John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2019-04-27 20:03 Társalgó

Sziasztok.Csütörtökön a Gyöngyösi Tesco parkolóban egy túlmelegedése volt a venti miatt (E46) egy srácnak de a keresztnevét elfelejtettem ,sikerült megoldani a problémát az óta illetve ha magára ismer írja le hogy sikerült-e megjavítani.

John Elküldve: 2018-07-01 11:12 Fék

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Jobb hátsó hajlékony fékcsövemnél szivárog a fékolaj.Ebben az esetben elég csak a hátsó légtelenítőket légteleníteni vagy mind a négyet,és Abs-nél kell-e valamit vagy bármit is aktiválni Inpával vagy csak légtelenítsem csőcsere után és kész? Köszi,fontos!


hát ha maga a cserélt csődarab előtt el tudod zárni, akkor elég csak azon az oldalon légteleníteni. persze figyelve, hogy a tartályban meg legyen a szint.
INPA-ban van egy opció, ami elvileg légtelenítést csinál. ASC/DSC-n belül van, most hirtelen fejből nem tudom. a féket kell benyomni, majd darál egy jót, meg remegteti a pedált. d eén szerintem ez csak a az ABS tömbben mozgatja át a dugattyúkat.

Köszönöm szépen,akkor nekiállok.(Mégsem a hajlékony cső hanem a fémcső szivárog közvetlen a hajlékonycső felett ami bemegy a kasztni alá... Azt hol kell megbontani ha megrendeltem?)Csavarhúzónál van elrohadva...Realom-ben hanyas számút kell megrendelnem?





John Elküldve: 2018-07-01 00:24 Fék

Sziasztok.Jobb hátsó hajlékony fékcsövemnél szivárog a fékolaj.Ebben az esetben elég csak a hátsó légtelenítőket légteleníteni vagy mind a négyet,és Abs-nél kell-e valamit vagy bármit is aktiválni Inpával vagy csak légtelenítsem csőcsere után és kész? Köszi,fontos!

John Elküldve: 2018-06-24 13:01 Hûtõvíz

Norbo20 írta:
Mes írta:
YELLOW írta:
Mes írta: Sziasztok!
Egy olyan problémám van, hogy ma mikor mentem dolgozni letettem az autót és kb 15-20 perc múlva mikor elindítottam kb 0 hűtővíz volt benne utána telitöltöttem , miután hazajöttem kb 25 km megint igyan ez . Alul tiszta víz minden a kiegyenlítő tartály is és a sapka alatt is .
Mi lehet a probléma?





meg fogsz lepődni, de elengedi a vizet.
általában a kiegyenlítő tartályt nyomja szét. hibás zárókupak miatt.
vagy a cső van kirepedve. körbe kell nézni. lehet a repedést nem látni, mert csak nyomás alatt nyílik szét.


A kupak alatt nyomja ki a vizet, akkor cseréljek kupakot?



Szia! Nekem is ilyen problémám van e61 525d vel. Megoldódott a probléma sapka cserével? Mert ha igen akkor rápróbálok én is.

Szia,mi volt a megoldás,hengerfejes volt?

John Elküldve: 2018-04-28 00:42 kiegyenlítő tartály

John írta: Sziasztok,gyors kérdés. Kiegyenlítőt veszek (cserélem is) csak annyi hogy ki is van szedve maga a tartály de az alsó részét fogják valami műanyag körmök a hűtőhöz,azt hogy tudom ki pattintani hogy ne törjön semmi?

(Hellát vettem az jó? A régi alul az ó-gyűrűnél szivárog,remélem nem hengerfejes és nem nyomja szét az új tartályom,remélem csak azért termelődött sok levegő mert ahol ereszt ott állítólag szív is levegőt na majd holnap kiderül...)

John Elküldve: 2018-04-27 10:30 kiegyenlítő tartály

Sziasztok,gyors kérdés. Kiegyenlítőt veszek (cserélem is) csak annyi hogy ki is van szedve maga a tartály de az alsó részét fogják valami műanyag körmök a hűtőhöz,azt hogy tudom ki pattintani hogy ne törjön semmi?

John Elküldve: 2018-04-20 10:26 BMW alufelni

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok. a következő paraméterekkel rendelkező felni jó a 316I-re átalakítás nélkül? "5x120 17 col 8 col et 40"


attól függ milyen széles gumit akarsz rátenni. nekem a 245 széles éppen elfér. de 225-235 simán. mert amúgy ilyen méretű felnijeim vannak.

Köszönöm.

John Elküldve: 2018-04-19 22:32 BMW alufelni

Sziasztok. a következő paraméterekkel rendelkező felni jó a 316I-re átalakítás nélkül? "5x120 17 col 8 col et 40"

John Elküldve: 2018-04-19 19:06 M43TU motor

John írta: Sziasztok valaki S.O.S.-ben be tudna nekem vállalni egy hengerfejtömítés-cserét szegény M43-on nekem?

Sziasztok M43-tulajokhoz lenne konkrét kérdésem:Hátsó felső csövet cseréltem (Hf mögött a tűzfalnál,lehet azért ment el a fűtésem télen és levegősödött a rendszer...) mert el volt porladva viszont azóta sapi nélkül tartja a 94 fokot,bugyogás nincs,víz nem zavaros viszont amint rajta a sapi 108-105 fok leginkább amit tart,kérdésem lényege hogy nektek is kemények a csöveitek vegyes használatban (nem túrva neki csak nagypapásan vezetve..)vagy puhák? Azért kérdezem mert állítólag az 1.6-1.9 nek kemények a csövei,köszi előle is a választ!

John Elküldve: 2018-04-15 14:16 Biztonsági öv visszahúzása

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Van egy olyan problémám, hogy mindkét első oldalon alig akarja visszahúzni az övet, néha egyáltalán nem húzza vissza, kézzel kell visszalökdösni. Mindig mondanom kell annak aki először száll be mellém, hogy vigyázzon az ajtónál, kiszálláskor nehogy oda csukja az ajtóval. Lehet ezt orvosolni szerelgetés nélkül, vagy cserélni kell valamit?


hát meg lehet tisztítani. enyhe szappanos vízzel át lehet törölni, majd száraz mikroszálassal áttörölni. és kihúzva meg kell szárítani. az a legjobb ha magától szárad ki.

Köszi én is,és mivel tartom meg hogy ne csússzon vissza amíg szárad?


többet ésszel, mint ész nélkül. (idézet volt oszifőtől általánosból)
hát becsatolod, majd kitámasztod valamivel, az üléshez képest kifeszíted, vagy a kormányhoz kikötözöd.
azt kihagytam hogy ott is célszerű áttörölni, ahol az öv megy vissza, amin surlódik.
az erős anyagokat mindenképp kerülni kell tisztításkor, hogy az öv ne sérüljön.
ja meg nedves ruhával is át kell törölni többször, a szappanos után.
bocsi csak reggel jöttem haza melóból, aztán... már darabosan írtam

köszi.Nyugi én is éjfél után érek haza a melóból és hajnal kettőkor szoktam ágyba esni,apropó,te is raktáros vagy jól emlékszem?

John Elküldve: 2018-04-15 13:51 Biztonsági öv visszahúzása

YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Van egy olyan problémám, hogy mindkét első oldalon alig akarja visszahúzni az övet, néha egyáltalán nem húzza vissza, kézzel kell visszalökdösni. Mindig mondanom kell annak aki először száll be mellém, hogy vigyázzon az ajtónál, kiszálláskor nehogy oda csukja az ajtóval. Lehet ezt orvosolni szerelgetés nélkül, vagy cserélni kell valamit?


hát meg lehet tisztítani. enyhe szappanos vízzel át lehet törölni, majd száraz mikroszálassal áttörölni. és kihúzva meg kell szárítani. az a legjobb ha magától szárad ki.

Köszi én is,és mivel tartom meg hogy ne csússzon vissza amíg szárad?

John Elküldve: 2018-04-14 01:21 M43TU motor

Sziasztok valaki S.O.S.-ben be tudna nekem vállalni egy hengerfejtömítés-cserét szegény M43-on nekem?

John Elküldve: 2018-04-13 10:38 M43TU motor

YELLOW írta:
John írta:
Arpad írta:
konkolyd írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ,nemrég lettem tulaja egy 98-as e46 318i-nak (M43), a probléma az lenne ,hogy alapjárat ingadozik, néha hidegen és melegen is ha kiveszem menet közben sebességből üresbe, lemegy az alapjárat, 5-600 közé, mintha le akarna fulladni és torpan is az autó gyorsításnál, gépre már volt rádugva, nem írt ki semmi hibát,kartelgázszűrőt, légtömegmérőt cseréltem,vákumcsöveket megnéztem féktisztitóval befujtam, nem pörgött fel.
Inditásnál is van egy fura hang , a kaszni és a kuplung is rázkódik.mi lehet a gond?
Lendkerék probléma okozhat ilyet ?

Válaszotokat előre is köszönöm!


Kicseréltem a kartelgáz csövet és a szűrőt is,torpanás, alapjárat ingadozás és leesés , még mindig megvan, de már ritkábban és nem rázkódik az autó.
Még szívhat farsot valahol, vagy vigyem el ujra diagra? Előzőnél sem irt ki hibakódot.


hali! ha valaki még ilyen problémával küzd, akkor mindnképp bmw specifikus diag!!!
Főtengely jeladó csere megoldotta a hibát!


Nekem pont ugyanez volt a hiba, de már eladtam az autót így nem kell foglalkoznom vele. De azért így utólag is jó tudni hogy mi lehetett a baja. Nálam se írt hibát a diag (autocom)



Nálam hasonló volt a helyzet. Tömítéseket cseréltek. Utána javult a helyzet, de az alapjárat ingadozás nem szűnt meg. A vége hengerfej felújítás lett. Azóta mint a cövek...


"Főtengely jeladó" Vagyis nem ami a vezérműtengelynél van hanem van a lendkeréknél is mint a Tds-nél vagy csak fent a vezérműtengelynél van összesen 1?


a főtengely jeladó az főtengely jeladó. lendkeréknél.
a vez.teng. jeladó meg fent van a vez. tengelynél. ez ilyen egyszerű.
mindkettő van.

Oks,a melegen nem indulást melyik okozza leginkább?

John Elküldve: 2018-04-13 00:49 M43TU motor

Arpad írta:
konkolyd írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ,nemrég lettem tulaja egy 98-as e46 318i-nak (M43), a probléma az lenne ,hogy alapjárat ingadozik, néha hidegen és melegen is ha kiveszem menet közben sebességből üresbe, lemegy az alapjárat, 5-600 közé, mintha le akarna fulladni és torpan is az autó gyorsításnál, gépre már volt rádugva, nem írt ki semmi hibát,kartelgázszűrőt, légtömegmérőt cseréltem,vákumcsöveket megnéztem féktisztitóval befujtam, nem pörgött fel.
Inditásnál is van egy fura hang , a kaszni és a kuplung is rázkódik.mi lehet a gond?
Lendkerék probléma okozhat ilyet ?

Válaszotokat előre is köszönöm!


Kicseréltem a kartelgáz csövet és a szűrőt is,torpanás, alapjárat ingadozás és leesés , még mindig megvan, de már ritkábban és nem rázkódik az autó.
Még szívhat farsot valahol, vagy vigyem el ujra diagra? Előzőnél sem irt ki hibakódot.


hali! ha valaki még ilyen problémával küzd, akkor mindnképp bmw specifikus diag!!!
Főtengely jeladó csere megoldotta a hibát!


Nekem pont ugyanez volt a hiba, de már eladtam az autót így nem kell foglalkoznom vele. De azért így utólag is jó tudni hogy mi lehetett a baja. Nálam se írt hibát a diag (autocom)



Nálam hasonló volt a helyzet. Tömítéseket cseréltek. Utána javult a helyzet, de az alapjárat ingadozás nem szűnt meg. A vége hengerfej felújítás lett. Azóta mint a cövek...

"Főtengely jeladó" Vagyis nem ami a vezérműtengelynél van hanem van a lendkeréknél is mint a Tds-nél vagy csak fent a vezérműtengelynél van összesen 1?

John Elküldve: 2018-02-23 17:56 AUX

John írta:
spencer írta:
John írta:
John írta: Sziasztok.Hátha másoknak is jól jön ez a bekötés:http://www.diymybmw.com/e46/aux-input-cable/ Kérdésem viszont akadna:Ha ugyanígy szeretném bekötni viszont nekem hátúl be van vezetékelve a Cd-tárig két csati is,egyik 6 a másik 3 pines,megnéztem a magnókazettás (Mode gombos)fejegységem hátuljába (bal oldalon)viszont nem az aux (ami elvileg a jobb oldalon kell csatlakoznia) hanem a Cd-tár van be kötve de az aux hely helye üresen van hagyva és amit kérdezni szeretnék hogy ne foglalkozzak vele és hátul ami van két csati azokra is rá tudom simán biggyeszteni a jack dugajt? Viszont melyik csati kell nekem a 3 vagy a 6 csatlakozós és azon belül melyik színt melyikhez kell kötni a jack dugón? Hátúl ugyanígy hiányzik a jobb oldali csati helye a fejegység mögött.De akkor minek vezetékeli be a barom Bmw mérnök a kábelt???

Be aktiváltam az ux jack-et és megy telórol is a zene! Akinek nincs szintén még csak a fejejgység mögé sem be vezetékelve annak megmutatom mit hová kell forrasztania,akit érdekel komizzon és válaszolok ha van érdeklődés. (Ilyenkor bánom hogy nincs másik telóm ezen kívűl hogy levideózzam,de lényeg hogy a szomszédot ma felbasztam a hangerővel nem győzött szidni,közbe meg youtube klippeztem a műszerfalon műszerfalon,mire nem jó egy okosteló.. bosszantani a szomszédot..)

-szia,
Engem éredkelne a beaktiválás. Ki is fezetem ha megcsinálod.
Köszönöm.

Üdv




Szia,merre laksz? Tápiószelétől messze?


Elvileg 70-kmre laksz odavissza 140-km,hogy csináljuk?