John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2017-08-22 20:35 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
John írta:
Igazad van,semmi értelme,még ha Bíróságig jutna az ügy akkor is a csajt sajnálnák meg.De én már ősszel szólni akartam neki de állítólag Németbe van viszont direkt le tiltott Fb-n is ami nem kicsit gyanús... Egyébként ha mobilról mobilt hívok ami kint van Németben akkor hány forint lenne a percdíj? Fogom és elkezdem zaklatni hogy fizessen,ha meg Rendőrségi ügy lesz belőle mindent kitálalok a Rendőröknek és a veje is szopni fog rohadt Anyjukat!


elmondom én mit csinálnék. megírnám a dolgot a TC-nek. ez is bele lehet írni, hogy a volt tulaj a felkereséstől elzárkózik, tilt az FB-ről. ha olyan a válasz, akkor meg tudod mutatni neki, hogy a TC-n ezt a választ kaptad, és megteszed a jogi lépéseket. addig ne zaklasd. egyébként annyi a tarifa, amennyi a csomagodban. nincs már roaming díj EU-s zónában.

Köszönöm,mindjárt meg is nézem hogy mi óta tiltott le engem,pill...

John Elküldve: 2017-08-22 20:34 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta: Ja és még annyi,hogy azt ne kezd el magyarázni,hogy nem láttad a műanyag miatt a lukat...Emelőn simán észre lehetett volna venni.Ezt te cseszted el.A csajra nem tudod rábizonyítani 1 év után,hogy tudott a dologról,ez 100%.

Rendben de azért annyi kapaszkodóm lenne amit a karosszériás írt hogy:"Egy év távlatában nem biztos, bár ennyi idő alatt nem „készül” ekkora lyuk. Érdemes visszamenni, egyezkedni, ha nem sikerül, ügyvédet kell megkérdezni!" ha bevizsgálnák kimutatható lenne hogy ez nem 1 év alatt készült,tehát már előttem is tudniuk kellett volna róla amit szándékosan el hallgattak,ez rejtett hiba és nem úgy volt meghirdetve hogy roncs eladó hanem autó eladó

John Elküldve: 2017-08-22 20:29 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Más zene volt alatta de szerzői jogok letiltották és ez találomra egy demó csak így engedte feltölteni a felvételt
??? szerzői jog csak akkor tilt le hangsávot, videót, ha be van kapcsolva a bevételszerzés a videódon. minek van bekapcsolva? totál felesleges. inkább a bevételszerzést kell lekapcsolni, aztán mehet bármilyen zene. esetedben semmi jelentősége nincs, meg értelme sem.

Annyira nem merültem bele nem bolygatom.
Mutatom hogy lehet endoszkóp nélkül belátni a küszöb belsejébe,ha érdekel sasold meg (A purhab belül gyári megoldás vagy a rejtett hiba jele?)
(Lényeg lemaradt bocs! https://www.youtube.com/watch?v=XDdVsCWwvCc)

nem véletlen rohadt el ott neked. de miért a tulajcsajt hibáztatod? nem hiszem, hogy ő vette újonnan. lehet még előtte gányolták össze.én nem tudok róla, hogy gyárilag purhaboznának
Azért őt mert 6-éves volt az autó amikor ő lett a 2.-tulaja,nem hinném hogy 6 éves autókat gányolni szoktak ha igen akkor elég durva lenne hogy már olyan fiatalon.. Egyébként nem rossz ötlet a Totalcar-nak írnom,kezdek napról napra dühösebb lenni a csajra...
Már akkor megtörték,és rendes javítás helyett gányolták inkább...Ennyi a sztori.Sztem ne írj sehová ezzel,mert ebben a sztoriban te vagy a hibás.Te nem nézted meg a kocsi alját emelőn.Ha megnézted volna emelőn alulról,akkor meg sem veszed.Amúgy is használt autót vettél,nem újat.Átnézés nélkül soha nem veszünk használt autót.17 éves kocsinál csak magadat nevetteted ki az egésszel,ha kiteszed TC-ra.




Igazad van,semmi értelme,még ha Bíróságig jutna az ügy akkor is a csajt sajnálnák meg.De én már ősszel szólni akartam neki de állítólag Németbe van viszont direkt le tiltott Fb-n is ami nem kicsit gyanús... Egyébként ha mobilról mobilt hívok ami kint van Németben akkor hány forint lenne a percdíj? Fogom és elkezdem zaklatni hogy fizessen,ha meg Rendőrségi ügy lesz belőle mindent kitálalok a Rendőröknek és a veje is szopni fog rohadt Anyjukat!

John Elküldve: 2017-08-22 20:23 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta: :/ Szerintem egy ügyvéddel sem menne semmire.Ez egy használt autó,és letelt a szavatossági idő.De szerintem az csak fő alkatrészekre vonatkozik,rozsdára nem.Így járt.Nem drágán vette(720 000-ért),szerintem túl olcsó is volt a többihez képest. A link neve

Köszönöm.nincs köztünk ügyvéd véletlenül?

John Elküldve: 2017-08-22 20:16 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Más zene volt alatta de szerzői jogok letiltották és ez találomra egy demó csak így engedte feltölteni a felvételt


??? szerzői jog csak akkor tilt le hangsávot, videót, ha be van kapcsolva a bevételszerzés a videódon. minek van bekapcsolva? totál felesleges. inkább a bevételszerzést kell lekapcsolni, aztán mehet bármilyen zene. esetedben semmi jelentősége nincs, meg értelme sem.

Annyira nem merültem bele nem bolygatom.


Mutatom hogy lehet endoszkóp nélkül belátni a küszöb belsejébe,ha érdekel sasold meg (A purhab belül gyári megoldás vagy a rejtett hiba jele?)



(Lényeg lemaradt bocs! https://www.youtube.com/watch?v=XDdVsCWwvCc)


nem véletlen rohadt el ott neked. de miért a tulajcsajt hibáztatod? nem hiszem, hogy ő vette újonnan. lehet még előtte gányolták össze.
én nem tudok róla, hogy gyárilag purhaboznának

Azért őt mert 6-éves volt az autó amikor ő lett a 2.-tulaja,nem hinném hogy 6 éves autókat gányolni szoktak ha igen akkor elég durva lenne hogy már olyan fiatalon.. Egyébként nem rossz ötlet a Totalcar-nak írnom,kezdek napról napra dühösebb lenni a csajra...

John Elküldve: 2017-08-22 15:11 Karosszéria (javítás?)

John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Más zene volt alatta de szerzői jogok letiltották és ez találomra egy demó csak így engedte feltölteni a felvételt


??? szerzői jog csak akkor tilt le hangsávot, videót, ha be van kapcsolva a bevételszerzés a videódon. minek van bekapcsolva? totál felesleges. inkább a bevételszerzést kell lekapcsolni, aztán mehet bármilyen zene. esetedben semmi jelentősége nincs, meg értelme sem.

Annyira nem merültem bele nem bolygatom.


Mutatom hogy lehet endoszkóp nélkül belátni a küszöb belsejébe,ha érdekel sasold meg (A purhab belül gyári megoldás vagy a rejtett hiba jele?)


(Lényeg lemaradt bocs! https://www.youtube.com/watch?v=XDdVsCWwvCc)

John Elküldve: 2017-08-22 15:11 Karosszéria (javítás?)

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Más zene volt alatta de szerzői jogok letiltották és ez találomra egy demó csak így engedte feltölteni a felvételt


??? szerzői jog csak akkor tilt le hangsávot, videót, ha be van kapcsolva a bevételszerzés a videódon. minek van bekapcsolva? totál felesleges. inkább a bevételszerzést kell lekapcsolni, aztán mehet bármilyen zene. esetedben semmi jelentősége nincs, meg értelme sem.

Annyira nem merültem bele nem bolygatom.


Mutatom hogy lehet endoszkóp nélkül belátni a küszöb belsejébe,ha érdekel sasold meg (A purhab belül gyári megoldás vagy a rejtett hiba jele?)

John Elküldve: 2017-08-21 21:37 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
John írta:
Más zene volt alatta de szerzői jogok letiltották és ez találomra egy demó csak így engedte feltölteni a felvételt


??? szerzői jog csak akkor tilt le hangsávot, videót, ha be van kapcsolva a bevételszerzés a videódon. minek van bekapcsolva? totál felesleges. inkább a bevételszerzést kell lekapcsolni, aztán mehet bármilyen zene. esetedben semmi jelentősége nincs, meg értelme sem.

Annyira nem merültem bele nem bolygatom.

John Elküldve: 2017-08-21 20:56 Multikormány beszerelése utólag...

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Friss fotó,látszik hogy a váltókarral meg egyezően kopott a kormány (10 év városozás és tenyérrel való tekerés,nők....),szerintem ennek kéne a gyárinak lenni,gondolj bele,le cserélik az újabb kormányra és úgy adják el? Inpával le lehet csekkolni? Mfl-t találtam benne de azt természetesen csak opcionális...


ez nem lehet a gyári kormányod!!!!!!!!!!!!
nem biztos, hogy azért cserélték, lehet a csajnak jobban tetszett ez, vagy épp a gyári pukkant, esetleg sz*arrá kopott, aztán ez volt olcsón, vagy nem annyira drágán.


Elvetted az életkedvem is.. Na de hogy tudnék esetleg Inpával ráolvasni vagy Abg-ben mondjuk a két indítást megnézni vagy csak ha kiszedném a légzsákját hogy belül mi van?


én direkt ezért tartom meg a gyári kormányt, hogy ha eladnám valamikor mégis, akkor ott legyen, hogy nem kopás és durranás miatt lett cserélve. sajnos a lököst eladtam havernak, de kép van róla legalább, hogy nem volt törött. bár már azt is bánom a fékeket sem azért cseréltem, mert kopott volt. szerencsére az origin kipuff dob is meg van.
egyébként lehet csak valamelyik tulajnak ez tetszett. aztán a használt kormány is lehet kopott hasonlóan a váltógombhoz. nekem is vannak 1-1 olyan extrák, amiket beletennék,d e pont azért tartózkodom inkább, hogy ne legyen nagyon felemás a dolog. így is gáz, hogy kormány M-es meg az első lökös és kész. de a kormányt akkor sem bántam meg, már csak a tempomat miatt sem. pedig nem is sokat megyek. szóval nem akarom, hogy legózott autó benyomását keltse. másokat ez nemzavar, csereberélik az alkatrészeket, össze vissza.


Ez meg még betegebb tákolás valami fülek vannak utólag odaépítve mint a nyúlnak! (Nem az enyém nyugi..) Na de komolyan,nekem ha tegyük fel valóban utólag tették be a kétindítós "Randis" kormányt,akkor kellett nekik tákolni vagy plug and play csatlakozás? (Ami drótokat belinkeltél a későbbiekben multira át álláshoz,ott nekem a kék színűt a vezérlőben hányas pinhez kell tenni? Minden motortípushoz mást mondanak..)


fejből nem tudom, de nem egyforma valóban a bekötés.
a váltófülek pedig azért vannak, mert SMG váltós autóból való a kormány.
hogy neked mit mókoltak nem tudom. attól, hogy maga a modulod 1 indítós rá lehet tenni dupla indítós kormányt. mióta pofázom már... csak egy helyre tudod dugni oszt kész.
személy szerint én azt mondom, hogy a keverést nem tartom jó ötletnek.

Én sem tartom jó ötletnek a keverést,azt szeretem ahogy ki jött a gyárból,de a 4 ágú bumszli kormányra sose cserélném visszafelé...


(Mellesleg köszi a múltkori tippet kissé emeltebb gázzal nem remeg a picsája kb 1200-t ha tartom hátrafelé )

John Elküldve: 2017-08-21 20:08 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Friss fotó,látszik hogy a váltókarral meg egyezően kopott a kormány (10 év városozás és tenyérrel való tekerés,nők....),szerintem ennek kéne a gyárinak lenni,gondolj bele,le cserélik az újabb kormányra és úgy adják el? Inpával le lehet csekkolni? Mfl-t találtam benne de azt természetesen csak opcionális...


ez nem lehet a gyári kormányod!!!!!!!!!!!!
nem biztos, hogy azért cserélték, lehet a csajnak jobban tetszett ez, vagy épp a gyári pukkant, esetleg sz*arrá kopott, aztán ez volt olcsón, vagy nem annyira drágán.


Elvetted az életkedvem is.. Na de hogy tudnék esetleg Inpával ráolvasni vagy Abg-ben mondjuk a két indítást megnézni vagy csak ha kiszedném a légzsákját hogy belül mi van?


én direkt ezért tartom meg a gyári kormányt, hogy ha eladnám valamikor mégis, akkor ott legyen, hogy nem kopás és durranás miatt lett cserélve. sajnos a lököst eladtam havernak, de kép van róla legalább, hogy nem volt törött. bár már azt is bánom a fékeket sem azért cseréltem, mert kopott volt. szerencsére az origin kipuff dob is meg van.
egyébként lehet csak valamelyik tulajnak ez tetszett. aztán a használt kormány is lehet kopott hasonlóan a váltógombhoz. nekem is vannak 1-1 olyan extrák, amiket beletennék,d e pont azért tartózkodom inkább, hogy ne legyen nagyon felemás a dolog. így is gáz, hogy kormány M-es meg az első lökös és kész. de a kormányt akkor sem bántam meg, már csak a tempomat miatt sem. pedig nem is sokat megyek. szóval nem akarom, hogy legózott autó benyomását keltse. másokat ez nemzavar, csereberélik az alkatrészeket, össze vissza.


Ez meg még betegebb tákolás valami fülek vannak utólag odaépítve mint a nyúlnak! (Nem az enyém nyugi..) Na de komolyan,nekem ha tegyük fel valóban utólag tették be a kétindítós "Randis" kormányt,akkor kellett nekik tákolni vagy plug and play csatlakozás? (Ami drótokat belinkeltél a későbbiekben multira át álláshoz,ott nekem a kék színűt a vezérlőben hányas pinhez kell tenni? Minden motortípushoz mást mondanak..)


fejből nem tudom, de nem egyforma valóban a bekötés.
a váltófülek pedig azért vannak, mert SMG váltós autóból való a kormány.
hogy neked mit mókoltak nem tudom. attól, hogy maga a modulod 1 indítós rá lehet tenni dupla indítós kormányt. mióta pofázom már... csak egy helyre tudod dugni oszt kész.
személy szerint én azt mondom, hogy a keverést nem tartom jó ötletnek.

Én sem tartom jó ötletnek a keverést,azt szeretem ahogy ki jött a gyárból,de a 4 ágú bumszli kormányra sose cserélném visszafelé...

John Elküldve: 2017-08-21 18:08 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Friss fotó,látszik hogy a váltókarral meg egyezően kopott a kormány (10 év városozás és tenyérrel való tekerés,nők....),szerintem ennek kéne a gyárinak lenni,gondolj bele,le cserélik az újabb kormányra és úgy adják el? Inpával le lehet csekkolni? Mfl-t találtam benne de azt természetesen csak opcionális...


ez nem lehet a gyári kormányod!!!!!!!!!!!!
nem biztos, hogy azért cserélték, lehet a csajnak jobban tetszett ez, vagy épp a gyári pukkant, esetleg sz*arrá kopott, aztán ez volt olcsón, vagy nem annyira drágán.


Elvetted az életkedvem is.. Na de hogy tudnék esetleg Inpával ráolvasni vagy Abg-ben mondjuk a két indítást megnézni vagy csak ha kiszedném a légzsákját hogy belül mi van?


én direkt ezért tartom meg a gyári kormányt, hogy ha eladnám valamikor mégis, akkor ott legyen, hogy nem kopás és durranás miatt lett cserélve. sajnos a lököst eladtam havernak, de kép van róla legalább, hogy nem volt törött. bár már azt is bánom a fékeket sem azért cseréltem, mert kopott volt. szerencsére az origin kipuff dob is meg van.
egyébként lehet csak valamelyik tulajnak ez tetszett. aztán a használt kormány is lehet kopott hasonlóan a váltógombhoz. nekem is vannak 1-1 olyan extrák, amiket beletennék,d e pont azért tartózkodom inkább, hogy ne legyen nagyon felemás a dolog. így is gáz, hogy kormány M-es meg az első lökös és kész. de a kormányt akkor sem bántam meg, már csak a tempomat miatt sem. pedig nem is sokat megyek. szóval nem akarom, hogy legózott autó benyomását keltse. másokat ez nemzavar, csereberélik az alkatrészeket, össze vissza.



Ez meg még betegebb tákolás valami fülek vannak utólag odaépítve mint a nyúlnak! (Nem az enyém nyugi..) Na de komolyan,nekem ha tegyük fel valóban utólag tették be a kétindítós "Randis" kormányt,akkor kellett nekik tákolni vagy plug and play csatlakozás? (Ami drótokat belinkeltél a későbbiekben multira át álláshoz,ott nekem a kék színűt a vezérlőben hányas pinhez kell tenni? Minden motortípushoz mást mondanak..)

John Elküldve: 2017-08-21 13:27 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:
John írta:
Friss fotó,látszik hogy a váltókarral meg egyezően kopott a kormány (10 év városozás és tenyérrel való tekerés,nők....),szerintem ennek kéne a gyárinak lenni,gondolj bele,le cserélik az újabb kormányra és úgy adják el? Inpával le lehet csekkolni? Mfl-t találtam benne de azt természetesen csak opcionális...


ez nem lehet a gyári kormányod!!!!!!!!!!!!
nem biztos, hogy azért cserélték, lehet a csajnak jobban tetszett ez, vagy épp a gyári pukkant, esetleg sz*arrá kopott, aztán ez volt olcsón, vagy nem annyira drágán.

Elvetted az életkedvem is.. Na de hogy tudnék esetleg Inpával ráolvasni vagy Abg-ben mondjuk a két indítást megnézni vagy csak ha kiszedném a légzsákját hogy belül mi van?


John Elküldve: 2017-08-21 13:12 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
John írta: Le bontottam a balos küszöbtakarót is ez mintha nem lenne vészes leszámítva az első emelési pontot igen ez ez be rogyott..https://www.youtube.com/watch?...I&t=3s viszont a kérdésem leginkább az első doblemez takaróval kapcsolatos ami mögött állt a sáros víz és azt vettem észre hogy a doblemez alsó része ami be nyúlik a küszöb aljáig ott jócskán állt a víz,sőt mi több pont hogy az első emelési pont alá vezeti a vizet.... https://www.youtube.com/watch?v=Y8jG9ctbJ9U gondolkodtam rajta hogy fogam azt ami vízszintes rész a doblemeznek levágom azt akkor tuti nem táról vizet a küszöb alá... amit be karikáztam azt vágnám le de tanácsot kérnék hogy törvényszerű-e hogy mindkét oldalon a küszöbök alá tárolja és vezeti a vizet?


kicsit abszurd a nyugtató zene alatta
a másikon meg van olyan csavarhúzóm
éppen kivághatod, ha nem tapad fel később oda a mocsok. vagy legalábbis lyukat érdemes oda fúrni.

Más zene volt alatta de szerzői jogok letiltották és ez találomra egy demó csak így engedte feltölteni a felvételt,egyébként bánom hogy nincs harmadik kezem mert a hátsó ívekhez benyúltam slaggal és tenyérnyi földet szedtem ki kézzel az ívek mögül,onnan te hogy szoktad ki szedni a sarat illetve mennyi időnként? ( Akkor tudat alatt egy másik dimenzióban kölcsönkértem tőled a csavarhúzód )


John Elküldve: 2017-08-21 13:06 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Stevensan írta:
YELLOW írta:
Stevensan írta: Sziasztok!

Lehet együgyű kérdésem lesz, de bízok benne, hogy valaki tud rá válaszolni. Van egy facelift előtti E46 316i-m. M43b19-es motorral, tehát az 1.9-es. A kocsiban gyárilag az a fajta kormány vam légzsákkal, aminek a közepe téglalap alakú.
ilyen

Vettem egy sport E46 kormányt, ezt az úgynevezett tanga kormányt, ami multikormány is.
ezt a fajtát

Az első kérdésem, hogy ezt a kormányt fel tudom-e tenni a kocsira úgy, hogy duda és légzsák legyen, tehát alapvetően funkcionáljon, illetve kell-e ehhez plusz kábelköteg?

A második kérdés, hogy megoldható-e, hogy világítsanak a kormányon a gombok, ha a fényszóró világít?

Illetve a harmadik kérdés, hogy ezt a motort (még egyszer M43b19, tehát egy 316i variáció) lehet-e konkrétan multi kormányosítani?

A válaszokat köszönöm!


ha valóban ilyenek a kormányok, akkor mindkettő dupla indítós, tehát simán cserélhető.
ahhoz, hogy világítsanak a gombok, kell vezeték a lámpamodulhoz.
ha azt akarod, hogy funkcionálisan is működjön, akkor több helyre kell kötni. van hozzá kábelköteg gyárilag.
viszont a tempomathoz neked kell segédberendezés, mert az M43 motor nem elektromos gázpedálos, hanem bowdenes. ha rákeresel a neten, hogy M43 tempomat biztos kidobja.


Nagyon köszönöm a villám gyors és pro választ. Bár hozzáteszem, hogy fogalmam sincs, mi az a "dupla indítós kormány". Én bajom, de rákeresek a neten, ahogy a segédberendezésre is.

Respect.


a légzsák dupla indítós.


Nekem is ilyen "Tangás" kormányom van (a Mocim nekem is M43 viszont b16) de gomb nélküli,viszont ugyanehhez a kormányhoz két cikkszámú köteg is van,enyémhez például melyik kompatibilis? 61318386947 vagy a 32301097246 cikkszámú való és az övéhez melyik?


a "tanga" kormány nem ez. hanem az FL előtti 3 ágú kormánya.

ez a tanga: 1 indítós


ez pedig a "randi bugyi": 2 indítós


a két cikkszám pedig nem ugyanaz a kábel.
az egyik a légzsáké, a másik az multi funkc. kábele, ami az átvezetőtől megy a gombokig. de ez szokott járni a bontott kormányhoz.

én erről beszéltem:



Köszönöm,nekem Fl előtti a gép de a "Randi bugyis" (Bár a kulcsaim is már rombuszok ami fura...) 2indítós, az hogy lehet? Ennyi cucc kell egy gombsor miatt?


Jaj várj,nekem benne van a "Randi bugyis" kormány,akkor csak elég az átvezető?


az bibi, hogy túl régi autók ezek, túl sok gazdával és össze vannak tákolva. ez az egyik ok. hogy most te milyen kormánnyal vetted az egy dolog. a másik gond, hogy évjáratokban is vannak minimális eltérések.
pl rombusz kulcs már 2000-től kb jöttek (itt a hónapok is számítanak), a dupla indítós légzsák rendszer meg 2001-ben jött. de ez sem éppen mindegy, hogy E46, vagy E39, E38... a körlégzsákos kormányok, randi bugyis és M-es dupla indítós. ha ilyet látsz 2000 nyár előtti autóban, az gyanús lehet, hogy gyárilag nem azzal jött.
amit Stevensan mutatott 4 ágú kormány, az duplás, nekem is olyan volt eredetileg. a kérdés, hogy neki gyárilag azzal jött ki, vagy csak az előző tulaj rakta azt bele?
mert hogy a rendszer dupla indítós, vagy egy, illetve a kormány, azok összecserélhetők, de azért nem ez a kézenfekvő, hogy össze legyen tákolva.

Az autó 2000 év November havi,annyit ír hogy "Steering wheel, leather" ezen biztos is hogy gyári rombusz van abból kettő is plusz a tárca meg a szerviz kulcsok is meg vannak,egyszer egy másik portálon azt írtad hogy "(Én kérdeztem--->6 hónapja
Üdv. Nekem Fl előtti 2000 Novemberi de mégis rombusz a két távkapcsom,bizti félkörnek kell lennie? (a tárca és a szervizkulcsom is megvan )
Válasz
YELLOW
YELLOW6 hónapja
Nem biztos. Sajnos a BMW-nél vannak átmosások. Kulcsok, pont 2000 szeptemberétől változtak, ha jól emlékszem.
Pont olyan, mint az FL váltás. Volt FL-es autó, ami régi motorral jött ki, vagy volt volt, ami már újabb motorral, de még régi váltóval, vagy régi kasztni új motorral. Bár ez inkább OFF márkák esetében volt, az utóbbi.
Kevesebb
Válasz
YELLOW
YELLOW6 hónapja
Arról nem is beszélve, hogy azért sokan cserélték le a kulcsokat, mert nem tetszett nekik a régi fajta, vagy épp divatos bicska kulcsba mentek át.
Válasz " Szóval ha "Átmosások vannak" akkor a "Randibugyi" gyári szerintem (Ha már csaj tulajé volt ha érted a poént )viszont ha van kedved le csekkolhatod nekem meg köszönném,Vin kódom:kh07019 köszi.


tudom ezért írtam, csak lusta voltam hónapokra lebontani. de lehet a szeptember is hülyeség. de általában akkor szoktak váltások lenni.
tehát az meg van magyarázva, hogy neked miért rombusz a kulcs.
viszont a kormány nem gyári. neked vagy régebbi 4 ágú, vagy tanga kormány lehetett.
S240A bőr kormány és ezt dobja hozzá az ETK: és ebbe 1 indítós légzsák ment szerintem.


Friss fotó,látszik hogy a váltókarral meg egyezően kopott a kormány (10 év városozás és tenyérrel való tekerés,nők....),szerintem ennek kéne a gyárinak lenni,gondolj bele,le cserélik az újabb kormányra és úgy adják el? Inpával le lehet csekkolni? Mfl-t találtam benne de azt természetesen csak opcionális...

John Elküldve: 2017-08-21 11:47 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Stevensan írta:
YELLOW írta:
Stevensan írta: Sziasztok!

Lehet együgyű kérdésem lesz, de bízok benne, hogy valaki tud rá válaszolni. Van egy facelift előtti E46 316i-m. M43b19-es motorral, tehát az 1.9-es. A kocsiban gyárilag az a fajta kormány vam légzsákkal, aminek a közepe téglalap alakú.
ilyen

Vettem egy sport E46 kormányt, ezt az úgynevezett tanga kormányt, ami multikormány is.
ezt a fajtát

Az első kérdésem, hogy ezt a kormányt fel tudom-e tenni a kocsira úgy, hogy duda és légzsák legyen, tehát alapvetően funkcionáljon, illetve kell-e ehhez plusz kábelköteg?

A második kérdés, hogy megoldható-e, hogy világítsanak a kormányon a gombok, ha a fényszóró világít?

Illetve a harmadik kérdés, hogy ezt a motort (még egyszer M43b19, tehát egy 316i variáció) lehet-e konkrétan multi kormányosítani?

A válaszokat köszönöm!


ha valóban ilyenek a kormányok, akkor mindkettő dupla indítós, tehát simán cserélhető.
ahhoz, hogy világítsanak a gombok, kell vezeték a lámpamodulhoz.
ha azt akarod, hogy funkcionálisan is működjön, akkor több helyre kell kötni. van hozzá kábelköteg gyárilag.
viszont a tempomathoz neked kell segédberendezés, mert az M43 motor nem elektromos gázpedálos, hanem bowdenes. ha rákeresel a neten, hogy M43 tempomat biztos kidobja.


Nagyon köszönöm a villám gyors és pro választ. Bár hozzáteszem, hogy fogalmam sincs, mi az a "dupla indítós kormány". Én bajom, de rákeresek a neten, ahogy a segédberendezésre is.

Respect.


a légzsák dupla indítós.


Nekem is ilyen "Tangás" kormányom van (a Mocim nekem is M43 viszont b16) de gomb nélküli,viszont ugyanehhez a kormányhoz két cikkszámú köteg is van,enyémhez például melyik kompatibilis? 61318386947 vagy a 32301097246 cikkszámú való és az övéhez melyik?


a "tanga" kormány nem ez. hanem az FL előtti 3 ágú kormánya.

ez a tanga: 1 indítós


ez pedig a "randi bugyi": 2 indítós


a két cikkszám pedig nem ugyanaz a kábel.
az egyik a légzsáké, a másik az multi funkc. kábele, ami az átvezetőtől megy a gombokig. de ez szokott járni a bontott kormányhoz.

én erről beszéltem:



Köszönöm,nekem Fl előtti a gép de a "Randi bugyis" (Bár a kulcsaim is már rombuszok ami fura...) 2indítós, az hogy lehet? Ennyi cucc kell egy gombsor miatt?


Jaj várj,nekem benne van a "Randi bugyis" kormány,akkor csak elég az átvezető?


az bibi, hogy túl régi autók ezek, túl sok gazdával és össze vannak tákolva. ez az egyik ok. hogy most te milyen kormánnyal vetted az egy dolog. a másik gond, hogy évjáratokban is vannak minimális eltérések.
pl rombusz kulcs már 2000-től kb jöttek (itt a hónapok is számítanak), a dupla indítós légzsák rendszer meg 2001-ben jött. de ez sem éppen mindegy, hogy E46, vagy E39, E38... a körlégzsákos kormányok, randi bugyis és M-es dupla indítós. ha ilyet látsz 2000 nyár előtti autóban, az gyanús lehet, hogy gyárilag nem azzal jött.
amit Stevensan mutatott 4 ágú kormány, az duplás, nekem is olyan volt eredetileg. a kérdés, hogy neki gyárilag azzal jött ki, vagy csak az előző tulaj rakta azt bele?
mert hogy a rendszer dupla indítós, vagy egy, illetve a kormány, azok összecserélhetők, de azért nem ez a kézenfekvő, hogy össze legyen tákolva.

Az autó 2000 év November havi,annyit ír hogy "Steering wheel, leather" ezen biztos is hogy gyári rombusz van abból kettő is plusz a tárca meg a szerviz kulcsok is meg vannak,egyszer egy másik portálon azt írtad hogy "(Én kérdeztem--->6 hónapja
Üdv. Nekem Fl előtti 2000 Novemberi de mégis rombusz a két távkapcsom,bizti félkörnek kell lennie? (a tárca és a szervizkulcsom is megvan )
Válasz
YELLOW
YELLOW6 hónapja
Nem biztos. Sajnos a BMW-nél vannak átmosások. Kulcsok, pont 2000 szeptemberétől változtak, ha jól emlékszem.
Pont olyan, mint az FL váltás. Volt FL-es autó, ami régi motorral jött ki, vagy volt volt, ami már újabb motorral, de még régi váltóval, vagy régi kasztni új motorral. Bár ez inkább OFF márkák esetében volt, az utóbbi.
Kevesebb
Válasz
YELLOW
YELLOW6 hónapja
Arról nem is beszélve, hogy azért sokan cserélték le a kulcsokat, mert nem tetszett nekik a régi fajta, vagy épp divatos bicska kulcsba mentek át.
Válasz " Szóval ha "Átmosások vannak" akkor a "Randibugyi" gyári szerintem (Ha már csaj tulajé volt ha érted a poént )viszont ha van kedved le csekkolhatod nekem meg köszönném,Vin kódom:kh07019 köszi.