Joelondon76 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Joelondon76 Elküldve: 2010-10-12 23:31 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Es ha valaki tudna hogy en meg mivel tudnam felprogramozni a IMA codjait az uj porlaszto csucsaimnak akkor azt megoszonnem ha megosztana velem..
De nehogy azt irja valaki hogy vigyem BMW szervizbe.

Kossz
Joe

Joelondon76 Elküldve: 2010-10-12 23:24 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Zolee írta:
bmw320i írta:
Nem sok értelme van ezekkel a programokkal szenvedni, már 2 éve kijött a BMW legújabb programja, ami egyben jó diagnosztikára, kódolásra és programozásra. Minden BMW-t támogat, még a legújabb F-es sorozatot is.
40 perc alatt telepíthető bármilyen oprendszeren fut (vannak különböző változatok), akár egy androidos telefonon is, ha van elég szabad hely rajta.
Nem kell hackelni, nem kell Vmware stb.
Az api szabadon konfigurálható, tehát gyakorlatilag bármilyen interfésszel működik, kezdve a 2000Ft-ostól (pl VAG KKL) a gyári eszközökig.
A régi SSS-hez képest ez a program nem 4-5 óráig programozza az autót, hanem pl windows7 alatt akár 30 perc alatt is végez egy teljes szoftver frissítéssel, interfésztől függően. Továbbá, a jelentősen megnövekedett sebességnek köszönhetően már nincs szükség az optikai (MOST) programozásra sem.
Minden típushoz tartalmaz teljes tesztmodulokat, amiket el is lehet menteni és később szimulálni egy adott vezérlőt, ezzel kiszűrve egy esetleges hibát.
Plug&play nyomtatótámogatása van.

D-Thrud a program neve, már Magyarországon is elérhető egy ideje.

Szia! Fel tudnád tölteni vhova a progit?! Végignéztem a netet, de sehol semmi. Nagy segítség lenne, sztem többen meghívnának - én is - egy Előre is köszi!


Szio.

En se talaltam semmit errol a D-Thrud programrol.
Tudnal csinalni egy print screen kepet rola?
Hatha ugy konyebb lessz megtalalni..

Amugy a DIS 57 es az SSS v32 megvan nekem ket DVD es verzion.
Minden rajta van .. vmware.. inpa.. diaghead.. ezeket kell csak telepiteni,
a DIS es az SSS-t nem! nekem igy is nehezsegeket okozott a telepites...
En nekkem nem anyira tetszik, de lehet hogy csak mert nem tudom hasznalni csak alap
dolgokat.. es nincs semmi leiras! programoznom kene es nem talaltam az opciot...
Ha valaki megmondja hova es hogy toltsem akkor szivesen tovabb adom...
Amugy ediabas kabellel hasznalom az ebayrol vettem..

Joe


Joelondon76 Elküldve: 2010-10-10 23:31 E46 320d kombi porlasztócsúcs

Udv mindenki.

Nincs veletlenul itt valaki aki jaratos lenne programozasban es tudna segiteni mi a menete hogy a 4 csrelt porlasztocsucsom IMA codja felkeruljon az engine managmentre?
A gyari BMW sss v32 programot szereztem meg programozni, cskhat nem ismerem es osszevissza nemakarok programozni... Igazabol IMA programozasra utalo opciot nem talaltam..

Elore is koszi!

Joe

Joelondon76 Elküldve: 2010-05-25 19:57 Nem indul. please help me!

kis beszamolo , tapasztalat megosztas..
hatha hasonlo jelensegek lepnek fel masoknak is..

Szoval, meg mindig nemjutottam a vegere de mar tudom hogy a porlaszto csucsok is megegtek.
1 igen csunyan, 2 pedig eppen, de az is igen gaz..

bmw320d4 forum tarsunk segitsegevel deritettem fel a problemakat.. koszonom neki megegyszer, sokat segitett!
Szoval leszedtem az intercoolert es megneztem menyi olajat tartalmaz, mert ha sokat akkor tuti turbo hiba es a beszivott olaj egetet szet mindent.. de csak 0,5 litert talaltam ami nekem nem utalna erre csak hogy kopott mar a turbi de ez meg normalis, persze mar semmiben sem vagyok biztos.
kovetkezo lepes szerintem a hengerfej leszedese lessz, es ellenorzom meg mi egett szet.. mert tuti nem uszom meg konyen..
meg azt is ki kell talajam hogy gyozodom meg a turbo nem hibas... mert mint mar regebben irtam a turbinat a szivo oldalrol szemreveteleztem es nemigazan kotyogott, csak amit szabad neki(persze ezt nem lehet kezzel megallapitani!) de par turbot mar regebben ferobbantotunk mikor dieselt tuningoltunk es nehezen birta a 3,5bar nyomast.
kozelebese er.. konyeden forog de azert akar valahgy megis eresztheti az olajat megha nem is omlik es ez mar hosszabb tavon legyilkolta a motort..

Na enyi.. majd jovok meg a beszamolokkal hogy mit talaltam.
Remelem valakinek segit , mert en sokat keresgeltem a forumon de nem igazan talaltam semmit ami ahol irtak volna hogy ha igy elegnek az inyektork.. bar lehet csak en nem leltem ra.

Udv.
Joe

Joelondon76 Elküldve: 2010-05-23 18:41 Nem indul. please help me!

gyuri88 írta: sziasztok

Nem indul a verdám. inditásnál csak durrog a kipufogó. gyujtás az jó, kompresszio az mindenhol 10bar.lehet hogy légtömegmérő?légyszi segítsetek ha tudtok. elöre is köszi


Szio.

Dizeles vagyok..
nem sok a tapasztalatom a benzineseknel.
Legeloszor kikene olvasni a hibakodokat!
Nekem irt hibakodot de megsem vilagit a motor hiba visszajelzo lampam!!!
En azzal kezdenem hogy a hidegindito szpre hasznalataval inditanam meg, mig fujod, mindenkepp bekell induljon es jarnia kell ha jo a gyujtas. ne sokaig hasznald csak teszteld le. Szerintem uzemanyag ellatassal van a gond.. De ez azonnal kiderul ha hideginditoval beindul...
Remelem tudtam segiteni!
Joe

Joelondon76 Elküldve: 2010-05-23 02:01 Nem indul. please help me!

Hello mindenki..
Na akkor erdekesseg keppen hogy legyen itt valami ertelmes dolog is, ne csak arrol beszeljunk hogy kinek hova szabad vagy hova nem szabad irni..
Szoval.
Marcsak egy kod jon vissza, lepesrol lepesre (idohiany miatt)haladok.
Szoval a code: 4222 cylinder 2 Activation interrupted - IZZITO GYERTYA meghibasodas!
4232 cylinder 3 Activation interrupted - IZZITO GYERTYA meghibasodas!
Mindketto hatarozottan elvolt egve, csereltem, toroltem a code ot, es lam nem jott vissza!
Ezen kivul leellenoriztem a oil breather-t es a benne talalhato olaj levalasztot.
Nem meglepetesemre mindkettoben 2002 es datum volt, meg egyszerse csereltek.. :d Ez az angolokra jellemzo... szoval mentem vettem egy ujat kompletten az uj vortex dizajnt..
45 font volt..
kovetkezo lepeskent kicsereltem az ossze vakum csovet, mert mindnek a kulso textil resze el volt szakadva, ugy gondolom meg eppen mukodtek nem voltak elszakadva de nemsok kellett..
Kovetkezo lepesben ellenoriztem a szivosorban talalhato Swir flapsokat..
Persze kiszedtem oket teljesen mert a helyukon nezve rendesen mukodtek! Viszont kiszedett allapotba mindegyiken latszott hogy megvan hajolva(enyhen) a tengely... az egyiknek a tengelyen ahol a csavar bele van tekerve az egyik oldalan mar repedt volt a tengely... szoval ranezesre Max 10000 kilometert adtam volna a motornak.. addigra tuti a hengerfej es a dugatju kozott vegeztevolna (rombolt volna )
tehat ki iktattam mind nagyon egyszeru modon, ha valakit erdekel kerdezzen nyugodtan, sajna fenykepet elfelejtettem kesziteni.. Ajanlom mindenkinek ellenorizni ezeket, mert ha a motorba kerul...
Kovetkezo: Az EGR szelepet is igencsak kikellett tisztitanom...
Meg eszre vettem egy igen apro hibat ami igen komolya valhatott volna!
Az EGR- szelep mogot vezettek el egy kabelt ami gegecsobe fut es pont ott van rajta egy
ilyen muanyag Y eloszto.. nahat ezt kisse kozel raktak az EGR csohoz, ami igen meleg..
szoval szepen raolvadt! Szerencsere csak a gegecso olvadt szet meg a kb. 10 kabel kozul az egyik szigetelesen egy ket milimeteres resz..
Kicsit odebb helyeztem es leszigetetltem..
Mostmarcsak a valos hiba kod maradt meg ami jelzi hogy miert nem indul a motor..

4b90 tull alacsony uzemanyagnyomas inditasnal !
Mar az alacsony nyomasu szivatju nyomasat leellenoriztem es az rendben volt!
A nagynyomasu pupara gyanakszom.. persze lehet a aramlas szabalyzo szelep es a nyomas szabalyzo szelep is..
Most epp ezt tanulmanyozom hogy pontosan kizarhassam a dolgot es ne ossze vissza cserekgessek mindent!
par nap es megvagyok vele(remelem)
Akkor majd jon a kovetkezo beszamolo!
Remelem tobb hiba nem lessz.

Remelem valakinek aki szinten hasonlo gondokkal kuzd ez egy kis segitseget nyujt!

Joe

Joelondon76 Elküldve: 2010-05-21 00:44 Nem indul. please help me!

vsop14 írta:
Woockie írta:
Joelondon76 írta: Akkor most leirom hol tartok..: szoval az alacsony nyomasu pumpa elenorizve, 3bar felet tolt, a kozosnyomocsovon nemtudok merni, mert a carsoft nem enged be a liv e databa..
De meglazitottam a nyomocsovet es igen nagynyomasnak nezki ahogy spricel, de luktetve amirol nem tudom hogy jo vagy sem..
A fo problemam hogy semikor se jon gazolaj a resolajcsoveken.. se gyujtason se inditozas kozben, kulon kivezettem a mind a negy resoljacsovet kulon tartajokba.. de semmi.
Igy akartam tesztelni a porlasztocsucsokat. egyenlore itt tartok, de ugygondolom kene joljon valamicske gazolaj a visszateroagban...


Tudom, hulyesegnek hangzik, de szerelovel probalkoztal mar?

ha londonban lakik, akkor gondolom a szerelo olyan draga, h inkabb megprobalja otthon ...


Amugy nem olcso.. 350 font korul diagnosztizalnak...
De mint mondam ez hobbi, csak eddig nem BMW volt...
es nem common rail.. ezt most tanulom, de ugyis meglessz.. idovell

Joe

Joelondon76 Elküldve: 2010-05-21 00:42 Nem indul. please help me!

Woockie írta:
Joelondon76 írta: Akkor most leirom hol tartok..: szoval az alacsony nyomasu pumpa elenorizve, 3bar felet tolt, a kozosnyomocsovon nemtudok merni, mert a carsoft nem enged be a liv e databa..
De meglazitottam a nyomocsovet es igen nagynyomasnak nezki ahogy spricel, de luktetve amirol nem tudom hogy jo vagy sem..
A fo problemam hogy semikor se jon gazolaj a resolajcsoveken.. se gyujtason se inditozas kozben, kulon kivezettem a mind a negy resoljacsovet kulon tartajokba.. de semmi.
Igy akartam tesztelni a porlasztocsucsokat. egyenlore itt tartok, de ugygondolom kene joljon valamicske gazolaj a visszateroagban...


Tudom, hulyesegnek hangzik, de szerelovel probalkoztal mar?


Koszike, jootlet, de nem! ez a hobbim.
Amugyis raer, majd kesz lessz, addig van masik..
De kossz.
Joe

Joelondon76 Elküldve: 2010-05-19 20:52 Nem indul. please help me!

Hello.

Akkor most leirom hol tartok..: szoval az alacsony nyomasu pumpa elenorizve, 3bar felet tolt, a kozosnyomocsovon nemtudok merni, mert a carsoft nem enged be a liv e databa..
De meglazitottam a nyomocsovet es igen nagynyomasnak nezki ahogy spricel, de luktetve amirol nem tudom hogy jo vagy sem..
A fo problemam hogy semikor se jon gazolaj a resolajcsoveken.. se gyujtason se inditozas kozben, kulon kivezettem a mind a negy resoljacsovet kulon tartajokba.. de semmi.
Igy akartam tesztelni a porlasztocsucsokat. egyenlore itt tartok, de ugygondolom kene joljon valamicske gazolaj a visszateroagban...

Joe

Joelondon76 Elküldve: 2010-05-17 23:49 Nem indul. please help me!

Hello mindenki.
Szoval ujra kerdes..
Ha valaki jartas a Carsoft diagnosztikai keszulek kezeleseben akkor kerem itrjon.
Szoval mostmar kezdem kiismerni a keszuleket es hogy mit tud.. De a problemem hogy megkene neznem az uzemanyag nyomast a live data kiolvasasaval. Csak gyujtason probaltam meg, de olyankor azt irja hogy nem valaszol a motorvezerlo..
Kellene olvasnia gyujtason is vagy csak jaro motornal? Kitudom olvasni az elo adatok inditozaskozben is? Mivel nemindul.. szoval jolenne kiolvasni pontosan hany bar van a a nyomocsoben inditasnal.. elore is koszi az infot!

Joe

Joelondon76 Elküldve: 2010-05-16 11:35 Nem indul. please help me!

Robinson írta:
YELLOW írta:
elég egy helyre is beírnod a mondókát.


Erre szeretném én is határozottan felhívni a figyelmed!



Ok. kosz.

Joelondon76 Elküldve: 2010-05-16 11:34 Nem indul. please help me!

YELLOW írta:
Joelondon76 írta: hello mindenki.. nas akkor talaltam par hibat, szerintem nem mind volt erdemleges.
mert az aksi is levolt merulve (hosszu ideig allt a kocsi) es uttanna ravolt inditva egyszer...
toroltem a codeokat..
ami mindig megmarad az a ket code: 4232 Cylinder 3 : Activation iterrupted

4222 Cylinder 2 : Activation iterrupted
en a befecskendezokre gyanakszom holnap megprobalom letesztelni oket, ha valakinek van otlete, szivesen fogadom.
Koszi.
Joe


elég egy helyre is beírnod a mondókát.
talán nem mennek azok a hengerek, ami lehet izzítás miatt is, vagy ahogy írtad befecskendezés miatt is.



Okes, koszi!
Ugygondoltam ujonc letemre hogy igy hamarabb latjak az emberek..
Koszi a reakciot! Amugy mivel fustolve allt le a kocsi a lampanal inkabb a befecskendezesre gyanakszom..
Joe

Joelondon76 Elküldve: 2010-05-15 22:28 Nem indul. please help me!

hello mindenki.. nas akkor talaltam par hibat, szerintem nem mind volt erdemleges.
mert az aksi is levolt merulve (hosszu ideig allt a kocsi) es uttanna ravolt inditva egyszer...
toroltem a codeokat..
ami mindig megmarad az a ket code: 4232 Cylinder 3 : Activation iterrupted

4222 Cylinder 2 : Activation iterrupted
en a befecskendezokre gyanakszom holnap megprobalom letesztelni oket, ha valakinek van otlete, szivesen fogadom.
Koszi.
Joe

Joelondon76 Elküldve: 2010-05-15 20:23 CARSOFT 6.5 PROBLEMA!

hil írta:
Joelondon76 írta:
Ez volt a megoldas! Koszonom szepen! Mostmar megvannak a hibak! kiolvastam a dme/dde-t
Mostmeg az a baj hogy nemtudom ertelmezni, meg kikell elemeznem, csak a fele code melle ir par szot, azt is a legtobbet nemetul! ami egyenlore meg mindig erthetetlen.. Megvettem ebayon KSD2-ot(service information/codes BMW group) ezen vannak code-ok, de tuti masformatumban... ahhhhh.
Szoval tudsz valami hiba listat amirol kitudom nezni pontosan mit jelentenek a code-ok?
Koszike!
Joe

Örülök sikerednek! Nem tudom, hogy lenne hozzá kód táblázat, ami nem jelenti azt, hogy valóban nincs is. Nekem ABS gondom volt, ott kiírta angolul, hogy a bal elsó forgás érzékelővel van a baj, nagy a légrés, vagy rossz a kuntaktus. Valaki mintha említett volna olyat itt a fórumon, hogy neki feldobta a kapcsi rajzot is, meg egyéb más leírásokat a javításhoz. de én úgy tudom, hogy a 6.5 ezt nem tudja.Azt úgy tudom, a 7.1 tudja, de az valami sok száz-ezer pénz, beszélgettem erről az itthoni képviselettel: A link neve

És még:
http://www.mavericktechnology....ft_bmw.htm" target="_blank">A link neve




Koszike.

Szoval talaltam par code listat.. most elemzem..
nekem szinte mindent nemetul irt.. egyet irt csak angolul.
lehet masik letoltesel kell probaljam. :d
de a leneyg hogy camonrail alacsony vagy nyomashiany a gond ha jol ertem.. tehat vagy pumpa vagy nyomasszabalyzo.. Megint parnap es elemezgetek mielott megveszek mindet hozza es megse indul.
koszi szepen megegyszer! sok segitseg volt hogy vegre kitudtam olvasni!
Jo hetveget!
Joe

Joelondon76 Elküldve: 2010-05-15 17:15 CARSOFT 6.5 PROBLEMA!

[quote="hil"]
Joelondon76 írta: Ami megis tortent de mikor futatom a diagnostikat akkor elojon egy ablak hogy a CARSOFT.EXE hibat talalt es leall
Szoval mar az asztali gepet is kivittem a kocsihoz mert azon van gyari serial port..
gondoltam a laptopba illesztett expresscardal van a baj, de sajna az a baj hogy az asztali gepenis ezt teszi.. akarmit csinalok nemolvas es elojon...
Tud valaki ebben segiteni?
Koszi.
Joe


Semmit nem kell feltörni, a progi számos helyről, gond nélkül elérhető. Úgy telepítsd, hogy az egész progit felmásolod a vinyóra (pl asztal) és onnan indítsd a telepítést, utána törölheted amit felmásoltál az elején. Nem a felkinált parancsikont kell használni (ez nagyon fontos)hanem megnyitod a telepített filet: program files>BMW>CARSOFT 6.5 és itt egy piros négyszögben lévő CS V 6.5 fileből csinálj parancsikont az asztalon (pl) és azzal indítsd, működni fog.


És most láttam, hogy a priv címemre küldött leveledre megválaszolt írásom (amit azonnal megválaszoltam akkor) valahogyan nem ment el. Tehát nem nem válaszoltam kérdésedre!




Ez volt a megoldas! Koszonom szepen! Mostmar megvannak a hibak! kiolvastam a dme/dde-t
Mostmeg az a baj hogy nemtudom ertelmezni, meg kikell elemeznem, csak a fele code melle ir par szot, azt is a legtobbet nemetul! ami egyenlore meg mindig erthetetlen.. Megvettem ebayon KSD2-ot(service information/codes BMW group) ezen vannak code-ok, de tuti masformatumban... ahhhhh.
Szoval tudsz valami hiba listat amirol kitudom nezni pontosan mit jelentenek a code-ok?
Koszike!

Joe

« előző12következő »