K_Gergo fórum hozzászólásai

K_Gergo Elküldve: 2012-02-05 13:45 Társalgó

InsectKiller írta: Hát ez nem semmi. Gondolom akkor most Hege úrnál van a gépezet! Jó kezekben! Én hozzá szoktam járni amikor úgy van, ők csinálták a Vanost meg a diffi szilentet (nagyon szeretik ) Itt Kecskeméten is van jó szerelőm, de őt kivárni...
Hát a lambdára nagyon allergiás a szekér, ez tuti. Mikor nekem az 1. beadta a derekát és nem 1ből cseréltem, szépen sorba tönkrement mind a 3 + a katalizátor. Kitartást kívánok, mert ismerem a helyzetet, amikor úgy érzed, sose lesz vége...Rhantos anno valami szép nevet is adott a gépnek, mert nem javult meg...


nem Hege, Szomor. (cserélhetnénk elérhetőséget!)
köszi! ez a szerelő igazából nem is értette miért látom reális "megoldásnak" a cserét; egyrészt nagyon is látszik, hogy költök rá (legalábbis objektíven nézve), másrészt mégis mi lenne helyette (öcsém tt-je, de az nem az én világom igazából). az enyém az utóbbi hónapokban kiérdemelte tőlem a hálátlan ribanc címet.

K_Gergo Elküldve: 2012-02-05 11:20 Társalgó

InsectKiller írta: Na de a gyárak kifizetik azt az összeget, amit máshol is. Tehát az nem nekik bevétel/haszon, hanem annak, akikek keresztül zajlik a munkabérezés.
Ott Csornán nagyon dicsérték az Ódit, meg sok rosszat hallottak a Mergáról!

arra azért érdemes lenne ránézni, hogy a szakszervezet mennyit nyúl...
az ódi nem rossz, de olyan hűdenagyon nem magas a fizu (mérnökségről beszélek), a követelmény tényleg magas, és meg kell küzdeni a begyöpösödött, "16 éve itt dolgozom, nekem ne magyarázz" gyökerekkel. egy cimborám majd' 1 éve költözött győrbe az audi miatt, de nem igazán elégedett. hosszú és indiszkrét lenne leírnom, de az se kánaán feltétlenül.

K_Gergo Elküldve: 2012-02-05 11:12 Társalgó

InsectKiller írta: Lehet, h amatőrnek tűnök, (mert az is vok) De mi az a TMK?
A fékek nekem is most lettek felújítva, full ATE cuccokra, meg olajcsere, szűrők csere, gyertya csere, Vanos felújítás. Neked jó még a katalizátorod? Nekem azért világított a "Check"

amit Yellow írt.
nálam is az lett, a Vanos egyelőre nem igényel ápolgatást. Horiéktól vettem egy 70K mérföldet futott angol leömlőt, szép állapotban, azzal nem lesz gond egy darabig elvileg. csakhogy lambda hiba helyett utána kat. hatásfok hibát írt...mint kiderült nem megfelelő szonda került bele Hantoséknál, bár az amúgy is érdekes kör volt. felvittem leömlőcserére, olajcserére, és több hibával hoztam el a kocsit, mint amennyivel odavittem...a csekkendzsin ugyanúgy égett, de közben kiment a jobb első lámpa is, az olajcsere meg elmaradt, mert nem volt olaj...és ezt vasárnap du közölte, miután 1 hetet töltött ott a kocsi, még szinte le is szúrt, hogy alig lehet látni, mert még a szintező se működik. akkor már reggel és este sötét volt, így járjak 80km-t országúton minden nap... mit ne mondjak berágtam, mert ez nagyon nem vall rá, ha valami közbejött, legalább szólt. ahogy kivettem a szavaiból nem ő foglalkozott a kocsival, de ez igazából nem érdekelt, neki adtam le a kocsit és a teendők listáját, és tőle vettem át. azóta jártam Ikrényben, ott csak diagnózist és olajcserét kértem, utóbbival gyorsan végzett, de az nem tetszett neki, hogy csak hibakeresést kértem, javítást nem, mert majd máshol csináltatom meg, úgyhogy elég tessék-lássék módon állt hozzá, sok újat nem mondott, mikor belekérdeztem maradt a találgatás. aztán elmondtam neki, hogy ez nem arról szól, hogy máshoz vinném a melót, egyszerűen ahány szerelő annyi tipp, Ricsi utolsó köre meg végleg alávágta a bizalmam, és nem két filléres alkatrészekről beszélünk, nekem meg nem tetszik a "szerintem leömlő kéne" tippelgetés, mert az 2x190e...kértem tőle árajánlatot a TMK-ra (kifejezetten jutányos!), de eljöttem, mert én nem Yellow vagyok, nem csak hobbi a kocsi. aztán fehérváron hallottam egy fasziról (ex márkaszervizes), oda elmentem, előadtam a sztorit, meg hogy úgy nézze át a kocsit, hogy már az eladáson gondolkodom, most ott van, elvileg minden fasza, a xenon ég és szintez, a hibát nem a kat., hanem a nem megfelelő szonda okozta, még van pár apróság, amivel végeznie kell. most táppénzen vagyok, nem sürgős, egyébként szerinte a kocsi okés, csak az én tököm volt már annyira tele, hogy szabadulni akarjak.
majd meglátjuk, a puding próbája az evés.

K_Gergo Elküldve: 2012-02-05 09:55 Társalgó

InsectKiller írta: Legalább valami extrázás miatt?

TMK+hibaelhárítás. fékek, gyertyák, szűrők + aminek világítania kell (jobb első tompított) világítson, aminek nem kell (csekkendzsin), az meg ne. lassan extra lesz, hogy nincs valami leömlőhöz/katalizátorhoz köthető hiba. lassan...már az. úgy néz ki sikerült, de ez a 3. ilyen köröm, úgyhogy meglátjuk jó lesz-e 1 hónap múlva is. már elkiabáltam, most inkább türelmesen várok.

K_Gergo Elküldve: 2012-02-04 23:28 Társalgó

hát az én kis drágám szerelőnél van a változatosság kedvéért.
jó mókázást, aztán csak ésszel!

K_Gergo Elküldve: 2012-02-04 23:21 Vicces :)

K_Gergo Elküldve: 2012-02-03 21:35 Társalgó

hancurozo írta:
kempelen írta: http://motorozz.hu/img/forum/1219932_1.jpg


Na igen.


aminek pin@ van az elején, azt meg lehet b@szni...

K_Gergo Elküldve: 2012-02-03 21:30 alufelni

dio írta: Szerintetek ez jó vétel lenne?:
http://racing-bazar.hu/alkatre...os_gumival
Ami nem tetszik a képek alapján az a felni küllős részének a szine...


lapozz vissza 1 oldalt

K_Gergo Elküldve: 2012-02-03 21:28 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Zsolt35 írta: Sziasztok!
Keresek 2004-es E46 coupem-hoz motorháztetőt,fekete veséket. Gyári bontottat .
Ha lehetséges akkor szürke színben és elfogatható áron. Egy kis szarvas megrongálta
pedozs8@freemail.hu

előre is köszönök minden segítséget


itt érdeklődj

K_Gergo Elküldve: 2012-02-03 21:24 Társalgó

Coyote írta: egy jó szakit kéne találnom Siófok vagy Fehérvár környékén.


komoly tapasztalatim nincsenek velük, csak szerelés tekintetében, de jó hírük van: JSI

de ez csak egy tipp...

K_Gergo Elküldve: 2012-02-03 20:58 Autóvásárlás

gronholm írta: Sziasztok,

BMW-s emberektől szeretnék segítséget kérni!Az lenne a problémám, hogy régi álmom egy E46 és most oda jutottam, hogy megveszem magamnak csak azt nem tudom, hogy milyen kivitelben. Elsősorban coupe-t nézegetek, a de célomat még nem mondtam, hogy mire fogom használni. Tervezek egy kis utat a nyáron olyan 7000-8000km-ről lenne szó oda-vissza és persze erre az alkalomra akarom a Bayert!Az én dilemmáim a következők: 4fő kupéban kicsit szűkös bár a csajok elférnek hátul vagy mégsem?Dízel amennyivel drágább annyival zsákbamacskább és nem biztos hogy fogyasztásban annyira kevesebb lenne, mivel 90% autópálya. Akinek kupéja van-volt kérem jelezze milyen a hely hátul hosszú távon!A másik a motor választás benzines terén!???318 vagy 320?????mi a különbség a fogyasztáson kívül és mire kell ügyelni mikor vásárolom?Odáig hogy olajszint meg víz a víz rendben addig megy De azon kívül mire legyek figyelmes, vannak e főbb E46 konstrukciós hibák. Ha valaki segít hozzájárul egy álom beteljesüléséhez. köszönöm.


tipikus kupé hülyeség a gumikéderek elfáradása-leválása, azon csak a csere segít, és min. 65e 1 db. meg kell nézni, hogy nyitáskor lehúzza-e az elektronika legalább fél centit az üveget, hogy az kibújjon ill. csukáskor rendesen visszakerüljön a helyére, mert az ablakemelő mechanika kopását lehet ugyan állítással kompenzálni, de a holtjátékkal nem számol az elektronika, adott fordulatot teker, aztán az vagy elég, vagy nem. helykínálat tekintetében a tetőablak nem biztos, hogy jó elöl 185 centi felett (attól függ mennyire fekvősen vezetsz), hátul csajoknak (170-175 cm) megfelel, de normál méretű férfiembernek az tényleg kevés hosszú távon megfelelő fejtér híján. a csomagtér mondjuk meglepően nagy. én mindenképp benzinest vennék újra (nálam 8.5 az átlagfogy. 90% országúton), abból is sorhatost. a jellemző hibák...a legfiatalabb e46 is 7 éves, keress inkább egy jó szerelőt, aki átnézi, kiolvassa, kipróbálja, azt nem pótolja egy 50 oldalas útmutató se szerintem. esetleg első megnézéskor segíthet valaki, akinek volt már sokáig e46 a segge alatt, de ehhez egyrészt nem ártana tudni hol laksz (profilod beállítása), másrészt a szerelőt nem pótolja, csak kiszűri a nyilvánvalóan fos jelölteket.

K_Gergo Elküldve: 2012-02-03 11:00 alufelni

szeda írta: ehhez csak annyit hogy szerintem nem az átmérő hanem a szélesség miatt nagyobb a fogyasztás a gördülési ellenállás miatt.


az átmérő miatt is tudtommal, de szerintem is többet számít a szélesség.

K_Gergo Elküldve: 2012-02-03 09:39 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

szeda írta: Én már megfizettem a magamét.Van egy 450.000-es motor benne ami ráadásul szerintem nem lett az igazi.
Inkább szidd a szerelő gárdát.Nekem gyakorlatilag másfél motorfelújításom volt az első szar munkája miatt.Többet nagyon már nem költenék rá ha nem haragszol.Még nincs meg egy éve a kocsi.


nem ítélkezem, csak rámutattam.

K_Gergo Elküldve: 2012-02-03 09:35 alufelni

BMW_0902 írta: Amúgy mennyire érdemes 16-osra cserélni? Tapasztaltad, tapasztaltátok-e azt, amiket sűrűn hallani, hogy
1. mivel vékony a gumi, ezért a kátyús út jobban rázza, ergo hamarabb megy szét a futómű? Ez tényleg igaz?
2. a 17-es méret esetében elvileg nagyobb a fogyasztás is, mint pl.: egy 16-os esetében? (Nem mintha olyan nagy érvágás lenne egy kis növekedés, csak tényleg igaz-e?)
3. Az, hogy nehéz az miért baj?
4. És végül: Megkérdezhetném, hogy ez az ET34 mit jelent?

Köszönöm előre is a segítséget!

a 16" teljesen használható méret, a gumi se vészesen drága (szerintem esztétikum, úttartás és kényelem szempontjából a 17" a legjobb kompromisszum). mekkora van fent most?
1. persze, minél alacsonyabb a gumi oldalfala, annál kevesebbet tud torzulni, így több hibát kell a futóműnek kimozognia
2. igen, de nem számottevő
3. minél nagyobb a rugózatlan tömeg annál rosszabb az úttartás, kényelmetlenebb a kocsi, és nagyobb terhet ró a futóműre és a gumira
4.:

K_Gergo Elküldve: 2012-02-03 09:26 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

szeda írta: Izzítógyertyára lenne szükségem.Milyen árban vannak? Jó a leggagyibb mert meghirdetem a kocsit.3db kéne.Egy még megy!

és szidjuk a magyar használtautó piacot...