K_Gergo fórum hozzászólásai

K_Gergo Elküldve: 2010-10-12 19:29 Plasti Dip - a folyékony gumi

hil írta: Ez sprayban van?
is.

K_Gergo Elküldve: 2010-10-12 17:08 Vicces :)



még több rondaság itt.

K_Gergo Elküldve: 2010-10-11 23:43 Társalgó

felkerültek a téli kerekek, ennek kapcsán gondoltam nosztalgiázom egyet, ha már akkora itt a csend:
visszakerestem a vásárlás utáni legpesszimistább kommentemet..:
K_Gergo írta:
InsectKiller írta: Akkor jó nagy keretnek kell lennie, mert mi is így, pont ugyan ezekkel a szavakkal leírható tulajtól vettük a kocsit. Ami éppen szar volt az ki lett cserélve, fékek meg olaj egyebek, de azon kívül nagyon semmi. Márpedig a mi keretünket elég gyorsan túllépte!
Nem kívánom neked ezeket, csak annyit, hogy készülj fel, ha belenyúlsz a dolgokba, onnantól kezdődik a tuti!

eleve csalódott voltam, de most jól be is fosattál hallod...
annyira, hogy a Bocika által ajánlott szerelővel is átnézetem, mielőtt átiratnám, hátha olyan fos, hogy inkább pereskedem...
a legjobban az ijesztett meg tegnap, hogy háromnegyed óra pesti kevergés + fehérvárra autópályázás alatt majd' negyed tankot ivott a drága, meg rángat is induláskor, váltáskor is ránt egyet. eleve elég negatív emberke vagyok, most meg olyan orbitális szopást vizionálok, hogy már most zsibbad a szám széle...

...pedig lehet, hogy nem kéne, lehet, hogy egy egyszerű futóműbeállítás csodát tenne az úttartást illetően (off autómon így volt), lehet, hogy a fogyasztás így normális a pesti kevergésben, mert pályán a pill. fogyimérő elfogadható adatokat mutatott...az induláskori rángatás (amiről a kuplung topikban is folyik a beszélgetés) meg lehet, hogy tényleg a sok állás van, amit Hori mondott tegnap este...de mindenre van egy "legrosszabb forgatókönyvem" is, attól meg még így bizonytalanul is agyhúgykövet kapok...

az oké, hogy tökéletes autót senki nem ad el (kivéve én a turbo puntot...), de ez az abszolút igénytelenség egy élméyautóval szemben számomra érthetetlen és főképp kiborító.

asszem este iszom egyet, hátha megnyugszom.
...hát rengeteget változott a helyzet.
InsectKillernek már örömködtem pár napja, de ma éreztem végre úgy, hogy megkaptam, amit akartam:


egy valag pénzt ráköltöttem, de megérte. a tarkómig ér a vigyor, mikor indulok valahova, ha már elindultam ki se akarok szállni.
rendbetéve kib@szott jó gép ez, imádom ától-cettig; a hangját, az illatát, a kényelmét, az erejét...e sorokat írva is csak mosolygok.

javarészt persze pénz kellett hozzá, de azt nehezen tudnám forintosítani, amit ez a fórum, klub adott. az összegyűjtött tapasztalatokat, bátorítást, kapcsolatokat, kezdve onnan, hogy Hori, Steve, Tiba 1 órát várt rám, hogy megnézhessem/ük a kocsit, aztán korrekt szerelőt, alkatrészforrást találjak...

kösz Urak, így tovább!

K_Gergo Elküldve: 2010-10-11 18:10 Autóvásárlás

Tano írta: Meg olvass bele más témákba is, sok infót gyűjthetsz, hogy mik a leggyakoribb meghibásodások, típusbetegségek.

majd' 1 évvel a gép vásárlása előtt már olvasni kezdtem a fórumot, megéri.

K_Gergo Elküldve: 2010-10-11 17:47 Vicces :)

K_Gergo Elküldve: 2010-10-11 17:33 Autóvásárlás

zoltan írta: sok a kavicsfelverődésem a kocsin. Motorháztető ...
Ha leecsetelem akkor az látszik. Terv, hogy lefújatom. Ha lefújatom akkor megmérve látszik, hogy fújva volt.
Ti vennétek olyan kocsit amin le volt fújva mocitető, oldalt a sárvédők (lefényképezném előtte, hogy nem törött volt csak ezek miatt fújattam le) ezen okból?

én ugyanezért voltam dilemmában a sajátommal, de ahogy Woockie is írta, komoly törésnek a festésen túl egyéb jelei is vannak (belső kasznielemek, egyéb alkatrészek állapota/kora, stb.). egy darabig úgy terveztem, hogy nem kap teljes fényezést, csak átködölik, így a géptető szélvédő felöli végén még gyári maradna a rétegvastagság, belülről pedig látható lenne, hogy nem volt zúzva.
no de épp tegnap mostam a kocsit, mindkét oldalán karcokat, egyiken horpadást találtam; rányitották az ajtókat, ma meg koppant is pár kavics menet közben... egyelőre foglalkozom mással inkább, télen úgyis szét fognak mállani a drága útjaink, a kátyúkból csak úgy pereg a kavics, tavaszra megin' csupa ragya lenne. ha majd eléri az ingerküszöböm fotózok, aztán festetek.

K_Gergo Elküldve: 2010-10-07 18:31 Társalgó

nézegettem a főoldalt, s ezt láttam, a kép meg ismerős volt, meg is van honnan... bentragadt a hirdetés, vagy Andi és Soundkey megválik a verdától? mégiscsak Splash lesz?

K_Gergo Elküldve: 2010-10-07 18:11 Társalgó

Robinson írta: Neked ez a téli felnid?
bizony, 17"-nál kisebb fel sem megy, akkor már legyen szép gyári alu. Tiba kerekei voltak egyébként, tőle Steve vette, aki Hantos Ricsinek adta el, én meg elkunyeráltam tőle, mert hónapokig kerestem hiába.
Robinson írta: Egyébként meg ja sokkal-sokkal kényelmesebb, viszont ugye tegnap felraktam, ma már hazafelé 18 fok volt
Kell vennem egy szép felnit télre is, mert nekem 15-ös acélok vannak dísztárcsákkal, gondolhatod milyen változás a nyári 19"hoz képest
a két véglet
szvsz a 17" pont jó, nem "úszkál" a kocsi, de nem is üt a kerék.

K_Gergo Elküldve: 2010-10-07 17:09 ködlámpa

seta írta: elég csak mindent a helyére dugni és működik, vagy össze is kell ezeket kódolni az autóval?

a lámpamodult össze kell ismertetni a kocsival tudtommal.

K_Gergo Elküldve: 2010-10-07 16:59 Társalgó

Robinson írta: éés felkerültek a téli gumák...
hosszú lesz ez a tél...

erre már én is gondoltam, de egyelőre még 8 fok felett vagyunk. én mondjuk már várom, hogy fent legyenek, egyrészt szépek , másrészt kényelmesebb lesz velük utazni, a nyári 225/245 kombó helyett elöl-hátul 205-ösök.

K_Gergo Elküldve: 2010-10-06 23:55 e46 touring belső díszítő műanyag

Narumon írta: Azt még nem tudom, hogy a sebváltó körülit hogy kell leszedni, de majd kitalálom

ez talán segít.
(E46 DIY)

én még mindig töröm a fejem a szinte hibátlan gyári bevonat fényes feketére cserélésén...jobban tetszene, de nincs szívem tönkretenni, mégiscsak gyári...

K_Gergo Elküldve: 2010-10-05 01:39 2004 E46 Coupe Kézikönyv

Tano írta: A főoldalon is találtok egy kézikönyvet, csak lejebb kell görgetni.
Üdv!

...és tényleg!!!

kösz!

K_Gergo Elküldve: 2010-10-04 19:12 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

sziasztok,

kicsit közvéleménykutatnék casco ügyben...
még a kocsi megvétele után néztem körül ezügyben a biztosítóknál, az Allianz ajánlata volt a legszimpatikusabb: teljeskörű casco avulásmentes térítéssel 22e/hó, de szemléhez kötötték. akkor még elég ramaty állapotban volt a kocsi műszakilag és esztétikailag egyaránt, mostanra javarészt helyrehoztam, amit az előző tulaj elhanyagolt. az utóbbi hónapokban viszont sok rosszat hallottam az Allianz-ról, talán a sok árvízkár miatt kötekedni kezdtek a casco-s kifizetéseknél is, ami addig rájuk volt a legkevésbé jellemző.
mivel a kocsi már nem mai gyerek (a forgalmi szerint 2001-es, a realoem 2000 októbert írt alvázszám alapján), azt is figyelembe kell vennem, hogy sok biztosító szóba sem áll velem a kocsi kategóriája és kora miatt.

hasonló korú gépek tulajai hol, milyen konstrukcióval kötöttek casco-t, vannak-e kifizetéssel kapcsolatos tapasztalatok?


előre is köszönöm a segítséget!


üdv

K_Gergo Elküldve: 2010-10-04 18:21 2004 E46 Coupe Kézikönyv

nekem elég régi van (113MB, 2000 körüli, a legnagyobb benyás a 328 ), de használható.
gondoltam feltöltöm tárhelyre (uw.hu): 3x próbáltam, nem ment...
akkor freemail, óriáslevél: 3x akadt le 95%-nál...

részemről mára ennyi, remélem mástól azért megkapod.

K_Gergo Elküldve: 2010-09-30 18:27 Vicces :)