üzemmeleg motornál is,a kiegyenlítő tartályból kijövő cső pedig forró. Fűtés alig van mindegy hány fokra van állítva. Hol keressem a hibát,van ennek biztosítéka stb...?

Jani69 Elküldve: 2017-02-24 09:33 Tolató radar

Sziasztok! Az enyém E46 Touring M Packet 2 .
Az lenne a kérdésem hol van a parkradar vezérlője és hátul hogy lehet hozzáférni a szenzorokhoz? Köszi!:

Jani69 Elküldve: 2017-02-21 21:03 Autóvásárlás

youth írta:
laci320d írta:
youth írta: Még valami a leírás szerint PDC-s csak én a képeken nem látom a hátsó lökösben.
Itt van még egy link az autóról itt több kép van róla, hátha ti láttok még valamit amit én nem. https://www.jofogas.hu/szabolc...508870.htm


Szia! Miért nem mész el megnézni, leírhatod itt a jövő hetet is, képeken szép meg hú, aztán lehet nem is tetszik ha megnézed!


A válasz egyszerű, nincs idő rá, úgyhogy ezzel hétvégéig várnom kell.
Azért próbálok minél több infót szerezni róla , illetve a típusról hogy ne egy rakat szart vegyek. Meg abban reménykedem, hogy ti is tudtok valamit segíteni mit nézzek, vagy mire kell figyelni, hogyha vannak esetleges hibák, számomra előnyös alkupozícióba kerüljek.


Minél tovább nézem a képeket kezd sántítani az M Packet is.Jobb hátsó kinyitott ajtónál a küszöbön levő koptató nem M-es,mert abban két fém csík van. Parkradarnak nyoma sincs hátul. A felni sem M-es ,az ablakok fóliázva vannak...

Jani69 Elküldve: 2017-02-20 22:00 Autóvásárlás

youth írta:
Köszönöm a segítséget ! írni fogok ! De látom neked 330d-d van nem tudom hogy a 320-ba mennyivel másabb a váltó.
Alvázszámalapján hol tudnék utána nézni, hogy milyen váltó van benne, és további dolgoknak?
Illetve továbbra is érdekel mások véleménye is az autóról !



Jani69 írta:
youth írta: Sziasztok !

Már gyerekkorom óta vágyom egy E46-ra (cobra 11 fan voltam), és most elszántam magam, hogy veszek egyet, 2. autónak.

Kérdésem az lenne, hogy mennyire kell félni az automatától, illetve mire kell odafigyelni vásárláskor?

Lenne egy kiszemeltem, remélem nem csap le rá senki se előttem

https://www.hasznaltauto.hu/au...a-10753639

Erről vélemény valaki?
Esetleg nem tag itt?





Szia! Én kizárólag automatát akartam venni. Sikerült egy szépet és jót találni ami nem volt olcsó. A legjobb,hogy igazoltan leszervizelve, felújított váltóval és garanciával a váltóra még Júliusig.Szervízkönyve az enyémnek sincs,de megkaptam az összes német papírját az előző műszaki vizsga adatlappal együtt.
Ez amit kinéztél jó árban van,jó felszereltséggel.Képek alapján valódi M Packet,de ez a csomag sok mindenből áll. (küszöbtakarók,külső küszöb spoiler,első-hátsó lökösök,ültetett futómű,kormány,ülések...)Ha jó gazdája volt nem látszik meg rajta mennyi km van benne valójában.Nézd meg alaposan nem volt-e törve (első váznyúlványok,keress rajta rozsdát...) és ki kell próbálni mindent. Kérdezd meg mi van a váltóval,volt már javítva?A váltó símán váltson minden fordulaton fel-vissza manuálisan is.A fejegység ami benne van az most 125.000Ft. Egy-két apróságnak ne dőlj be (fűthető szélvédő,hűthető kartámasz) Mindezt tanácsként írom,nehogy megvezessenek.
Nekem nem utolsó dolog,hogy a volt tulajjal mai napig tartom a kapcsolatot.
Ha további kérdésed van szívesen segítek,akár telefonon is beszélhetünk. Add meg priviben a számod és felhívlak! Sok sikert a kocsihoz!!!




Szia! A BMW szervízben csak a tulajnak adnak ki bővebb információt. Próbáld meg csak típus és évjárat alapján megkérdezni. Interneten én sem találtam meg eddig,de tovább keresem...

Jani69 Elküldve: 2017-02-19 22:07 Autóvásárlás

youth írta: Sziasztok !

Már gyerekkorom óta vágyom egy E46-ra (cobra 11 fan voltam), és most elszántam magam, hogy veszek egyet, 2. autónak.

Kérdésem az lenne, hogy mennyire kell félni az automatától, illetve mire kell odafigyelni vásárláskor?

Lenne egy kiszemeltem, remélem nem csap le rá senki se előttem

https://www.hasznaltauto.hu/au...a-10753639

Erről vélemény valaki?
Esetleg nem tag itt?





Szia! Én kizárólag automatát akartam venni. Sikerült egy szépet és jót találni ami nem volt olcsó. A legjobb,hogy igazoltan leszervizelve, felújított váltóval és garanciával a váltóra még Júliusig.Szervízkönyve az enyémnek sincs,de megkaptam az összes német papírját az előző műszaki vizsga adatlappal együtt.
Ez amit kinéztél jó árban van,jó felszereltséggel.Képek alapján valódi M Packet,de ez a csomag sok mindenből áll. (küszöbtakarók,külső küszöb spoiler,első-hátsó lökösök,ültetett futómű,kormány,ülések...)Ha jó gazdája volt nem látszik meg rajta mennyi km van benne valójában.Nézd meg alaposan nem volt-e törve (első váznyúlványok,keress rajta rozsdát...) és ki kell próbálni mindent. Kérdezd meg mi van a váltóval,volt már javítva?A váltó símán váltson minden fordulaton fel-vissza manuálisan is.A fejegység ami benne van az most 125.000Ft. Egy-két apróságnak ne dőlj be (fűthető szélvédő,hűthető kartámasz) Mindezt tanácsként írom,nehogy megvezessenek.
Nekem nem utolsó dolog,hogy a volt tulajjal mai napig tartom a kapcsolatot.
Ha további kérdésed van szívesen segítek,akár telefonon is beszélhetünk. Add meg priviben a számod és felhívlak! Sok sikert a kocsihoz!!!

Jani69 Elküldve: 2017-02-19 13:36 Motor-váltó

leo írta: T márkatársak! szeretnék leírni egy automata váltós történetet tanulság képen, hogy mások ne járjanak így! Nem rég vettem egy x3 as e 83. BMV-t.A vétel egy kereskedőtől történt ami hiba volt részemről, hogy csak egy rövid próba kört tettem az autóval Ami már tudom kevés egy állapot felméréséhez.A hibával csak vásárlás után kb 2 héttel szembesültem, hogy a gm automata váltó meleg olajnál 2ből 3 ba váltásnál egy picit rángatva vált. Mivel az autó 156 000 km futott gondoltam ezt a hibát bevállalom és meg csináltatom .Neten tájékozódva illetve egy 17 ik kerületi bmv szervizben személyesen ahol kaptam egy akkor húzósnak tűnő ajánlatot 600 ezer ft melyet követően ,eljutottam Perkátára Papp Attila műhelyébe aki 450 ezer ft ért elvállata a váltó javitását illetve szerinte az osztóműben láncot kell cserélni történetet.2 hét után elkészült az autó 6 havi garanciával. Kb 5 ezer km 6 hónap és ismét ugyan az a hibajelenség.Visszamentem hogy egy váltó adalék betöltése után szerinte is jó lesz.Nem lett jó de bizalmam is elment tőle.Ajánlások illetve az oldalakon irt vélemények alapján választottam Papp Tamás professzort.Aki elmondta hogy a váltó csak megfelelő olajnyomással fog jól működni tehát nagy javítással tudja elvállalni . Nem örültem a megállapításnak, de már kénytelen voltam egy újabb javítást bevállalni.Az első benyomás a műhelyéről már bizakodásra adott okot mint egy patika.Kb 2 hét múlva elkészült az autó ami bitang jó és nagyon élvezetes használni,de ezt beárnyékolta az általa megállapított tény hogy a váltó ki sem volt szedve nem hogy javítva. Ugyan a másik szerelő javításért /OLAJCSERE VOLT CSAK/ elkérte a rengeteg pénzt de átvert nagyon csúnyán ezt már én állítom és ez legyen tanulság,automata váltóval rendelkező márkatársaimnak.Nem tartom a GM váltó működését rossznak sőt de csak ha hibátlan.


Köszönöm,igazán tanulságos! Én felújított automata váltóval vettem és garanciával az E46-ot és szerencsére jól is működik!

Jani69 Elküldve: 2017-01-18 08:41 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
Jani69 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
Lenne 2 kérdésem!

Nyárra vettem egy szett felnit baromi jó áron (8,5jx18 et48 tehát elvileg simán fel kell mennie e46 320ci 2.2 coupera ). 225/40 gumi jó lesz rá, vagy keskenyebb/szélesebb kéne inkább? Egyszéles a szett.

A másik kérdésem az lenne, hogy a jelenlegi téli szettem 17-es alufelnin van, ezzel vettem a kocsit, de a későbbiekben szerintem ezt kisebbre cserélném, mert felesleges, és gumit is marha drága venni rá (télre nálam csak prémium jöhet szóba, ami 225/45 r17 méretben horror áron van) úgyhogy 15 vagy 16 colban gondolkodom. Felmegy a 15-ös felni rá, vagy 16 a minimum?


225/40 jó lesz rá, nem lesz gond. bár én hátra szélesebbet tennék. 245/35 vagy 255/35.
télre 16-os a minimum. 15-ös már nem megy fel neked. 205/55 R16 gumi kell rá.


Szélesebbtől kicsit fosok, hogy problémás lenne, mert a legnagyobb gyári ajánlott méret ha jól tudom 225/40 R18 8x18 és a felni így is 8,5x18 amit vettem, de az a fél col csak nem baszik ki velem... Másrészt meg nem fut valami sokat a kocsi (15-20 ezret évente) ezért az első gumik előbb öregednének le róla, minthogy elkopnának, ezért azt terveztem, hogy szezononként megcserélem az első-hátsó kerekeket, hogy egyenletesen kopjanak, mert a hátsók azért sokkal jobban fogynak, mint az elsők...

Téli viszont így dilemmás, hogy érdemes-e lejjebb mennem 1 collal és vegyek felnit meg gumit is, vagy maradjon a 17 és csak gumit kell vennem rá, bár erre még van időm, mert ezen kívül még 1 szezont biztos elfutnak a mostaniak, de eléggé csúszkál ez a noname gumi, hiába 2015-ös és van rajta 5-6mm profil. Havas úton 5.-ben 1500-as fordulaton nyomok egy padlót és bőszen villogni kezd a DSC, pedig a szívó benzines nyomatéka nem tépi szét a kasznit, és sajnos nagyjából fékezésnél is ugyanilyen hatékony, kanyarról nem is beszélve, úgy mozog a hátulja, mintha hajóval járnék...


E46-ra táblázat szerint is 255/35 R18 a legnagyobb gumi, ami a gyár által ajánlott. az más kérdés, hogy lehet nem ehhez a motorhoz. de nekem is 245 van hátul.
télinél pedig a prémium gumi is ki fog pörögni, ezt hidd el. meg tempótól függ mennyire fog csúszni.
én 16-osra akartam váltani télibél. de drágábbak voltak a felnik és a gumik, jóval drágábbak. aztán 10 évig 15-ös 195 széles volt fent, akkor már nem mindegy? legalább télen kímélem a futóművet, így martadtam ennél a méretnél. szóval érdemes kisebbre váltani, de ez a te döntésed. a 17-est könnyebb eladni, és 16-os olcsóbban vehetsz. télre felesleges a széles gumi. 17-esbe is inkább 205 lenen a célszerű gumi, 205/50 R17 méretben.


Igen így van 255/35 18 a legnagyobb gumi az E46-ra.Nekem megvannak az eredeti gumi és felni-méret papírjai. A 330d-re legkisebb a 17-es felni ami rámegy a fékek miatt!


vezető oldali B oszlopon is ott van
lehet angyobbat is tenni. most hivatalosan az enyém gyárija is 195/65 R15, de műszakin mindig mutogatom a táblázatot. mivel ott szerepel, így nem érdekli őket. felni ET számot meg nem fog nézni. ezlrt aki kintebb akarja rakatni a kerekeket, inkább ET-vel érdemes kombinálni, mert a nyomtávszélesítőt viszont észre veszik és az bukta.
szóval minden megoldható, csak pofátlanság határán nem szabad túl lépni.
nekem 255-höz más másik felni kellene. de még autóm sem volt, nekem mindig a 225/245 páros volt a zsánerem. nem tudom miért.
egyébként több tesztet olvasva, sok helyen írják E46 alá 17-es felni való, az illik a legjobban a méretéhez. nem mondom ha lenne jó vétel, lehet egy 18-ast feldobnék még... sokszor elgondolkozom ezen...


Ezek gyári 18-asok. Defektmentesek a gumik de nagyon sétál vele a kocsi.

Jani69 Elküldve: 2017-01-17 21:36 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
Lenne 2 kérdésem!

Nyárra vettem egy szett felnit baromi jó áron (8,5jx18 et48 tehát elvileg simán fel kell mennie e46 320ci 2.2 coupera ). 225/40 gumi jó lesz rá, vagy keskenyebb/szélesebb kéne inkább? Egyszéles a szett.

A másik kérdésem az lenne, hogy a jelenlegi téli szettem 17-es alufelnin van, ezzel vettem a kocsit, de a későbbiekben szerintem ezt kisebbre cserélném, mert felesleges, és gumit is marha drága venni rá (télre nálam csak prémium jöhet szóba, ami 225/45 r17 méretben horror áron van) úgyhogy 15 vagy 16 colban gondolkodom. Felmegy a 15-ös felni rá, vagy 16 a minimum?


225/40 jó lesz rá, nem lesz gond. bár én hátra szélesebbet tennék. 245/35 vagy 255/35.
télre 16-os a minimum. 15-ös már nem megy fel neked. 205/55 R16 gumi kell rá.


Szélesebbtől kicsit fosok, hogy problémás lenne, mert a legnagyobb gyári ajánlott méret ha jól tudom 225/40 R18 8x18 és a felni így is 8,5x18 amit vettem, de az a fél col csak nem baszik ki velem... Másrészt meg nem fut valami sokat a kocsi (15-20 ezret évente) ezért az első gumik előbb öregednének le róla, minthogy elkopnának, ezért azt terveztem, hogy szezononként megcserélem az első-hátsó kerekeket, hogy egyenletesen kopjanak, mert a hátsók azért sokkal jobban fogynak, mint az elsők...

Téli viszont így dilemmás, hogy érdemes-e lejjebb mennem 1 collal és vegyek felnit meg gumit is, vagy maradjon a 17 és csak gumit kell vennem rá, bár erre még van időm, mert ezen kívül még 1 szezont biztos elfutnak a mostaniak, de eléggé csúszkál ez a noname gumi, hiába 2015-ös és van rajta 5-6mm profil. Havas úton 5.-ben 1500-as fordulaton nyomok egy padlót és bőszen villogni kezd a DSC, pedig a szívó benzines nyomatéka nem tépi szét a kasznit, és sajnos nagyjából fékezésnél is ugyanilyen hatékony, kanyarról nem is beszélve, úgy mozog a hátulja, mintha hajóval járnék...


E46-ra táblázat szerint is 255/35 R18 a legnagyobb gumi, ami a gyár által ajánlott. az más kérdés, hogy lehet nem ehhez a motorhoz. de nekem is 245 van hátul.
télinél pedig a prémium gumi is ki fog pörögni, ezt hidd el. meg tempótól függ mennyire fog csúszni.
én 16-osra akartam váltani télibél. de drágábbak voltak a felnik és a gumik, jóval drágábbak. aztán 10 évig 15-ös 195 széles volt fent, akkor már nem mindegy? legalább télen kímélem a futóművet, így martadtam ennél a méretnél. szóval érdemes kisebbre váltani, de ez a te döntésed. a 17-est könnyebb eladni, és 16-os olcsóbban vehetsz. télre felesleges a széles gumi. 17-esbe is inkább 205 lenen a célszerű gumi, 205/50 R17 méretben.


Igen így van 255/35 18 a legnagyobb gumi az E46-ra.Nekem megvannak az eredeti gumi és felni-méret papírjai. A 330d-re legkisebb a 17-es felni ami rámegy a fékek miatt!

Jani69 Elküldve: 2017-01-17 21:05 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
Lenne 2 kérdésem!

Nyárra vettem egy szett felnit baromi jó áron (8,5jx18 et48 tehát elvileg simán fel kell mennie e46 320ci 2.2 coupera ). 225/40 gumi jó lesz rá, vagy keskenyebb/szélesebb kéne inkább? Egyszéles a szett.

A másik kérdésem az lenne, hogy a jelenlegi téli szettem 17-es alufelnin van, ezzel vettem a kocsit, de a későbbiekben szerintem ezt kisebbre cserélném, mert felesleges, és gumit is marha drága venni rá (télre nálam csak prémium jöhet szóba, ami 225/45 r17 méretben horror áron van) úgyhogy 15 vagy 16 colban gondolkodom. Felmegy a 15-ös felni rá, vagy 16 a minimum?


225/40 jó lesz rá, nem lesz gond. bár én hátra szélesebbet tennék. 245/35 vagy 255/35.
télre 16-os a minimum. 15-ös már nem megy fel neked. 205/55 R16 gumi kell rá.


Szia! A gyári felni-gumi méretek a következők:Elöl 8x18 ET47,225/40 gumival ; Hátul 8,5x18 ET 50, 255/35 gumival. Ez mondjuk a 330d vagy 330i mérete.

Jani69 Elküldve: 2017-01-17 19:54 Gyári kazettás fejegység + kisnavi

Sziasztok! Nekem is ez a kazettás kisnavi van a kocsimban,de a csomagtartóban levő navi nem mutat semmilyen életjelet.Már kivettem a helyéről,csati kihúz-visszadug és semmi. A készülék adta meg magát? Ebben a rádióban van bluetoot-os telefon kihangosító? Az autóban volt gyári Nokia 6310-es telefon kihangosítóval (a készülék nincs meg csak a tartója).Ez a kihangosító milyen lehetett?
Köszi előre is!:

Jani69 Elküldve: 2017-01-17 12:11 radio probléma

lela írta:
lantika írta:
Gytouring írta:
YELLOW írta:
Gytouring írta:
YELLOW írta:
Gytouring írta: Sziasztok!
E46-touring antennát le kell e szedni mosásnàl illetve ha le kell,akkor hogyan..?


milyen antennát akarsz te leszedni?


Ami a tetőn van a csomi felett...gyári GPS-es a verda lehet hogy azért van...de nem akarom leszedni csak félek hogy leszedi a mosó...


láttam már olyat, hogy cápausziony antenna volt fent, mint GPS jelet erősítő antenna. azt nem kell levenni.
ha neked hosszú kiálló van, akkor az nem igen gyári megoldás. lehet taxi volt az autó
vagy nem tudom. de amúgy nem kellene külön antenna.


100 százalék,hogy gyári...majd befotozom, csak nem akarom letorni a mosásnàl


Jo hät e46 touring rädio antenna a bal hätso üvegben van ami a csomagtartonäl van,illetve a csomagter ajtoban ahol a potfeklämpa van ott is van egy antenna beragasztva. GPS antenna szinten a potfeklämpänäl van. E46 csak "rejtett antennäval" volt gyärtva. Ha neked akär milyen antennäd van a tetön az nem 100% hanem 1000% nem gyäri. Ebben nagyon-nagyon biztos vagyok,mert a hülye kinai navi miatt aminek iszonytos gyenge a rädio vetele igen behatoan tanulmänyoztam az e46 touring antennäjät többek között BMW märkaszerviz szervizvezetöjenek segitsegevel. Kaptam hozzä olyan bekötesi rajzokat amiket hivatalosan csak a szervizek kapnak meg. Szoval barätom te ät lettel verve....


Pedig van gyári antenna. Azt nem mondom hogy mindegyiken, de pl az enyém 2004 es és van rajta ilyen.


Szia! Az enyém is E46 Touring és van a tetején hátul gyári antenna ami kb. 10cm hosszú. Gyári telefon van a kocsiban csak a készülék nincs meg benne (Nokia 6310) Annak lehet az antennája,vagyis telefonantenna. Levenni nem próbáltam,nem is szeretném. Szerintem ezt nem szedi le a mosó,de én gépi mosóba nem is viszem. Ezen a képen látszik is amire gondolsz.



Jani69 Elküldve: 2017-01-15 00:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Strashimir írta:
Jani69 írta:
Pocses írta:
Jani69 írta: Sziasztok! Azt szeretném megtudni,hogy vehetek univerzális hibakód olvasót is,vagy csak az inpa ad elég infót a kocsiról? Más kocsi is van a családban,nekem az univerzális jobb lenne.


Szia!

Vehetsz persze de az nagyon általános és elvihet a málnásba. Én is a komoly feladatokat a szerelőmre bízom, ennek ellenére nekem is van ilyen csájna ami a telefonnal kommunikál, és eddig amikbe kipróbáltam minden márkát felismert. de csak egy jó kis játékszer.
Mondjuk műszaki vizsga előtt volt akinek töröltem a hibát és kialudt a "kicsi sárga tengeralattjáró" na erre pl. tökéletes.


Köszi szépen még gondolkodom a dolgon,hogy milyet vegyek! A Diagbolt oldalán találtam egy univerzális USB-t CD-vel magyarul.De találtam BMW inpa-t is a neten. Ez csak BMW-hez jó? Melyik tudhat többet? :


Szia!

Tényleg ég és föld a kettő.
Én 10000-ért vettem egy fullos csomagot, és tulajdonképpen minden benne van. Kis telepítgetésre szükség volt, de abszolút megérte
link: http://www.ebay.com/itm/BMW-MI...2496444220


Szia! Én ilyet találtam itthon,ezt ajánlották hozzá. Most 9790 Ft. http://autotuninghaus.com/Scan...-E85-E3109

Jani69 Elküldve: 2017-01-10 18:01 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Pocses írta:
Jani69 írta: Sziasztok! Azt szeretném megtudni,hogy vehetek univerzális hibakód olvasót is,vagy csak az inpa ad elég infót a kocsiról? Más kocsi is van a családban,nekem az univerzális jobb lenne.


Szia!

Vehetsz persze de az nagyon általános és elvihet a málnásba. Én is a komoly feladatokat a szerelőmre bízom, ennek ellenére nekem is van ilyen csájna ami a telefonnal kommunikál, és eddig amikbe kipróbáltam minden márkát felismert. de csak egy jó kis játékszer.
Mondjuk műszaki vizsga előtt volt akinek töröltem a hibát és kialudt a "kicsi sárga tengeralattjáró" na erre pl. tökéletes.


Köszi szépen még gondolkodom a dolgon,hogy milyet vegyek! A Diagbolt oldalán találtam egy univerzális USB-t CD-vel magyarul.De találtam BMW inpa-t is a neten. Ez csak BMW-hez jó? Melyik tudhat többet? :

Jani69 Elküldve: 2017-01-10 17:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok! Azt szeretném megtudni,hogy vehetek univerzális hibakód olvasót is,vagy csak az inpa ad elég infót a kocsiról? Más kocsi is van a családban,nekem az univerzális jobb lenne.

Jani69 Elküldve: 2017-01-07 17:41 Izzítás vezérlõ

YELLOW írta:
katonaza írta:
Jani69 írta: Sziasztok! Még új vagyok itt és ősz óta van egy E46 330 d-m. Most,hogy hidegek vannak indításkor hebegve indul,majd kis idő múlva kisimul a járása,de előfordult az is,hogy leállt. Elvileg le volt szervizelve,új az üzemanyag szivattyú és a szűrő is. Hibaüzenet nincs,de egyszer a diag izzítógyertya hibát mutatott. Ma -15 fok volt és nem akart beindulni többszöri kísérletre sem. Hősugárzót tettem a motorra és fél óra múlva pöccre indult. Az lenne a kérdésem,hogy kiszerelés nélkül meg tudom nézni az izzítógyertyákat,vagy nem is azok a rosszak?
Előre is köszönöm a segítséget!


Szia,

feltehetően ősz óta már tankoltál, így téli gázolaj van benne.

Én az alábbi pár lépést követném, az egyszerűség felől közelítve:

- akksi ellenőrzése

- ha 1-2 db izzító gyertyára dob hibát, akkor azok cseréje
- ha többre, akkor valószínűleg izzítás vezérlő csere

- ha fentiek OK, akkor leellenőrizném az elvileg szervizelt autó, ezek szerint elvileg új középső üzemanyag szivattyút és szűrőt.

Remek motor, bármilyen hőmérsékleten pöccre indulnia kell.

Ha még nincs, javaslom szerezz be diagot, nem lesz kihasználatlan.


minden évben a nagyobb hidegek beköszöntével, dízelesek lepik el a ot
havernál is így indult, cserélte az izzítókat,, vezérlőjét, majd kiderült a porlasztók sem jól.
így elsőre én inkább üzemanyagra gyanakodnék, főként ha az MOL-os. rettenetesen sokan panaszkodnak rá.
nem kizárt, hogy ezzel kényszerítik rá az embereket, hogy a drágább prémium anyagokat vegye meg, miközben lehetne az alap anyag is jobb.



Kösz szépen a segítséget! Én is úgy sejtem az izzítás vezérlő lesz rossz. Találtam egy videót a neten,ugyanígy indult a 330d és neki a vezérlő volt a hibás.
Diagot honnan és mennyiért lehet beszerezni?