John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2017-02-02 01:54 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta:
John írta: Sziasztok,tudom buta kérdés de hátha:Olajnyomást tudok lekérni (mérni hogy megvan-e a 2.5 bár)Inpával? Olajlámpa kialszik nem jelez hibát de rendszertelenűl hidrotőke hangja van néha előjön néha nem,olajszint középen állt töltöttem rá maxig kb 4 decit és 1 perc múlva elhalkult.4000 km-el ezelőtt cseréltem olajat 10w-40 van is egy videó 0:41 nél eláll:https://www.youtube.com/watch?v=p1NOAg9ze_Y Hanyas olaj jó télen illetve nyáron hidrotőkéknek?
M43b16


nem igazán 10w-s olaj való bele.
5w-40 a belevaló. még nyáron el is megy a 10w-40, de télen nem ajánlott. ezért lehet hangja, főleg ha kétes eredetű, márkájú az olaj.
nagy mínuszokban nagyon megdermed és az olajszibattyú nam kapja fel az olajat.
viszont az is lehet, hogy az olajszűrőházban lévő szelep nem jó. visszaengedi az olajat. így amikor indítod előtte ott nyomja fel. ha meg jól működiuk, akkor az ott tartott olajat rögtön tudja nyomni.
de inkább azt mondom, hogy sűrű az olaj neki.
Köszönöm már azzal rémisztgettek hogy mérjek olajnyomást meg ez a valami baszódott el de énis a dermedésre gondoltam inkább az olaj az Castrol magnetic 10w-40 szóval a videó alapján nem károsodhatott a dolog és az enyhébb időben kiderűl mit produkál, Kösz megnyugtattál holnap letesztelem mert plusz 6 foko lesznek hogy mit produkál,az a baj hogy évente max elmegyek 10-12 ezret és féléve sincs még jóidők voltak mikor olajat cseréltem kösz a tippet holnap visszajelzek produkál-e valamit

John Elküldve: 2017-02-01 22:53 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta: Sziasztok,tudom buta kérdés de hátha:Olajnyomást tudok lekérni (mérni hogy megvan-e a 2.5 bár)Inpával? Olajlámpa kialszik nem jelez hibát de rendszertelenűl hidrotőke hangja van néha előjön néha nem,olajszint középen állt töltöttem rá maxig kb 4 decit és 1 perc múlva elhalkult.4000 km-el ezelőtt cseréltem olajat 10w-40 van is egy videó 0:41 nél eláll:https://www.youtube.com/watch?v=p1NOAg9ze_Y Hanyas olaj jó télen illetve nyáron hidrotőkéknek?
M43b16

John Elküldve: 2017-02-01 22:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok,tudom buta kérdés de hátha:Olajnyomást tudok lekérni (mérni hogy megvan-e a 2.5 bár)Inpával? Olajlámpa kialszik nem jelez hibát de rendszertelenűl hidrotőke hangja van néha előjön néha nem,olajszint középen állt töltöttem rá maxig kb 4 decit és 1 perc múlva elhalkult.4000 km-el ezelőtt cseréltem olajat 10w-40 van is egy videó 0:41 nél eláll:https://www.youtube.com/watch?v=p1NOAg9ze_Y Hanyas olaj jó télen illetve nyáron hidrotőkéknek?

John Elküldve: 2016-12-06 18:47 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

spencer írta: Sziasztok!

Valaki tud egy linket ahonnan az impát letölthetném mert amiket találtam vagy lejártak vagy nem megy már.

Üdv.
Én is örülnék neki mert nekem is a régiek vannak

John Elküldve: 2016-12-05 20:06 Akkumulátor

liga86 írta:
John írta:
John írta:
liga86 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s


de nem érted? azét nem indít, mert nem akarja teljesen tönkre vágni az akksid, azért, mert mondjuk csak nincs normálisan feltöltve.
tedd fel a töltőre legalább egy 24 órát azt az akksit, aztán kész. ha normális töltőd van, processzorvezérelt, akkor több napot is lehet rajta.
ha utána sem fog indítani, akkor vagy rossz az akksi és nemtartja meg a töltést, pl egyik cella kilátszik, nincs lében, vagy van valami vámpírfogyasztód, ami leszívja az akksit.
ha nem szívja le valami, akkor rossz az akksi, cseréltetni kell garanciában.
terhelővillával rámérnek. nekem a rossz akksit előtte töltöttem, ráterheltek, és fele anniyt nem tudott, mint amit kellett volna. 1x tudta indítani az autót.
ez ilyen egyszerű, nem kikapcsolgatni kell dolgokat, mert nem leszel előrébb vele, ha rossz az akksid, vagy valami szívja ájszaka az akksid.

az előző akksimnál 4 évig töltőre sem raktam, pedig rövideket jártam vele, sok indítással, sosem csinálta ezt. mert jó volt az akksi, nem volt vámpír fogyasztóm. 4 év után is csak azért tettem rá ősszel, vagy télen, mert 4 év után minden nap ajándék, és nem tesz jót az akksinak, ha lemerült állapot közelében van sokáig.


De miért az autó dönti el az ember helyett mikor jó az akksi? Érdekes módon az e34-em-ben nemvolt ilyen tiltás pedig 2.5-ös diesel motor volt benne és még ha csak félig volt az akksi akkor is engedte forgatni,ami a benzinesnek pont elég lenne hogy beröffenjen.... A másik pedig az lenne hogy Garanciába hova tudnám vinni az akksit amit ott kell hagyni és nincs csere akksim és mire bevizsgálnák az hetekbe telne,itt lakom Cegléd után a pusztában...


addigra biztosítson csere akksit. de én most is azt mondom, hogy csak fel kellene rendesen tölteni.
sajnos nem tudom hol kell állítani, így ebben nem tudok segíteni.
de nekem még ilyen problémám csak rossz akksi esetén volt.
ha nem rossz az akksid, akkor töltsd fel, vagy derítsd ki nincs-e valami ami meríti.
ez ilyen, itt az autó dönti el. de a 11,8V az nem megfelelő és kész, hiába lovagolsz ezen.
Rendben,értelek de ismerd be hogy ez a tiltás egy elbaszott funkció és a Tds-be se volt ilyen

Utolsó kérdésem lenne még,megtaláltam a blokkot idén Augusztus 7.-én vettem az akksit a számla szerint (Bosch akksi pedig)ha nem szervízben hanem magamnak szereltem be az akksit,akkor megtagadhatják a garanciát és a bevizsglást? (Érdemes egyáltalán visszavinni?)


ez nézőpont kérdése. szerintem nem hülye funkció, pedig szívtam miatta már nem egyszer, de legalább a második akksi cserénél már kínlódtam vele annyit, hanem pár napon belül vettem újat. az, hogy régi autókba nem volt ilyen egy dolog.

nem tagadhatja meg a garnciát, hisz beüzemelés után vitted vissza, tehát jól be lett szerelve. max anniyt csinál, hogy rámér a generátorra, ha az jól tölt, akkor nem mondhat semmit.
attól, hogy Bosch nem jelent semmit. a silver akksijai egy rakat sz.rok. ahonnan vetted, kitudja ott is mióta állt. gyártás után fél évnél többet nem célszerű tárolni, nagy akksi kerskedésekben is töltögetik őket, mert az állás, ha nem zajlik le benne a kémiai folyamat, az a halála. nyilván zajlik benne folyamat, hiszen önkisülés megy végbe szépen lassan.
Köszönöm,akkor holnap viszem is vissza,ha mégse akarják átvenni mire hivatkozzak? (am kezdek rájönni hogy a Bosch már tényleg nem ugyanaz mint régen,csak rá teszik a nevüket a termékre...)


Hali
Csak kíváncsiságból milyen amperórás az aksi?

55-ös, de már vissza vették és oda adták az árát,elvileg kifoghattam egy hibás terméket

(a mocim 1.6-os benya,abba bőven elégnek kellett volna lennie)


Persze elég.... optimális körülmények között (nyáron, folytonos használatban az autó)
Télen se perc alatt leszopja a hideg az aksit annyira hogy csak tekerjen az önindító ( ha teker) nekem 2.0 facelift 318 és ugyan így jártam 45 percet volt magára hagyva a drága helyzet jelzővel meg bekacsolt rádióval ugy hogy nem szólt a zene. 62-es aksi van benne de kevés legalább 70-est mondanak vagy nagyobb ha be fér a helyére.
Amúgy a generátorra is rámérettem hátha bajos de semmi baja és az aksi is új exide
Mondjuk sajnos az is igaz hogy udvarban de nem garázsban áll,de a 2.0 nem 6 henger? Mert nekem csak 4 van (amit még egyedül is betolok ha kell de eddig még nemkellett hála Istennek ) és a tartalék szar akksim is be röffentette ma reggel pedig abban épphogy 10.5 volt van és tekerte mégha nemis gyorsan (de csak próba miatt tettem bele -5 fokban hideg motornál na akkor állt össze a kép hogy amit vissza vittem a boltba az tényleg hibás akksi.. )

John Elküldve: 2016-12-05 19:25 Akkumulátor

John írta:
liga86 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s


de nem érted? azét nem indít, mert nem akarja teljesen tönkre vágni az akksid, azért, mert mondjuk csak nincs normálisan feltöltve.
tedd fel a töltőre legalább egy 24 órát azt az akksit, aztán kész. ha normális töltőd van, processzorvezérelt, akkor több napot is lehet rajta.
ha utána sem fog indítani, akkor vagy rossz az akksi és nemtartja meg a töltést, pl egyik cella kilátszik, nincs lében, vagy van valami vámpírfogyasztód, ami leszívja az akksit.
ha nem szívja le valami, akkor rossz az akksi, cseréltetni kell garanciában.
terhelővillával rámérnek. nekem a rossz akksit előtte töltöttem, ráterheltek, és fele anniyt nem tudott, mint amit kellett volna. 1x tudta indítani az autót.
ez ilyen egyszerű, nem kikapcsolgatni kell dolgokat, mert nem leszel előrébb vele, ha rossz az akksid, vagy valami szívja ájszaka az akksid.

az előző akksimnál 4 évig töltőre sem raktam, pedig rövideket jártam vele, sok indítással, sosem csinálta ezt. mert jó volt az akksi, nem volt vámpír fogyasztóm. 4 év után is csak azért tettem rá ősszel, vagy télen, mert 4 év után minden nap ajándék, és nem tesz jót az akksinak, ha lemerült állapot közelében van sokáig.


De miért az autó dönti el az ember helyett mikor jó az akksi? Érdekes módon az e34-em-ben nemvolt ilyen tiltás pedig 2.5-ös diesel motor volt benne és még ha csak félig volt az akksi akkor is engedte forgatni,ami a benzinesnek pont elég lenne hogy beröffenjen.... A másik pedig az lenne hogy Garanciába hova tudnám vinni az akksit amit ott kell hagyni és nincs csere akksim és mire bevizsgálnák az hetekbe telne,itt lakom Cegléd után a pusztában...


addigra biztosítson csere akksit. de én most is azt mondom, hogy csak fel kellene rendesen tölteni.
sajnos nem tudom hol kell állítani, így ebben nem tudok segíteni.
de nekem még ilyen problémám csak rossz akksi esetén volt.
ha nem rossz az akksid, akkor töltsd fel, vagy derítsd ki nincs-e valami ami meríti.
ez ilyen, itt az autó dönti el. de a 11,8V az nem megfelelő és kész, hiába lovagolsz ezen.
Rendben,értelek de ismerd be hogy ez a tiltás egy elbaszott funkció és a Tds-be se volt ilyen

Utolsó kérdésem lenne még,megtaláltam a blokkot idén Augusztus 7.-én vettem az akksit a számla szerint (Bosch akksi pedig)ha nem szervízben hanem magamnak szereltem be az akksit,akkor megtagadhatják a garanciát és a bevizsglást? (Érdemes egyáltalán visszavinni?)


ez nézőpont kérdése. szerintem nem hülye funkció, pedig szívtam miatta már nem egyszer, de legalább a második akksi cserénél már kínlódtam vele annyit, hanem pár napon belül vettem újat. az, hogy régi autókba nem volt ilyen egy dolog.

nem tagadhatja meg a garnciát, hisz beüzemelés után vitted vissza, tehát jól be lett szerelve. max anniyt csinál, hogy rámér a generátorra, ha az jól tölt, akkor nem mondhat semmit.
attól, hogy Bosch nem jelent semmit. a silver akksijai egy rakat sz.rok. ahonnan vetted, kitudja ott is mióta állt. gyártás után fél évnél többet nem célszerű tárolni, nagy akksi kerskedésekben is töltögetik őket, mert az állás, ha nem zajlik le benne a kémiai folyamat, az a halála. nyilván zajlik benne folyamat, hiszen önkisülés megy végbe szépen lassan.
Köszönöm,akkor holnap viszem is vissza,ha mégse akarják átvenni mire hivatkozzak? (am kezdek rájönni hogy a Bosch már tényleg nem ugyanaz mint régen,csak rá teszik a nevüket a termékre...)


Hali
Csak kíváncsiságból milyen amperórás az aksi?

55-ös, de már vissza vették és oda adták az árát,elvileg kifoghattam egy hibás terméket

(a mocim 1.6-os benya,abba bőven elégnek kellett volna lennie)

John Elküldve: 2016-12-05 19:24 Akkumulátor

liga86 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s


de nem érted? azét nem indít, mert nem akarja teljesen tönkre vágni az akksid, azért, mert mondjuk csak nincs normálisan feltöltve.
tedd fel a töltőre legalább egy 24 órát azt az akksit, aztán kész. ha normális töltőd van, processzorvezérelt, akkor több napot is lehet rajta.
ha utána sem fog indítani, akkor vagy rossz az akksi és nemtartja meg a töltést, pl egyik cella kilátszik, nincs lében, vagy van valami vámpírfogyasztód, ami leszívja az akksit.
ha nem szívja le valami, akkor rossz az akksi, cseréltetni kell garanciában.
terhelővillával rámérnek. nekem a rossz akksit előtte töltöttem, ráterheltek, és fele anniyt nem tudott, mint amit kellett volna. 1x tudta indítani az autót.
ez ilyen egyszerű, nem kikapcsolgatni kell dolgokat, mert nem leszel előrébb vele, ha rossz az akksid, vagy valami szívja ájszaka az akksid.

az előző akksimnál 4 évig töltőre sem raktam, pedig rövideket jártam vele, sok indítással, sosem csinálta ezt. mert jó volt az akksi, nem volt vámpír fogyasztóm. 4 év után is csak azért tettem rá ősszel, vagy télen, mert 4 év után minden nap ajándék, és nem tesz jót az akksinak, ha lemerült állapot közelében van sokáig.


De miért az autó dönti el az ember helyett mikor jó az akksi? Érdekes módon az e34-em-ben nemvolt ilyen tiltás pedig 2.5-ös diesel motor volt benne és még ha csak félig volt az akksi akkor is engedte forgatni,ami a benzinesnek pont elég lenne hogy beröffenjen.... A másik pedig az lenne hogy Garanciába hova tudnám vinni az akksit amit ott kell hagyni és nincs csere akksim és mire bevizsgálnák az hetekbe telne,itt lakom Cegléd után a pusztában...


addigra biztosítson csere akksit. de én most is azt mondom, hogy csak fel kellene rendesen tölteni.
sajnos nem tudom hol kell állítani, így ebben nem tudok segíteni.
de nekem még ilyen problémám csak rossz akksi esetén volt.
ha nem rossz az akksid, akkor töltsd fel, vagy derítsd ki nincs-e valami ami meríti.
ez ilyen, itt az autó dönti el. de a 11,8V az nem megfelelő és kész, hiába lovagolsz ezen.
Rendben,értelek de ismerd be hogy ez a tiltás egy elbaszott funkció és a Tds-be se volt ilyen

Utolsó kérdésem lenne még,megtaláltam a blokkot idén Augusztus 7.-én vettem az akksit a számla szerint (Bosch akksi pedig)ha nem szervízben hanem magamnak szereltem be az akksit,akkor megtagadhatják a garanciát és a bevizsglást? (Érdemes egyáltalán visszavinni?)


ez nézőpont kérdése. szerintem nem hülye funkció, pedig szívtam miatta már nem egyszer, de legalább a második akksi cserénél már kínlódtam vele annyit, hanem pár napon belül vettem újat. az, hogy régi autókba nem volt ilyen egy dolog.

nem tagadhatja meg a garnciát, hisz beüzemelés után vitted vissza, tehát jól be lett szerelve. max anniyt csinál, hogy rámér a generátorra, ha az jól tölt, akkor nem mondhat semmit.
attól, hogy Bosch nem jelent semmit. a silver akksijai egy rakat sz.rok. ahonnan vetted, kitudja ott is mióta állt. gyártás után fél évnél többet nem célszerű tárolni, nagy akksi kerskedésekben is töltögetik őket, mert az állás, ha nem zajlik le benne a kémiai folyamat, az a halála. nyilván zajlik benne folyamat, hiszen önkisülés megy végbe szépen lassan.
Köszönöm,akkor holnap viszem is vissza,ha mégse akarják átvenni mire hivatkozzak? (am kezdek rájönni hogy a Bosch már tényleg nem ugyanaz mint régen,csak rá teszik a nevüket a termékre...)


Hali
Csak kíváncsiságból milyen amperórás az aksi?

55-ös, de már vissza vették és oda adták az árát,elvileg kifoghattam egy hibás terméket

John Elküldve: 2016-12-03 17:53 Akkumulátor

YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s


de nem érted? azét nem indít, mert nem akarja teljesen tönkre vágni az akksid, azért, mert mondjuk csak nincs normálisan feltöltve.
tedd fel a töltőre legalább egy 24 órát azt az akksit, aztán kész. ha normális töltőd van, processzorvezérelt, akkor több napot is lehet rajta.
ha utána sem fog indítani, akkor vagy rossz az akksi és nemtartja meg a töltést, pl egyik cella kilátszik, nincs lében, vagy van valami vámpírfogyasztód, ami leszívja az akksit.
ha nem szívja le valami, akkor rossz az akksi, cseréltetni kell garanciában.
terhelővillával rámérnek. nekem a rossz akksit előtte töltöttem, ráterheltek, és fele anniyt nem tudott, mint amit kellett volna. 1x tudta indítani az autót.
ez ilyen egyszerű, nem kikapcsolgatni kell dolgokat, mert nem leszel előrébb vele, ha rossz az akksid, vagy valami szívja ájszaka az akksid.

az előző akksimnál 4 évig töltőre sem raktam, pedig rövideket jártam vele, sok indítással, sosem csinálta ezt. mert jó volt az akksi, nem volt vámpír fogyasztóm. 4 év után is csak azért tettem rá ősszel, vagy télen, mert 4 év után minden nap ajándék, és nem tesz jót az akksinak, ha lemerült állapot közelében van sokáig.


De miért az autó dönti el az ember helyett mikor jó az akksi? Érdekes módon az e34-em-ben nemvolt ilyen tiltás pedig 2.5-ös diesel motor volt benne és még ha csak félig volt az akksi akkor is engedte forgatni,ami a benzinesnek pont elég lenne hogy beröffenjen.... A másik pedig az lenne hogy Garanciába hova tudnám vinni az akksit amit ott kell hagyni és nincs csere akksim és mire bevizsgálnák az hetekbe telne,itt lakom Cegléd után a pusztában...


addigra biztosítson csere akksit. de én most is azt mondom, hogy csak fel kellene rendesen tölteni.
sajnos nem tudom hol kell állítani, így ebben nem tudok segíteni.
de nekem még ilyen problémám csak rossz akksi esetén volt.
ha nem rossz az akksid, akkor töltsd fel, vagy derítsd ki nincs-e valami ami meríti.
ez ilyen, itt az autó dönti el. de a 11,8V az nem megfelelő és kész, hiába lovagolsz ezen.
Rendben,értelek de ismerd be hogy ez a tiltás egy elbaszott funkció és a Tds-be se volt ilyen

Utolsó kérdésem lenne még,megtaláltam a blokkot idén Augusztus 7.-én vettem az akksit a számla szerint (Bosch akksi pedig)ha nem szervízben hanem magamnak szereltem be az akksit,akkor megtagadhatják a garanciát és a bevizsglást? (Érdemes egyáltalán visszavinni?)


ez nézőpont kérdése. szerintem nem hülye funkció, pedig szívtam miatta már nem egyszer, de legalább a második akksi cserénél már kínlódtam vele annyit, hanem pár napon belül vettem újat. az, hogy régi autókba nem volt ilyen egy dolog.

nem tagadhatja meg a garnciát, hisz beüzemelés után vitted vissza, tehát jól be lett szerelve. max anniyt csinál, hogy rámér a generátorra, ha az jól tölt, akkor nem mondhat semmit.
attól, hogy Bosch nem jelent semmit. a silver akksijai egy rakat sz.rok. ahonnan vetted, kitudja ott is mióta állt. gyártás után fél évnél többet nem célszerű tárolni, nagy akksi kerskedésekben is töltögetik őket, mert az állás, ha nem zajlik le benne a kémiai folyamat, az a halála. nyilván zajlik benne folyamat, hiszen önkisülés megy végbe szépen lassan.
Köszönöm,akkor holnap viszem is vissza,ha mégse akarják átvenni mire hivatkozzak? (am kezdek rájönni hogy a Bosch már tényleg nem ugyanaz mint régen,csak rá teszik a nevüket a termékre...)

John Elküldve: 2016-12-03 17:34 Akkumulátor

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s


de nem érted? azét nem indít, mert nem akarja teljesen tönkre vágni az akksid, azért, mert mondjuk csak nincs normálisan feltöltve.
tedd fel a töltőre legalább egy 24 órát azt az akksit, aztán kész. ha normális töltőd van, processzorvezérelt, akkor több napot is lehet rajta.
ha utána sem fog indítani, akkor vagy rossz az akksi és nemtartja meg a töltést, pl egyik cella kilátszik, nincs lében, vagy van valami vámpírfogyasztód, ami leszívja az akksit.
ha nem szívja le valami, akkor rossz az akksi, cseréltetni kell garanciában.
terhelővillával rámérnek. nekem a rossz akksit előtte töltöttem, ráterheltek, és fele anniyt nem tudott, mint amit kellett volna. 1x tudta indítani az autót.
ez ilyen egyszerű, nem kikapcsolgatni kell dolgokat, mert nem leszel előrébb vele, ha rossz az akksid, vagy valami szívja ájszaka az akksid.

az előző akksimnál 4 évig töltőre sem raktam, pedig rövideket jártam vele, sok indítással, sosem csinálta ezt. mert jó volt az akksi, nem volt vámpír fogyasztóm. 4 év után is csak azért tettem rá ősszel, vagy télen, mert 4 év után minden nap ajándék, és nem tesz jót az akksinak, ha lemerült állapot közelében van sokáig.


De miért az autó dönti el az ember helyett mikor jó az akksi? Érdekes módon az e34-em-ben nemvolt ilyen tiltás pedig 2.5-ös diesel motor volt benne és még ha csak félig volt az akksi akkor is engedte forgatni,ami a benzinesnek pont elég lenne hogy beröffenjen.... A másik pedig az lenne hogy Garanciába hova tudnám vinni az akksit amit ott kell hagyni és nincs csere akksim és mire bevizsgálnák az hetekbe telne,itt lakom Cegléd után a pusztában...


addigra biztosítson csere akksit. de én most is azt mondom, hogy csak fel kellene rendesen tölteni.
sajnos nem tudom hol kell állítani, így ebben nem tudok segíteni.
de nekem még ilyen problémám csak rossz akksi esetén volt.
ha nem rossz az akksid, akkor töltsd fel, vagy derítsd ki nincs-e valami ami meríti.
ez ilyen, itt az autó dönti el. de a 11,8V az nem megfelelő és kész, hiába lovagolsz ezen.
Rendben,értelek de ismerd be hogy ez a tiltás egy elbaszott funkció és a Tds-be se volt ilyen

Utolsó kérdésem lenne még,megtaláltam a blokkot idén Augusztus 7.-én vettem az akksit a számla szerint (Bosch akksi pedig)ha nem szervízben hanem magamnak szereltem be az akksit,akkor megtagadhatják a garanciát és a bevizsglást? (Érdemes egyáltalán visszavinni?)

John Elküldve: 2016-12-03 15:41 Akkumulátor

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s


de nem érted? azét nem indít, mert nem akarja teljesen tönkre vágni az akksid, azért, mert mondjuk csak nincs normálisan feltöltve.
tedd fel a töltőre legalább egy 24 órát azt az akksit, aztán kész. ha normális töltőd van, processzorvezérelt, akkor több napot is lehet rajta.
ha utána sem fog indítani, akkor vagy rossz az akksi és nemtartja meg a töltést, pl egyik cella kilátszik, nincs lében, vagy van valami vámpírfogyasztód, ami leszívja az akksit.
ha nem szívja le valami, akkor rossz az akksi, cseréltetni kell garanciában.
terhelővillával rámérnek. nekem a rossz akksit előtte töltöttem, ráterheltek, és fele anniyt nem tudott, mint amit kellett volna. 1x tudta indítani az autót.
ez ilyen egyszerű, nem kikapcsolgatni kell dolgokat, mert nem leszel előrébb vele, ha rossz az akksid, vagy valami szívja ájszaka az akksid.

az előző akksimnál 4 évig töltőre sem raktam, pedig rövideket jártam vele, sok indítással, sosem csinálta ezt. mert jó volt az akksi, nem volt vámpír fogyasztóm. 4 év után is csak azért tettem rá ősszel, vagy télen, mert 4 év után minden nap ajándék, és nem tesz jót az akksinak, ha lemerült állapot közelében van sokáig.


De miért az autó dönti el az ember helyett mikor jó az akksi? Érdekes módon az e34-em-ben nemvolt ilyen tiltás pedig 2.5-ös diesel motor volt benne és még ha csak félig volt az akksi akkor is engedte forgatni,ami a benzinesnek pont elég lenne hogy beröffenjen.... A másik pedig az lenne hogy Garanciába hova tudnám vinni az akksit amit ott kell hagyni és nincs csere akksim és mire bevizsgálnák az hetekbe telne,itt lakom Cegléd után a pusztában...


addigra biztosítson csere akksit. de én most is azt mondom, hogy csak fel kellene rendesen tölteni.
sajnos nem tudom hol kell állítani, így ebben nem tudok segíteni.
de nekem még ilyen problémám csak rossz akksi esetén volt.
ha nem rossz az akksid, akkor töltsd fel, vagy derítsd ki nincs-e valami ami meríti.
ez ilyen, itt az autó dönti el. de a 11,8V az nem megfelelő és kész, hiába lovagolsz ezen.
Rendben,értelek de ismerd be hogy ez a tiltás egy elbaszott funkció és a Tds-be se volt ilyen

John Elküldve: 2016-12-03 13:32 Akkumulátor

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s


de nem érted? azét nem indít, mert nem akarja teljesen tönkre vágni az akksid, azért, mert mondjuk csak nincs normálisan feltöltve.
tedd fel a töltőre legalább egy 24 órát azt az akksit, aztán kész. ha normális töltőd van, processzorvezérelt, akkor több napot is lehet rajta.
ha utána sem fog indítani, akkor vagy rossz az akksi és nemtartja meg a töltést, pl egyik cella kilátszik, nincs lében, vagy van valami vámpírfogyasztód, ami leszívja az akksit.
ha nem szívja le valami, akkor rossz az akksi, cseréltetni kell garanciában.
terhelővillával rámérnek. nekem a rossz akksit előtte töltöttem, ráterheltek, és fele anniyt nem tudott, mint amit kellett volna. 1x tudta indítani az autót.
ez ilyen egyszerű, nem kikapcsolgatni kell dolgokat, mert nem leszel előrébb vele, ha rossz az akksid, vagy valami szívja ájszaka az akksid.

az előző akksimnál 4 évig töltőre sem raktam, pedig rövideket jártam vele, sok indítással, sosem csinálta ezt. mert jó volt az akksi, nem volt vámpír fogyasztóm. 4 év után is csak azért tettem rá ősszel, vagy télen, mert 4 év után minden nap ajándék, és nem tesz jót az akksinak, ha lemerült állapot közelében van sokáig.
De miért az autó dönti el az ember helyett mikor jó az akksi? Érdekes módon az e34-em-ben nemvolt ilyen tiltás pedig 2.5-ös diesel motor volt benne és még ha csak félig volt az akksi akkor is engedte forgatni,ami a benzinesnek pont elég lenne hogy beröffenjen.... A másik pedig az lenne hogy Garanciába hova tudnám vinni az akksit amit ott kell hagyni és nincs csere akksim és mire bevizsgálnák az hetekbe telne,itt lakom Cegléd után a pusztában...

John Elküldve: 2016-12-03 02:10 Akkumulátor

Sziasztok (más topicban is érdeklődtem már)Hogy lehet megszüntetni ezt a tiltást,új akksim van pedig és hajnali fagyban ha csak fél voltal kevesebb az áram máriss csak kattog.... https://www.youtube.com/watch?...s&t=3s

John Elküldve: 2016-12-02 22:44 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Ó hogy szo..na le aki beleprogramozta ezt az akksi letíltást,valaki mondja már el hogy lehet kilőni ezt a programot....

John Elküldve: 2016-12-01 15:05 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Melyik vezérlőből és ki lehet-e iktatni hogy alacsony áramerősséggnél le tiltsa az akksi önindítózását? Csak mert ha nem kb 12 csak kb11,8 volt van benne(egy példa csak mert amper-t nemtok megállapítani műszer nélkül) csak kattog pedig megforgatná mert benzines (smiley)


ha 11,8-at mérsz üresjáratban, az indítózásnál már molyfing lesz.
hogy most benzin vagy dízel, nem annyira mérvadó. a feszültség pedig azért annyi, mert kevés benne a töltés.
nem tudom, hol lehet amúgy ezt állítani, mert sosem jutott még eszembe.
nekem mikor ezt csinálta az akksi, akkor már benne volt a korban, és hiába töltöttem nem tartotta már meg a töltést rendesen.
Köszönöm,az akksi 4 hónapos a töltésem alapjáraton 14.4 pedig,ha nem lenne ez a tiltás biztos megforgatná annyira hogy beinduljon hiszen benzines,yozutobe-on is van egy ilyen hiba jelenség rögzítve https://www.youtube.com/watch?v=P2AOLC7pDUs


(még a srác is mondja hogy:"elég furcsa hogy ezt még a lámpákkal is meríti plusszba..") Ez a német túl precíz,nemcsoda hogy a háborúban befagyott a fegyverük,az oroszé pedig működött (ki kéne szedni ezt a programot,dummyban (illetve ncs expert) nincs valahol el rejtve? )


az a srác hülye
hogy miért így jelzi az számomra sem érthető. de ez jelzi azt, ha az akksiba kevés a töltés.
nyilván gyárilag nem véletlen állították ezt be. de tényleg nem tudom, lehet-e állítani.
olvass kicsit utána a töltöttségnek, mihez mennyi töltés kell mi a normális.
az szép, hogy 14,4V-ot mutat, amikor jár a motor.
de vesz is-e fel töltést az akksi? illetve, miért megy le 11,8V-ra?
az akksi 12V-os. ez azt jelenti, hogy a 11,8V nem jó. a 12V sem. tudom fura, hogy csak tizedekről van szó, de számít.
12,3-12,6V ami megfelelő üresjáratban.
ha sokat jársz rövidet, akkor kénytelen leszel tölteni esténként. ha neked már nem indít, akkor akár 2 napig is lehet tölteni. jó töltő nem fogja túl tölteni. vagy autózz pályán vagy 500km-t az bele rak elég töltést.
Ok

John Elküldve: 2016-12-01 14:33 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Melyik vezérlőből és ki lehet-e iktatni hogy alacsony áramerősséggnél le tiltsa az akksi önindítózását? Csak mert ha nem kb 12 csak kb11,8 volt van benne(egy példa csak mert amper-t nemtok megállapítani műszer nélkül) csak kattog pedig megforgatná mert benzines (smiley)


ha 11,8-at mérsz üresjáratban, az indítózásnál már molyfing lesz.
hogy most benzin vagy dízel, nem annyira mérvadó. a feszültség pedig azért annyi, mert kevés benne a töltés.
nem tudom, hol lehet amúgy ezt állítani, mert sosem jutott még eszembe.
nekem mikor ezt csinálta az akksi, akkor már benne volt a korban, és hiába töltöttem nem tartotta már meg a töltést rendesen.
Köszönöm,az akksi 4 hónapos a töltésem alapjáraton 14.4 pedig,ha nem lenne ez a tiltás biztos megforgatná annyira hogy beinduljon hiszen benzines,yozutobe-on is van egy ilyen hiba jelenség rögzítve https://www.youtube.com/watch?v=P2AOLC7pDUs


(még a srác is mondja hogy:"elég furcsa hogy ezt még a lámpákkal is meríti plusszba..") Ez a német túl precíz,nemcsoda hogy a háborúban befagyott a fegyverük,az oroszé pedig működött (ki kéne szedni ezt a programot,dummyban (illetve ncs expert) nincs valahol el rejtve? )
(Nem te kommentáltad 8 hónappal ezelőtt ezt a videót? ) "YELLOW8 months ago
+89olvi 1 éves akksinak még nem szabadna tönkre mennie, elvileg a nagyon gagyinak sem. Bár mostanában 2 évről sok akksira csak 1 év garit adnak. Először mindig töltéssel kell próbálkozni. Ha utána 1-2 hét alatt újra előfordul, akkor vizsgálódni kell. Nincs-e vámpírfogyasztó a körben, ami szépen leszívja az akksit, vagy van-e normális töltés, esetleg a generátor a fesz./töltés szabályzó hibája miatt nem tölt-e túl, amitől az akksi elhalálozik.
Reply "