KGR fórum hozzászólásai

KGR Elküldve: 2015-07-18 00:16 kettõstömegü lendkerék

Elnnoo írta: Udvozlet mindenkinek! elso balozo vagyok Kb 3 hete vettem egy 320i kombit. mar a vetlkor is sejtettem hogy a kuplung kornyeken lesznek bajok, de nem tudom pontosan mi, ezert kernem a segitsegetek. Egyesben indulaskor remeg az auto..valamikor jobban valamikor kevesbe, ezen felul gazadaskor nyitott ablaknal hallok egy furccsa kicsit femes kicsit robogos hangot. A kettostomegu a ludas vagy a kuplung kulplungszerkezetet eleg cserlni? esetleg valami mas lehet... elore is koszonom a tanacsokat.

Ui: elnezest az ekezet nelkuli irogatasert, de a lapotopom kulfoldon nevelkedett


Benzinesben nincs kettőstömegű...
Egyébben sajnos nem tudok segíteni.

KGR Elküldve: 2015-07-16 12:48 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Rorybreaker írta:
kpeter írta:
Rorybreaker írta: Vegyetek inkább 1 jó Lexust, hagyjátok ezeket a bajor fosokat, csak toldozgatjátok más levetett szemetét


ne röhögtess már. vegyen lexust akinek két anyja van. múltkor olvastam a totalcaros lexus vs bmw 320d használt tesztet. Fel vannak sorolva az alkatrész árak is. 700 ezer egy kettőstömegű a lexushoz. vicc. ebből kb. totál felújítom más "levetett szemetét". a táblázatban szépen látszik, hogy mindene 3x annyiba kerül mint az e90-es bmw-nek.



Jólvan na, csak vicceltem.
Tökéletesen jó autókat gyárt a bmw. Szeretem attól függetlenül, hogy eladtam. De nincs itt az ideje, hogy BMW-m legyen. Majd akkor lesz, ha 1 vagy 2 évesen tudok venni, addig nem.

De én vettem szar bmw-t, nem titok, de nem szidom, mert alapjában véve teljesen korrekt, használható autó némelyik típus. Vennék én e30-at is, ha lenne elég idő és pénz csavarig felújítani.


mióta eladtad, nem úgy tűnt az írásodból, mintha így gondolnád...
az 1-2 éves autóval is kitörölheted, bár nagyobb az esély. én 4,5 évesen vettem, relatíve fiatalon 62ezer km-rel, mégsem volt tökéletes. a legtöbb embernek (hiába vagyunk itt sokan, akiknél nem így van) csak hazsnálati tárgy. meg sem rezdül, ha rányitja valamire, ha rányitják. én ezt látom. én nagyon örülnék, ha valahonnan a BMW felajánlaná egy raktárban "porosodó" 0km-es 325i alkalmi megvételét. nem tudom mennyit kérnének érte, de lenne az a pár millió, amit igenis megadnék érte, hiába öreg konstrukció, de új. az enyémet is szeretem mindennek ellenére, akkor azt?
aki olyan, az 1 év alatt is lestrapálja az autót. nagyon közeli hozzátratozóm is ilyen. bár ő nem is akarja eladni. 9 éves autóban ha 45ezer km van, lehet sokat mondtam, de horgászni jár vele. fél évig CSAK én hazsnáltam, amíg a sajátom meg nem vettem, addig, illetve amíg volt egy másik horgászos autó, addig nem is volt gond....


Az a gond, hogy sajnos igazad van, viszont nem értem ezeket az embereket. Mivel általában egy autó nagyobb értéket képvisel, én úgy tekintek rá mint egy befektetésre amiben a pénzem van (bár nagyon rossz befektetés) és arra törekszek, hogy a vételár és a későbbiek során az eladási ár közötti különbséget minél alacsonyabb szinten tartsam. Emiatt figyelek oda minden rezdülésére, karcra, stb. Ezen kívül tudom nagyon jól, hogy vannak olyan hibák, amikkel ha nem foglalkozunk akkor sokkal több pénzt fognak kivenni a pénztárcánkból.

KGR Elküldve: 2015-07-14 12:34 ablakemelő

Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
Tano írta:
Csabika136 írta: Jaj! Már a múltkor is szerettem volna kérdezni: Leveszem ugye a kárpitot az ajtóról és látom, hogy az ajtónak azon részébe is megy két vezeték, ahol már csak az ablaküveg csúszkál. Jobb hátsó ajtó, belülről nézve az ajtót a bal oszlopnál megy a tömítés alá. De mit csinál az ott?


Megy a becsípődésgátlóhoz.


Becsípődés gátló??? Viccelsz ugye?
De mi csípődne be?


Mondjuk ha Te elölröl elkezded felhuzni a hätso üveget,a länyodnak meg ott a keze... Na akkor a becsipödesgätlonak köszönhetöen az üveg nem csipi oda a kezet


És hogy működik? Érzékeli hogy van ott valami? Vagy elkezdi szorítani, de megnyomódik a tömítés és összezár valami?


Nem nyomja össze Igy
nem tudom,hogy a BMW-ben is igy müködik e vagy sem,de most hirtelen nincs idöm mäsikat keresni,mert asszony räm akarja gyujtani a BMW-t laptoppal együtt

Jáj! A tied sem külömb? Ne is mond! Két hónapja megvan az E46-om és még nem cseréltem ki belőle a régi olajat, mert azt kérdezgeti, hogy minek? Most vettük. Persze be kell vele járni a Balatontól kezdve mindent. Ha meg majd beáll a turbó, azt mondja, én faragtam be vele, mert göncöt vettem.


Asszonynak az autó fenntartásához köze nincs, mert nem ért hozzá (tisztelet a kivételnek). Ezt el kell vele fogadtatni. Te sem szólsz bele, hogy mikor kell lisztet, meg domestost venni.

KGR Elküldve: 2015-07-08 17:43 Autómata váltó hibakód

Chris0208 írta: sziasztok, tudtok megbízható, autómata váltó szervízt vagy szerelőt Budapesten?
Köszönöm,


Én Gödöllőn tudok egy olyat akit sok helyen ajánlottak. Én váltóolaj cserén voltam nála és nem volt semmi problémám, viszont ahogy másoktól olvastam fórumokon, nem lehúzós fajta és ért hozzá. Karaba Zoltán

KGR Elküldve: 2015-07-07 16:08 Mi lehet a baj?

kecsurobi írta:
Robin68 írta:
kecsurobi írta:
én irtam el bocsánat amikor a motor meleg üzemi hömérségleten van akkor nyulik meg.hidegen jó


Ez mindegyikünkel megesik, emberek vagyunk .
De akkor is... vegyük alapul az acélt mivel "szerintem" sziládrságban talán ez áll elég közel a lánchoz. 1m acélrúd megnyúlása 0C°-ról 200C°-ra való hevítés során 2,4mm. Jelzem 200C°-ról beszélünk! Ez az iszonyatos méretkülömbség elég ahhoz, hogy változzon az előtöltés??? Gondolom a BMW mérnökei ezekkel nem is számolnak.......
Ha tévedek bocsi, mondtam, hogy nem vagyok magfizikus.
A szerelődre én is max az apám orosz vázas bringáját bíznám.


Lànc menyit bír?menyi km ert?


Az enyém 230 eKm felett van és még bírja. 325xi

KGR Elküldve: 2015-07-06 16:16 Mi lehet a baj?

lantika írta:
Robin68 írta:
kecsurobi írta: üdv
megvan mért megy el az erő a kocsiból
melegbe megnyúlik a lánc és elötőltés is változik és pont annyira elég hogy utána nem megy úgy a kocsi azt mondta a szerelő.


Ilyen magyarázatot még sosem hallottam de ha egy szerelő mondja akkor biztos úgy van.
Csak egy valamit nem értek mert fizikából sosem voltam jeles..... ha a kinti hőmérséklet mekegétől ennyire megnyúlik a lánc akkor mennyire nyúlik meg az üzemi hőfok melegétől..... vagy az üzemi hőfok alacsonyabb mint a napi hőmérséklet? Biztos én tudtam eddig rosszul.
Bocsi mindenkitől de tényleg nem győzött meg engem ez a magyarázat....


Telen a hidegben meg összemegy es elszakad,vagy letöri a fogaskereket a tengelyröl,vagy egyszerüen a tengelyt töri el.
Egyszerü fizika,hät nem erted?


Pff... Ezek a szerelők iszonyat nem normálisak tudnak lenni. Ez láncos vezérlés. Ha annyira megnyúlik, átugrik és kész. Előjel nélkül. Azt biztos észre fogja venni a tulaj.

KGR Elküldve: 2015-07-05 12:47 Mi lehet a baj?_

Leni007 írta: Sziasztok bajba vagyok 99es 320dröl van szó, tegnap vettem a bmw 100km meg tettem autópályán és nagyobb gáz adásra torpant majd ismét majd ugy meg torpant le állt és ennyi nem indul forgat és semmi!! Nem tudom ac pumpának milyen hangank kellene lenni de ez csak kattog, az egr se mocskos.légy szives segitsetek!!!


Szia! Gondolom külföldi vagy és emiatt töröd a Magyart.

Van hibaüzenet? Érdemes lenne kiolvasni. Vaterán kapsz 2 eFt-ért ELM327-et. Arra jó, hogy megmondja mi a tárolt hibaüzenet.

KGR Elküldve: 2015-06-20 12:51 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta: http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=882732

Itt van jópár olajfolyásról kép,és leírás.
Sztem ez is sokat segíthet!


Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!
2 hét múlva lesz időm foglalkozni a témával, mert kicsit összetorlódtak a dolgok. Majd jelzek, hogy mire jutottam!

KGR Elküldve: 2015-06-19 13:59 Motorolaj

YELLOW írta:
VPT85 írta: Sziasztok!

Boldog tulajdonosa lettem egy 320i-nek (Évjárat: 2003, 2200cm3). Ez az első BMW-ém így nincs sok tapasztalatom velük kapcsolatban. Sok mindennek utána olvastam már, szerelőkkel is beszéltem. Abban kérek segítséget hogy milyen motorolajat ajánlanátok hozzá.

Előre is köszönöm.


5w-40
márkát nem írok, mert ahány ember, annyi félére esküsznek.


Csak is Floriol..

KGR Elküldve: 2015-06-18 21:59 Mi lehet a baj?

Pitykoo írta:
maestro006 írta:
KGR írta: Sziasztok!

Az autómból folyik a motorolaj valahonnan. Nagyon minimális a szivárgás, mert a nívópálcán 10.000 km után sem lehet észrevenni viszont emiatt folyamatosan trutymós alul minden. Ráadásul télen büdös is. Voltam már motormosáson valamint több szervizben is vele, de úgy vettem észre, hogy sehol nem vették a fáradtságot, hogy komolyan megnézzék mi lehet a gond. Csak álltak felette és találgattak. Mindenhol motor félig kiszerelése volt az ajánlat amibe nem mentem bele.
A fent leírtak miatt ötleteket kérnék tőletek, hátha valaki már találkozott ilyennel és sejti honnan szivároghat. Amennyire belátok a réseken úgy néz ki mintha a motor jobb oldalán a szívósor alatt jelenne meg először az olajsár. Nagyjából a vízpumpával egy szintben. Valamelyik vákumcsövem adhatta meg magát úgy, hogy semmilyen egyéb hibajelenséget nem tapasztalok?
Hogy tudnám ezt megnézni magam? Elegendő csak burkolatokat leszerelni vagy komolyabb bontást igényel, hogy utánajárjak?

Köszönöm a segítségeteket!


Szelepfedél tömítést cseréltél mostanában? Ha nem szerintem az lehetséges, hogy elfáradt már ilyen idős korban.


Hali! Sztem szedd le a motor alatt levő nagy műanyag borítást és ahol látod és amennyire beférsz töröld le egy ronggyal! Menjél vele és egy idő múlva nézd meg honnan indul pontosan a folyás!
Nekem az olajszűrő háznak ami megy a motorba cső ott van egy "O"gyűrű azt kellet cserélni!


Sziasztok! Azt elfelejtettem írni, hogy a szelepfedél tömítést decemberben cseréltettem. Onnan nem folyik már.
Alulról semmit sem látni sajnos mert annyira tele van a motortér. Ezért voltam motormosáson. Utána levettük a burkolatot és alánéztünk. Inkább felülről szeretnék hozzá férni, mert nekem úgy tűnik, hogy onnan indul. Van tippetek, hogy miket bontsak le?

KGR Elküldve: 2015-06-18 21:29 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Az autómból folyik a motorolaj valahonnan. Nagyon minimális a szivárgás, mert a nívópálcán 10.000 km után sem lehet észrevenni viszont emiatt folyamatosan trutymós alul minden. Ráadásul télen büdös is. Voltam már motormosáson valamint több szervizben is vele, de úgy vettem észre, hogy sehol nem vették a fáradtságot, hogy komolyan megnézzék mi lehet a gond. Csak álltak felette és találgattak. Mindenhol motor félig kiszerelése volt az ajánlat amibe nem mentem bele.
A fent leírtak miatt ötleteket kérnék tőletek, hátha valaki már találkozott ilyennel és sejti honnan szivároghat. Amennyire belátok a réseken úgy néz ki mintha a motor jobb oldalán a szívósor alatt jelenne meg először az olajsár. Nagyjából a vízpumpával egy szintben. Valamelyik vákumcsövem adhatta meg magát úgy, hogy semmilyen egyéb hibajelenséget nem tapasztalok?
Hogy tudnám ezt megnézni magam? Elegendő csak burkolatokat leszerelni vagy komolyabb bontást igényel, hogy utánajárjak?

Köszönöm a segítségeteket!

KGR Elküldve: 2015-06-18 08:50 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
KGR írta:
Bitu79 írta: Hát srácok.Érdekes egy dolog ez.Nekem kinyit.És ezt ugye programozni sem lehet.
Sztem meg ez a logikus működés,pont h. így nem lesz dohos és büdös a kocsi.A por dolog meg sületlenség,hisz ott a pollenszűrő,és alapban sem zár hermetikusan a fűtésbox amúgy sem
Az lehet még,hogy eltérő mindegyik modellben a fűtésbox.
Ugye a képeket láttátok amiket múltkor linkeltem ide?
Nert ugye nem csak az enyémnél nyitnak ki :/
Kész X Akta


Igen, láttuk a képeket de abszolút el tudom képzelni, hogy autótól függ, hogy kinyit-e vagy éppen zár (gyártás/éghajlat/bármi).

Ezen nem fogunk összeveszni, hiszen gondolom egyikőnk sem ért hozzá és csak találgatunk, de nekem meg pont az a logikus, hogy lezár. A pára bejutni könnyen bejut viszont kifele már nehezebben meg ha már bejutott hiszen rengeteg szövet (pl tetőkárpit, ülések, padlószőnyeg) van az autóba ami azonnal beszívja. Ha elzárjuk a pára útját akkor nagyobb eséllyel nem fog tudni bejutni (vagy csak kisebb mennyiségben).


nekem anno volt olyan, hogy 2 hónapot állt az autó. mégsem volt dohos vagy állott.
mondom ha az AUC szenzornak van köze hozzá, akkor nekem dobja hibának, és akkor az enyém rosszul működik, de ezen kívül minden funkció megfelelő a klímában. az automata belső keringetést meg sosem hazsnálom, de még a simát is akkor inkább, ha ózonozom az autót


Nekem nincs semmilyen hibakódom az autóban és mégis lezár. Amikor ráadom a gyújtást akkor meg kinyit. Ezt onnan tudom biztosra, hogy lehet hallani a hangját. Amikor belső levegő keringetésen van és úgy veszem le a gyújtást, akkor nem adja ki a hangot.

KGR Elküldve: 2015-06-17 23:36 bmw diagnosztika

Bitu79 írta: Hát srácok.Érdekes egy dolog ez.Nekem kinyit.És ezt ugye programozni sem lehet.
Sztem meg ez a logikus működés,pont h. így nem lesz dohos és büdös a kocsi.A por dolog meg sületlenség,hisz ott a pollenszűrő,és alapban sem zár hermetikusan a fűtésbox amúgy sem
Az lehet még,hogy eltérő mindegyik modellben a fűtésbox.
Ugye a képeket láttátok amiket múltkor linkeltem ide?
Nert ugye nem csak az enyémnél nyitnak ki :/
Kész X Akta


Igen, láttuk a képeket de abszolút el tudom képzelni, hogy autótól függ, hogy kinyit-e vagy éppen zár (gyártás/éghajlat/bármi).

Ezen nem fogunk összeveszni, hiszen gondolom egyikőnk sem ért hozzá és csak találgatunk, de nekem meg pont az a logikus, hogy lezár. A pára bejutni könnyen bejut viszont kifele már nehezebben meg ha már bejutott hiszen rengeteg szövet (pl tetőkárpit, ülések, padlószőnyeg) van az autóba ami azonnal beszívja. Ha elzárjuk a pára útját akkor nagyobb eséllyel nem fog tudni bejutni (vagy csak kisebb mennyiségben).

KGR Elküldve: 2015-06-17 22:35 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
KGR írta:
Nekem is lezár leállítás után...


lehet függ attól is, hogy mely kontinensre, régióba gyártották. de ez csak elmélkedés, nem tudom.

szerk.: mondjuk nekem dobja az AUC szenzort hibásnak, lehet azért zár le. bár leállított motornál úgysem működne ez a funkció, hogy automatán szagra bezár belső levegő keringetésre, mármint pozícióra.


A véleményem szerint ennek nagyon egyszerű oka van és szerintem ez a standard beállítás gyártás során amitől kérés esetén el lehet térni. Amennyiben nyitva maradna zárás után a csappantyú, a belső tér folyamatosan kapcsolatban lenne a külvilággal ami több esetben is problémás lehet. Például egy olyan utcában parkolsz ahol éppen tüzelnek és otthagyod az autót. Gondolom senki sem szeretné ha a füst szag beleivódna a kárpitba. A páratartalom hasonló probléma lehet. Aki ült már be olyan autóba amit szabadtéren leraktak 1-2 hónapra biztos érezte, hogy mit tud tenni a belső levegővel. Mivel a pára viszonylag könnyen be tudna jutni hamar megül a kárpitokon a napi hőmérséklet változás során és iszonyat gyorsan penésztelepeket tud létrehozni. Már találkoztam ilyennel. Ezt csak szintén találgatás a részemről, de logikusan átgondolva én örülök, hogy lezár miután leállítom az autót.

KGR Elküldve: 2015-06-17 21:44 bmw diagnosztika

Bitu79 írta: Kész a kocsi.Az volt,amit irtam előrébb.Le volt tiltva a belső levegő keringetés megjegyzése gyárilag ugye...

Yellownak irom:
A csappantyúk ugyanúgy kinyitnak,ha leveszem a gyújtást.
Ez a por dolog meg baromság.Szerelő is megmondta.
Ha elinditom a kocsit,és bekapcsolom a klímapanelt,akkor visszamegy minden arra a beállításra,amire állítottam előtte,ha megy a klímapanel.
Ha nem kapcsolom be a klímapanelt,a csappantyúk nyitott állapotban vannak,és maradnak mindig!
Másképp nem is tud működni.
Azt írtad tavaly,hogy nálad becsukódik motorleállítás után.
Ami tuti nem így van...

Megnéztem ráadásul már tavaly egy bontott fűtésboxot,innét vettem amúgy egy tagtól.
A csappantyúkat rosszul nem lehet visszaszerelni,csak egyféleképpen.
Szóval olyan sincs,hogy forditva lenne összeszerelve.
Amúgy nem írok többet erről,csak bosszant,hogy végig hülyeségeket írtál...,valószínű meg sem nézted.
Fordítva nem tud működni egyszerűen,ez a lényeg.
Ezek a csappantyúk pedig mindig nyitott állapotban vannak,ha kikapcsolod a klímapanelt,vagy leállítod az autót!
Amúgy meg tényleg nem cseszegetésből írtam.Csak felbosszantott,mert sokat vitáztunk anno erről,szinte csak veled,és Anubisszal(aki ugye meg sem nézte)
Anubisz a mai napig nem nézte meg sztem ....már rég elfelejtette.
A lényeg h. most örülök,mert végre azzal a beállítással indul,ahogy hagytam...,nem állandóan friss levegő-vel.
Na sziasztok,és jó fórumozást mindenkinek.




Nekem is lezár leállítás után...