K_Gergo fórum hozzászólásai

K_Gergo Elküldve: 2011-08-30 14:50 Elrepedt leömlő

anubisz írta: Mind a kettő beadta a kulcsot? hú,nem irigyellek

nem én néztem, így erre a "nem tudom" a korrekt válasz...az összes szondáról tárol hibát, a legtöbbet jelzett már ki lett cserélve, de a helyzet majdnem ugyanaz. beszélek még erről a szerelővel/szerelőkkel, mer' ez így egyszerre vaskos. vehetek én bontottat, ha egyáltalán találok, de mivel 2005ben kifutott ez a modell, és típushibáról van szó, lehet, hogy 3 hónap után a nagy nehezen talált bontott is elreped, nem nagyon van ezekből keveset futott.

ne is irigyelj, ahogy néztem te jóval többet költöttél már a kocsira, mint én, most nekem kell behozni a lemaradást. meg InsectKillernek, höhö.

K_Gergo Elküldve: 2011-08-30 12:13 Elrepedt leömlő

K_Gergo írta: a legjobb megoldás nyilván a gyári új lenne, de amennyit kérhetnek érte...már az is eszembe jutott, hogy eladom Robinson veséjét...

megkaptam az ajánlatot, 190e/db.
Robinson kezdheti félteni a páros szerveit.

K_Gergo Elküldve: 2011-08-30 11:14 Elrepedt leömlő

szevasztok,

egy lambdaszonda csere és némi hegesztgetés után kiderült, hogy cserélnem kellene a leömlő(i)met. Kasza Iminél próbálkoztam, mint itt a fórumon is írta, alig lehet találni, ha igen, akkor is motorral együtt.
árajánlatot már kértem márkakereskedéstől, de csak a tisztánlátás kedvéért, a realOEM is 800 $-t ír, annál csak több lesz... a gugli dobott ki egy TA Techmix ajánlatot, de ebben nincs is katalizátor, meg nem is bízom feltétlenül a (számomra) nóném cuccokban.

van valakinek ötlete, tapasztalata? nem veszélyes egyelőre a dolog, üzem közben nézve korrekt lambda értékeket mutat a gép, de egyrészt azért el-el téved, és világít a check engine, másrészt előbb-utóbb elfárad a leömlő (a talp és a cső találkozásánál repedt el).
a legjobb megoldás nyilván a gyári új lenne, de amennyit kérhetnek érte...már az is eszembe jutott, hogy eladom Robinson veséjét...

K_Gergo Elküldve: 2011-08-12 16:13 Autóvásárlás

Coyote írta: ... és hát valljuk be, az F Astra GSI csak egy F Astra - a GSI-vel megegyező teljesítményű Celicámnál ilyen nem történt, pedig az csak kinézett valahogy...

pedig az a csak F astra ~150-ig pariban volt egy 540i-vel de hülye tudtam vele lenni, istenem...de ez már nagyon offtopik

K_Gergo Elküldve: 2011-08-12 15:30 Autóvásárlás

Bandy0000 írta:
gyüjtök igazából van itthon lada is opel is nem az a gond csak nekem egy télleg jó autó kell amivel a ugy döntök előzök akkor előzök mert az opellal képesek szivatni mikor alig mennek kielőznék és tartanak és ott megyünk egymás melett de nem tom megelőzni és ez olyan bosszantó

ha tényleg meg akarod magad szivatni vegyél 700-ért dízelt: beleszeretsz, ki akarod kalapálni, egy rakat további hiba kiderül, ráköltöd a gatyádat is, aztán rájössz, hogy felesleges, mert tökéletes sose lesz, a ráköltött pénzt meg nem kapod vissza...mellette megutálod az autót, talán a márkát is.
volt már erről szó itt korábban, 1,5-2 misi alatt ne nagyon akarj bmw-t. lehet kompromisszumokat kötni, hibákkal együtt élni, de azzal meg pont az ízt rontod el. vannak persze kivételek, a kommentem meg pesszimista.

Coyote írta: Bocs, ne szívd mellre, de ez alapján a kommented alapján szerintem még nem nőttél fel egy BMW-hez

van ebben valami, de abban is, amit Bandy írt. korábban volt egy F astra gsi-m, ezerszer jobban ment, mint egy 316 (kivéve Yellow vasát persze ), de elém is rendszeresen kijöttek, sokszor kellett beleállnom a fékbe, mert látott ugyan a tag, dehát "az csak egy fastra, simán elmegyek előtte".

K_Gergo Elküldve: 2011-07-08 23:50 Hátsó Biztonsgi öv

Puli írta: a hátsó ülést fel lehet hajtani?! hűűűűű...hogyan?


ez valami vicc, vagy tényleg új topik kellett ennek?

légyszíves tiszteld meg annyival a fórumtársakat (akik segítenek...), hogy megfogadod a tanácsukat/kérésüket és nem nyitsz "hibajelenségenként" új témát!

köszi

K_Gergo Elküldve: 2011-07-08 15:51 Társalgó

anubisz írta: Neked tényleg bringára kellene ülnöd, egy pár napra,mert nagyon belehúztál Ne akard bepótolni az egész téli időszakot én mostanában nagyon nyugisan vezetek. Bizony ha nem így lenne,egy kis ideje,már nekem is beugrott volna egy pár bemérés,mert nagyon rafkós helyekre bújnak mostanában.

rafkós...én nem ezt a szót használnám.
egy cimborámat a lakott terület vége tábla előtt méterekkel lőtték le (kifelé!), kőkemény 71km/h-ás eszetlen ámokfutás közepette. meg is érdemli a büntetést, ez balesetmegelőzés a javából, tényleg.

Zolee írta: ők pont most ültek be a cukiba egy fagyira, merre megyünk, nem tudnánk átvinni Lellére a tárcát?

itt le is tettem volna a telefont. ekkora parasztot wazz...

K_Gergo Elküldve: 2011-06-21 10:31 A BMW vezetése - hasznos tanácsok

anubisz írta: Nem viccből kérdeztem, valahol olvastam volt képzés,de azt hiszem az ilyen amatőr versenyszintű valami,persze az nem 20 ezer volt,talán 100,300 között valahol,ott adnak kocsit,rendes pályakocsit,bukócső,versenygumi stb.., elmélet gyakorlat,persze alapok. Gyorstalpaló. nem tudom 1,2,vagy 3 napos.

van olyan is, ahol adnak egy 320d-t, de én nem ilyent akartam, nem azzal járok nap mint nap, szerintem jobb a saját gép viselkedését és határiat kitapasztalni.
ez nem versenyzőképzés, a cél a balesetmegelőzés, szükség sincs bukócsőre és társaira.

egyébként amikor kint voltam a "játszótéren" épp driftiskola tartott oktatást (E36-okkal), a 2 vagy 3 napos tréning mindenestől 2 misi az oktató szerint (ő adja bérbe nekik a játszóteret). hogy mi kerül ezen ennyibe azt nem tudom, nem is feszegettem...

K_Gergo Elküldve: 2011-06-20 14:21 A BMW vezetése - hasznos tanácsok

szombaton voltam vezetéstechnikai tréningen, összességében tudom ajánlani. az elméleti rész sok újat nem mondott (alap dolgok, mint kormányfogás, ülésbeállítás; autó viselkedésével kapcsolatos fogalmak, bizt. tech. berendezések, stb.), de alapos volt, elmagyarázta minek miért van jelentősége. a gyakorlati rész tetszett a legjobban nyilván, a tréning a jellemzően elkövetett vezetési hibák kezelésére/megelőzésére szolgál (baleseti statisztikák és a gyakori balesettípusok részletes elemzése alapján), a rizikós műveleteket elemeire bontva: a különböző vészfékezésektől a kikerülésekig, különböző tempóknál és felületeken (felemáson is). az egész célja az volt, hogy rutinná tegyen kulcsfontosságú mozdulatokat, reakciókat, ahogy figyelem magam vezetés közben, volt is értelme.
félteni különösebben nem kell a kocsit, de azért legyen rendben, mert igénybe veszi (sok-sok erőteljes gyorsítás/fékezés), forradalmi változást nem érdemes tőle várni, de azt az 1 napot meg a járulékos költségeket megéri. ha akár egy koccanást is sikerül emiatt elkerülnöm a jövőben, már megtérül, durvábbról nem is szólva.

K_Gergo Elküldve: 2011-06-17 11:58 Autóvásárlás

InsectKiller írta: Annak ellenére, hogy taposták, néha figyelhettek volna rá...

tipikus villantós kocsik ezek, ha épphogy van rá pénz megveszi, és annyit csináltat meg, amennyit feltétlenül, megkerülhetetlenül kell. nem mindenki olyan hülye márka/autófetisiszta, mint mi, hogy megfelelően karban tartsa. a pinamágnes működik halott szilentekkel/szarakodó jeladóval is...

Coyote írta: kereskedés tette rá a kezét

és komoly haszonkulcsot, Zotyi 1 misivel olcsóbban hirdette emlékeim szerint

K_Gergo Elküldve: 2011-06-17 09:35 Autóvásárlás

anubisz írta: Hahó. Mi 330-ok járunk csak így? Legalább a motor bírja, ( még eddig)

ahogy a nagy könyvben meg van írva: az erős kocsikat jobban letapossák.

nekem mondjuk nem is nagyon volt miből válogatnom anno, konkrétan facelift előtti, fekete, bézs belsős, tetősablakos példányt kerestem, abból meg nem volt sok akkor sem.

K_Gergo Elküldve: 2011-06-16 22:27 Vicces :)

Coyote írta: Ezek szerint túl van nálunk reagálva a műszaki vizsga


K_Gergo Elküldve: 2011-06-16 22:23 Autóvásárlás

ksziszi írta: 250000-ről 150000-re ez egy 1,8-as benzinesnél nem tétel?

dehogynem.
kuplung, kormányszervó, futómű en bloc, ami egyből beugrik, de rengeteg dologtól függ...7-9 év alatt sok minden történhet.

K_Gergo Elküldve: 2011-06-16 22:18 Autóvásárlás

anubisz írta: Hiába a próbakör,meg az alapos nézegetés.Használni kezded akkor kezd szétesni, aztán mikor megcsinálsz mindent,nem adod el,mert másnak nem leszek hülye kocsit építeni. Inkább addig használom míg szét nem esik. Senkit nem érdekel menyit költöttél rá. Erre készülj,persze én szerencsétlen voltam, neked lehet szerencséd lesz,és 1 évig lehet hozzá sem kel nyúlni, de nem hiszem.


ezt én is írhattam volna.
én (mi?) legalább élvezzük, ahogy 230 ló vágtat, nemde?

Robesz írta: A kiló-méterrel én is tisztában vagyok, hogy csak valami csoda folytán lehet benne ennyi, de ezen kívül, a felsorolt hibákkal együtt mi a véleményetek, ti megvennétek e ezt az autót vagy sem?

én ilyent alapból se vettem volna meg, mégis egy valag pénzt költöttem a kocsira.
az alapján amit írtál, az a kocsi csúnyán meg volt hajtva, szinte garantált vele a konstans szívás, figyelembe véve, hogy ez a mostani az eladásra felkészített állapot.

ha jót akarsz (és nincs hatalmas szerencséd), rászánsz kb fél évet, míg találsz egy tényleg korrekt példányt.
vagy lenyeled, hogy folyvást költesz rá.
átvizsgálásra (itt felsorolt szerelőknél és/vagy márkaszervizben) soha ne sajnáld a pénzt, jól nézd meg mit veszel! ne légy szerelmes, sokkal inkább köcsög vevő, jobban megéri.

sok szerencsét!

K_Gergo Elküldve: 2011-06-15 22:29 Társalgó

kempelen írta: Tartok tőle, hogy ha a hátsó ajtóra szerelhetőst választom, a rendőr megbüntet, mert két-három kerékpárral nem látszik sem a lámpa, sem a rendszám.


mikor én gondolkodtam kerékpártartóban, megkérdeztem egy profi bringás ismerőst, ő lebeszélt a hátsó ajtóra szerelhető verzióról (mint alább az astrán), mert előbb-utóbb kikezdi a zsanért, rosszabb esetben az ajtó lemezét is. első hallásra túlzásnak tűnt, de belegondolva nem 2 deka egy bicikli a tartóval együtt, plusz az erőkar, amit a tartó jelenthet, ilyen utakon közlekedve...szóval lemondtam róla.

nagyon profi megoldásnak tűnik, amit találtál.
olyannyira, hogy sajnálom, hogy nem nyitottál külön topikot, tényleg sok hasznos infó összejött.