K_Gergo fórum hozzászólásai

K_Gergo Elküldve: 2013-04-24 19:42 Autóvásárlás

balage87 írta: Valós km óra állást márkaszervízben meg tudják mondani, vagy vissza tudják úgy tekerni, hogy az nem derül ki??

vissza.

K_Gergo Elküldve: 2013-03-30 20:01 képek











K_Gergo Elküldve: 2013-03-30 00:15 képek




K_Gergo Elküldve: 2013-03-02 00:58 E46 TÍPUSHIBÁK

tomy320ci írta: Sziasztok!

Megoldódott a problémám. Egyik ismerősöm és egy idősebb lakatos csinálta meg. Érezhetően egyben van a kocsi, és nem érzem úgy mintha ki akarna esni a futómű a helyéről. Ha bárkinek hasonló problémája van, szóljon, bátran tudom ajánlani őket. A 100 ezresnek mondott mutatványt 50 alatt meg lehet úszni.


nálam is, szinte szóról-szóra így.

K_Gergo Elküldve: 2013-02-21 21:29 Társalgó

YELLOW írta:
anubisz írta: http://www.vezess.hu/hirek/750...ualisdoboz
BMW visszahívások.


persze a kiszakadó futómű, a leszakadó szívótorok szelepek, stb, azok nem balesetveszélyesek...

ez jogi, ill. marketing, nem pedig erkölcsi/műszaki kategória, ez alapján is születnek a fentihez hasonló döntések.

K_Gergo Elküldve: 2013-02-01 12:36 E46 TÍPUSHIBÁK

szia IK,

egy fehérvári márkatárs ajánlott egy zámolyi szerelőt (hozzá akartam vinni), felhívtam, elmondtam a panaszaim (kóválygó futómű (azt tudtam a futóművestől, hogy az első stabszilentek és a kormánymű axiális csuklói csereérettek), holtjáték a hajtásláncban), ezek alapján azt mondta meg kellene nézni a kasznit is. ő nem tudta vállalni, nem bmw-snél van most a kocsi, aki nem igazán tudja mitévő legyen, és szerencsére van vér a pucájában ezt felvállalni kontárkodás vagy kussolás helyett. Horival beszéltem (ezúton is kösz!), azt mondta rendelhető gyári javítóelem a márkaszerviznél a torony repedéséhez, csakhogy nálam a bölcső egyik felfogatási pontjánál van a gond a padlólemezen, nem vagyok meggyőződve, hogy ugyanaz az elem kell... A zámolyi csóka ajánlott lakatost, aki csinált már ilyet, de ő legjobb esetben ma du tud szólni, hogy tudják/akarják-e vállalni...
megírom a fejleményeket, végeredményt, ha addig nem is kapok több tippet, de továbbra is érdekel a véleményetek!

K_Gergo Elküldve: 2013-02-01 07:29 E46 TÍPUSHIBÁK

hil írta: Szia!
Az NT Autónál beszélgettem erről a problémáról, ők javíják is: 2 nap, teljes hátsó futómű kiszed, hegeszt, felületkezel, meg ami kell, majd futómű visszarak. kb 100k pénz.

szia,

kösz a gyors választ! A belteret nem kell bontani? 30 centire van a baj a tanktól, azt nem kellene levenni? A "meg ami kell" mit takar? Feltesznek plusz lemezt/kiegészítő elemet?

üdv

K_Gergo Elküldve: 2013-01-31 22:31 E46 TÍPUSHIBÁK

szevasztok,

az én kis drágám újabb meglepivel szolgált: a facelift előtti e46-ok típushibája, a hátsó futómű elszakadási szándéka a kasznitól utolért, van egy csini 15 centis repedés...ami ugyan nem 2 perc alatt alakul ki, de valahogy az az 5 szerelő (ebből 4 elvileg bmw szaki) aki bő 2 év alatt látta a kocsit semmit nem vett észre.
Namost gondolom ezt nem csak végeitfúrjuk-meghegesztjük-felületkezeljük módon kéne hosszabb távra javítani. Elvileg a bmw szaki lakatosnak akit találtam tudnia kéne, hogy van-e javítóelem, vagy valami, amit használni kell, de csak elvileg sikerült kis szívem csücskének felhívnia a szerelőt, akinél a kocsi áll, instrukciókra várva, hogy miképp készítsék elő. Biztos annyi a munka és a pénz, hogy ilyen bagatell hülyeségekre, mint felvenni a munka fonalát, nincs idő s akarat.

Akinek van némi ismerete eme tervezői dicsőségről, legyen szíves ossza meg velem a tudományát!

Kösz

K_Gergo Elküldve: 2012-10-01 17:02 Rugócsere

Szabi46 írta: Állítható magasságú futóművön agyalok, vagy pedig egy gyári 325 alá való rugókon, mert nagyon sok esetben alacsony az orra, össze vissza van már karistolva lepattogva a lökhárító

Télen meg még sz*rabb lesz a helyzet ha nem tolják a havat rendesen, vagy ráfagy foltokba és lesz vagy 3-5cm magasságú mit ahogy szokott erre felénk....

Szóval használhatatlan nekem a mindennapokra ez a gyári M-pack ültetés... Se fékpad, se rámpa, sok esetben még félre se tudok állni az úton vagy rá a hídra ezért gondolkodóba estem...
ilyen
Vagy
Ilyen, viszont ez CI-hez nem jó.
Bár lehet ezek is csak ültetnének inkább és nem emelnének, mert nem azért szoktak ilyeneket venni

Szóval ötletek vannak?


nekem ugyanezen okból kellett lecserélnem az amúgy kiváló eibach pro-kat (kb m-essel egyenértékű ültetés), gyári sport rugókat rakattam be: az eibach karaktere jobban tetszett, de a döntő a hasmagasság volt, abban pedig pont jó kompromisszum.
én néhány nagy név kivételével csak a gyáriban bíznék, nekem a jom meg a raceland nem mond semmit...

K_Gergo Elküldve: 2012-09-17 12:40 320d Motor

YELLOW írta: motortartóbakok is tudnak ilyen nagy bólintást produkálni, igaz akkor indításnál is.

indításkor is van némi, de nem számottevő, legalábbis a leállítás utánihoz képest.

K_Gergo Elküldve: 2012-09-17 12:18 320d Motor

sziasztok,

egy ismerősöm múlt héten vett egy 320d-t, az autó egy kis sárvédő ív rohadástól eltekintve nagyon egyben van, egy dolog csípi a szemem: leállítás után ránt egyet az autó, nem is kicsit, ami szerintem nem üzemszerű. elvileg nemrég volt cserélve a lendkerék, de nekem ebben gyanús, hogy 170K HUF-ba hogyan fért bele egyéb szerelésekkel/alkatrész cserékkel is. Műszakin volt a kocsi vétel előtt (ott volt az új tulaj is), márkaszervizben átvizsgáláson viszont nem...
valami tipp, mi lehet, mivel kell számolni?

köszi

K_Gergo Elküldve: 2012-09-17 12:12 Társalgó

bmw320d4 írta: Attól függ a forgás iránya, hogy a jobb vagy a bal agyfélteke dominál jobban.

én belelátom mindkét irányt...

K_Gergo Elküldve: 2012-08-30 16:08 Társalgó

K_Gergo Elküldve: 2012-08-27 11:49 Belsõ

csatis1 írta:
batigol09 írta: köszi a tippeket; a szivargyujtos tartorekesz ajtaja kipattinthato vhogy vagy ki kell szedni a konzolt? tudja vki? köszi

Nem lehet kipattintani, szóval ha mégis ki akarod venni, akkor ki kell szerelni az egész középkonzolt.

biztosan ki lehet, nekem Tiba cserélte komolyabb bontás nélkül, de tény, hogy kézügyesség és tapasztalat kell hozzá. a felső ajtót már úgy rakta be, hogy nem csillapítottan nyílik, ott elfogyott a türelme.

K_Gergo Elküldve: 2012-08-24 22:17 képek