K_Gergo fórum hozzászólásai

K_Gergo Elküldve: 2012-07-20 19:54 Fûtés - Klíma

szevasztok,

lüktetve jár a szellőztető ventillátorom, legalábbis alacsony fokozaton, mintha korábban olvastam volna valamelyik topikban, hogy mi az oka, csak nem találom...valami tipp?

K_Gergo Elküldve: 2012-07-20 19:52 Autóvásárlás

YELLOW írta: nekem az a véleményem, hogy ha ez gyári felépítmény, akkor aki így rendelte az beteg ember volt, mert nem hiszem, hogy a BMW ilyen combo-val kiad egy belsőt.

pedig tudtommal de - még ha szerintem is, hát, érdekes...

Zotyi35d írta: hiányzik belőle 2 henger

K_Gergo Elküldve: 2012-07-20 19:49 Ápolás, tisztítás

jons írta: Így is van! Vanish, kárpitisztító gép -> olyan lesz a kárpit, mint az új! Az illata is és a tapintása is... Nálam is mostanában lesz esedékes. Promoban lesz egy polír aztán nekiesek.

jó lenne oszlop/tetőkárpitra is? tudtommal nagyon kényes, tisztíttatni is félek elvinni - annyira nem mocskos, hogy tűrhetetlen legyen, de ráférne egy takarítás.

K_Gergo Elküldve: 2012-07-20 19:45 Mi lehet a baj?_

troooger írta: Elvileg ki vannak centírozva a kerekek

én tuti ezzel kezdeném.

K_Gergo Elküldve: 2012-07-20 19:44 Mi lehet a baj?_

vivaladiesel írta: Torsten Cox, Ikrényben (Győr mellett) Töri a magyart, de Bmw-khez nagyon ért. Németországból települt át.

úgy menj oda, hogy csinálja meg, nagyon nem szereti, ha csak diagnózist kérnek tőle, szervizt nem, és ez érthető is. készülj fel pontosan az előzményekből, érdekelni fogja, szemlátomást szereti amit csinál.

K_Gergo Elküldve: 2012-07-08 11:02 Társalgó

Coyote írta: minden jel arra utal, hogy fehérvár környékén jellemző az eset.

tavaly öcsémet büntették meg így fehérváron, mór körül szintén szokásos módszer.

K_Gergo Elküldve: 2012-07-03 21:54 Társalgó

Coyote írta: Kiemelném, hogy a "vezetés élményét" amúgy sem az autópályán vagy lakott területen lehet tapasztalni, hanem lakott területen kívül - ott meg sohasem mérnek a sünök. Legalábbis én olyat még nem láttam...


én sajna sokat (pl 1, 81, 13), volt is nem egy stresszes pillanatom miattuk, felmerült sokszor a blokkoló.

K_Gergo Elküldve: 2012-06-26 08:36 Társalgó

Coyote írta: Ma reggel megérkezett minden idők esernyője
Igen, ettől én most jobb ember lettem, és büszke vagyok rá, hogy ezt is elérhettem

Itt nyitogatom a szobában mert gecire tetszik LOL Még a tokja is odabasz.


erről Dóczi Béla fórumtárs jutott eszembe, egyszer megkérdezte hol lehet bmw-s autómosó vödröt kapni...

K_Gergo Elküldve: 2012-06-25 16:16 Társalgó

Coyote írta: Kábé annyira méregzsákok, mint egy 143 lovas Celica vagy egy 1.6-os Ford Puma... Menni megy, lehet vele vonulni, meg lehet vele jelenni, de nem sportgép, az elsőkerék-hajtás miatt meg az élménynek is lőttek. Audinál dolgozó ismerősömnek volt TT-je, de nem sokáig - lecserélte egy újabb A3-ra, mondván, hogy ha már nem megy, és nem élvezetes, akkor legalább férjen el benne. A kinézete miatt szerette meg, de a hétköznapjait megkeserítette a kupé forma. Mondjuk ehhez az is fontos, hogy a srác 190 magas.

az elsőkerekes tényleg gagyi (próbáltam, mikor öcsém autót keresett), összkerékkel azért nem rossz gép. ki-be szállásnál a fejre vigyázni kell az igaz.

K_Gergo Elküldve: 2012-06-25 16:14 Társalgó

YELLOW írta: nem akarok ebbe nagyon belemenni, de TT-ben nem volt 225 lovas.

ez akkora baromság, hogy inkább kigúnyoltalak volna, de maradjunk a tényeknél: gyárilag volt 180 és 225 lovas túrós verzió is, utóbbi quattro privilégium.

K_Gergo Elküldve: 2012-06-25 16:09 Társalgó

vivaladiesel írta: Egy rövid jellemzést kérhetnék a TT-ről? Kényelem, stabilitás, tapasztalatok stb...

kicsi, klausztrofób érzés benne ülni egy tetőablakos bézs belső után (bár elöl van azért hely, csak a pakolórekesz kevés), az enyémmel összevetve nincs se csomagtér, se hátsó hely (csak ülésnek álcázott kalaptartó). a kormány, váltó masszívabbnak hat, de nem olyan közvetlen, mint mondjuk a kupéban, inkább szorul, de ergonómiailag azért nagyon rendben van minden. a futómű kemény, kicsit orrtolós, de fogja az utat rendesen, cserébe kényelmetlen, főleg hosszabb távon (legalábbis a magyar utakon). az összkerék állat, az egyetlen pont, ami miatt tetszik, de ahhoz szerintem jobban passzolna egy szívómotor, a turbó késését a legnyomatékosabb tartományban (~3500-4500) azért még érezni, emiatt kell a rutin, hogy ki tudd használni. azért belekóstolva is meggyőző élmény, ahogy behúzza magát a kanyarba gázadásra. a motor (1.8T 225PS) amúgy könnyű, erős, nyomatékos, jól váltva erősebbnek érződik, mint a 30i, csak karaktere nem nagyon van.
nem rossz kocsi, de nekem nem kéne, ez a kategória egyébként is az ízlésről szól, a tt meg nem az én világom, már a külsejétől kezdve. szerintem azzal a kocsival az ember vagy úgy megy, ahogy egy sportautóval illik, vagy sehogy - mindig ráz, hangos, akkor legalább élvezzük. a fenntartása egyébként nem vészes, bár első (magyar) tulajtól vette korrektül vezetett szervizkönyvvel, csak az orra volt megnyomva, a kopóalkatrészek fogynak, ill. a műszeregység halt meg (típushiba). megbízható, de nem olcsó, kb annyit eszik, mint a 30i.

eladósorban van elvileg, már majd' másfél éve csak alkalmi használatban van, de öcsinek úgy fest nincs szíve meghirdetni, nem is tudok hahu-s linket adni, csak 2 nem túl jó képet.

K_Gergo Elküldve: 2012-06-25 11:42 Társalgó

Coyote írta: ez olyan vazzeg mint mikor a faterom megtalálta az öntapadós krómcsíkot... azóta a 406-os megszégyeníti a Rolls-Royce-okat.


öcsém tt-jét "díszíti" ez a krómcsík, minden alkalommal elmondom neki milyen igénytelen bazári hülyeség, de neki tetszik...

K_Gergo Elküldve: 2012-06-25 11:40 Társalgó

vivaladiesel írta:
YELLOW írta: http://belsoseg.blog.hu/2012/0..._jo_kalost


Sosem fogom megérteni az ilyen "ennyiértinkább3évesMazdátvettemvolna" felfogást.
Nyilvánvaló, hogy 20 év körüli prémium kategóriás autót (és alapvetően ez a fiatalabb prémium autókra is igaz) szerelemből vesz az ember vagyis a szívére hallgat amikor pedig egy fapados lélektelen rizsrakétát akkor az eszére.



a kettő nyilván más világ, újonnan vett grande puntóból ültem át e46-ba, más dimenzió egyszerűen, újautó illat (szag) ide vagy oda. aki ezt nem érzi/érti, annak felesleges is "öreg" kocsit pátyolgatni.

K_Gergo Elküldve: 2012-06-13 11:35 Társalgó

ute107 írta:
YELLOW írta:
nálunk most vannak útfelújítások, ilyen 5-10 centi darabokat (mély) vágnak ki. sikerült is áthajtanom egyen-kettőn, ki sem volt táblázva. szerencsére nem lett baj. de pl minap ismerős kűtyuba ment és defektet kapott. így aki a kezelője az útnak (önkormányzat, vagy valamilyen városfejlesztési cég, vagy hasonló) annak van ilyen jellegű biztosítása, ami ilyen esetben fizet. és kell is neki fizetni, főleg ha mulasztás van. persze ezt is próbálják hárítani.


Igen van ennek az Önkormányzatnak is, még sem fizet a biztosítójuk. Mert szerintük gyorsan hajtottam, ők ezt megállapítják 1 hónap után...mert okosak.
A kárszakértő meg közli velem, hogy mennyit fizetnek ki és rendben van minden. Berendelek mindent, megjönnek az alkatrészek és jön egy levél is, sajnos nem fizetünk. Na azóta megy a huza-vona. Ez már több mint fél éves story.

Nem akarnak fizetni, és még te vagy a hibás ezt kihozzák.


off autóval volt ilyen esetem, az első két felni meghajlott, gumi persze defekt, kuka. sorra csattogott bele minden arra járó, rossz volt nézni is, egy másik srác is félreállt, mert szálszakadásos lett a gumi. hívtunk rendőrt, lefotózta a kocsikat, majd másnap hívott, hogy kint volt a 30-as tábla, úgyhogy ha ügyet csinálunk belőle, az biztos, hogy engem megbüntetnek, de nem biztos, hogy térítik a kárt. a 30-as tábla az út menti fák lombjáBAN volt. senki nem látta, mindenki 50-nel zúgott bele...
levont tanulságok:
- ha más is érintett, minimum telefonszámot cserélünk, és közösen lépünk fel
- a táblát is le kellett volna fotózni, még ha be is sötétedett közben
- ültetett autót soha többé, több a hátrány és a kockázat, mint az előny

K_Gergo Elküldve: 2012-06-07 20:35 Társalgó

ute107 írta: Kempelen! Hol voltál nyaralni???
Kicsit lebarnultál a kép alapján!!!