YELLOW írta:
John írta:
de fosok mint állat
az a bibi, hogy nagyon sok BMW tulaj, amikor megveszi, azt hiszi valami különlegességet kap. úgy értem hiperszenzitív lesz. egy bogár koppan a szélvédőn és máris a fél autót cserélni akarja. pedig off márka esetén fel sem tűnne. ennek egyik oka az, hogy a BMW-hez drága az alkatrész, így rögtön aggódik mindenki, nehogy nagyobb baj legyen. pedig ez sem igaz. nyilván a hátsó futómű összetettebb mint sok off nép autónál, de kb ennyi. semmivel sem másabb, alkatrész árak sem. szóval kár rögtön ördögöt festeni a falra.
idős autók, ki tudja mennyi km-rel hány tulajjal a háta mögött. minden autó ilyen, nem csak a BMW. de sok esetben nem kell összetett hibákra gondolni, vagy nagy hibákra.
Igazad van,előttem csak két tulaja volt a legutóbbi meg 10 évig de nő...
csak sajnos alapjáraton aggódós vagyok mert megmondom őszintén még csak féléve vettem (De ennél több volt mire összegyűjtöttem a pénzt hogy megvehessem az E34 helyett
) de amit kb egy hónap után vettem észre hogy a kartercső le volt kötve a szabadba (pollenszűrő alatt nem látszódott,takarta...) és elég büdös kartergáz jött belőle akkor a haver azt mondta hogy kopott a motor a tulajcsaj meg kiment németbe de telefonon meg azt mondta ő nemtudott róla hogy le van kötve (na persze...)cseréltem kartergázszűrőt és visszalehetett dugni a csövet a szűrőre mert előtte ugrált az alapjárat,abból kiindulva ragadt ez a bogár a fülembe hogy bármikor megvalósulhat hogy kopott motor (De csak 204000 van benne kb és a Tdsbe vagy 300 is volt hanem egy hold föld távolság és nem volt ekkora Co-ja Műszakin is lecsesztek :'(
)és lehet befürdök vele és egyre inkább meleg mocinál sűrűbben jön elő a tőkehang,bánná a fene ha nehgerfejcsere csak csapágyas ne legyen,egyedül az olajlámpa nyugtat amíg nem villan fel de elvileg az csak 0.5 bár alatt jelezne ez igaz? Csak mert úgy tudom hogy a normál érték 2.5bár a mérnökök ekkora határt engedtek neki? A 0.5 mire elég? Az öngyújtómban van 1 bár... XD