InsectKiller írta:
Akkor jó nagy keretnek kell lennie, mert mi is így, pont ugyan ezekkel a szavakkal leírható tulajtól vettük a kocsit. Ami éppen szar volt az ki lett cserélve, fékek meg olaj egyebek, de azon kívül nagyon semmi. Márpedig a mi keretünket elég gyorsan túllépte!
Nem kívánom neked ezeket, csak annyit, hogy készülj fel, ha belenyúlsz a dolgokba, onnantól kezdődik a tuti!
eleve csalódott voltam, de most jól be is fosattál hallod...
annyira, hogy a Bocika által ajánlott szerelővel is átnézetem, mielőtt átiratnám, hátha olyan fos, hogy inkább pereskedem...
a legjobban az ijesztett meg tegnap, hogy háromnegyed óra pesti kevergés + fehérvárra autópályázás alatt majd' negyed tankot ivott a drága, meg rángat is induláskor, váltáskor is ránt egyet. eleve elég negatív emberke vagyok, most meg olyan orbitális szopást vizionálok, hogy már most zsibbad a szám széle...
...pedig lehet, hogy nem kéne, lehet, hogy egy egyszerű futóműbeállítás csodát tenne az úttartást illetően (off autómon így volt), lehet, hogy a fogyasztás így normális a pesti kevergésben, mert pályán a pill. fogyimérő elfogadható adatokat mutatott...az induláskori rángatás (amiről a kuplung topikban is folyik a beszélgetés) meg lehet, hogy tényleg a sok állás van, amit Hori mondott tegnap este...de mindenre van egy "legrosszabb forgatókönyvem" is, attól meg még így bizonytalanul is agyhúgykövet kapok...
az oké, hogy tökéletes autót senki nem ad el (kivéve én a turbo puntot...), de ez az abszolút igénytelenség egy élméyautóval szemben számomra érthetetlen és főképp kiborító.
asszem este iszom egyet, hátha megnyugszom.