Kazmer Elküldve: 2016-09-13 14:08 BMW318i E46
sutius írta:Kazmer írta:sutius írta:Kazmer írta:YELLOW írta:Kazmer írta: Sziasztok! N42B18-as motorral szerelt E46-os, 2003-as BMW-m van. 1 éve vettem, elvileg 191.000km-el, 4000km után már túl kevés volt benne az olaj. Van valamilyen tippetek, hogy milyen olajat és adalékot érdemes használnom, hogy csökkenjen az olajfogyasztás? Az adalékot illetően két ismerősöm egymástól függtlenül Wynn's-t és Metabeondot ajánlott. Szerintetek ezek segíthetnek az olajfogyasztás csökkentésében?
Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket!
olyan nincs, hogy olajfogyasztás csökkentő szer. ha kopott a motor, azon nem nagyon segít semmi, ez lehet gyűrűknél, szelepszár szimmeringnél. vagy a motor több részén is engedheti az olajat. ha valami el van kopva, az nem fogja megjavítani semmi csodaszer. SZERINTEM.
a sűrűbb olaj sem megoldás, és még akár árthat is a motornak.
ki kell deríteni hol enged és meg kell szüntetni azt.
bár az is kérdés milyen olaj lett belerakva, mert ki tudja ilyen silány volt és azért eszi, mert nem bírta a fordulatot pl.
Nem vidítottál fel, de köszi a választHa motorgenerálra van szükség a kopás miatt, az kb. mennyibe kerülhet? Egy 196.000km-t futott motor lehet már kopott? Persze az is lehet, hogy visszatekerték...
hy,
ha mindent fel akarsz ujitani akkor 300-400ezer forintnal kezdodik + munkadij...
ez persze fugg attol is, hogy milyen alkatreszeket teszel bele...
Köszi! Nekem 500-600 ezret mondtak, de mindkettő elég húzós összeg az autó árához képest...
mivel nekem is ugyanaz a motorom van es keresztulmentem ezen, azt tanacsolnam, hogy kezd a kartergazszurovel majd a szelepszar szimeringekkel es csak a legvegen a gyurukkel...
jaaaa es ne engedd. hogy kiszedjek a motort!!!!
Köszi szépen, jó tudni, hogy nem én vagyok az egyetlen ezzel a problémával. Megnyugtattál, hogy nem kell kiszedni a motort...

