John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2017-08-17 22:32 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Úgy emlékszem mintha talán te említetted volna hogy "Az enyém nincs leültetve,mégis nehezen fér a fejem a kasztni alá" hidd el az enyém se fért be, na,amikor megvettem az előtt alá próbáltam feküdni,nem láttam szart sem,pláne a küszöbtakarók miatt sem,az emelési pontok kézzel benyúlva a helyén voltak elvileg akkor még azon a holtponton lehettek hogy még éppen hogy nem voltak beszakadva (Gondolom direkt ők sem ott emelték épp ezért hogy az utókornak ne tűnjön fel ha..)gondolj bele,helyszínen mind a 4 emelési pontot meg emelgettem volna a gyári emelővel plusz le szedtem volna a két takarót is oldalról és vissza ez mennyire életszerű lett volna? Bevizsgáltatni,pont olyan példa mint amikor a Tds-em adagolóját akartam bevizsgáltatni és közölték velem ha nincs semmi baja akkor is 40.000 a bevizsgálás és ebben nem volt benne hogy ki és be szerelik,ráadásul amikor a feketét néztem épp akkor már Cegléden laktam,hol kerestem volna Pest közepén a IX.-kerületben ahol a kocsi van egy bevizsgáló műhelyt? Nem olyan egyszerű mert plusz még ami bennem dolgozott a bizalmatlanság amit Yellow is említett hogy amikor az ember kukacos rögtön szúrós szemmel néz az eladó a vevőre,egy biztos ez volt az utolsó hogy autót vásároltam.. Mellesleg volt nekem egy 89-es évjáratú Ford Orionom érdekes annak mittom hány éve nem volt küszöb cserélve (pedig a Fordok híresen rohadnak...)mégis minden emelési pontja rendben volt,szóval visszaemlékezve a Tds-emre annak is a két küszöb volt ramaty amire azt gondoltam már korban van de a fekete 8 évvel fiatalabb azért ennyire gyenge legyen az aljuk........ Mostmár tudom hogy E46-nak a küszöbök emelési pontjai a gyenge pontok,tavaszig össze gyűjtök 1-kilót az aljára és remélhetőleg a legenda szerint nem csak 4 évet bír ki a legenda szerint...


én biztos, hogy perre vinném a dolgot, már csak a TDS miatt is. mert ez plusz olyan körülmény ami arra utal, hogy téged megvezettek, átvágtak. tudom azért nem viszed perre, mert sok pénz és idő. hibás voltál mert nem nézetted át, mert sajnáltad érte a pénzt. ez egyértelmű az adagolós sztoridból is. sőt azért ugrottál bele az autóba is, mert nagyon akartál egy E46-ot, a TDS-t is egy füst alatt el tudtad passzolni (amit ugyanúgy fizetsz az önkormányzatnál, legalábbis egyenlőre még csak ott), és emiatt kapkodtál, nem érdekelt semmi, csak, hogy olcsón hozzájutottál, a TDS is elment.
nem bántásból, de aki kevés pénzzel indul neki, az nagyon ráfázik.
én elég rafkós vagyok egyéb autók esetében is, több ismerősnek segítettem már vásárláskor. neked is fogadnod kellett volna valakit. tény, ha az ember szeme előtt ott az a bizonyos köd, akkor az sem számít ha a "szakértő" nem javasolja az autót. nekem is volt olyan, hogy azt kellett mondanom, hogy haver a te pénzed, de nekem utána ne nyígjál.
de mondom ezen már kár. tanulópénz neked.
ahol az eladónak nem tetszik, hogy kukacoskodsz, az felejtős, vagy gyanakodni kell.
de tipikus az is, amikor azt mondja a leendő vásárló, hogy szakemberrel megy, vagy gépre lehet tenni, akkor pár napon belül azt kapod telefonba, hogy az autó elkelt. persze nem. csak egy balekra vár az eladó, aki olyan lesz, mint te. (bocsi)


Teljes mértékben igazad van,de akkor még nem voltam itt regisztrálva mert Dieseles E34-em volt,innen nem kérhettem hogy valaki jöjjön velem,ár ha vissza mehetnék a múltba,kéne egy időgép,apropó időgép! Miért nem roszdamentes acélból csinálták az E46-ot is mint a Delorean-t? arra 30 év rozsda elleni garanciát adtak!!!


sajnos ez tipikus. mindig akkor regisztrál az ember ilyen oldalra (legyen az mobilos, PC-s, vagy akármi), amikor gondja akad. pedig előtte, vásárlás előtt tájékozódni is jó. persze nem úgy, hogy tanácsot kér valaki, írja le. írjuk le azt, amit 20ezerszer megtettük már. hát olvassa el. ha erre nincs ideje, akkor mit akar? aki egy kis kutatómunkára nem adja a fejét, az azért ne követelgessen szerintem. vagy olyan hangnemet válasszon. ezt csak azért írtam, mert néha vannak itt ilyen esetek is.
ez már nem csak E46-tal foglalkozó oldal, tény többen voltunk itt E46-osok. de bármilyen BMW-s regisztrálhat.
szerintem segítséget kérni nem szégyen. max nem kapsz. de ha meg sem próbálja az ember.
Csak nekem fogalmsm se volt hogy lesz pénzem csak sejtésem volt és le kellett cserélnem a 93-as E34-et mert orlmótlan volt,azt hittem de jó amikor lecseréltem de az a baj hogy tanyán lakom az Isten háta mögött és csak ebben a faluban van az enyémen kívűl van vagy 5 Db E46 akkor meg azon gondolkodtam hogy lehet ormótlan volt a Tds de a faluban ő volt az egyetlen.. Apropó miért van ilyen sok E46?

John Elküldve: 2017-08-17 22:04 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
John írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Úgy emlékszem mintha talán te említetted volna hogy "Az enyém nincs leültetve,mégis nehezen fér a fejem a kasztni alá" hidd el az enyém se fért be, na,amikor megvettem az előtt alá próbáltam feküdni,nem láttam szart sem,pláne a küszöbtakarók miatt sem,az emelési pontok kézzel benyúlva a helyén voltak elvileg akkor még azon a holtponton lehettek hogy még éppen hogy nem voltak beszakadva (Gondolom direkt ők sem ott emelték épp ezért hogy az utókornak ne tűnjön fel ha..)gondolj bele,helyszínen mind a 4 emelési pontot meg emelgettem volna a gyári emelővel plusz le szedtem volna a két takarót is oldalról és vissza ez mennyire életszerű lett volna? Bevizsgáltatni,pont olyan példa mint amikor a Tds-em adagolóját akartam bevizsgáltatni és közölték velem ha nincs semmi baja akkor is 40.000 a bevizsgálás és ebben nem volt benne hogy ki és be szerelik,ráadásul amikor a feketét néztem épp akkor már Cegléden laktam,hol kerestem volna Pest közepén a IX.-kerületben ahol a kocsi van egy bevizsgáló műhelyt? Nem olyan egyszerű mert plusz még ami bennem dolgozott a bizalmatlanság amit Yellow is említett hogy amikor az ember kukacos rögtön szúrós szemmel néz az eladó a vevőre,egy biztos ez volt az utolsó hogy autót vásároltam.. Mellesleg volt nekem egy 89-es évjáratú Ford Orionom érdekes annak mittom hány éve nem volt küszöb cserélve (pedig a Fordok híresen rohadnak...)mégis minden emelési pontja rendben volt,szóval visszaemlékezve a Tds-emre annak is a két küszöb volt ramaty amire azt gondoltam már korban van de a fekete 8 évvel fiatalabb azért ennyire gyenge legyen az aljuk........ Mostmár tudom hogy E46-nak a küszöbök emelési pontjai a gyenge pontok,tavaszig össze gyűjtök 1-kilót az aljára és remélhetőleg a legenda szerint nem csak 4 évet bír ki a legenda szerint...


én biztos, hogy perre vinném a dolgot, már csak a TDS miatt is. mert ez plusz olyan körülmény ami arra utal, hogy téged megvezettek, átvágtak. tudom azért nem viszed perre, mert sok pénz és idő. hibás voltál mert nem nézetted át, mert sajnáltad érte a pénzt. ez egyértelmű az adagolós sztoridból is. sőt azért ugrottál bele az autóba is, mert nagyon akartál egy E46-ot, a TDS-t is egy füst alatt el tudtad passzolni (amit ugyanúgy fizetsz az önkormányzatnál, legalábbis egyenlőre még csak ott), és emiatt kapkodtál, nem érdekelt semmi, csak, hogy olcsón hozzájutottál, a TDS is elment.
nem bántásból, de aki kevés pénzzel indul neki, az nagyon ráfázik.
én elég rafkós vagyok egyéb autók esetében is, több ismerősnek segítettem már vásárláskor. neked is fogadnod kellett volna valakit. tény, ha az ember szeme előtt ott az a bizonyos köd, akkor az sem számít ha a "szakértő" nem javasolja az autót. nekem is volt olyan, hogy azt kellett mondanom, hogy haver a te pénzed, de nekem utána ne nyígjál.
de mondom ezen már kár. tanulópénz neked.
ahol az eladónak nem tetszik, hogy kukacoskodsz, az felejtős, vagy gyanakodni kell.
de tipikus az is, amikor azt mondja a leendő vásárló, hogy szakemberrel megy, vagy gépre lehet tenni, akkor pár napon belül azt kapod telefonba, hogy az autó elkelt. persze nem. csak egy balekra vár az eladó, aki olyan lesz, mint te. (bocsi)

Teljes mértékben igazad van,de akkor még nem voltam itt regisztrálva mert Dieseles E34-em volt,innen nem kérhettem hogy valaki jöjjön velem,ár ha vissza mehetnék a múltba,kéne egy időgép,apropó időgép! Miért nem roszdamentes acélból csinálták az E46-ot is mint a Delorean-t? arra 30 év rozsda elleni garanciát adtak!!!

John Elküldve: 2017-08-17 22:00 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Csak egy kérdés ami életszerű is, mert árulod az autódat. Ha elmegy hozzád egy vevő és le akarja venni a két küszöbről a műanyag borítást megengeded, vagy leveszed?


Elviheti állapotfelmérésre.Ott van emelő,és szépen látni mindent.Ne add te is a hülyét...
Műanyag levétel nélkül is látni,ha rohad az autó az emelési pontoknál.Ami nagyon ültetve van,annál nehezebb a dolog.Ott kényelmesebb megemelni a kocsit.



Sajnos nem látni! Íme egy küszöb ami kívülről makulátlannak tűnt. Szóval ezt levétel nélkül nem lehet meglátni.


Itt van John videója:A link neve
Ezt simán látni küszöblevétel nélkül is emelőn...Aki nagyon vaksi,rásegíthet egy elemlámpával is...Amit te linkeltél be képet,az ugyanez.Ami ennyire ki van rohadva,annál az emelési pontok is eltűntek szinte...Ezt elemlámpával simán meg lehet látni,ha nincs 1 kiló sár a kocsi alján...De az ilyen mértékű rozsdát szerintem még akkor is észrevenném emelőn.Te is kezdesz butaságokkal jönni.



Ennek az autónak mindig tiszta volt az alja és a kasztni is. Az emelési pontok hibátlanok. Ez úgy derült ki, hogy le kellett venni a műanyag borítást.
Mint írtam a küszöb belülről kifelé rohad! Tele van nedves porral. Ezt nem lehet kimosni.


Ha mindig tiszta volt az alja és a karosszéria is,akkor biztosan nem lenne benn annyi kosz,hogy így elrohadjon.Vagy törve volt a kocsi...Ez egy baromság.Érdekes,akkor az enyém miért nem rohad ott?


Rohad az csak még nem látod.


Leszedtem a küszöböket múltkor...Semmi rozsda.Nagyon koszos sem volt.


Vedd ki a műanyag dugót és nézz bele.

(Bocsánat hogy közbeszólok de ha rajta a takaró nem látszik a többi ha csak alá nézel megemelés nélkül,a videón le van véve a takaró plusz az a műanyag 3-szögletű konzol is le van véve az alja végéről ami szintén takar ha fent van,ha nem lesz meleg holnap le videózom ugyanígy de takaróval alulról szintén emelés nélkül a hiba kb negyede ha esetleg látszik,elemlámpa nélkül mint vásárláskor természetes fénynél. )



Öreg dögök ezek a kocsik,ez az igazság.Csak mindenki aki használtan veszi őket új autókat akar bennük látni...Amit ápolnak,az azért nem fog ennyire elrohadni.Az enyémnek még a kerékívei sem rügyeznek...Igaz,én esőben sem használom,illetve télen sem.Lehet csak ezek miatt van jobb állapotban,mint az átlag e46-osok.

tudat alatt én is sejtettem hogy nem maiak de én azt gondoltam ez nem ford ami arról híres hogy az alja... Esőben és télen se használod? Hát pedig az ember ha fizeti a kötelező biztosítást meg a súlyadót akkor minden nap állás pénzkidobás,bár ha plusz garázsban áll akkor dupla védelem!

John Elküldve: 2017-08-17 21:29 Karosszéria (javítás?)

b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Csak egy kérdés ami életszerű is, mert árulod az autódat. Ha elmegy hozzád egy vevő és le akarja venni a két küszöbről a műanyag borítást megengeded, vagy leveszed?


Elviheti állapotfelmérésre.Ott van emelő,és szépen látni mindent.Ne add te is a hülyét...
Műanyag levétel nélkül is látni,ha rohad az autó az emelési pontoknál.Ami nagyon ültetve van,annál nehezebb a dolog.Ott kényelmesebb megemelni a kocsit.



Sajnos nem látni! Íme egy küszöb ami kívülről makulátlannak tűnt. Szóval ezt levétel nélkül nem lehet meglátni.


Itt van John videója:A link neve
Ezt simán látni küszöblevétel nélkül is emelőn...Aki nagyon vaksi,rásegíthet egy elemlámpával is...Amit te linkeltél be képet,az ugyanez.Ami ennyire ki van rohadva,annál az emelési pontok is eltűntek szinte...Ezt elemlámpával simán meg lehet látni,ha nincs 1 kiló sár a kocsi alján...De az ilyen mértékű rozsdát szerintem még akkor is észrevenném emelőn.Te is kezdesz butaságokkal jönni.



Ennek az autónak mindig tiszta volt az alja és a kasztni is. Az emelési pontok hibátlanok. Ez úgy derült ki, hogy le kellett venni a műanyag borítást.
Mint írtam a küszöb belülről kifelé rohad! Tele van nedves porral. Ezt nem lehet kimosni.


Ha mindig tiszta volt az alja és a karosszéria is,akkor biztosan nem lenne benn annyi kosz,hogy így elrohadjon.Vagy törve volt a kocsi...Ez egy baromság.Érdekes,akkor az enyém miért nem rohad ott?


Rohad az csak még nem látod.


Leszedtem a küszöböket múltkor...Semmi rozsda.Nagyon koszos sem volt.


Vedd ki a műanyag dugót és nézz bele.

(Bocsánat hogy közbeszólok de ha rajta a takaró nem látszik a többi ha csak alá nézel megemelés nélkül,a videón le van véve a takaró plusz az a műanyag 3-szögletű konzol is le van véve az alja végéről ami szintén takar ha fent van,ha nem lesz meleg holnap le videózom ugyanígy de takaróval alulról szintén emelés nélkül a hiba kb negyede ha esetleg látszik,elemlámpa nélkül mint vásárláskor természetes fénynél. )

John Elküldve: 2017-08-17 21:02 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Úgy emlékszem mintha talán te említetted volna hogy "Az enyém nincs leültetve,mégis nehezen fér a fejem a kasztni alá" hidd el az enyém se fért be, na,amikor megvettem az előtt alá próbáltam feküdni,nem láttam szart sem,pláne a küszöbtakarók miatt sem,az emelési pontok kézzel benyúlva a helyén voltak elvileg akkor még azon a holtponton lehettek hogy még éppen hogy nem voltak beszakadva (Gondolom direkt ők sem ott emelték épp ezért hogy az utókornak ne tűnjön fel ha..)gondolj bele,helyszínen mind a 4 emelési pontot meg emelgettem volna a gyári emelővel plusz le szedtem volna a két takarót is oldalról és vissza ez mennyire életszerű lett volna? Bevizsgáltatni,pont olyan példa mint amikor a Tds-em adagolóját akartam bevizsgáltatni és közölték velem ha nincs semmi baja akkor is 40.000 a bevizsgálás és ebben nem volt benne hogy ki és be szerelik,ráadásul amikor a feketét néztem épp akkor már Cegléden laktam,hol kerestem volna Pest közepén a IX.-kerületben ahol a kocsi van egy bevizsgáló műhelyt? Nem olyan egyszerű mert plusz még ami bennem dolgozott a bizalmatlanság amit Yellow is említett hogy amikor az ember kukacos rögtön szúrós szemmel néz az eladó a vevőre,egy biztos ez volt az utolsó hogy autót vásároltam.. Mellesleg volt nekem egy 89-es évjáratú Ford Orionom érdekes annak mittom hány éve nem volt küszöb cserélve (pedig a Fordok híresen rohadnak...)mégis minden emelési pontja rendben volt,szóval visszaemlékezve a Tds-emre annak is a két küszöb volt ramaty amire azt gondoltam már korban van de a fekete 8 évvel fiatalabb azért ennyire gyenge legyen az aljuk........ Mostmár tudom hogy E46-nak a küszöbök emelési pontjai a gyenge pontok,tavaszig össze gyűjtök 1-kilót az aljára és remélhetőleg a legenda szerint nem csak 4 évet bír ki a legenda szerint...


Bitu,neked is igazad van,nincs érzékem a vételhez és jóhiszemű vagyok..

John Elküldve: 2017-08-17 21:01 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Úgy emlékszem mintha talán te említetted volna hogy "Az enyém nincs leültetve,mégis nehezen fér a fejem a kasztni alá" hidd el az enyém se fért be, na,amikor megvettem az előtt alá próbáltam feküdni,nem láttam szart sem,pláne a küszöbtakarók miatt sem,az emelési pontok kézzel benyúlva a helyén voltak elvileg akkor még azon a holtponton lehettek hogy még éppen hogy nem voltak beszakadva (Gondolom direkt ők sem ott emelték épp ezért hogy az utókornak ne tűnjön fel ha..)gondolj bele,helyszínen mind a 4 emelési pontot meg emelgettem volna a gyári emelővel plusz le szedtem volna a két takarót is oldalról és vissza ez mennyire életszerű lett volna? Bevizsgáltatni,pont olyan példa mint amikor a Tds-em adagolóját akartam bevizsgáltatni és közölték velem ha nincs semmi baja akkor is 40.000 a bevizsgálás és ebben nem volt benne hogy ki és be szerelik,ráadásul amikor a feketét néztem épp akkor már Cegléden laktam,hol kerestem volna Pest közepén a IX.-kerületben ahol a kocsi van egy bevizsgáló műhelyt? Nem olyan egyszerű mert plusz még ami bennem dolgozott a bizalmatlanság amit Yellow is említett hogy amikor az ember kukacos rögtön szúrós szemmel néz az eladó a vevőre,egy biztos ez volt az utolsó hogy autót vásároltam.. Mellesleg volt nekem egy 89-es évjáratú Ford Orionom érdekes annak mittom hány éve nem volt küszöb cserélve (pedig a Fordok híresen rohadnak...)mégis minden emelési pontja rendben volt,szóval visszaemlékezve a Tds-emre annak is a két küszöb volt ramaty amire azt gondoltam már korban van de a fekete 8 évvel fiatalabb azért ennyire gyenge legyen az aljuk........ Mostmár tudom hogy E46-nak a küszöbök emelési pontjai a gyenge pontok,tavaszig össze gyűjtök 1-kilót az aljára és remélhetőleg a legenda szerint nem csak 4 évet bír ki a legenda szerint...

John Elküldve: 2017-08-17 19:53 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.

Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )

mindegy ha ez lenen a téma, akkor van neki külön topic. én is elcsesztem már oda kellett volna írnom, ez most álmomban jutott eszembe szóval a kettőstömegűről ne itt beszéljünk ezek után.

Bocsánat,amit a Keetőshöz írtam ide át másolom mert igazad van nem oda hanem ide illik! "Viszont a kasztnis látatlanban ezt írta ma nekem:"Ha a küszöb eleje nem rozsdásodik, nem kell végig vágni, elég a hátulját. Összegben kb 25-50 eFt a lakatosmunka, attól függően, hogy belül mit találunk majd a felcsiszolás után! Fényezés 20-35 eFt.Én:Tiszteletem,az ár küszöbönként értendő vagy egybe a kettő?
Kasztnis:Sem a levélben, sem a videón nem említi, hogy mindkét küszöb ilyen. Ezt egy oldalra írtam és feltételezve, hogy van hozzá javító ív, mert ha nincs, akkor nem tudjuk megcsinálni!" Szóval ebben nincs benne a "javítóív" és alaphangon 1-kiló lenne a két oldal fényezéssel cakk pakk kb,hogy verjem az eladó csajba,ma is írtam neki de direkt nem reagál..... Szét vet az ideg! " Jött egy újabb levél a karosszériástól hogy:"Egy év távlatában nem biztos, bár ennyi idő alatt nem „készül” ekkora lyuk. Érdemes visszamenni, egyezkedni, ha nem sikerül, ügyvédet kell megkérdezni!" Mit tanácsoltok? Érdemes perelni? Ez rejtett hiba amiről nem lettem tájékoztatva,amikor eladtam a Tds-t az első dolgom az volt hogy leszögeztem hogy a két küszöb a Tds-en kuka....

Ha letelt a fél év,már b*szhatod.

Tavaly amikor megvettem nyár volt,tél elején emeltem meg legelőször akkor rogyott be a hátsó emelési pont,hidegbe meg a rossebnek lett volna lebontani a takaró műanyagot,nemis értem miért találták fel,ha az nem lett volna rajta akkor már 2-méterről láttam volna a lyukat... Mind1,úgy néz ki hogy ezek szerint le kell nyeljem a békát.. Nincs ilyen topic hogy átvert autóvásárlók?

Tudtommal nincs a bmwfanatics.hu-n ilyen topik.Majdnem mindegyik modern autón van ilyen műanyag küszöbléc sajnos.Ha az észlelés után megkerested volna a csajt,akkor szerintem lett volna esélyed talán.De megvétel után már késő aggódni.Az alap dolog,hogy az ember átnézeti a kocsit,mielőtt megveszi.Valamennyire magadat is átverted...Ezért nem szabad hirtelen felindulásból autót venni,mert olyankor az ember nem lát tisztán.

Igazad van de a csaj állítólag németbe ment ki és azért is adta el a kocsit mert ne maradjon a nyakán az 5 kilós lízing ami fenn maradt neki 10 év után,ősz elején el akartam érni de nem lehetett,Fb-ről is letiltott,Viberen amit írok neki ki jelzi hogy elolvasta de baszik visszaírni.......Magyarul,homokba dugta a fejét már ősztől ahogy épp felfedeztem a hibát az emelési pont amikor beszakadt...


semmi értelme átvert vásárló topic-nak, mert ebben az esetben neked kellemetlenebb. bocs, hogy ezt mondom, de ez a te hibád is.
jó, hogy homokba dugja a fejét, ha sokat zaklatod még fel is jelent. ezen már kár mérgelődni folyamatosan, mert ezt a te tárcád bánja már. nem tudsz tenni semmit.

Az a baj hogy igazad van,az ilyen kitanult lehúzós eladók könnyen a visszájára tudják forgatni a helyzetet.Ráadásul duplán átvert mert a vejét ajánlotta vevőnek a Tds-emre amit basztak átíratni,szóval duplán balek vagyok ez van sajnos,én többet e-végett nem adom el a kocsim és nemis veszek másikat,egyszerűen nincs üzleti érzékem és kész. Utálom magam de azt te is beláthatod hogy ott helyszínen egyesével megemelgetni az emelési pontokat és a két takaró műanyagot lebombázni és vissza az nem életszerű

John Elküldve: 2017-08-17 19:27 kettõstömegü lendkerék

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Kardán felfüggesztő? Ki próbáltam hogy magasabb gázon tolatok tényleg nem csinálja


légyszi a kasznis témát inkább amoda. szóval azt a részt inkább írd át oda. és a válaszok is azzal kapcsolatban oda menjenek.
kardánfelfüggesztést csak leszerelt állapotban fogod látni, hogy mennyire rossz. akár lehet az is.


Igen rendben de utólag nem tom hogy tegyem át abba a témába.


egy minimális gógyi kell csak. rámész, hogy szerkesztés. kijelölöd azt a részt, ami nem ide tartozik. Ctrl+X. elküldöd úgy. majd a kasznis topic-ba egy Ctrl+V. nagyon bonyolult.

Akkor nem figyelsz,már rég bemásoltam oda főnök úr...

John Elküldve: 2017-08-17 19:23 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.

Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )

mindegy ha ez lenen a téma, akkor van neki külön topic. én is elcsesztem már oda kellett volna írnom, ez most álmomban jutott eszembe szóval a kettőstömegűről ne itt beszéljünk ezek után.

Bocsánat,amit a Keetőshöz írtam ide át másolom mert igazad van nem oda hanem ide illik! "Viszont a kasztnis látatlanban ezt írta ma nekem:"Ha a küszöb eleje nem rozsdásodik, nem kell végig vágni, elég a hátulját. Összegben kb 25-50 eFt a lakatosmunka, attól függően, hogy belül mit találunk majd a felcsiszolás után! Fényezés 20-35 eFt.Én:Tiszteletem,az ár küszöbönként értendő vagy egybe a kettő?
Kasztnis:Sem a levélben, sem a videón nem említi, hogy mindkét küszöb ilyen. Ezt egy oldalra írtam és feltételezve, hogy van hozzá javító ív, mert ha nincs, akkor nem tudjuk megcsinálni!" Szóval ebben nincs benne a "javítóív" és alaphangon 1-kiló lenne a két oldal fényezéssel cakk pakk kb,hogy verjem az eladó csajba,ma is írtam neki de direkt nem reagál..... Szét vet az ideg! " Jött egy újabb levél a karosszériástól hogy:"Egy év távlatában nem biztos, bár ennyi idő alatt nem „készül” ekkora lyuk. Érdemes visszamenni, egyezkedni, ha nem sikerül, ügyvédet kell megkérdezni!" Mit tanácsoltok? Érdemes perelni? Ez rejtett hiba amiről nem lettem tájékoztatva,amikor eladtam a Tds-t az első dolgom az volt hogy leszögeztem hogy a két küszöb a Tds-en kuka....

Ha letelt a fél év,már b*szhatod.

Tavaly amikor megvettem nyár volt,tél elején emeltem meg legelőször akkor rogyott be a hátsó emelési pont,hidegbe meg a rossebnek lett volna lebontani a takaró műanyagot,nemis értem miért találták fel,ha az nem lett volna rajta akkor már 2-méterről láttam volna a lyukat... Mind1,úgy néz ki hogy ezek szerint le kell nyeljem a békát.. Nincs ilyen topic hogy átvert autóvásárlók?

Tudtommal nincs a bmwfanatics.hu-n ilyen topik.Majdnem mindegyik modern autón van ilyen műanyag küszöbléc sajnos.Ha az észlelés után megkerested volna a csajt,akkor szerintem lett volna esélyed talán.De megvétel után már késő aggódni.Az alap dolog,hogy az ember átnézeti a kocsit,mielőtt megveszi.Valamennyire magadat is átverted...Ezért nem szabad hirtelen felindulásból autót venni,mert olyankor az ember nem lát tisztán.

Igazad van de a csaj állítólag németbe ment ki és azért is adta el a kocsit mert ne maradjon a nyakán az 5 kilós lízing ami fenn maradt neki 10 év után,ősz elején el akartam érni de nem lehetett,Fb-ről is letiltott,Viberen amit írok neki ki jelzi hogy elolvasta de baszik visszaírni.......Magyarul,homokba dugta a fejét már ősztől ahogy épp felfedeztem a hibát az emelési pont amikor beszakadt...

John Elküldve: 2017-08-17 18:54 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


mindegy ha ez lenen a téma, akkor van neki külön topic. én is elcsesztem már oda kellett volna írnom, ez most álmomban jutott eszembe szóval a kettőstömegűről ne itt beszéljünk ezek után.

Bocsánat,amit a Keetőshöz írtam ide át másolom mert igazad van nem oda hanem ide illik! "Viszont a kasztnis látatlanban ezt írta ma nekem:"Ha a küszöb eleje nem rozsdásodik, nem kell végig vágni, elég a hátulját. Összegben kb 25-50 eFt a lakatosmunka, attól függően, hogy belül mit találunk majd a felcsiszolás után! Fényezés 20-35 eFt.Én:Tiszteletem,az ár küszöbönként értendő vagy egybe a kettő?
Kasztnis:Sem a levélben, sem a videón nem említi, hogy mindkét küszöb ilyen. Ezt egy oldalra írtam és feltételezve, hogy van hozzá javító ív, mert ha nincs, akkor nem tudjuk megcsinálni!" Szóval ebben nincs benne a "javítóív" és alaphangon 1-kiló lenne a két oldal fényezéssel cakk pakk kb,hogy verjem az eladó csajba,ma is írtam neki de direkt nem reagál..... Szét vet az ideg! " Jött egy újabb levél a karosszériástól hogy:"Egy év távlatában nem biztos, bár ennyi idő alatt nem „készül” ekkora lyuk. Érdemes visszamenni, egyezkedni, ha nem sikerül, ügyvédet kell megkérdezni!" Mit tanácsoltok? Érdemes perelni? Ez rejtett hiba amiről nem lettem tájékoztatva,amikor eladtam a Tds-t az első dolgom az volt hogy leszögeztem hogy a két küszöb a Tds-en kuka....


Ha letelt a fél év,már b*szhatod.

Tavaly amikor megvettem nyár volt,tél elején emeltem meg legelőször akkor rogyott be a hátsó emelési pont,hidegbe meg a rossebnek lett volna lebontani a takaró műanyagot,nemis értem miért találták fel,ha az nem lett volna rajta akkor már 2-méterről láttam volna a lyukat... Mind1,úgy néz ki hogy ezek szerint le kell nyeljem a békát.. Nincs ilyen topic hogy átvert autóvásárlók?

John Elküldve: 2017-08-17 18:13 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


mindegy ha ez lenen a téma, akkor van neki külön topic. én is elcsesztem már oda kellett volna írnom, ez most álmomban jutott eszembe szóval a kettőstömegűről ne itt beszéljünk ezek után.

Bocsánat,amit a Keetőshöz írtam ide át másolom mert igazad van nem oda hanem ide illik! "Viszont a kasztnis látatlanban ezt írta ma nekem:"Ha a küszöb eleje nem rozsdásodik, nem kell végig vágni, elég a hátulját. Összegben kb 25-50 eFt a lakatosmunka, attól függően, hogy belül mit találunk majd a felcsiszolás után! Fényezés 20-35 eFt.Én:Tiszteletem,az ár küszöbönként értendő vagy egybe a kettő?
Kasztnis:Sem a levélben, sem a videón nem említi, hogy mindkét küszöb ilyen. Ezt egy oldalra írtam és feltételezve, hogy van hozzá javító ív, mert ha nincs, akkor nem tudjuk megcsinálni!" Szóval ebben nincs benne a "javítóív" és alaphangon 1-kiló lenne a két oldal fényezéssel cakk pakk kb,hogy verjem az eladó csajba,ma is írtam neki de direkt nem reagál..... Szét vet az ideg! " Jött egy újabb levél a karosszériástól hogy:"Egy év távlatában nem biztos, bár ennyi idő alatt nem „készül” ekkora lyuk. Érdemes visszamenni, egyezkedni, ha nem sikerül, ügyvédet kell megkérdezni!" Mit tanácsoltok? Érdemes perelni? Ez rejtett hiba amiről nem lettem tájékoztatva,amikor eladtam a Tds-t az első dolgom az volt hogy leszögeztem hogy a két küszöb a Tds-en kuka....

John Elküldve: 2017-08-17 15:32 kettõstömegü lendkerék

YELLOW írta:
John írta: Kardán felfüggesztő? Ki próbáltam hogy magasabb gázon tolatok tényleg nem csinálja


légyszi a kasznis témát inkább amoda. szóval azt a részt inkább írd át oda. és a válaszok is azzal kapcsolatban oda menjenek.
kardánfelfüggesztést csak leszerelt állapotban fogod látni, hogy mennyire rossz. akár lehet az is.

Igen rendben de utólag nem tom hogy tegyem át abba a témába.

John Elküldve: 2017-08-17 14:27 kettõstömegü lendkerék

Kardán felfüggesztő? Ki próbáltam hogy magasabb gázon tolatok tényleg nem csinálja Viszont a kasztnis látatlanban ezt írta ma nekem:"Ha a küszöb eleje nem rozsdásodik, nem kell végig vágni, elég a hátulját. Összegben kb 25-50 eFt a lakatosmunka, attól függően, hogy belül mit találunk majd a felcsiszolás után! Fényezés 20-35 eFt.Én:Tiszteletem,az ár küszöbönként értendő vagy egybe a kettő?
Kasztnis:Sem a levélben, sem a videón nem említi, hogy mindkét küszöb ilyen. Ezt egy oldalra írtam és feltételezve, hogy van hozzá javító ív, mert ha nincs, akkor nem tudjuk megcsinálni!" Szóval ebben nincs benne a "javítóív" és alaphangon 1-kiló lenne a két oldal fényezéssel cakk pakk kb,hogy verjem az eladó csajba,ma is írtam neki de direkt nem reagál..... Szét vet az ideg!

John Elküldve: 2017-08-17 03:04 kettõstömegü lendkerék

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.


Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)


ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.

Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett?


Hányas számú szilentek?


Bocsánat:http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=33_0839



9-es számú.Az tartja a difit.Az e46-osok 80%-a ilyen,ez szériahiba.Sokan hiába cseréltették ezt ki,megmaradt a hang...A remegés az enyémnél is van néha.Az a kevés gáztól van.Araszolásnál néha észreveszem én is.Ha majd sokat hajtod a kocsit,pár év alatt úgy fogsz kuplungolni,hogy nem fogja adni ezt a hangot(dübbenést váltásnál). Aknára állj rá,és kuplungolgass kicsit "ugrálva)gáz nélkül sebességben annyira,hogy a kuplung épp elkezdjen fogni.Valaki pedig nézze alulról a difit.Ha az a szilent rossz,akkor alulról látni fogja,hogy szinte ugrál a difi,és ezért van a hang...
https://www.youtube.com/watch?v=wsK8Cei5SWU
Az enyémnél állítólag nem látnak ilyet,szerintem csak vakok.Majd ha összejön annyi pénzem,akkkor kicseréltetem én is próbaképp a difi tartószilentet.De nem sietem el,mert az emberek nagyrészének megmaradt a hang az után is...Van egy srác,aki kicseréltette a fél autóját.Állítólag neki megszűnt a hang.:A link neve
Azt írta,hogy neki 130 000-be került.Nekem csak a difi tartó szilent cserére mondtak 65 000-et márkaszervízben.Sima mezei helyen szerintem megvan ez 40 000-ből kb,vagy annyi sem kell.A videóban A link neve]A link neve[/url] látod azt is,hogy cserélik ki,amit Tano írt lejjebb.


Köszönöm,akkor ez is egy típushiba.Aztán még az is lehet hogy megszoktam a Tds E34-et ami gáz nélkül is ki indult a nyomaték miatt,lehet a lábam még tudat alatt arra van állva,no majd megpróbálom kissé magasabb gázon tolatgatni


Olvass vissza,mert szokásomhoz híven szerkesztettem Írtam még hozzá pár dolgot.

Oks. Beütöttem a hülye Bárdihoz a 9-es szilent cikkszámát és vagy 6 félét dob ki,melyikre klikkeljek melyik a 9-es megfelelője?


Ebben a részben pedig a végén kiveszik az egész difit meg a bölcsőjét is,azt ne mond hogy ennyire ki kell mindent kapni... A másik hogy nekik az emelési pontnál van ki bakolva hátul,amik nekem pont be vannak szakadva (Bár elvileg a bal hátsó még nem meg a jobb első sem)amíg nincs emelési pontom jövő tavaszig hová tenném a bakokat? Na ebből csak tavasszal lesz valami....

John Elküldve: 2017-08-17 02:51 kettõstömegü lendkerék

Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.


Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)


ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.

Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett?


Hányas számú szilentek?


Bocsánat:http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=33_0839



9-es számú.Az tartja a difit.Az e46-osok 80%-a ilyen,ez szériahiba.Sokan hiába cseréltették ezt ki,megmaradt a hang...A remegés az enyémnél is van néha.Az a kevés gáztól van.Araszolásnál néha észreveszem én is.Ha majd sokat hajtod a kocsit,pár év alatt úgy fogsz kuplungolni,hogy nem fogja adni ezt a hangot(dübbenést váltásnál). Aknára állj rá,és kuplungolgass kicsit "ugrálva)gáz nélkül sebességben annyira,hogy a kuplung épp elkezdjen fogni.Valaki pedig nézze alulról a difit.Ha az a szilent rossz,akkor alulról látni fogja,hogy szinte ugrál a difi,és ezért van a hang...
https://www.youtube.com/watch?v=wsK8Cei5SWU
Az enyémnél állítólag nem látnak ilyet,szerintem csak vakok.Majd ha összejön annyi pénzem,akkkor kicseréltetem én is próbaképp a difi tartószilentet.De nem sietem el,mert az emberek nagyrészének megmaradt a hang az után is...Van egy srác,aki kicseréltette a fél autóját.Állítólag neki megszűnt a hang.:A link neve
Azt írta,hogy neki 130 000-be került.Nekem csak a difi tartó szilent cserére mondtak 65 000-et márkaszervízben.Sima mezei helyen szerintem megvan ez 40 000-ből kb,vagy annyi sem kell.A videóban A link neve]A link neve[/url] látod azt is,hogy cserélik ki,amit Tano írt lejjebb.


Köszönöm,akkor ez is egy típushiba.Aztán még az is lehet hogy megszoktam a Tds E34-et ami gáz nélkül is ki indult a nyomaték miatt,lehet a lábam még tudat alatt arra van állva,no majd megpróbálom kissé magasabb gázon tolatgatni


Olvass vissza,mert szokásomhoz híven szerkesztettem Írtam még hozzá pár dolgot.

Oks. Beütöttem a hülye Bárdihoz a 9-es szilent cikkszámát és vagy 6 félét dob ki,melyikre klikkeljek melyik a 9-es megfelelője?