Kevlar Elküldve: 2018-11-29 15:48 Töltés hiány
adams22 írta: Sziasztok!
Az alábbi problémámat szeretném megosztani veletek, hátha valaki már találkozott ilyen esettel..
Januárban cseréltem fesz.szabályzót a generátoron mert a gyári (valeo-s) túltöltött (18V).
Sajnos nem találtam hozzá gyári valeo fesz.szab.-ot ezért utángyártott (Mobiletron) került bele és amióta ez van benne Szinkrongenerátor kommunikációs hibát tárol és nem törölhető.
Feltételezem emiatt van gyújtáskimaradásom is mert hidegindításkor amikor villog a check engine és remeg az autó (nem jár minden henger) akkor a feszültség 11.8 V körül van. Azaz semmi, olyan mintha akksiról menne. Melegen meg van a 14.2 V.
Szerencsére meg van még a régi valeo-s, raktam bele új keféket és szilikonnal kitöltöttem az elektronikát (lehet ezek voltak amúgy is a bajai). Vissza fogom cserélni, hogy mit produkál.
Kérdésem az lenne, hogy az utángyártott feszültségszabályzót esetleg hozzá lehet tanítani az ecu-hoz mint az újabb bmw-ben az akkumulátor tanítás pl vagy sem?
Mert ha nem, akkor nem is értem minek gyártanak ilyen fesz.szab.-ot.
Szia!
Nekem nem csinálja ezt az új mobiletron feszültségszabályzótól ,teljesen jól teszi a dolgát...