John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2016-11-19 21:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
Tano írta:
John írta: Az Inpa miért fagyogat le és szakadozik a kapcsolat ha szivargyójtós átalakítóval(Inverter) adom a tápot a laptopnak? ( Ha konnektorról adom a 220-at akkor nem fagyogat és nem szakadozik a kapcsolat)


Soha ne használd úgy a diag interfészt, hogy a laptop be van dugva a szivargyújtóba! Csak saját akkuról vagy hálózatról működtesd!
Földhurok keletkezik! Nekem így már megsült egy interfészem diagolás közben, szerencsére az autó és a laptop megúszta.
Rendben ezt nem tudtam köszönöm,akkor potyára vettem az invertert


Valami taktika nincs esetleg a hurok ellen? (hamár megvettem az invertert és már nem fogják visszavenni mert letelt a 3 nap )


én is invertert használok, de eddig nincs probléma semmi. pedig többféle interface-em is van.
mondjuk én nem emiatt vettem az invertert.

szerk.: pedig volt már 1 órát is rajta


Ami késik az nem múlik.
Nem vagyok villanyász de valahogy ezen az illusztrált képen is látszik (ilyenem van) valami nem stimmel a lyukakkal sem mert nekem a laptopomnak köralakú villásdugója van de ami fura hogy a villásdugómon ami van földelés pöcök aminek van helye a konnektorban az inverteren sehol se csatlakozik földhöz (verjek le a kocsi mellé a földbe egy cölöpöt hogy legyen test? ) a Kép illusztrált / napja vettem,gondolom a boltban nem veszik már vissza? Mitévő legyek megvettem potyára?

(6 napja vettem,elírtam bocs )

John Elküldve: 2016-11-19 21:49 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

nickname írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
Tano írta:
John írta: Az Inpa miért fagyogat le és szakadozik a kapcsolat ha szivargyójtós átalakítóval(Inverter) adom a tápot a laptopnak? ( Ha konnektorról adom a 220-at akkor nem fagyogat és nem szakadozik a kapcsolat)


Soha ne használd úgy a diag interfészt, hogy a laptop be van dugva a szivargyújtóba! Csak saját akkuról vagy hálózatról működtesd!
Földhurok keletkezik! Nekem így már megsült egy interfészem diagolás közben, szerencsére az autó és a laptop megúszta.
Rendben ezt nem tudtam köszönöm,akkor potyára vettem az invertert


Valami taktika nincs esetleg a hurok ellen? (hamár megvettem az invertert és már nem fogják visszavenni mert letelt a 3 nap )


én is invertert használok, de eddig nincs probléma semmi. pedig többféle interface-em is van.
mondjuk én nem emiatt vettem az invertert.

szerk.: pedig volt már 1 órát is rajta


Ami késik az nem múlik.
Nem vagyok villanyász de valahogy ezen az illusztrált képen is látszik (ilyenem van) valami nem stimmel a lyukakkal sem mert nekem a laptopomnak köralakú villásdugója van de ami fura hogy a villásdugómon ami van földelés pöcök aminek van helye a konnektorban az inverteren sehol se csatlakozik földhöz (verjek le a kocsi mellé a földbe egy cölöpöt hogy legyen test? ) a Kép illusztrált / napja vettem,gondolom a boltban nem veszik már vissza? Mitévő legyek megvettem potyára?

John Elküldve: 2016-11-19 16:42 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
Tano írta:
John írta: Az Inpa miért fagyogat le és szakadozik a kapcsolat ha szivargyójtós átalakítóval(Inverter) adom a tápot a laptopnak? ( Ha konnektorról adom a 220-at akkor nem fagyogat és nem szakadozik a kapcsolat)


Soha ne használd úgy a diag interfészt, hogy a laptop be van dugva a szivargyújtóba! Csak saját akkuról vagy hálózatról működtesd!
Földhurok keletkezik! Nekem így már megsült egy interfészem diagolás közben, szerencsére az autó és a laptop megúszta.
Rendben ezt nem tudtam köszönöm,akkor potyára vettem az invertert


Valami taktika nincs esetleg a hurok ellen? (hamár megvettem az invertert és már nem fogják visszavenni mert letelt a 3 nap )

John Elküldve: 2016-11-19 16:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
John írta: Az Inpa miért fagyogat le és szakadozik a kapcsolat ha szivargyójtós átalakítóval(Inverter) adom a tápot a laptopnak? ( Ha konnektorról adom a 220-at akkor nem fagyogat és nem szakadozik a kapcsolat)


Soha ne használd úgy a diag interfészt, hogy a laptop be van dugva a szivargyújtóba! Csak saját akkuról vagy hálózatról működtesd!
Földhurok keletkezik! Nekem így már megsült egy interfészem diagolás közben, szerencsére az autó és a laptop megúszta.
Rendben ezt nem tudtam köszönöm,akkor potyára vettem az invertert

John Elküldve: 2016-11-19 16:03 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Az Inpa miért fagyogat le és szakadozik a kapcsolat ha szivargyójtós átalakítóval(Inverter) adom a tápot a laptopnak? ( Ha konnektorról adom a 220-at akkor nem fagyogat és nem szakadozik a kapcsolat)

John Elküldve: 2016-11-18 18:44 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
John írta: Sziasztok,szivargyújtót lehet szünetmentessé állítani szoftveresen vagy csak barkácsolással? (önindítózás közben megvonja az áramot és nem tesz jót a laptopnak amiben szar az akksim és inverter-t használok ami 220-ra alakítja a szivargyújtót )


Ez a 47-es biztosítékon van, ami közvetlen az aksitól kap delejt. Indítózásnál sem vonja meg az áramot, csak leesik a feszkó annyira ami nem elég neki.
Köszönöm

John Elküldve: 2016-11-18 18:21 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok,szivargyújtót lehet szünetmentessé állítani szoftveresen vagy csak barkácsolással? (önindítózás közben megvonja az áramot és nem tesz jót a laptopnak amiben szar az akksim és inverter-t használok ami 220-ra alakítja a szivargyújtót )

John Elküldve: 2016-11-18 16:19 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Strashimir írta:
John írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta: Sziasztok!
típus: 330ci
A reggeli -2 °C-os hidegindításnál arra lettem figyelmes, hogy igencsak darabos a motor járása, és ez sajnos bemelegedés után is így maradt. Az a tipikus 1 henger nem megy feeling.
Később rácsatlakoztam INPÁval, és a következő hibák voltak törlés után egyből újra:
kipufogó vanos szelep kihagyás, és 5. henger gyújtáskimaradás

Szerintetek is 5. henger trafó és vanos szelep lesz első körben?
előre is köszönöm!


hát ezeknél a a6 hengereseknél jellemző szokott lenni, az 5-6-os henger rosszalkodása.
szerintem a szelepnek nem lesz köze hozzá, egyszerűen csak, nem robbant be a keverék a hengerben. trafó hiba miatt. de gyszerű. az 5-ös hengerben lévő trafót átteszed az mondjuk a 2-esbe. aztán lesed az INPA-t.


Igen, én is erre gondoltam, meg is csináltam a tesztet, átraktam az 1.-be, a trafót, és gyönyörűen átment a járásegyenetlenség. Szinte biztos, hogy a trafó adta meg magát, holnap csere.
Akkor már itt a kérdés, Bárdinál van sokféle, de se NGK, se Delphi nincs, viszont van Hitachi-hüco. Vélemény róla esetleg?
Bosch volt, ami beszart, nem lep meg...
Kösz a segítséget!



csak a bárdi játszik?
én Beru-t vennék.
viszont ha neked Bosch van benne és csak a rosszat akarod cserélni, akkor célszerű Bosch-t venni.
én anno igaz 4 hengeresbe, de cseréltem az összeset. azt mondták úgyis sorra tönkre fog menni. már előtte is volt 2x tünet indításnál, majd a gyertya csere után végleg megadta magát. inkább ment bele egy sor Beru.



Van a Bárdinál Beru is. Azért veszek onnan, mert kihozzák egyből a munkahelyemre. Neked hány éves tapasztalatod van a Beruval? Miért érdemes azt venni?
Most 3 Bosch, meg 3 NGK van benne. Nagyot csalódtam a Boschban, pofátlanul rányomják minden szir-szarra a logójukat, és eladják kurva drágán. Ez sem az eredeti már, tehát max 6-8 éves lehet.
Habár az lenne az elegáns, Most nem cserélem le mindet, lesz mindig egy tartalék, amit egyből be tudok rakni.



éves tapasztalat az sok. kb 5 év. de km, az nem annyira. az olyan 20ezer.
nekem is akartak Bosch-t, de drága is volt, illetve én nem annyira favorizálom, hallottam, láttam már pár dolgot. anno a Beru-t ajánlották, olvastam róla jókat, és nagyon jó áron jutottam hozzá.
az NGK biztos jó (szerintem), gyertyákat csak azt vennék, és azt is vettem anno.


Köszönöm az infókat!
(De jó annak akinek nem egybe van a trafó és feltudja cserélgetni próbaként,kár hogy nekem egybe van.)



Hogyhogy egybe van? Hengerenként van, mégis egy egység?

Sajnos az M43b16-nál egybe van,gondolom épp azért hogy ne tudja az ember le tesztelni hogy melyik lehet a rossz és hogy vegye meg egyszerre a 4-et,ki van ez találva,de én se tudtam mert ezelőtt egy e34 525 tds-em volt és ami a poén hogy abban kétszer nagyobb motor volt és abban jobban hozzá lehetett férni mindenhez ha kellett könyékig benyúltam a szívósor alá de ennél még csuklóig sem úgy össze tömörítették a helyet

John Elküldve: 2016-11-17 18:53 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta: Sziasztok!
típus: 330ci
A reggeli -2 °C-os hidegindításnál arra lettem figyelmes, hogy igencsak darabos a motor járása, és ez sajnos bemelegedés után is így maradt. Az a tipikus 1 henger nem megy feeling.
Később rácsatlakoztam INPÁval, és a következő hibák voltak törlés után egyből újra:
kipufogó vanos szelep kihagyás, és 5. henger gyújtáskimaradás

Szerintetek is 5. henger trafó és vanos szelep lesz első körben?
előre is köszönöm!


hát ezeknél a a6 hengereseknél jellemző szokott lenni, az 5-6-os henger rosszalkodása.
szerintem a szelepnek nem lesz köze hozzá, egyszerűen csak, nem robbant be a keverék a hengerben. trafó hiba miatt. de gyszerű. az 5-ös hengerben lévő trafót átteszed az mondjuk a 2-esbe. aztán lesed az INPA-t.


Igen, én is erre gondoltam, meg is csináltam a tesztet, átraktam az 1.-be, a trafót, és gyönyörűen átment a járásegyenetlenség. Szinte biztos, hogy a trafó adta meg magát, holnap csere.
Akkor már itt a kérdés, Bárdinál van sokféle, de se NGK, se Delphi nincs, viszont van Hitachi-hüco. Vélemény róla esetleg?
Bosch volt, ami beszart, nem lep meg...
Kösz a segítséget!



csak a bárdi játszik?
én Beru-t vennék.
viszont ha neked Bosch van benne és csak a rosszat akarod cserélni, akkor célszerű Bosch-t venni.
én anno igaz 4 hengeresbe, de cseréltem az összeset. azt mondták úgyis sorra tönkre fog menni. már előtte is volt 2x tünet indításnál, majd a gyertya csere után végleg megadta magát. inkább ment bele egy sor Beru.



Van a Bárdinál Beru is. Azért veszek onnan, mert kihozzák egyből a munkahelyemre. Neked hány éves tapasztalatod van a Beruval? Miért érdemes azt venni?
Most 3 Bosch, meg 3 NGK van benne. Nagyot csalódtam a Boschban, pofátlanul rányomják minden szir-szarra a logójukat, és eladják kurva drágán. Ez sem az eredeti már, tehát max 6-8 éves lehet.
Habár az lenne az elegáns, Most nem cserélem le mindet, lesz mindig egy tartalék, amit egyből be tudok rakni.



éves tapasztalat az sok. kb 5 év. de km, az nem annyira. az olyan 20ezer.
nekem is akartak Bosch-t, de drága is volt, illetve én nem annyira favorizálom, hallottam, láttam már pár dolgot. anno a Beru-t ajánlották, olvastam róla jókat, és nagyon jó áron jutottam hozzá.
az NGK biztos jó (szerintem), gyertyákat csak azt vennék, és azt is vettem anno.


Köszönöm az infókat!
(De jó annak akinek nem egybe van a trafó és feltudja cserélgetni próbaként,kár hogy nekem egybe van.)

John Elküldve: 2016-10-11 18:48 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
John írta:
Bero írta:
John írta:
Tano írta:
John írta: Köszi,eddig nem világított csak mióta kmb-t progra,oztam rá az óta világít,viszont az Inpa nem adott be hibát,viszont a fogyim le ment 7.3-ra vegyesben
(Abg-modult nem találom)


No ezt még gyakorolni kell egy kicsit. A quote] után írjál.
Ezek szerint nem csak a kmb-t írtad át.
Ez nehéz szülés így. Figyu, holnap megyek haza Szolnokra, ha gondolod szerdán összefuthatunk és meg tudom mutatni, mert így sok a kavarás.
Szerdán vagyis holnap pontosan mikor és hol lenne jó neked Szolnokon? Nekem olyan délutánmondjuk 4 től lenne időm ha az neked jó,laptopom vigyem és azon mutatod meg nekem? (bár fél óra múlva lemerűl az akksija de vihetek töltőkábelt is attól függ hogy parkolóban vagy garázsodban mutatod meg a taktikát? ) Amúgy Dummy helyett hogy a legegyszerűbb csinálni?



Én is jöhetek? Tano,veled már ezer éve nem találkoztam Összehozunk egy minitalit
Az csak jó ha össze futunk többen is de én még zőldfülű vagyok az e46 progizásban,ez előtt csak E-e34 25 Tds-em volt két évig és az ehez képest egyszerű mint a faék... És bocs előlre is ha bénázok amikor majd progizást tanítjátok nekem

Feltudtam kódolni hogy ne világítson a légzsák lámpám

Viszont a holnap nekem mégsem jó mert a hetem húzós lesz de még összehozunk valamikor egy összefutást és kösz a segítséget

John Elküldve: 2016-10-11 18:02 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
Bero írta:
John írta:
Tano írta:
John írta: Köszi,eddig nem világított csak mióta kmb-t progra,oztam rá az óta világít,viszont az Inpa nem adott be hibát,viszont a fogyim le ment 7.3-ra vegyesben
(Abg-modult nem találom)


No ezt még gyakorolni kell egy kicsit. A quote] után írjál.
Ezek szerint nem csak a kmb-t írtad át.
Ez nehéz szülés így. Figyu, holnap megyek haza Szolnokra, ha gondolod szerdán összefuthatunk és meg tudom mutatni, mert így sok a kavarás.
Szerdán vagyis holnap pontosan mikor és hol lenne jó neked Szolnokon? Nekem olyan délutánmondjuk 4 től lenne időm ha az neked jó,laptopom vigyem és azon mutatod meg nekem? (bár fél óra múlva lemerűl az akksija de vihetek töltőkábelt is attól függ hogy parkolóban vagy garázsodban mutatod meg a taktikát? ) Amúgy Dummy helyett hogy a legegyszerűbb csinálni?



Én is jöhetek? Tano,veled már ezer éve nem találkoztam Összehozunk egy minitalit
Az csak jó ha össze futunk többen is de én még zőldfülű vagyok az e46 progizásban,ez előtt csak E-e34 25 Tds-em volt két évig és az ehez képest egyszerű mint a faék... És bocs előlre is ha bénázok amikor majd progizást tanítjátok nekem

Feltudtam kódolni hogy ne világítson a légzsák lámpám

John Elküldve: 2016-10-11 16:17 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Bero írta:
John írta:
Tano írta:
John írta: Köszi,eddig nem világított csak mióta kmb-t progra,oztam rá az óta világít,viszont az Inpa nem adott be hibát,viszont a fogyim le ment 7.3-ra vegyesben
(Abg-modult nem találom)


No ezt még gyakorolni kell egy kicsit. A quote] után írjál.
Ezek szerint nem csak a kmb-t írtad át.
Ez nehéz szülés így. Figyu, holnap megyek haza Szolnokra, ha gondolod szerdán összefuthatunk és meg tudom mutatni, mert így sok a kavarás.
Szerdán vagyis holnap pontosan mikor és hol lenne jó neked Szolnokon? Nekem olyan délutánmondjuk 4 től lenne időm ha az neked jó,laptopom vigyem és azon mutatod meg nekem? (bár fél óra múlva lemerűl az akksija de vihetek töltőkábelt is attól függ hogy parkolóban vagy garázsodban mutatod meg a taktikát? ) Amúgy Dummy helyett hogy a legegyszerűbb csinálni?



Én is jöhetek? Tano,veled már ezer éve nem találkoztam Összehozunk egy minitalit
Az csak jó ha össze futunk többen is de én még zőldfülű vagyok az e46 progizásban,ez előtt csak E-e34 25 Tds-em volt két évig és az ehez képest egyszerű mint a faék... És bocs előlre is ha bénázok amikor majd progizást tanítjátok nekem

John Elküldve: 2016-10-11 13:57 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
John írta: Köszi,eddig nem világított csak mióta kmb-t progra,oztam rá az óta világít,viszont az Inpa nem adott be hibát,viszont a fogyim le ment 7.3-ra vegyesben
(Abg-modult nem találom)


No ezt még gyakorolni kell egy kicsit. A quote] után írjál.
Ezek szerint nem csak a kmb-t írtad át.
Ez nehéz szülés így. Figyu, holnap megyek haza Szolnokra, ha gondolod szerdán összefuthatunk és meg tudom mutatni, mert így sok a kavarás.
Szerdán vagyis holnap pontosan mikor és hol lenne jó neked Szolnokon? Nekem olyan délutánmondjuk 4 től lenne időm ha az neked jó,laptopom vigyem és azon mutatod meg nekem? (bár fél óra múlva lemerűl az akksija de vihetek töltőkábelt is attól függ hogy parkolóban vagy garázsodban mutatod meg a taktikát? ) Amúgy Dummy helyett hogy a legegyszerűbb csinálni?

John Elküldve: 2016-10-10 17:41 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta:
én elvileg Kmb-t tettem újra na meg adaptációt töröltem bár eddig nem volt jó a Bc karom de nyomógombot rejtettem el és elő tudom hívni így a dolgokat Ami bosszant hogy nem tűnik bonyolultnak a programozás és lehet nem is csináltam túl rosszul a dolgokat,ez lenne az ülésfoglaltság?


az lenne.
de én utálom a Dummy-t nem is tudom használni (lehet tudnám, de nekem nem egyszerűbb). megoldom anélkül.

Én is utálom a Dummy-t,mi jobb helyette? Adj tippet

John Elküldve: 2016-10-10 17:29 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Tano írta:
John írta: Köszi,eddig nem világított csak mióta kmb-t progra,oztam rá az óta világít,viszont az Inpa nem adott be hibát,viszont a fogyim le ment 7.3-ra vegyesben
(Abg-modult nem találom)


No ezt még gyakorolni kell egy kicsit. A quote] után írjál.
Ezek szerint nem csak a kmb-t írtad át.
Ez nehéz szülés így. Figyu, holnap megyek haza Szolnokra, ha gondolod szerdán összefuthatunk és meg tudom mutatni, mert így sok a kavarás.


Köszi,Szerda elvileg nekem is jó,Inpa viszont nem ad ki légzsák hibát,de ez előtt nem világított


vazze te írtál egy fogyasztás csökkentő programot az autóra. kűggyed a beállításokat plíííz!

ha a légzsákmodulban kolbászolsz, akkor világítani fog az ikonja. ha akkor is világít, amikor már nincs az autón gép, akkor elrontottál valamit. de lehet csak szimplán beletérdeltél az ülésbe. de akkor dobna hibaüzenetet ülésfoglaltság jelzőre.
gyanítom egyébként, hogy nem konkrétan egy adott vezérlőből olvastad ki a TRC fájlt, hanem úgy ánblokk mindent. aztán valamit átírogattál, és most ez van.
sőt az sem kizárt, hogy korábban már ki volt kapcsolva pl. az ülésfogl. érzékelőd, de most vissza aktiválódott, ezért jelez.
de majd Tano jól megmutatja, addig inkább ne csinálj semmit.
Igen az ülésfoglaltság jelző szerintem eddig ki volt kapcsolva és látok is valami kis csatit le húzva az anyósülés mögött de nem cuppan egybe,lehet anno ülést cseréltek rajta? Igen várok szerdáig inkább Amit észre vettem hogy ha nem is sikerült amit én akartam programozni szerintem gyári beállításokat engedett csak aktiválni magára

én elvileg Kmb-t tettem újra na meg adaptációt töröltem bár eddig nem volt jó a Bc karom de nyomógombot rejtettem el és elő tudom hívni így a dolgokat Ami bosszant hogy nem tűnik bonyolultnak a programozás és lehet nem is csináltam túl rosszul a dolgokat,ez lenne az ülésfoglaltság?