John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2017-08-11 10:02 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John!A másikat is szedd le,az is ilyen lehet.Talán kevésbé,és meg is indoklom miért.A jobb oldala az autónak azért rohad jobban,mert ott a kocsi több felverődő koszt kap az útról,mint az út közepéről.A bal oldalát ne várd meg,míg ennyire elrohad.Talán arra kevesebbet kell költeni szerintem így látatlanba.Sajnálom amúgy.Az biztos,hogy az eladó tudott a dologról.Ezt aknában,vagy emelőn azért észreveszik egyből a szervízekben.


nő volt a tulaj, szóval elképzelhető, hogy nem tudta. viszont az is lehet a nő mivolta elvakította a vásárlót és bedőlt neki. vagy épp nem is akarta átnézni jobban.
tudom milyen, mert ha nagyon nézed, akkor rögtön azt kapod, hogy akadékoskodni akarsz, a hibát keresed. az ilyet le kell sz*rni. gondoljanak amit akarnak. az én pénzemmel más ne játsszon. akinek nincs takargatni valója, azt nem fogja zavarni ha jól átnézel mindent.


Mostanában amúgy divat is ezzel jönni,hogy női tulaj...Így jobban elviszik a hiszékeny emberek az autót.Ha tényleg nő volt a tulaj,a szervízben biztosan szóltak neki erről,mivel olajcserére,ilyenekre biztosan vitte a kocsit néha...És ugye az a másik dolog,hogy idő kell a rozsdának,hogy ennyire szitává egye az autó alját.Több év.Az biztosan kamu,hogy nem tudott a dologról,mivel ez nem gyorsan alakul ki.


régóta divat a női tulajjal eladni az autót, nem új keletű a dolog, 20 éve is így volt.
műszakin kiderült volna, ha alámennek az autónak.
kialakulhat gyorsan ilyen állapot, ha javított volt az autó. pl, műszakira megcsinálták, általában 1-3 év után hirtelen jön elő.
eleve nem értem téli-nyári váltásoknál, hogy nem derült ki korábban?
Valóban női tulaj é volt 10 évig ugyanis volt még neki részlet valami 5 kiló mert lízingelte (ami így utólag fura mert hogy lehet egy akkor 5 éves autót lízingelni 10 évig amin fennmarad 5 kiló 10 év után de ehhez nem értek...),személyesen mentem át vele Szegedre a bankba befizetni a maradék hátralékot hogy kezébe adják a törzskönyvet.Viszont csak 1 éve van nálam és Júliusban vettem,alá néztem (Bár bevallom hogy elvakított hogy női tulaj ráadásul irodista,igaz volt vagy 45 éves de volt valami kisugárzása... ) de a küszöbtakaró végett szart se láttam,akkor volt gyanús a dolog amikor az első télen fel tettem a téli garnitúrát és a jobb hátsó meg a bal első átlósan az emelési pont(ok) beszakadtak de a fenének lett volna kedve hidegben küszöbtakarókat lebontani azt se tudtam tegnapig hogyan kell.Nagyon dühös vagyok a csajra ráadásul már tavaly össze vesztünk mert a kedves veje megvette tőlem a Tds-em amit baszott átíratni azóta vagy 4 tulaja volt szegénynek a súlyadót is én fizettem és idén is a nevemre jött de már tavaly letiltott neten a volt tulajcsaj akitől a feketét vettem... Annyit mondjatok hogy nem akarom szét vágatni az autót A,B,C-oszlopokat meg újrafényezni hogy biztos megúszom a komplett küszöbcserét?



Lakatos tudja megmondani ezt pontosan,én bevallom nem értek hozzá.Kivágja a sérült részt,és kipótolja utána,amit megevett a rozsda.Szerintem meg tudják csinálni komplett küszöb csere nélkül is.
Köszi,ami bánt hogy a küszöböt leszámítva majdhogynem patika a fényezés de még a küszüb felső részén és az oszlopok tövében is,szeretném as gyári fényezéseket megmenteni

John Elküldve: 2017-08-11 10:00 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta: Mondjuk azt nem értem,hogy miért nem vetted te sem észre John,mikor olajat cseréltetek,vagy hasonló,mikor meg volt emelve az autó...1 év alatt biztosan volt ilyen.Vagy amikor vetted nem nézted át az alját?Hát butaság volt.Autó vásárláskor ez alap dolog.Yellow írta,hogy akkor kekeckedőnek nézik az embert,ha megnézi/megnézeti az autót alaposan.Ha ilyennel találkoznék,akkor menten otthagynám én is.Az eladó nagy görény lehet,az biztos...Ezt nem lehet arra fogni,hogy nem tudott róla,mert nő...Erről tudnia kellett,ez biztos.
Amikor tavaly olajat cseréltem ahhoz nem kellett megemelni az autót ráadásul se garázsom se aknám,amikor alá feküdtem félig azt is szemből csináltam hogy ki tudjam csavarni az olaj leeresztőt,onnan nem láthattam

Még ami fura hogy tavaly Októberben vizsgáztattam és nem szólt a vizsgáztató sem hogy lyuk lenne (Bezzeg amikor a Tds-t vittem ugyanehhez akkor arra azt mondta hogy:"A Tds- 2 év múlva már nem lesz autó...")Ezért voltam nyugodt....

John Elküldve: 2017-08-11 09:54 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta: Mondjuk azt nem értem,hogy miért nem vetted te sem észre John,mikor olajat cseréltetek,vagy hasonló,mikor meg volt emelve az autó...1 év alatt biztosan volt ilyen.Vagy amikor vetted nem nézted át az alját?Hát butaság volt.Autó vásárláskor ez alap dolog.Yellow írta,hogy akkor kekeckedőnek nézik az embert,ha megnézi/megnézeti az autót alaposan.Ha ilyennel találkoznék,akkor menten otthagynám én is.Az eladó nagy görény lehet,az biztos...Ezt nem lehet arra fogni,hogy nem tudott róla,mert nő...Erről tudnia kellett,ez biztos.
Amikor tavaly olajat cseréltem ahhoz nem kellett megemelni az autót ráadásul se garázsom se aknám,amikor alá feküdtem félig azt is szemből csináltam hogy ki tudjam csavarni az olaj leeresztőt,onnan nem láthattam

John Elküldve: 2017-08-11 09:51 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John!A másikat is szedd le,az is ilyen lehet.Talán kevésbé,és meg is indoklom miért.A jobb oldala az autónak azért rohad jobban,mert ott a kocsi több felverődő koszt kap az útról,mint az út közepéről.A bal oldalát ne várd meg,míg ennyire elrohad.Talán arra kevesebbet kell költeni szerintem így látatlanba.Sajnálom amúgy.Az biztos,hogy az eladó tudott a dologról.Ezt aknában,vagy emelőn azért észreveszik egyből a szervízekben.


nő volt a tulaj, szóval elképzelhető, hogy nem tudta. viszont az is lehet a nő mivolta elvakította a vásárlót és bedőlt neki. vagy épp nem is akarta átnézni jobban.
tudom milyen, mert ha nagyon nézed, akkor rögtön azt kapod, hogy akadékoskodni akarsz, a hibát keresed. az ilyet le kell sz*rni. gondoljanak amit akarnak. az én pénzemmel más ne játsszon. akinek nincs takargatni valója, azt nem fogja zavarni ha jól átnézel mindent.


Mostanában amúgy divat is ezzel jönni,hogy női tulaj...Így jobban elviszik a hiszékeny emberek az autót.Ha tényleg nő volt a tulaj,a szervízben biztosan szóltak neki erről,mivel olajcserére,ilyenekre biztosan vitte a kocsit néha...És ugye az a másik dolog,hogy idő kell a rozsdának,hogy ennyire szitává egye az autó alját.Több év.Az biztosan kamu,hogy nem tudott a dologról,mivel ez nem gyorsan alakul ki.


régóta divat a női tulajjal eladni az autót, nem új keletű a dolog, 20 éve is így volt.
műszakin kiderült volna, ha alámennek az autónak.
kialakulhat gyorsan ilyen állapot, ha javított volt az autó. pl, műszakira megcsinálták, általában 1-3 év után hirtelen jön elő.
eleve nem értem téli-nyári váltásoknál, hogy nem derült ki korábban?
Valóban női tulaj é volt 10 évig ugyanis volt még neki részlet valami 5 kiló mert lízingelte (ami így utólag fura mert hogy lehet egy akkor 5 éves autót lízingelni 10 évig amin fennmarad 5 kiló 10 év után de ehhez nem értek...),személyesen mentem át vele Szegedre a bankba befizetni a maradék hátralékot hogy kezébe adják a törzskönyvet.Viszont csak 1 éve van nálam és Júliusban vettem,alá néztem (Bár bevallom hogy elvakított hogy női tulaj ráadásul irodista,igaz volt vagy 45 éves de volt valami kisugárzása... ) de a küszöbtakaró végett szart se láttam,akkor volt gyanús a dolog amikor az első télen fel tettem a téli garnitúrát és a jobb hátsó meg a bal első átlósan az emelési pont(ok) beszakadtak de a fenének lett volna kedve hidegben küszöbtakarókat lebontani azt se tudtam tegnapig hogyan kell.Nagyon dühös vagyok a csajra ráadásul már tavaly össze vesztünk mert a kedves veje megvette tőlem a Tds-em amit baszott átíratni azóta vagy 4 tulaja volt szegénynek a súlyadót is én fizettem és idén is a nevemre jött de már tavaly letiltott neten a volt tulajcsaj akitől a feketét vettem... Annyit mondjatok hogy nem akarom szét vágatni az autót A,B,C-oszlopokat meg újrafényezni hogy biztos megúszom a komplett küszöbcserét?

John Elküldve: 2017-08-10 23:25 Karosszéria (javítás?)

John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta: Küszöb levételt lehet én is megcsinálom,mikor majd az ajtó kédert kicserélem,ami az ajtóra van ragasztva kétoldalú ragaccsal.Kíváncsi vagyok arra a részre én is.Csak akkor kell rendelnem patentokat a küszöbhöz is,azok is szeretnek eltörni.Kell a pót patent.Ilyen műanyag díszléc leszedő kitem az van szerencsére.Mondjuk ezek a részek elég hülyén vannak kitalálva az autón(kerékdob,meg a küszöb léc),faszán megül itt a mocsok.Habár én csak száraz úton használom a kocsit,mióta megvan. De ez más autóknál is így van.Ezek sajnos kritikus helyek.Ezért érdemes sűrűn lecsapatni az alját is,ez kapja a legnagyobb igénybevételt,és ez koszolódik a legjobban.Amit linkeltem videót,abban a srác sem pucolta meg a kasznit,amikor visszatette a küszöb lécet...Pedig érdemes!



nálunk Tanyán fosóhomokos talaj van aszfalt helyett,akkor gondolom én dupla veszélyben vagyok? Köszi a videót,olyan kiszedő kit-et a díszléchez honnan lehet rendelni van cikkszáma?



A neten rendeltem ilyen 6 részeset.Valami 4000 ft körül volt.Ilyen univerzális.Írd be árgépbe,hogy díszléc leszedő.
Nekem valami ilyesmi van:http://www.sokjoszerszam.hu/ka...zes_yt0837
Köszi

Sírni tudnék,le vettem ma a jobbos műanyagtakarót mondván hogy be van szakadva az emelési pontom de nyugtass meg javítható komplett küszöbcsere nélkül... A csaj akitől vettem tavaly hogy dögölne meg,meg én is hogy nincs röntgen szemem hogy a küszöbtakarón átlássak.. Ha kérhetem csak érdemleges választ kapjak bárkitől,negatív véleményre nem vagyok most vevő,köszi!

https://youtu.be/nE-FjMq29_8

John Elküldve: 2017-08-10 23:25 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta: Küszöb levételt lehet én is megcsinálom,mikor majd az ajtó kédert kicserélem,ami az ajtóra van ragasztva kétoldalú ragaccsal.Kíváncsi vagyok arra a részre én is.Csak akkor kell rendelnem patentokat a küszöbhöz is,azok is szeretnek eltörni.Kell a pót patent.Ilyen műanyag díszléc leszedő kitem az van szerencsére.Mondjuk ezek a részek elég hülyén vannak kitalálva az autón(kerékdob,meg a küszöb léc),faszán megül itt a mocsok.Habár én csak száraz úton használom a kocsit,mióta megvan. De ez más autóknál is így van.Ezek sajnos kritikus helyek.Ezért érdemes sűrűn lecsapatni az alját is,ez kapja a legnagyobb igénybevételt,és ez koszolódik a legjobban.Amit linkeltem videót,abban a srác sem pucolta meg a kasznit,amikor visszatette a küszöb lécet...Pedig érdemes!



nálunk Tanyán fosóhomokos talaj van aszfalt helyett,akkor gondolom én dupla veszélyben vagyok? Köszi a videót,olyan kiszedő kit-et a díszléchez honnan lehet rendelni van cikkszáma?



A neten rendeltem ilyen 6 részeset.Valami 4000 ft körül volt.Ilyen univerzális.Írd be árgépbe,hogy díszléc leszedő.
Nekem valami ilyesmi van:http://www.sokjoszerszam.hu/ka...zes_yt0837
Köszi

Sírni tudnék,le vettem ma a jobbos műanyagtakarót mondván hogy be van szakadva az emelési pontom de nyugtass meg javítható komplett küszöbcsere nélkül... A csaj akitől vettem tavaly hogy dögölne meg,meg én is hogy nincs röntgen szemem hogy a küszöbtakarón átlássak.. Ha kérhetem csak érdemleges választ kapjak bárkitől,negatív véleményre nem vagyok most vevő,köszi!

John Elküldve: 2017-08-10 22:56 Olvasólámpás belsõ világítás

YELLOW írta: ilyennek kell lennie
Akkor azok gyárilag vannak elcsípve,köszi a fotót Tano Köszönöm,a stekker L-alakú kb 3.-lába volt a forrasztás elengedve,most már működik elől is köszi!

John Elküldve: 2017-08-10 21:32 Olvasólámpás belsõ világítás

Tano írta:
John írta: Igazad volt,ki jött,és valaki papírdarabbal előttem ki ékelte mert ha megmozgatom a fekete stekkert a búra tövében akkor elől is világít de a kis ledek egyik sem,viszont mintha el lennének csípve gyári áthidaló forrasztások ahol be jelöltem kis fekete csíkokkal ott el vannak vágva! Lehet a hülye picsának bántotta a szemét a két piros led és össze kókányoltatta???? Ha tehetném úgy elküldeném melegebb éghajlatra..... Összeforrasszam őket nem lesz baj belőle?


Elég homályos a kép, de ha jól látom akkor te pont rövidre akarod zárni. Az nem lenne jó, ez az izzó dolga lesz. A ledeket mérd ki, lehet hogy tényleg halottak, a csatlakozónál meg kontakthiba lesz ha megmozgatva világít.
Annyi változás van ahol kis fekete csíkokkal jelöltem a szakadásokat elvileg helyre hoztam most viszont ha rá dugom a stekkert a búrára akkor a műszerfalam meg a középkonzol vakítva világít mint Kittnek,ez jó vagy sem?

John Elküldve: 2017-08-10 21:09 Olvasólámpás belsõ világítás

Tano írta:
John írta: Megnéztem,a két kis ledecske sem világít viszontmaga a búra se jön ki a helyéről,feszíteni se merem mert a tetőkárpit könnyen deformálódik,mi a trükk???


Kijön az csak ki kell billenteni a helyéről.
Igazad volt,ki jött,és valaki papírdarabbal előttem ki ékelte mert ha megmozgatom a fekete stekkert a búra tövében akkor elől is világít de a kis ledek egyik sem,viszont mintha el lennének csípve gyári áthidaló forrasztások ahol be jelöltem kis fekete csíkokkal ott el vannak vágva! Lehet a hülye picsának bántotta a szemét a két piros led és össze kókányoltatta???? Ha tehetném úgy elküldeném melegebb éghajlatra..... Összeforrasszam őket nem lesz baj belőle?

John Elküldve: 2017-08-10 11:41 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
Jackye írta: Sziasztok! 2001.(e46) 318i. Cseréltem hűtőt, váltóhűtőt, termosztátot és még ,mindig 2 naponta kér úgy másfél 2 liter vizet. Nem látom hol megy el, dolgozik szépen más baja nincs. Mit gondoltok lehet vízpumpa vagy biztos hengerfejes?


nincs jól lelégtelenítve a rendszer.
Meg hát Israelben hatalmas hőségben nemcsoda ha elfogy a víz!

John Elküldve: 2017-08-10 00:15 Olvasólámpás belsõ világítás

John írta:
Tano írta:
John írta: Nekem két napja csinálja ugyanezt! Mi volt a megoldás? Nem lehet hogy valamit Dummy-val kell beállítani?


Belül a lámpában 90 fokban meg vannak hajlítva a vezető elemek, nekem ebből az egyik eltört és ebből volt a kontakthiba, hol érintkezett, hol nem. Megforrasztottam és azóta is műkszik.
Köszönöm,ami mintha rémlene még hogy a kis két db "led"-em se világítana,mindjárt megnézem sötétben.

Megnéztem,a két kis ledecske sem világít viszontmaga a búra se jön ki a helyéről,feszíteni se merem mert a tetőkárpit könnyen deformálódik,mi a trükk???

John Elküldve: 2017-08-09 23:34 Olvasólámpás belsõ világítás

Tano írta:
John írta: Nekem két napja csinálja ugyanezt! Mi volt a megoldás? Nem lehet hogy valamit Dummy-val kell beállítani?


Belül a lámpában 90 fokban meg vannak hajlítva a vezető elemek, nekem ebből az egyik eltört és ebből volt a kontakthiba, hol érintkezett, hol nem. Megforrasztottam és azóta is műkszik.
Köszönöm,ami mintha rémlene még hogy a kis két db "led"-em se világítana,mindjárt megnézem sötétben.

John Elküldve: 2017-08-09 22:46 Olvasólámpás belsõ világítás

Tano írta:
Trakcio82 írta: Sziasztok!

Egy elég furcsa problémám van,99-es 318 e46 belső világításával kapcsolatban. A hátsó két világítás mindig tökéletesen működik, de az utóbbi napokban az első lámpa csak nappal működik, éjszaka nem kapcsol fel ajtónyitásra és a kapcsolójával sem sikerül felkapcsolni. Lehet hogy elállítottam valamit?


A csatlakozóját nézd meg szerintem, nekem is azzal volt kontakthibám és csak időszakosan világított.
Nekem két napja csinálja ugyanezt! Mi volt a megoldás? Nem lehet hogy valamit Dummy-val kell beállítani?

John Elküldve: 2017-08-09 13:35 Hibakód

YELLOW írta:
bricktopm írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: (Igérem lezárom a témát,ki próbáltam hány foknak érzi a beszívott levegőt ha le van húzva a légtömeg csati, -40 foknak! Szerintem ez nem középérték max Szibériában...)


szerintem ezt csak azért mutatja, mert le van húzva. nem azt jelenti, hogy azzal is számol. majd az ECU tudja ebből, meg egyéb dologból, hogy nincs légtömegmérő. majd átvált a saját progijára. olyan, mint egy csökkentett mód, előre meg van neki írva ilyen esetben milyen fordulaton milyen értékekkel számoljon, vagyis inkább vezéreljen.
diagra nem fog kamu hőfok adatot beküldeni.


Feladom....


Én azt tudom elképzelni, hogy a DME-t lehet programozni úgy, hogy miylen mértékű vészüzemmódot toleráljon.
Skodáknál tuti van ilyen, hogy ha villan az olaj lámpa álljon le a motor. Lehet a te vezérlőd lett felprogramozva, hogy ha nincs légtömegmérés, vagy hibás akkor álljon le.


én amúgy nem is nagyon értem, hogy most mit akar. lehúzott légtömegmérő mellett akar diagon lesni valamit? miért? elvesztettem a fonalat, hogy mi a célja ezzel.
szóval én is feladom.
Nekem is van egy sanda gyanúm hogy védelmi progizás lehet hogy ne menjen vele senki Maf-nélkül max az első boltig,viszont ha így van akkor törném el a kezét a mérnöknek vagy kinek... Yellow.nem az volt a célom hogy lehúzott csati mellet mérjek hanem hogy hány fokot érzékel vajon ilyenkor (-40 és lehet annyival dolgozik azért fullad le alapjáraton.....),más célom nem volt,viszont ez szemétség hogy csak az enyémnek nincs alapjárat légtömeg nélkül!De mondom,feladom!

John Elküldve: 2017-08-08 22:13 Hibakód

YELLOW írta:
John írta: (Igérem lezárom a témát,ki próbáltam hány foknak érzi a beszívott levegőt ha le van húzva a légtömeg csati, -40 foknak! Szerintem ez nem középérték max Szibériában...)


szerintem ezt csak azért mutatja, mert le van húzva. nem azt jelenti, hogy azzal is számol. majd az ECU tudja ebből, meg egyéb dologból, hogy nincs légtömegmérő. majd átvált a saját progijára. olyan, mint egy csökkentett mód, előre meg van neki írva ilyen esetben milyen fordulaton milyen értékekkel számoljon, vagyis inkább vezéreljen.
diagra nem fog kamu hőfok adatot beküldeni.
Feladom....