K_Gergo fórum hozzászólásai

K_Gergo Elküldve: 2011-11-20 12:12 Vicces :)

Viktorunk igazán hordhatna hagyományos magyar öltözéket.
szívesen látnám mentében.

K_Gergo Elküldve: 2011-11-20 12:09 E46 futómű állítás

Robinson írta: Nem tudom, valaki esetleg megszakérthetné az értékeket.

szakértőnek egyáltalán nem mondanám magam, mert csak modellautó-versenyzésből van tapasztalatom, de a legnagyobb gond a sok aszimmetrikus értékkel van, az kis mértékben is érezhető bizonytalanságot okoz. az első kerékdőlésed meg baromi sok, gondolom az ültetés miatt. nem kopnak féloldalasan a gumik?

K_Gergo Elküldve: 2011-11-19 17:12 Ködzáró fény

Coyote írta: HÁTSÓ KÖDZÁRÓFÉNY: HA UTOLÉRNEK, KAPCSOLD KI!

ezzel mélységesen egyetértek, de a többi...

mindkettő azért kell, hogy előbb meglássanak, ha 5-10 méterrel hamarabb vesznek észre, az igenis sokat jelent ~25 méteres látótávolságnál, ill az elsővel te is sokkal jobban látsz, mert bevilágít a köd alá.

kempelen írta: ...és akinek olyan a lámpakapcsolója, hogy csak akkor tudja felkapcsolni az elsőt, ha a hátsó működik??? pl: renault?

vegyen autót.

K_Gergo Elküldve: 2011-11-19 10:23 Belsõ díszcsík

csatis1 írta: Szerintem meg nagyon gyönyörű! Én inkább csak a piros színt találom benne túmácsnak, de hát nem egyforma ízlésünk van. A sajátom is ilyen lakkfeketére fényeztettem.

ezt akár én is írhattam volna - azzal a különbséggel, hogy végül nem fényeztettem, olyan szép állapotban van az eredeti, hogy nem volt szívem hozzányúlni. legyőzött a gyári állapot-fétisem.

K_Gergo Elküldve: 2011-11-19 00:27 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?

anubisz írta: Azért csak van Komárom környékén egy karosszériás aki letud szerelni egy lököst. Annyira nem hülye a magyar szakember,hogy egy lökössel ne birkózna meg. Legalábbis reménykedek.
esze van a magyarnak, csak irgalmatlanul trehány tud lenni. asszem mind tudnánk példát mondani, hogy sima beleszarással okoztak neki kárt, és épp az a bosszantó, hogy adott szaki meg tudja csinálni jól, de...
YELLOW írta: én magamnak csinálnám, mert legalább én figyelek rá. és ha tudom mire kell figyelni az pláne jó. nem mint egy "szakember".
kétségtelenül van ebben valami.
InsectKiller írta: Ha hiszed, ha nem, én múltkor levettem, és fel is raktam fényezés után sérülés nélkül.
Azért kicsit tényleg bonyolultabb, mint ahogy YELLOW kolléga leírta, de nem vészes.
Viszont ha tényleg nem akarod te csinálni, akkor felesleges leírnom, h mit hogyan...
hát ha neked ment, nekem is fog.

futok még pár kört, mert egyéb program is van a kocsival (szinte hiányozna, ha nem így lenne ), ha úgy jön ki, hogy egyszerűbb nekem leszedni, még jövök!

kösz urak!

K_Gergo Elküldve: 2011-11-18 11:27 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?

YELLOW írta: a két oldalon a dobbetéten kihajtasz 1-1 csavart, alul-elől van két nagy torx vagy 10-es csőkulcs, majd oldalt kipattint és kész. meg persze közben a kürtről (merevítőn van rajta) lehúzni a stekkert.

köszi, de patentokat nem is említettél, pedig az is van az alján pár, és a hozzászólásom/kérdésem lényege épp az, hogy lehetőség szerint ne az én kocsimon kísérletezze ki senki (én se), hogy hogyan lehet levenni. tudom, hogy nem átláthatatlan űrtechnika, de így gondolkodom.

K_Gergo Elküldve: 2011-11-18 11:19 Társalgó

a kupé kivételével berzenkedem az összes 1estől, az újtól a leginkább. létezésüknek számomra egyetlen elfogadható oka van: legyen belőle pénze a gyárnak normális gépek fejlesztésére.

K_Gergo Elküldve: 2011-11-18 11:10 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?

szevasztok,

Komáromban, vagy a közelében tud valaki olyan szakit, aki le tudja venni az első lökhárítom barmolás veszélye nélkül?
betonszegélyre parkoltam, műanyagos ismerősöm van ott, de szerelő nincs. fényező szerencsére nem kell.

K_Gergo Elküldve: 2011-11-15 16:23 Társalgó

gyorilaszlo írta: Úgy látszik hogy már a pozitív dolgokban is a szart keresik az emberek...

minden rosszindulat nélkül: ahogy Attila is írta, ez a munkája, kicsit túlzónak hat amit írtál. az igazán szomorú az, hogy érdemes külön kihangsúlyozni, ha valaki úgy végzi azt, ahogy kell. rendeltem párszor én is tőle, segítőkész volt mindig, gyakorlatilag napszaktól függetlenül, akkor is, ha közvetlen haszna nem származott belőle - de ne felejtsük el, hogy ez a hozzáállás saját, jól fel fogott érdeke.

ez meg ilyen veszekedős fórum, szokj hozzá. nemtom Yellow-val láttál-e már itt hosszabb lélegzetvételű beszélgetést...

K_Gergo Elküldve: 2011-11-05 14:43 Vicces :)

Robinson írta: Ilyen kell nekem is!
http://index.hu/bulvar/hirek/2...ndorautot/

ismerős volt a 4-es, mintha sok baleset lenne rajta...kis guglizás után leesett, hogy ez az az út, ahol egymást váltják a normál országúti, és menetirányonként elválasztott 2 sávos szakaszok, már a tévében is hallottam vmi szaki fejtegetését, hogy ez rosszabb, mintha végig országút lenne, mert sokszor keverik a fáradt sofőrök, hol vannak, és simán utaznak a szembesávban úgy, hogy azt hiszik nem az. na vajon a rend őrei szerint mi a balesetek fő oka? "Az okok között a gyorshajtás és a szabálytalan előzés vezet." úgyhogy kibsznak egy ilyen szánalmas pléh szart, meg pár trafit, aztán csókolom, mossuk kezeinket. mint az útjavítások 40-es táblával, dühítő.

K_Gergo Elküldve: 2011-10-28 10:58 Társalgó

anubisz írta: Amúgy meg ez úgy történik,hogy először mindent megcsinálgatsz rajta,jó pénzért,aztán ha elromlik,újra meg újra,aztán mikor megint elromlik valami, és besokalsz, megunod, de hiába,ha el is adnád,ha rossz akkor, hogy adod el? csak meg kel csinálni megint,akkor meg elkezdesz reménykedni,na csak elfogytak a hibák,na mostmár biztos jó lesz. Ha már ennyit költöttem rá,most adjam el szarért,hugyért? aztán pár hónap,hét, újabb hiba
És kezdődik előröl,mert az igen nagy verébség lenne,ha fél autó kicserélése után az ember eladja,az meg lehet egy évig hozzá sem fog nyúlni. De ezt ki tudhatja előre?
Ezért költünk ennyit rá,már aki nem szereti váltogatni havonta a kocsiját,és szereti is.

ez a baj, hogy mikor cserén gondolkodom mindig, ugyanennél a típusnál kötök ki...de egyre kívánatosabb öcsém tt-je, ő is olyan "hülye", mint te, márkaszervizbe hordja, valós 192.000km van benne, épp nagyszerviz után van, igen korrekt áron is adná. bár amilyen formám van, tuti nálam kezdene szarakodni, és ez minden használt gépnél benne van a pakliban. az új autó meg túl kényelmes és unalmas volt nekem, el kellett adni a szerelemért.

K_Gergo Elküldve: 2011-10-28 10:53 Társalgó

InsectKiller írta: Nekem mind a 4 ki lett már cserélve, és a katalizátor csere tüntette el az "engine" jelet!

a katalizátor egyben van a leömlővel, egy 70K mérföldet futott angol darab került be a repedt helyére (szép állapotú, sérülés/javítás mentes, nem csörög), most nem lambda hiba miatt ég az a qrrrva lámpa, hanem katalizátor hatásfokot ír. új leömlőket katalizátor miatt nem veszek, az ziher (400K baz...). a jobbik eset, hogy eltérő szonda kell a brit kivitelbe (a cikkszám különbözik, de nem vennék rá mérget, hogy nem csak a kábelhossz különbsége miatt), és azok cseréje orvosolja a gondot. laza 70K HUF, csepp a tengerben...

K_Gergo Elküldve: 2011-10-28 10:48 Társalgó

anubisz írta: Egy újabb jóakaró,minek ellenség,ha vannak barátaid

nem rossz szándékkal írtam

K_Gergo Elküldve: 2011-10-26 15:14 Társalgó

ute107 írta: Nekem miért nincs lambdaszonda a kocsimban?!

örülj neki...nekem 4 van (35K HUF/db, és ez korrekt ár!), abból egyet már cseréltünk, hátha az a baj...nem jött be: leömlő csere, kiszedéskor egy másik ment tönkre, az is cserés. ezek a hátsók, az elsőket lehet szintén cserélni kell, mert még mindig világít az a szájbalökött mocsadék csekkendzsin...mosmá kezd nagyon, lassan végleg kilenni a tököm a kocsival. szeretem meg minden, de nem vagyok én Anubisz, hogy egy kisebb állam költségvetését locsoljam a kocsira orrba-szájba...


(köszi, hogy kidühönghettem magam )

K_Gergo Elküldve: 2011-10-13 21:14 Üzemanyag minõsítés és átverések!

Gyozy írta: Gondolkozom a tagsági kártyán a -5Ft-os üzemanyag kedvezmény miatt, de az Agipon még sose tankoltam és megoszlanak a vélemények! Nektek mi a tapasztalat?

amióta megvan a kártyám (hopsz, újítanom kell!) oda járok, gond nélkül