KGR fórum hozzászólásai

KGR Elküldve: 2016-05-16 00:22 Klíma automatika hiba

Zatibi írta:
YELLOW írta:
Zatibi írta: Üdv!
Pár napja vagyok BMW tulajdonos minden jol müködik kivéve a digit klima pár napig baja se volt és egyszer se kép se hang a kijelzőn nem mutat semit tud esetleg valaki segiteni. Előre is köszönöm.


kesztyűtartó kinyit, ott felül fedél lenyit és biztiket nézd át. most fejből nem tudom melyik az övé. de talán világítva kiszedés nélkül is látható, ha rossz valamelyik.
ilyen hirtelen dologra én ezt mondanám.


Egyik sincs kimenve átnéztem az összeset mindegyik jò.


Mivel nézted át? Szemmel? Amennyiben igen, ugorj neki még egyszer multimeterrel. Nekem volt már részleges biztiszakadásom. Ránézésre semmi baja nem volt, de kimérve már rögtön fény derült a turpisságra.

KGR Elküldve: 2016-04-05 20:57 Mi lehet a baj?

KGR írta:
Pitykoo írta:
KGR írta:
szotakdavid írta:
KGR írta: Sziasztok!

Segítségeteket kérném. Adva van egy E46 325xi, automata.
Pár hónapja egy bizonyos fordulaton, terhelés mellett (tehát csak menet közben) elkezdett egy visító hangot kiadni. Most hoztam el szerelőtől, ahol feszítő görgőt cseréltek, mert keresztbe állt. Minden egyéb görgő, szíj 1 éve lett cserélve. A szerelő széttárta a kezét sajnos. Van ötletetek, hogy mi lehet ez a hang? 3000-es fordulatnál, adja ki. Csak melegen és csak gázadásra.

Ha bármi ötletetek van, szívesen fogadom.

Én egyértelműen elölről hallom, viszont a szerelő azt mondta, hogy osztómű illetve váltó irányában keresgélne tovább....


Viscot vegyétek le,menj vele úgy egy kört.


Szia! Köszönöm a tanácsod! Ez egy nagyon jó ötletnek tűnik.


Hali! Nekem is ugyan így volt a szerelővel, aztán itthon kiderítettem, hogy a vízpumpám adta a hangot...
Esetleg less rá arra is...


A vízpumpában 1 év van és kb 15.000 km. Ráadásul SKF márkájú... Remélem nem az a gond.


Sziasztok!

A probléma megoldódott. Egy nagyon lelkiismeretes dabasi BMW szerelő srác találta meg a hibát. Kardánkereszteket kellett felújítani. Tökéletes lett a gép. Sőt! Kapott egy szoftverfrissítést is és azóta úgy megy, mint az eszeveszett.
Ettől függetlenül az autó eladó sorba kerül. Egyrészről építkezek és addig olyan helyre költözök, ahol nincs szükségem az autóra (van mellette egy E36 318IS-em is ami tökéletesen megfelel járkálósnak), másrészről szeretnék E91-re váltani. Apróhirdetések között megtalálhatjátok.

KGR Elküldve: 2016-02-29 22:41 Mi lehet a baj?

Pitykoo írta:
KGR írta:
szotakdavid írta:
KGR írta: Sziasztok!

Segítségeteket kérném. Adva van egy E46 325xi, automata.
Pár hónapja egy bizonyos fordulaton, terhelés mellett (tehát csak menet közben) elkezdett egy visító hangot kiadni. Most hoztam el szerelőtől, ahol feszítő görgőt cseréltek, mert keresztbe állt. Minden egyéb görgő, szíj 1 éve lett cserélve. A szerelő széttárta a kezét sajnos. Van ötletetek, hogy mi lehet ez a hang? 3000-es fordulatnál, adja ki. Csak melegen és csak gázadásra.

Ha bármi ötletetek van, szívesen fogadom.

Én egyértelműen elölről hallom, viszont a szerelő azt mondta, hogy osztómű illetve váltó irányában keresgélne tovább....


Viscot vegyétek le,menj vele úgy egy kört.


Szia! Köszönöm a tanácsod! Ez egy nagyon jó ötletnek tűnik.


Hali! Nekem is ugyan így volt a szerelővel, aztán itthon kiderítettem, hogy a vízpumpám adta a hangot...
Esetleg less rá arra is...


A vízpumpában 1 év van és kb 15.000 km. Ráadásul SKF márkájú... Remélem nem az a gond.

KGR Elküldve: 2016-02-27 21:48 Mi lehet a baj?

szotakdavid írta:
KGR írta: Sziasztok!

Segítségeteket kérném. Adva van egy E46 325xi, automata.
Pár hónapja egy bizonyos fordulaton, terhelés mellett (tehát csak menet közben) elkezdett egy visító hangot kiadni. Most hoztam el szerelőtől, ahol feszítő görgőt cseréltek, mert keresztbe állt. Minden egyéb görgő, szíj 1 éve lett cserélve. A szerelő széttárta a kezét sajnos. Van ötletetek, hogy mi lehet ez a hang? 3000-es fordulatnál, adja ki. Csak melegen és csak gázadásra.

Ha bármi ötletetek van, szívesen fogadom.

Én egyértelműen elölről hallom, viszont a szerelő azt mondta, hogy osztómű illetve váltó irányában keresgélne tovább....


Viscot vegyétek le,menj vele úgy egy kört.


Szia! Köszönöm a tanácsod! Ez egy nagyon jó ötletnek tűnik.

KGR Elküldve: 2016-02-27 12:57 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Segítségeteket kérném. Adva van egy E46 325xi, automata.
Pár hónapja egy bizonyos fordulaton, terhelés mellett (tehát csak menet közben) elkezdett egy visító hangot kiadni. Most hoztam el szerelőtől, ahol feszítő görgőt cseréltek, mert keresztbe állt. Minden egyéb görgő, szíj 1 éve lett cserélve. A szerelő széttárta a kezét sajnos. Van ötletetek, hogy mi lehet ez a hang? 3000-es fordulatnál, adja ki. Csak melegen és csak gázadásra.

Ha bármi ötletetek van, szívesen fogadom.

Én egyértelműen elölről hallom, viszont a szerelő azt mondta, hogy osztómű illetve váltó irányában keresgélne tovább....

KGR Elküldve: 2016-01-25 19:33 Műszerfal kijelzés

mark201 írta: Sziasztok
valaki már tapasztalt ilyen problémát , hogy egyszer csak elmegy az egész műszerfal majd pár másodperc múlva visszajön ? minden elektromos dolog működik, az autó nem áll le .
e36 os bmw


Nekem az /OFF Opel Astra G /ON csinált ilyet. Kontaktos volt a biztosítéktábla. Kicsavaroztam az egészet, átmozgattam és utána nem csinálta... :/

KGR Elküldve: 2016-01-14 16:52 E46 Touring csomagtér ajtó üveg nem nyílík.

SirToma írta:
spongya írta:
spongya írta: Üdv. A csomagtér ajtó üveg magától kinyilik,ha nincs bezárva az autó,menet közben is.Elelektromos hiba lehet vagy csak a kulcsot kellene ujra programoznom?Egyébként jól müködik a nyitás távirányítóval

Van e a csomagtér ajtó üveg elektronikájának külön biztositékja,ha igen, melyik az ?





Szia.

Az üveg kapcsolónának a hibája.
1xű szétszedni,kapd szét mielőtt újat veszel,nekem is csak a kábel volt hibás,de ha már nálam volt az új,kicseréltem.
Ugyan ezt a hibát produkálta.

Üdv:Toma


Szia!

Tudnál nekem is segíteni? Ma elkezdte nekem is ezt a hibát produkálni. Real OEM linket tudnál küldeni a pontos alkatrészről, vagy cikkszámról? Sehol sem találom (biztos én vagyok a vak). Illetve a hiba magán az üvegen lévő kis nyomógombnál van, vagy a csomagtérajtóban?

Előre is köszönöm a segítséged!

KGR Elküldve: 2016-01-14 10:30 Motorolaj

Atesz írta: Sziasztok.

Lenne egy kérdésem. Eddig az autóba a BMW Longlife LL-04 5W-3-as olajat használtam végig (e46 320d 150Le 2004-es évjárat). Újabb olajcsere előtt vagyok. Az autósboltból felhívtak, hogy nem tudják ezt az olajat adni, alternatívának felajánlották a Castrol Edge Profession BMW LL 04 típusú olajat. Jó lesz ez nekem? Nem lesz probléma, ha olajat váltok?
A másik kérdés, hogy sokat számít-e ha 0W-30-as vagy 5W-30-as az olaj?

Előre is köszönöm!


Én ezt a castrolt használom. Ha megnézed az olajbeöntőt, rá is van írva, hogy castrol.
Nem lesz gond.
A második részhez nem tudok érdemben hozzászólni. Én 5w-set használok, mert ez szokták ajánlani hozzá.

KGR Elküldve: 2016-01-13 14:17 Csomagtér nyitás ha sehogy se megy...

Bitu79 írta:
harry írta:
Bitu79 írta:
harry írta:
KGR írta:
harry írta:
KGR írta:
harry írta: Sziasztok!

Óriási szívásban vagyok!
Kivettem az aksit a kocsimból (BMW E39 520i 1997), hogy betegyem az újat, és lecsapódott a csomagtartó, és nem tudom kulccsal kinyitni. Ezt hívják szopásnak?
Van esetleg valakinek ötlete, hogyan tudnám kinyitni?
Az ülés felől nem tudok bejutni!
Aksi nélkül még csak megmozdítani sem tudom az autót!

Köszönöm a válaszokat!


Hasonlóra olvastam már olyat itt a fórumon, hogy a rendszámtábla világításon keresztül kell áramot adni a kocsinak addig amíg a központival kinyitod.
Két drót kell hozzá.


2 drót megvan! Az aksiról vegyem az áramot? nem értek nagyon ehhez!


220-nak nem örülne az autó, így marad az akksi. Remélem nem maradt az is a csomagtartóban!



De, a régi! De az új kint van!
Remélem nem csinálok kárt benne!
Azért még próbálkozom a kulcsos zár WD40-el való kipucolásán is, hátha...


https://www.youtube.com/watch?v=K7VG-XfDXyk

Próbáld meg feltölteni így az akkut.

Feltéve,ha nincs levéve a saru



Le volt véve a saru, mert a régi akkut benne hagytam, csak lecsapódott az ajtó, de az új akkuval, és két dróttal 2 mp alatt kinyílt az ajtó.
Kivettem a rendszámtábla világítást, égőt ki, és az égő pólusaira adtam az új aksiról feszültséget, és már nyílott is!
Köszönöm az ötleteket!


Legalább megoldódott.


Akkor ezek szerint sikerült! Örülök!

KGR Elküldve: 2016-01-12 16:45 Megvegyem? Vegyek ilyet?

[quote="Narumon"][quote="F10"][quote="Narumon"]
F10 írta:
Narumon írta:
HTamas írta: Üdv mindenkinek!


Biztos hogy lehet talalni 200.000 alattit falumban is van egy 1 . Tulajos de még nem eladó.
Másik dolog érdemes bevinni diagra a szervizbe és kiderűl a tekergetés, vagy megemlited az eladónak és ha van rejteni valója nem fogja elvitetni kiolvasni.


Akkor csak nem lehet találni mert nem eladó! Ha meg eladó akkor meg horror áron mert a tulaj sem hülye. Én németbe bóklászok rendszeresen de egy nyamvadt 320D-t nem tudok jó szívvel hozni, mert ami árban baráti abban 280-350e km van belecsavarva. E60-ról nem is beszélve, amelyik szép és nincs beletekerve 300e km azért még most is elkérik a 12-15e eurót, pedig még lehet, hogy évjáratban is régi. Amelyikben meg nincs ennyi azt nem baráti áron adják. Itthon meg sokkal rosszabbak a tapasztalataim. Biztos ki lehet fogni itt is, de BMW-s ismerettségi körökben eddig még csak szivola volt belőle.
A BMW-nek ráadásul nincs központi adatbázisa tehát fogalmuk sincs, hogy egy németből behozott verdába mennyi lett beletekerve. (de tipikus, hogy behozzák németből 400.000km-el aztán megy a magyar használt piacra 185000km-el.
Nem véletlen, hogy amit magamnak vettem az bizony kint is drágább volt mint amit igazából "érdemes behozni".
Node summa summárum mindenki azt csinál amit akar, de ha láttok olcsón tényleg 200 alatti futásteljesítménnyel itthon E60-at akkor arra le kell csapni mert azt még a németek is megveszik tőled



"A BMW-nek ráadásul nincs központi adatbázisa tehát fogalmuk sincs, hogy egy németből behozott verdába mennyi lett beletekerve."

Ez nem igaz. Nekem is németből való az autó és Wallis pest készségesen kinyomtatta nekem a szerviztörténetét. Otthon szépen le van fűzve.

KGR Elküldve: 2016-01-12 15:22 Csomagtér nyitás ha sehogy se megy...

harry írta:
KGR írta:
harry írta: Sziasztok!

Óriási szívásban vagyok!
Kivettem az aksit a kocsimból (BMW E39 520i 1997), hogy betegyem az újat, és lecsapódott a csomagtartó, és nem tudom kulccsal kinyitni. Ezt hívják szopásnak?
Van esetleg valakinek ötlete, hogyan tudnám kinyitni?
Az ülés felől nem tudok bejutni!
Aksi nélkül még csak megmozdítani sem tudom az autót!

Köszönöm a válaszokat!


Hasonlóra olvastam már olyat itt a fórumon, hogy a rendszámtábla világításon keresztül kell áramot adni a kocsinak addig amíg a központival kinyitod.
Két drót kell hozzá.


2 drót megvan! Az aksiról vegyem az áramot? nem értek nagyon ehhez!


220-nak nem örülne az autó, így marad az akksi. Remélem nem maradt az is a csomagtartóban!

KGR Elküldve: 2016-01-12 14:38 Csomagtér nyitás ha sehogy se megy...

harry írta: Sziasztok!

Óriási szívásban vagyok!
Kivettem az aksit a kocsimból (BMW E39 520i 1997), hogy betegyem az újat, és lecsapódott a csomagtartó, és nem tudom kulccsal kinyitni. Ezt hívják szopásnak?
Van esetleg valakinek ötlete, hogyan tudnám kinyitni?
Az ülés felől nem tudok bejutni!
Aksi nélkül még csak megmozdítani sem tudom az autót!

Köszönöm a válaszokat!


Hasonlóra olvastam már olyat itt a fórumon, hogy a rendszámtábla világításon keresztül kell áramot adni a kocsinak addig amíg a központival kinyitod.
Két drót kell hozzá.

KGR Elküldve: 2016-01-11 15:16 Automata váltó letilt (hiba kijelzés)

pityek1 írta:
szotakdavid írta:
pityek1 írta:
Bitu79 írta:
pityek1 írta: Sziasztok! Nekem olyan gondom lenne az E46 2.0 D 136 pacis automataval hogy meleg ha megallok a piros lampanal es nem rakom uresbe ha nem marad sebessegben akkor olyan mint ha lacsony lenne az alapjarat razza az egesz autot. ha kirakom uresbe semmi gond. Valakinek valami tippje? Koszonom a valaszt


Nekem nincs ilyen kocsim,de én elvinném megnézetni,mielőtt nagyobb lesz a baj.



Igen en is elviszem csak nem tudom a hibakod kiolvasaskor lesz-e benne valami hiba?


Mennyi az az alacsony alapjàrat?


A fordulatszam mero szerint nem valtozik a fordulatszam. kb 800 korul van



Én voltam olajcserén a váltóval (szintén automata) és külön felhívtam a szerelő figyelmét, hogy nézze meg a rezgést, mert nekem is rezeg egy picit ugyanilyen szituációban (tényleg nagyon picit, de észrevehető). Azt mondta, hogy az a mértékű rezgés ami nekem van, természetes. Gond akkor van, ha tényleg remeg, dadog az egész autó.

KGR Elküldve: 2016-01-10 09:33 Tolató radar

Zolika1980 írta: Sziasztok.

Gyári PDC van az autóban. Tolatáskor hosszan sípol és utána semmi. Gépre dugtuk,bal külső szenzor hibás frekvencia. Ok. Viszont 0fok alatt rendesen működik, jelez és nem hosszú sípolással indít. Valaki találkozott már ilyennel. Illetve nem ebbe a topicba való, de a gyári zene is ilyet produkál. Amíg hideg van az utastérben szól minden hangszóró rendesen, utána csak a jobb hátsó.

Ötlet valakinek?

Köszi


Szia! Hallottam olyat, hogy a BMW elkezdi letiltani az extrákat, ha az akksi vacakol. Hirtelen ez jutott eszembe, bár ha jól emlékszek, csak E90-es szériától van ilyen. Talán a többiek meg tudnak erősíteni/cáfolni ebben.

Egyéb esetben kontakthibának tűnik. Biztosítékok, vezetékek, stb.
Még egy dolog eszembe jutott. Nekem úgy van beállítva az autó, hogy 3 fok alatt automatikusan kapcsolja gyújtásra a hátsó ablakfűtést (teljesen feleslegesen, mert touring és már rég elkoptak a fűtőszálak). Nem lehet, hogy hasonló beállítás van nálad is és amikor beindul ez az új fogyasztó, akkor az okozza ezt a hibát?

KGR Elküldve: 2016-01-06 12:47 Nem tudom mi a baja az autómnak

szotakdavid írta:
raul227 írta:
b_imi írta:
raul227 írta:
Most vettem ilyet spuri-adalek.hu/content/view/15/37/
60 literhez. Elvileg azt mondta a kutas, hogy ez jó dermedes ellen is. Évek óta használja. Vélemények? Bocsi nem tudok linket úgy beszurni telorol vagyok.


Komolyan nem értem, minek kutyulni a szar üzemanyagot még adalékkal, amikor itthon normális kúton, minőségi üzemanyagot lehet venni. Ráadásul minek reszkírozni egy olyan autónál, ami normál körülmények között simán elmegy 6 l-es átlaggal? Aztán meg jön a szívás, mert tönkremennek az alkatrészek, a végén meg az, hogy szar a márka...


Én azért vettem mert elvileg van benne dermedésgátló...
Változóan egyszer pöcc röff indul, egyszer meg igen nehezen. A spuri miatt e de 50 kilométer után alapjarat feltűnően ingadozik.


Leírom akkor megint ADAGOLÓ KUKA!!!!!


Adagolófelújítás ilyenkor nem opció amúgy?