John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2017-02-25 20:50 Karosszéria (javítás?)

ckrisz írta: Szia! Nekem a 98-as E46-om bal hátsó emelési pontja volt beszakadva. Nálam részleges küszöb javítás és emelési pont megerősítés volt. Kérdés persze hogy nálad mennyire terjedt szét a rozsda a emelőbak körül...

John írta: Sziasztok.Emelési pontom 4-ből kettő be van szakadva (Emelő benyomta épp ma a másodikat is..)Kérdésem lényege hogy feltétlen csak küszöb csere vagy lehet a beszakadt emelési pontokat is megerősítve ,meg hegeszteni?


Köszönöm.Hát maga a kasztni kifogástalan bár a küszöbtakarókat nme vettem még le mert a tiplik vagy mik amik oda tartják ha be nyomom őket (elvileg kifelé kéne kihúzni igaz?) lehet meg se találom majd,elvileg kéne kis karimájuk lenni de holnap megpróbálom lekapni.Mennyibe fájt a javítás ha szabad kérdezni?

John Elküldve: 2017-02-25 19:15 Karosszéria (javítás?)

Sziasztok.Emelési pontom 4-ből kettő be van szakadva (Emelő benyomta épp ma a másodikat is..)Kérdésem lényege hogy feltétlen csak küszöb csere vagy lehet a beszakadt emelési pontokat is megerősítve ,meg hegeszteni?

John Elküldve: 2017-02-25 10:31 Termosztát

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok ma 102 ig is felment kb 22 km alatt bár az utolsó fél km-et araszolva tettem meg földúton.Hűtőventillátor hány fokos víznél kapcsol? (Mintha nem hallanám bár elég halk venti...)


olyan 108 fok körül kapcsol. bár lehet már 105-nél egy alacsonyabb fokozaton megy.
én az enyém, még dög melegben is alig hallom, csak néha. általában, ha kicsit odanyomom neki, majd megállok utána. amúgy simán visszahül menet közben. jó a hűtésem.
Köszönöm,pár napig figyelem (kapott egy donor termosztátot.. )azért meddig megy fel max.Mi a max hőfok amikor a víz kritikus?


120 fok ha jól emlékszem benzinesnél. de addig nem kellene felmennie. ha minden jó. de 110-ig sem. max pályán (verseny), és hirtelen megállva, de a venti azért hamar megoldja.
Ok köszönöm. Mondjuk menet közben kb 90 volt és az utolsó 500 métert földúton tettem kb 1-esben utána lett 102 (Tanyán lakom.. )


hát nem tudom az normális-e...
én ha megállok, vagy lassan megyek, pont akkor kezd el visszahűlni. főleg ez alatt azt értem, hogy hidegen indítok, megyek kb 2km-t majd ahogy várakozok nem emelkedik a vízhőfok, hanem kicsit inkább csökken. ebből is látszik, hogy az autót alapjáraton melegíteni felesleges percekig. használat közben terhelés alatt melegszik.
nekem olyan 96 fok alá nem nagyon szokott menni amúgy, meg általában 102 fok körül van mindig.
Nálam pont ha nincs menetszél akkor melegszik üzemi hőfokra vagy ha araszolok,na majd új termosztáttal is kipróbáljuk.A tied N46 moci és 1.9-es valójában?


N42B18 valójában. de néha egyre gyanósabb, hogy a B20 motor van benne
valahogy azt akarom gondolni, hogy ugyanúgy 2 literes motor van benne, csak a soron kapott B18 jelölést és adózási dolgok miatt írtak rá 116 lovat.
az N43B20 170 lovas változata kifejezetten gyengének tűnik az enyémhez képest. bár abban lehet a NOx szenzor rossz volt. az N42/N46B20 pedig semmivel nem tűnik erősebbnek, pedig az papíron 143 lovas. igazából mindegy, nekem elég, akármilyen erős is.

neked azért hűti le a menetszél, mert nem zár rendesen a termosztát. nem tud rendesen szabályozni. ha nagyobb a menetszél, jobb a hűtés, akkor a termosztátnak visszább kell zárnia. az a lényeg, hogy a lehető legjobban állandó hőfokon tartsa a motort.
nekem azért nem melegszik úgy álló helyben, ha megyke vele 2 km-t, mert a nagy kör már kinyit, viszont ha nincs terhelve az lassabban melegszik át, mint a kis körben lévő víz.
Igen,azt valójában nagy a motorverzió paletta és néha énis begondolkodom azon hogy a b16 om valójában nem-e 1.9 bár igaz hogy lomha a gyorsulása de pályán 150-nél még lódulna tovább de még mindig jobban gyorsul mint az előző E34-em M51d25 mocival (bárchip-se volt bennem meg kerregős is volt de fogyiban ez se eszik 6 lityót szóval nembántam meg hogy benyás lettem )

John Elküldve: 2017-02-25 09:58 Termosztát

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok ma 102 ig is felment kb 22 km alatt bár az utolsó fél km-et araszolva tettem meg földúton.Hűtőventillátor hány fokos víznél kapcsol? (Mintha nem hallanám bár elég halk venti...)


olyan 108 fok körül kapcsol. bár lehet már 105-nél egy alacsonyabb fokozaton megy.
én az enyém, még dög melegben is alig hallom, csak néha. általában, ha kicsit odanyomom neki, majd megállok utána. amúgy simán visszahül menet közben. jó a hűtésem.
Köszönöm,pár napig figyelem (kapott egy donor termosztátot.. )azért meddig megy fel max.Mi a max hőfok amikor a víz kritikus?


120 fok ha jól emlékszem benzinesnél. de addig nem kellene felmennie. ha minden jó. de 110-ig sem. max pályán (verseny), és hirtelen megállva, de a venti azért hamar megoldja.
Ok köszönöm. Mondjuk menet közben kb 90 volt és az utolsó 500 métert földúton tettem kb 1-esben utána lett 102 (Tanyán lakom.. )


hát nem tudom az normális-e...
én ha megállok, vagy lassan megyek, pont akkor kezd el visszahűlni. főleg ez alatt azt értem, hogy hidegen indítok, megyek kb 2km-t majd ahogy várakozok nem emelkedik a vízhőfok, hanem kicsit inkább csökken. ebből is látszik, hogy az autót alapjáraton melegíteni felesleges percekig. használat közben terhelés alatt melegszik.
nekem olyan 96 fok alá nem nagyon szokott menni amúgy, meg általában 102 fok körül van mindig.
Nálam pont ha nincs menetszél akkor melegszik üzemi hőfokra vagy ha araszolok,na majd új termosztáttal is kipróbáljuk.A tied N46 moci és 1.9-es valójában?

John Elküldve: 2017-02-24 15:21 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Dummy-ba hol keressem (Azon belül hogy Gm5 )azt a funkciót hogy ha le illetve fel akarom húzni az ablakokat a távkulcsal ne kelljen nyomva tartanom a kulcs gombját hanem csak egyszer megpöccinteni?


olyat nem lehet.
ugye van becsípődésgátló (legalábbis nekem). bezárod, elkezdi felhúzni az ablakaot, oda megy "attila" nedug egy karót és máris megindul vissza le az ablak, az autó nyitva marad az ablakon keresztül.
így pedig, hogy nyomva kell tartanod, addig ott vagy az autó mellett jobb esetben, vagy az ablakból figyelsz.
Köszönöm.Honnan tudom lecsekkolni hogy van-e becsípődésgátlóm?


odarakod a pucut, aztán húzod fel az ablakot, ha odacsípi, akkor nincs
ha NCS Expertben a megfelelő résznél Aktiv van beállítva, akkor van benne.
de amúgy tegyél oda egy erősebb szivacsot összetekerve és húzd fel az ablakot, 2 kattintás-ra hogy ne kelljen a gombot tartani, aztán amikor szorul a hurok, akkor elvileg megindul vissza lefelé. ha nem állna , meg akkor biztonság kedvéért legyen a gombon az ujjad, hogy meg tudd indítani visszafelé.
Parás de kipróbálom

(Még nem mertem odatenni az ablakhoz a kezem hogy kipróbáljam az Einkleimmsuhtz-ot.. )


néha szoktam vele szórakozni, de én sem merem elsőnek élesbe, valami mást szoktam inkább. ennek ellenére még poénkodni sem mertem, hogy a nyakam odazárni. pedig az ujjam sem nyomja meg. elég jó a szerkezet, érzéssel működik. de mi van ha.... az ördög nem alszik.


Holnap kipróbálom egy üres flakonnal inkább Amúgy az enyém fl előtti,azokban is alap hogy benne van vagy az feláras volt?


nem tudom. mivel az extralistában nem szerepel, így azt gondolom, hogy alap, az elektromos ablak része.
pedig nekem hátul kurblis, és ennek alapvetően hátul lenne értelme, hogy a gyerek fejét ne zárja oda.
fent van ahova fel zár az ablak. visznt ha csak ott nyomom nem áll meg. valószínű azt is figyeli, hogy a motor mennyire terhelődik be. tehát a kettő kell. motor megerőlködik és fent nyomást érez. azaz a kettő között tárgy van.
Kipróbáltam vizesflakonnal és van benne,aztán bedugtam a karom és visszahúzódik az ablak bár enyhén azért csak fáj kissé de ez egy ötéves gyereknek szerintem fájdalmas lenne Oks köszi.Még egy kérdés.Dummyban van olyan beállítás hogy a fogyasztásmérő az állóhelyzetben lévő üresjáratot ne számolja bele csak az utat?



John Elküldve: 2017-02-24 09:53 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Dummy-ba hol keressem (Azon belül hogy Gm5 )azt a funkciót hogy ha le illetve fel akarom húzni az ablakokat a távkulcsal ne kelljen nyomva tartanom a kulcs gombját hanem csak egyszer megpöccinteni?


olyat nem lehet.
ugye van becsípődésgátló (legalábbis nekem). bezárod, elkezdi felhúzni az ablakaot, oda megy "attila" nedug egy karót és máris megindul vissza le az ablak, az autó nyitva marad az ablakon keresztül.
így pedig, hogy nyomva kell tartanod, addig ott vagy az autó mellett jobb esetben, vagy az ablakból figyelsz.
Köszönöm.Honnan tudom lecsekkolni hogy van-e becsípődésgátlóm?


odarakod a pucut, aztán húzod fel az ablakot, ha odacsípi, akkor nincs
ha NCS Expertben a megfelelő résznél Aktiv van beállítva, akkor van benne.
de amúgy tegyél oda egy erősebb szivacsot összetekerve és húzd fel az ablakot, 2 kattintás-ra hogy ne kelljen a gombot tartani, aztán amikor szorul a hurok, akkor elvileg megindul vissza lefelé. ha nem állna , meg akkor biztonság kedvéért legyen a gombon az ujjad, hogy meg tudd indítani visszafelé.
Parás de kipróbálom

(Még nem mertem odatenni az ablakhoz a kezem hogy kipróbáljam az Einkleimmsuhtz-ot.. )


néha szoktam vele szórakozni, de én sem merem elsőnek élesbe, valami mást szoktam inkább. ennek ellenére még poénkodni sem mertem, hogy a nyakam odazárni. pedig az ujjam sem nyomja meg. elég jó a szerkezet, érzéssel működik. de mi van ha.... az ördög nem alszik.


Holnap kipróbálom egy üres flakonnal inkább Amúgy az enyém fl előtti,azokban is alap hogy benne van vagy az feláras volt?


nem tudom. mivel az extralistában nem szerepel, így azt gondolom, hogy alap, az elektromos ablak része.
pedig nekem hátul kurblis, és ennek alapvetően hátul lenne értelme, hogy a gyerek fejét ne zárja oda.
fent van ahova fel zár az ablak. visznt ha csak ott nyomom nem áll meg. valószínű azt is figyeli, hogy a motor mennyire terhelődik be. tehát a kettő kell. motor megerőlködik és fent nyomást érez. azaz a kettő között tárgy van.
Oks köszi.Még egy kérdés.Dummyban van olyan beállítás hogy a fogyasztásmérő az állóhelyzetben lévő üresjáratot ne számolja bele csak az utat?

John Elküldve: 2017-02-24 09:51 Termosztát

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok ma 102 ig is felment kb 22 km alatt bár az utolsó fél km-et araszolva tettem meg földúton.Hűtőventillátor hány fokos víznél kapcsol? (Mintha nem hallanám bár elég halk venti...)


olyan 108 fok körül kapcsol. bár lehet már 105-nél egy alacsonyabb fokozaton megy.
én az enyém, még dög melegben is alig hallom, csak néha. általában, ha kicsit odanyomom neki, majd megállok utána. amúgy simán visszahül menet közben. jó a hűtésem.
Köszönöm,pár napig figyelem (kapott egy donor termosztátot.. )azért meddig megy fel max.Mi a max hőfok amikor a víz kritikus?


120 fok ha jól emlékszem benzinesnél. de addig nem kellene felmennie. ha minden jó. de 110-ig sem. max pályán (verseny), és hirtelen megállva, de a venti azért hamar megoldja.
Ok köszönöm. Mondjuk menet közben kb 90 volt és az utolsó 500 métert földúton tettem kb 1-esben utána lett 102 (Tanyán lakom.. )

John Elküldve: 2017-02-23 23:03 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Dummy-ba hol keressem (Azon belül hogy Gm5 )azt a funkciót hogy ha le illetve fel akarom húzni az ablakokat a távkulcsal ne kelljen nyomva tartanom a kulcs gombját hanem csak egyszer megpöccinteni?


olyat nem lehet.
ugye van becsípődésgátló (legalábbis nekem). bezárod, elkezdi felhúzni az ablakaot, oda megy "attila" nedug egy karót és máris megindul vissza le az ablak, az autó nyitva marad az ablakon keresztül.
így pedig, hogy nyomva kell tartanod, addig ott vagy az autó mellett jobb esetben, vagy az ablakból figyelsz.
Köszönöm.Honnan tudom lecsekkolni hogy van-e becsípődésgátlóm?


odarakod a pucut, aztán húzod fel az ablakot, ha odacsípi, akkor nincs
ha NCS Expertben a megfelelő résznél Aktiv van beállítva, akkor van benne.
de amúgy tegyél oda egy erősebb szivacsot összetekerve és húzd fel az ablakot, 2 kattintás-ra hogy ne kelljen a gombot tartani, aztán amikor szorul a hurok, akkor elvileg megindul vissza lefelé. ha nem állna , meg akkor biztonság kedvéért legyen a gombon az ujjad, hogy meg tudd indítani visszafelé.
Parás de kipróbálom

(Még nem mertem odatenni az ablakhoz a kezem hogy kipróbáljam az Einkleimmsuhtz-ot.. )


néha szoktam vele szórakozni, de én sem merem elsőnek élesbe, valami mást szoktam inkább. ennek ellenére még poénkodni sem mertem, hogy a nyakam odazárni. pedig az ujjam sem nyomja meg. elég jó a szerkezet, érzéssel működik. de mi van ha.... az ördög nem alszik.
Holnap kipróbálom egy üres flakonnal inkább Amúgy az enyém fl előtti,azokban is alap hogy benne van vagy az feláras volt?

John Elküldve: 2017-02-23 20:58 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Dummy-ba hol keressem (Azon belül hogy Gm5 )azt a funkciót hogy ha le illetve fel akarom húzni az ablakokat a távkulcsal ne kelljen nyomva tartanom a kulcs gombját hanem csak egyszer megpöccinteni?


olyat nem lehet.
ugye van becsípődésgátló (legalábbis nekem). bezárod, elkezdi felhúzni az ablakaot, oda megy "attila" nedug egy karót és máris megindul vissza le az ablak, az autó nyitva marad az ablakon keresztül.
így pedig, hogy nyomva kell tartanod, addig ott vagy az autó mellett jobb esetben, vagy az ablakból figyelsz.
Köszönöm.Honnan tudom lecsekkolni hogy van-e becsípődésgátlóm?


odarakod a pucut, aztán húzod fel az ablakot, ha odacsípi, akkor nincs
ha NCS Expertben a megfelelő résznél Aktiv van beállítva, akkor van benne.
de amúgy tegyél oda egy erősebb szivacsot összetekerve és húzd fel az ablakot, 2 kattintás-ra hogy ne kelljen a gombot tartani, aztán amikor szorul a hurok, akkor elvileg megindul vissza lefelé. ha nem állna , meg akkor biztonság kedvéért legyen a gombon az ujjad, hogy meg tudd indítani visszafelé.
Parás de kipróbálom

(Még nem mertem odatenni az ablakhoz a kezem hogy kipróbáljam az Einkleimmsuhtz-ot.. )

John Elküldve: 2017-02-23 20:55 Termosztát

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok ma 102 ig is felment kb 22 km alatt bár az utolsó fél km-et araszolva tettem meg földúton.Hűtőventillátor hány fokos víznél kapcsol? (Mintha nem hallanám bár elég halk venti...)


olyan 108 fok körül kapcsol. bár lehet már 105-nél egy alacsonyabb fokozaton megy.
én az enyém, még dög melegben is alig hallom, csak néha. általában, ha kicsit odanyomom neki, majd megállok utána. amúgy simán visszahül menet közben. jó a hűtésem.
Köszönöm,pár napig figyelem (kapott egy donor termosztátot.. )azért meddig megy fel max.Mi a max hőfok amikor a víz kritikus?

(Milyen fura hogy alig hallani a ventit,bezzeg amikor Inpával Fan Activate akkor felpörög mint egy Malév gép turbina.. )


John Elküldve: 2017-02-23 20:53 Termosztát

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok ma 102 ig is felment kb 22 km alatt bár az utolsó fél km-et araszolva tettem meg földúton.Hűtőventillátor hány fokos víznél kapcsol? (Mintha nem hallanám bár elég halk venti...)


olyan 108 fok körül kapcsol. bár lehet már 105-nél egy alacsonyabb fokozaton megy.
én az enyém, még dög melegben is alig hallom, csak néha. általában, ha kicsit odanyomom neki, majd megállok utána. amúgy simán visszahül menet közben. jó a hűtésem.
Köszönöm,pár napig figyelem (kapott egy donor termosztátot.. )azért meddig megy fel max.Mi a max hőfok amikor a víz kritikus?

John Elküldve: 2017-02-23 19:29 Termosztát

Sziasztok ma 102 ig is felment kb 22 km alatt bár az utolsó fél km-et araszolva tettem meg földúton.Hűtőventillátor hány fokos víznél kapcsol? (Mintha nem hallanám bár elég halk venti...)

John Elküldve: 2017-02-22 18:30 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta: Sziasztok.Igaz hogy a termosztátom már valószínűleg csereérett és nem gyári szondát kaptam a Bárdiban és be is ad olyat a diagom hogy fűtőszálszakadás de visszavinni nemtudom mert még ősszel vettem és azt is mondták ha már beépítettem eleve vissza se veszik de nem ez a lényeg.Kérdésem lényege hogy a hengereknél feketébe leng az 1-3 és kissé a 4-es hengerem,az injektorok kukák és azért magas a Co-m vagy kopott a henger? mit olvastok ki a diagomból? https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5933ECD4 https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5933549D https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5940F7F8 Vízet 97 fokra "melegítettem" pedig.... Melyik a Co? A load mg/as/zyl 90? Injektorhiba vajon?

(Lemaradt:M43b16)

John Elküldve: 2017-02-22 18:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok.Igaz hogy a termosztátom már valószínűleg csereérett és nem gyári szondát kaptam a Bárdiban és be is ad olyat a diagom hogy fűtőszálszakadás de visszavinni nemtudom mert még ősszel vettem és azt is mondták ha már beépítettem eleve vissza se veszik de nem ez a lényeg.Kérdésem lényege hogy a hengereknél feketébe leng az 1-3 és kissé a 4-es hengerem,az injektorok kukák és azért magas a Co-m vagy kopott a henger? mit olvastok ki a diagomból? https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5933ECD4 https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5933549D https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5940F7F8 Vízet 97 fokra "melegítettem" pedig.... Melyik a Co? A load mg/as/zyl 90? Injektorhiba vajon?

John Elküldve: 2017-02-22 18:02 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Dummy-ba hol keressem (Azon belül hogy Gm5 )azt a funkciót hogy ha le illetve fel akarom húzni az ablakokat a távkulcsal ne kelljen nyomva tartanom a kulcs gombját hanem csak egyszer megpöccinteni?


olyat nem lehet.
ugye van becsípődésgátló (legalábbis nekem). bezárod, elkezdi felhúzni az ablakaot, oda megy "attila" nedug egy karót és máris megindul vissza le az ablak, az autó nyitva marad az ablakon keresztül.
így pedig, hogy nyomva kell tartanod, addig ott vagy az autó mellett jobb esetben, vagy az ablakból figyelsz.
Köszönöm.Honnan tudom lecsekkolni hogy van-e becsípődésgátlóm?


odarakod a pucut, aztán húzod fel az ablakot, ha odacsípi, akkor nincs
ha NCS Expertben a megfelelő résznél Aktiv van beállítva, akkor van benne.
de amúgy tegyél oda egy erősebb szivacsot összetekerve és húzd fel az ablakot, 2 kattintás-ra hogy ne kelljen a gombot tartani, aztán amikor szorul a hurok, akkor elvileg megindul vissza lefelé. ha nem állna , meg akkor biztonság kedvéért legyen a gombon az ujjad, hogy meg tudd indítani visszafelé.
Parás de kipróbálom