John Elküldve: 2017-04-30 14:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
John Elküldve: 2017-04-30 14:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
John Elküldve: 2017-04-05 15:32 Hütövetillátor
John írta: Sziasztok,M43b16 nem kapcsol időben (Gondolom e-miatt forr)kivéve ha a klímagombot be nyomom 2 másodpercre majd ki,olyankor forog de csak halk fokozatban,Inpa aktíválásnál pedig mint a turbó.Inpa nem ad ki hibát,a hőmérsékletet érzékeli de mégse kapcsol magától.Valami fotót arról a kis vezetékről a venti vezérlőjéről tudna valaki mutatni? Úgy tűnik érzékeli hogy forró a motor de nem kapcsol időben. KösziVezetékek épnek tűnnek de magas fokozatba sose kapcsol a venti volt már valakinek ilyen esete?
John Elküldve: 2017-04-02 11:44 Hütövetillátor
John Elküldve: 2017-03-31 20:46 kiegyenlítő tartály
John írta:Igérem amint valaki megválaszolja nekem offolom a témát! Kipróbáltam hogy reggel hidegen 9 fokos mocinál beindítom és a felső csövet levettem,létezik hogy csak épphogy kering a víz? (Termosztátot visszaépítettem már nem kiherélt..Vízpumpát megnéztem fémlapátos és elvileg ok)Nem kéne ömlenie mint egy tűzoltó csapnak? --> https://www.youtube.com/watch?v=CwW5IlME28kJohn írta:Cseréltem tavaly alsó vízcsövet akkor 20 perc alatt le légtelenítettem most meg 3 nap után sem ha csak nem a kiegyenlítő sapim a ludas mert nem engedi el a túlnyomást,megrendeltem de még nem jött meg a gyáriYELLOW írta:Ha ökörködés akkor zárt állapotban miért forrt fel pirosig a mutató v melyik nap...John írta: 76 fokos víznél nem pisil a sapi alatt nem lehet hogy vízpumpa? feltöltöttem így látható https://www.youtube.com/watch?v=8TytIPN1BTQ
hogy pisilne vissza, mikor ki van tekerve a légtelenítő és azon folyik el?
a másik dolog, hogy így nyitott a rendszer, ne csodálkozz ha 100 fokon forrni fog.
így amit látok, ökörködés csak. már bocs.
John Elküldve: 2017-03-30 13:13 kiegyenlítő tartály
John írta:Cseréltem tavaly alsó vízcsövet akkor 20 perc alatt le légtelenítettem most meg 3 nap után sem ha csak nem a kiegyenlítő sapim a ludas mert nem engedi el a túlnyomást,megrendeltem de még nem jött meg a gyáriYELLOW írta:Ha ökörködés akkor zárt állapotban miért forrt fel pirosig a mutató v melyik nap...John írta: 76 fokos víznél nem pisil a sapi alatt nem lehet hogy vízpumpa? feltöltöttem így látható https://www.youtube.com/watch?v=8TytIPN1BTQ
hogy pisilne vissza, mikor ki van tekerve a légtelenítő és azon folyik el?
a másik dolog, hogy így nyitott a rendszer, ne csodálkozz ha 100 fokon forrni fog.
így amit látok, ökörködés csak. már bocs.
John Elküldve: 2017-03-30 13:10 kiegyenlítő tartály
YELLOW írta:Ha ökörködés akkor zárt állapotban miért forrt fel pirosig a mutató v melyik nap...John írta: 76 fokos víznél nem pisil a sapi alatt nem lehet hogy vízpumpa? feltöltöttem így látható https://www.youtube.com/watch?v=8TytIPN1BTQ
hogy pisilne vissza, mikor ki van tekerve a légtelenítő és azon folyik el?
a másik dolog, hogy így nyitott a rendszer, ne csodálkozz ha 100 fokon forrni fog.
így amit látok, ökörködés csak. már bocs.
John Elküldve: 2017-03-30 12:49 kiegyenlítő tartály
John írta:76 fokos víznél nem pisil a sapi alatt nem lehet hogy vízpumpa? feltöltöttem így látható https://www.youtube.com/watch?v=8TytIPN1BTQYELLOW írta:Megszagiztam a tartályt nincs kipuf szaga és tiszta a vízJohn írta:John írta:Hiába légtelenítem termelődik a levegő,létezik ilyen hengerfejhiba hogy semmi más jele nincs se olaj a vízben és fordítva?John írta:Fenti tekerő elìrtam,igen pirosban.Tuti nem hengerfej? Semmi jele sincs neki csak a túlnyomás amit mondtál venti kettes fokozat nekem miért csak lassan forog kivéve aktiválásnál?John írta:Jajj a fenti tejerœre gondoltál az pirosban an igen de túlnyomás nem tűnik el ha rossz a sapja ha nem mert sapka nélkűl is nyom levegőt valami nem kerek....YELLOW írta:Köszönöm,nekem digtes de nem dupla azon hanyasra tegyem? Viszont haver szerint sapkát kell cserélni mert ott sose engedte el a nyomást amikor forrt az csinálhat ilyen tünetet?John írta: Igen köszönöm,jelenleg nem visszatekert légtelenítővel minden ok,megpróbálok menni vele így hátha kitermelődik de tegnap 5 km után felforrt.Megpróbáljam a régi trükköt hogy megemelem a bal oldalát és úgy légtelenítem? Videón láttam M43-nál
inkább emelkedőre állj fel, pl garázslejáró, csak az orra legyen felfelé.
de ki kéne jönni belőle.
nekem hosszasan légtelenedett le, de sosem akart felforrni a víz. célszerű üzem meleg motornál, és a fűtést ráadni maxon, középső tekerő piros állás. mert képes ott is megszorulni a levegő.
létezhet, hogy csak a kipuff gáz kerül a vízbe. ott van elérve a tömítés.
John Elküldve: 2017-03-30 11:22 kiegyenlítő tartály
YELLOW írta:Megszagiztam a tartályt nincs kipuf szaga és tiszta a vízJohn írta:John írta:Hiába légtelenítem termelődik a levegő,létezik ilyen hengerfejhiba hogy semmi más jele nincs se olaj a vízben és fordítva?John írta:Fenti tekerő elìrtam,igen pirosban.Tuti nem hengerfej? Semmi jele sincs neki csak a túlnyomás amit mondtál venti kettes fokozat nekem miért csak lassan forog kivéve aktiválásnál?John írta:Jajj a fenti tejerœre gondoltál az pirosban an igen de túlnyomás nem tűnik el ha rossz a sapja ha nem mert sapka nélkűl is nyom levegőt valami nem kerek....YELLOW írta:Köszönöm,nekem digtes de nem dupla azon hanyasra tegyem? Viszont haver szerint sapkát kell cserélni mert ott sose engedte el a nyomást amikor forrt az csinálhat ilyen tünetet?John írta: Igen köszönöm,jelenleg nem visszatekert légtelenítővel minden ok,megpróbálok menni vele így hátha kitermelődik de tegnap 5 km után felforrt.Megpróbáljam a régi trükköt hogy megemelem a bal oldalát és úgy légtelenítem? Videón láttam M43-nál
inkább emelkedőre állj fel, pl garázslejáró, csak az orra legyen felfelé.
de ki kéne jönni belőle.
nekem hosszasan légtelenedett le, de sosem akart felforrni a víz. célszerű üzem meleg motornál, és a fűtést ráadni maxon, középső tekerő piros állás. mert képes ott is megszorulni a levegő.
létezhet, hogy csak a kipuff gáz kerül a vízbe. ott van elérve a tömítés.
John Elküldve: 2017-03-30 11:08 kiegyenlítő tartály
John írta:Hiába légtelenítem termelődik a levegő,létezik ilyen hengerfejhiba hogy semmi más jele nincs se olaj a vízben és fordítva?John írta:Fenti tekerő elìrtam,igen pirosban.Tuti nem hengerfej? Semmi jele sincs neki csak a túlnyomás amit mondtál venti kettes fokozat nekem miért csak lassan forog kivéve aktiválásnál?John írta:Jajj a fenti tejerœre gondoltál az pirosban an igen de túlnyomás nem tűnik el ha rossz a sapja ha nem mert sapka nélkűl is nyom levegőt valami nem kerek....YELLOW írta:Köszönöm,nekem digtes de nem dupla azon hanyasra tegyem? Viszont haver szerint sapkát kell cserélni mert ott sose engedte el a nyomást amikor forrt az csinálhat ilyen tünetet?John írta: Igen köszönöm,jelenleg nem visszatekert légtelenítővel minden ok,megpróbálok menni vele így hátha kitermelődik de tegnap 5 km után felforrt.Megpróbáljam a régi trükköt hogy megemelem a bal oldalát és úgy légtelenítem? Videón láttam M43-nál
inkább emelkedőre állj fel, pl garázslejáró, csak az orra legyen felfelé.
de ki kéne jönni belőle.
nekem hosszasan légtelenedett le, de sosem akart felforrni a víz. célszerű üzem meleg motornál, és a fűtést ráadni maxon, középső tekerő piros állás. mert képes ott is megszorulni a levegő.
John Elküldve: 2017-03-29 17:55 kiegyenlítő tartály
John írta:Fenti tekerő elìrtam,igen pirosban.Tuti nem hengerfej? Semmi jele sincs neki csak a túlnyomás amit mondtál venti kettes fokozat nekem miért csak lassan forog kivéve aktiválásnál?John írta:Jajj a fenti tejerœre gondoltál az pirosban an igen de túlnyomás nem tűnik el ha rossz a sapja ha nem mert sapka nélkűl is nyom levegőt valami nem kerek....YELLOW írta:Köszönöm,nekem digtes de nem dupla azon hanyasra tegyem? Viszont haver szerint sapkát kell cserélni mert ott sose engedte el a nyomást amikor forrt az csinálhat ilyen tünetet?John írta: Igen köszönöm,jelenleg nem visszatekert légtelenítővel minden ok,megpróbálok menni vele így hátha kitermelődik de tegnap 5 km után felforrt.Megpróbáljam a régi trükköt hogy megemelem a bal oldalát és úgy légtelenítem? Videón láttam M43-nál
inkább emelkedőre állj fel, pl garázslejáró, csak az orra legyen felfelé.
de ki kéne jönni belőle.
nekem hosszasan légtelenedett le, de sosem akart felforrni a víz. célszerű üzem meleg motornál, és a fűtést ráadni maxon, középső tekerő piros állás. mert képes ott is megszorulni a levegő.
John Elküldve: 2017-03-29 17:51 kiegyenlítő tartály
John írta:Jajj a fenti tejerœre gondoltál az pirosban an igen de túlnyomás nem tűnik el ha rossz a sapja ha nem mert sapka nélkűl is nyom levegőt valami nem kerek....YELLOW írta:Köszönöm,nekem digtes de nem dupla azon hanyasra tegyem? Viszont haver szerint sapkát kell cserélni mert ott sose engedte el a nyomást amikor forrt az csinálhat ilyen tünetet?John írta: Igen köszönöm,jelenleg nem visszatekert légtelenítővel minden ok,megpróbálok menni vele így hátha kitermelődik de tegnap 5 km után felforrt.Megpróbáljam a régi trükköt hogy megemelem a bal oldalát és úgy légtelenítem? Videón láttam M43-nál
inkább emelkedőre állj fel, pl garázslejáró, csak az orra legyen felfelé.
de ki kéne jönni belőle.
nekem hosszasan légtelenedett le, de sosem akart felforrni a víz. célszerű üzem meleg motornál, és a fűtést ráadni maxon, középső tekerő piros állás. mert képes ott is megszorulni a levegő.
John Elküldve: 2017-03-29 14:03 kiegyenlítő tartály
YELLOW írta:Köszönöm,nekem digtes de nem dupla azon hanyasra tegyem? Viszont haver szerint sapkát kell cserélni mert ott sose engedte el a nyomást amikor forrt az csinálhat ilyen tünetet?John írta: Igen köszönöm,jelenleg nem visszatekert légtelenítővel minden ok,megpróbálok menni vele így hátha kitermelődik de tegnap 5 km után felforrt.Megpróbáljam a régi trükköt hogy megemelem a bal oldalát és úgy légtelenítem? Videón láttam M43-nál
inkább emelkedőre állj fel, pl garázslejáró, csak az orra legyen felfelé.
de ki kéne jönni belőle.
nekem hosszasan légtelenedett le, de sosem akart felforrni a víz. célszerű üzem meleg motornál, és a fűtést ráadni maxon, középső tekerő piros állás. mert képes ott is megszorulni a levegő.
John Elküldve: 2017-03-29 13:41 kiegyenlítő tartály
YELLOW írta:Igen köszönöm,jelenleg nem visszatekert légtelenítővel minden ok,megpróbálok menni vele így hátha kitermelődik de tegnap 5 km után felforrt.Megpróbáljam a régi trükköt hogy megemelem a bal oldalát és úgy légtelenítem? Videón láttam M43-nálJohn írta:John írta:Na rá jöttem ha a légtelenítőt nem csavarom vissza koppanásig akkor ott kiengedi a levegőt de nem csavarhatom vissza mert akkor megint szar lesz,viszont tartja a max 96 fokot és kapcsol a ventim is bár halk módban viszont arra gyanakszom hogy van-e túlfolyó a tartályon és nem-e el van tömődve,azt hol találom pontosan és hova vezeti a töbletet? (Víz nem olajos és olaj se vizes olajbetöltő sem taknyos vizet nem eszi,biztos hogy ez hengerfej hiba?)John írta:(Haver megnyugtatott hogy hengerfejes,remélem téved...)YELLOW írta:Most jöttem meg 10 perce és nem fogy el a levegő belőle,más lesz a baj,valahogy szerintem nem időben kapcsol a ventim és lassú fokozaton fúj mitől lehet hogy amikor Inpával aktiválom akkor fúj mint egy helikopter,de gyengén forog és hagyja 114-ig is felmenni a hőfokot?John írta:YELLOW írta:Rendben de ma kilengett majdnem pirosig fűtés rá és be állt középre és kemények a csövek,az alsó nem melegszik csak ha kiengedem a levegőt de akkor rotyog mindkét cső és ha leveszem a sapkát akkor fent mintha nem pisilne a betöltésnél csak ha megnyomkodom kézzel,biztos nem vízpumpa nem keringet vagy dugulás a hűtőben? Nem létezik hogy ennyiszer légtelenítem és ezt csináljaJohn írta: Sziasztok megszeretném köszönni K.Rolandnak Kecskemétről a kiegyenlítő tartályt! Egy kérdésem lenne rendszer feltöltés után forró motornál az alsó cső miért hideg és ha a légtelenítő csavart enyhén kicsavarom akkor van sziszegés és olyankor kezd átmelegedni az alsó cső és érezni ha fogom az alsót hogy mintha rotyogna,ez természetes vagy sem? Kiegyenlítő sapkát hogy tudom letesztelni hogy a túlnyomást ki engedi-e? Mert előző lyukas tartálynál egy deka gőz se víz nem jött a sapka környékéről ellenben a kieg lyuknál.. Motor hőfok 108-114 között van a műszerfalon T-menüben M43b16
logikusan ha sziszeg mit jelent? főként hűtővíz csere után.
talán azt, hogy levegős.
légtelenítés, utántöltés, légtelenítés, utántöltés. és sokszor eljátszottam.
először a levegőztetőkön kellene elengedni a nyomást... meg van ennek a folyamata, sorrendje.
nincs túlfolyó. fagydugó van max a blokk környékén. a kiegyenlítő kupakja maga egy szelep. ha túlnyomás van (nem tudom mennyi), akkor ott enged el. de ha már el van öregedve valami, akkor lehet hamarabb megy ki a tartály oldalán, vagy máshol, ahol el van gyengülve.
de nehezen levegőtlenedik le. meg mindig nézni kell a szintet, mert ahogy a levegő kimegy, úgy csökken a szint, és utána kell tölteni.
John Elküldve: 2017-03-29 13:04 kiegyenlítő tartály
John írta:Na rá jöttem ha a légtelenítőt nem csavarom vissza koppanásig akkor ott kiengedi a levegőt de nem csavarhatom vissza mert akkor megint szar lesz,viszont tartja a max 96 fokot és kapcsol a ventim is bár halk módban viszont arra gyanakszom hogy van-e túlfolyó a tartályon és nem-e el van tömődve,azt hol találom pontosan és hova vezeti a töbletet? (Víz nem olajos és olaj se vizes olajbetöltő sem taknyos vizet nem eszi,biztos hogy ez hengerfej hiba?)John írta:(Haver megnyugtatott hogy hengerfejes,remélem téved...)YELLOW írta:Most jöttem meg 10 perce és nem fogy el a levegő belőle,más lesz a baj,valahogy szerintem nem időben kapcsol a ventim és lassú fokozaton fúj mitől lehet hogy amikor Inpával aktiválom akkor fúj mint egy helikopter,de gyengén forog és hagyja 114-ig is felmenni a hőfokot?John írta:YELLOW írta:Rendben de ma kilengett majdnem pirosig fűtés rá és be állt középre és kemények a csövek,az alsó nem melegszik csak ha kiengedem a levegőt de akkor rotyog mindkét cső és ha leveszem a sapkát akkor fent mintha nem pisilne a betöltésnél csak ha megnyomkodom kézzel,biztos nem vízpumpa nem keringet vagy dugulás a hűtőben? Nem létezik hogy ennyiszer légtelenítem és ezt csináljaJohn írta: Sziasztok megszeretném köszönni K.Rolandnak Kecskemétről a kiegyenlítő tartályt! Egy kérdésem lenne rendszer feltöltés után forró motornál az alsó cső miért hideg és ha a légtelenítő csavart enyhén kicsavarom akkor van sziszegés és olyankor kezd átmelegedni az alsó cső és érezni ha fogom az alsót hogy mintha rotyogna,ez természetes vagy sem? Kiegyenlítő sapkát hogy tudom letesztelni hogy a túlnyomást ki engedi-e? Mert előző lyukas tartálynál egy deka gőz se víz nem jött a sapka környékéről ellenben a kieg lyuknál.. Motor hőfok 108-114 között van a műszerfalon T-menüben M43b16
logikusan ha sziszeg mit jelent? főként hűtővíz csere után.
talán azt, hogy levegős.
légtelenítés, utántöltés, légtelenítés, utántöltés. és sokszor eljátszottam.
először a levegőztetőkön kellene elengedni a nyomást... meg van ennek a folyamata, sorrendje.
John Elküldve: 2017-03-28 20:32 kiegyenlítő tartály
John írta:(Haver megnyugtatott hogy hengerfejes,remélem téved...)YELLOW írta:Most jöttem meg 10 perce és nem fogy el a levegő belőle,más lesz a baj,valahogy szerintem nem időben kapcsol a ventim és lassú fokozaton fúj mitől lehet hogy amikor Inpával aktiválom akkor fúj mint egy helikopter,de gyengén forog és hagyja 114-ig is felmenni a hőfokot?John írta:YELLOW írta:Rendben de ma kilengett majdnem pirosig fűtés rá és be állt középre és kemények a csövek,az alsó nem melegszik csak ha kiengedem a levegőt de akkor rotyog mindkét cső és ha leveszem a sapkát akkor fent mintha nem pisilne a betöltésnél csak ha megnyomkodom kézzel,biztos nem vízpumpa nem keringet vagy dugulás a hűtőben? Nem létezik hogy ennyiszer légtelenítem és ezt csináljaJohn írta: Sziasztok megszeretném köszönni K.Rolandnak Kecskemétről a kiegyenlítő tartályt! Egy kérdésem lenne rendszer feltöltés után forró motornál az alsó cső miért hideg és ha a légtelenítő csavart enyhén kicsavarom akkor van sziszegés és olyankor kezd átmelegedni az alsó cső és érezni ha fogom az alsót hogy mintha rotyogna,ez természetes vagy sem? Kiegyenlítő sapkát hogy tudom letesztelni hogy a túlnyomást ki engedi-e? Mert előző lyukas tartálynál egy deka gőz se víz nem jött a sapka környékéről ellenben a kieg lyuknál.. Motor hőfok 108-114 között van a műszerfalon T-menüben M43b16
logikusan ha sziszeg mit jelent? főként hűtővíz csere után.
talán azt, hogy levegős.
légtelenítés, utántöltés, légtelenítés, utántöltés. és sokszor eljátszottam.
először a levegőztetőkön kellene elengedni a nyomást... meg van ennek a folyamata, sorrendje.