Krapulax6 fórum hozzászólásai

Krapulax6 Elküldve: 2016-11-02 20:04 angel eye

banditosz001 írta:
Krapulax6 írta:
banditosz001 írta: Szaisztok!
Az én autómban a relés változatú angel eyes van.


Na most a hibajelenség az, hogy amikor ugye felkapcsolom a helyzetjelzőt(mert ugye nekem arra van kötve) akkor semmi gond világít meg minden, viszont amikor be van indítva a kocsi akkor ez a relé elkezd "gerjedni" és ilyen kattogó hangot kiadni...a AE ettől függetlenül ugyanúgy világít.

Amit még érdemes hozzá tudni bár nem tudom mennyiben befolyásolja a dolgot:
a helyzetjelző izzókat kivettem és kikapcsoltam géppel a checkolását is.
Ötlet?



Hali.Az biztos,hogy a helyzetjelzőre kell kotni?
En igy kotottem be : http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg

Annyi kulonbseg,hogy a gyujtasra van kotve a helyzetjelzo helyett.
Neked ket dolog lehet: el van kotve valami vagy nem kontaktal valami...

Bar igy jobban belegondolok tok mindegy,hogy a helyzetjelzorol vagy gyujtasrol kapja a naftat.A rele tapjat vizsgald meg...


Igen sz h hova kötöm szerintem se baj.Teljesen jól működött egy darabig aztán kezdete el csak ezt csinálni. Ma kicseréltem a relét egy ugyanolyanra és azzal is csinálta.
Arra kezdek gyanakodni h nincs e tényleg köze ahhoz h kivettem a helyzetjelzőket meg kikapcsoltam a hideg és meleg checkolást is...
A relé tápját? az közvetlen az akksira van kötve...


Ha a rele tapja az akksin lenne akkor folyamatosan behuzna.Feltetelezem,hogy a rajzon nem az a rele pozitivja amit az akksira kell kotni hanem amit a helyzetjelzore.Es mivel a tesztet kiiktattad valoszinuleg nem is jelenik meg a ~12 volt ,a rele meg nem bir behuzni rendesen.
De ez csak elmelet.
Kapcsold vissza a tesztet,rakd be az izzokat is aztan proba...
En az izzokrol lehuztam a csatikat es egy-egy terheloellenallast kotottem ra ...

Krapulax6 Elküldve: 2016-11-02 19:14 angel eye

banditosz001 írta: Szaisztok!
Az én autómban a relés változatú angel eyes van.


Na most a hibajelenség az, hogy amikor ugye felkapcsolom a helyzetjelzőt(mert ugye nekem arra van kötve) akkor semmi gond világít meg minden, viszont amikor be van indítva a kocsi akkor ez a relé elkezd "gerjedni" és ilyen kattogó hangot kiadni...a AE ettől függetlenül ugyanúgy világít.

Amit még érdemes hozzá tudni bár nem tudom mennyiben befolyásolja a dolgot:
a helyzetjelző izzókat kivettem és kikapcsoltam géppel a checkolását is.
Ötlet?



Hali.Az biztos,hogy a helyzetjelzőre kell kotni?
En igy kotottem be : http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg

Annyi kulonbseg,hogy a gyujtasra van kotve a helyzetjelzo helyett.
Neked ket dolog lehet: el van kotve valami vagy nem kontaktal valami...

Bar igy jobban belegondolok tok mindegy,hogy a helyzetjelzorol vagy gyujtasrol kapja a naftat.A rele tapjat vizsgald meg...

Krapulax6 Elküldve: 2016-10-26 09:18 Megvegyem? Vegyek ilyet?

N3mus írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
Kedves Yellov!
Sok jó és hasznos hozzászólásod van itt a fórumon, kipalléroztad magad bmw- ből és ez jó dolog, mert van fogalmad arról amihez hozzászólsz. Csak az arroganciádat vetnéd már le.
Valahogy próbáltam, a sok közül, egy bizonyos lényegi különbséget érzékeltetni a dízel és a benzines között. Erre te rögtön betámadsz azzal, hogy versenyzek az utakon, meg a városi használat miatt széthulló kuplungról meg kéttömegű lendítőkerékről vizionálsz (automatával járok, de volt manuális is).
Az, hogy neked van egy becsípődésed a városban használt dízelekkel kapcsolatban az a legyen a te bajod. Írok neked egy ugyan ilyen idióta ellenpéldát. (Felhívnám a figyelmedet arra a tényre, hogy a benzines gyors melegedése, is káros lehet a sok hőtágulási és zsugorodási ciklus miatti anyagfáradás miatt. Gondolok itt a hengerfej, motorblokk repedésére és vetemedésére…) Ha bele gondolsz akkor van benne igazság, legalább annyi mit a Te nehezen melegedő és gyorsan kopó, városi dízel teóriádban.
Ahhoz, hogy Te inkább még kocsikázol, hogy az 5 km inkább fölöslegesen 10 km legyen, a Te bajod. Szeretnek érte a benzinkutasok.
De lehet, egy bringával jobban járna, arra nem kell sokat költeni és egyszerűbb a szervizelése. Nehezebben verik át.
Üdv: Viktor


ha már megemlítesz, akkor helyesen írd le a user nevem, másképp ez hasonló esetben támadásnak minősül és bunkóság is.
bocs, de nem tudom levetkőzni amilyen vagyok. általában aki ismer, az nem veszi fel ezeket. te valamiért túl magadra vetted a dolgokat. miért?
kutasok nem szeretnek, mert magamnak tankolok és nem kapnak borravalót. igazából ha nem menném azokat a plusz km-ket, akkor évi szinten 2500km-t menne az autó
viszont neked sem ártana egy kis fejleszteni való. van kerékpár is, nem is egy. hidd el nekem, azzal még régebb óta foglalkozom, legalább dupla annyi ideje, hanem több. egy jó kerékpár sem olcsó, és annak a karbantartása sem. bár én megoldom magamnak. a jó alkatrészek drágák. csak a laikusok hiszik azt, hogy a teszkógazdaságos kerékpár sosem kopik el stb. meg jó az. hát ez igénytől is függ.

régebben, mikor fiatalabb voltam, valahogy hasonlóképpen gondolkoztam. nem tudom milyen idős vagy. sőt most is vágyam egy nagyobb, erősebb motoros BMW. de nem azért.
számomra, józan gondolkozásban mi értelme erős autónak városban? mi értelme egy dízel dinamikának, ha 1-3km-t megy vele, naponta 3x? autópályán vagy egy max limit, amit elérni, nem nagy kunszt gyengébb autóval sem. vagy épp benzinessel.
ebben az országban, de akár külföldön is mit számít a dinamika? semmit. persze meg elhet magyarázni, hogy gyorsabban végre hajtható egy előzés. de szerintem ne ezen múljon már. legyen az ember türelmes. mondom ezt úgy, hogy én is bele esek hibákba.
mondjuk a heti 2-3x-i 300+km autópálya azért már indokolja esetleg a dízelt, üzemanyag fogyasztási szempontból. de baxus én benyásat sem mernék már venni, nem hogy dízelt. biztos elvétve kivétel, mert van. de egy autóval egy év alatt is sok minden történhet, nem hogy 10 év alatt. meg mennyi tulajon mennek át. költeni egyik sem költ rá, csak amint észre evszi a hibát adja tovább, persze nagy szerviz után mindet. kint sem rózsás a helyzet, a sok arab, török, román kereskedővel az élen, de a nagy számok alapján nagyobb az esély jobbat kifogni.
ha magát a hirdetést nézem, én azt saccolom, hogy 1,3 misi lehet a keret. én enniyért nem mernék E46-ot venni, max 98-as körül. de azok is már túl öregek meg kitudja.
nekem mindegy mit vesz, én is csak egy véleményt mondtam el. ha jó a dízel, van benne kiegészítő fűtés ami működik is, vagy állófűtés, akkor érdemes meggondolni.
de bárki autóvásárlásra szánja rá a fejét, nincs könnyű helyzetben. főleg ha ért is hozzá egy picit.


Keret az 1.2-ről indult most már 1.7-nél tart. Mint mondtam ne ma kezdtem el nézni már őket és ahogy mind 2 írtátok elég sok a lehasznált darab amihez gyönyörű ódák készülnek hogy ilyen olyan jók. De semmi gond keresek tovább annyi, hogy pár ismerőssel beszéltem akik 320 at és 330 használnak és az ő tanácsukra nem is néztem 320 alattit mert hogy annyi erő kell ehhez az autóhoz/kasznihoz. Szervíztől annyira nem félek mert ezzel a vectrával nagyon megszívtam olcsó volt túl olcsó ... azóta az elmúlt 2 év alatt eddig kb 400000 ba fájt, a kocsi nem volt ennyi .. ( teljes váltó + futómű / fékek + kaszni hibák amik kijöttek stb .. ) Ennél azért már egy bmw se kerülhet nagyon többen évente ..



A bemelegedeshez szolnek annyit,hogy meglepetesemre a 20d-m annyi ido alatt melegszik be mint az elozo 1.3-as suzukim.
Yellow lattad a mienket.
Dizel,nem dizel en szrtam ra.. Igazabol a felszereltseg es a megjelenese miatt dontottunk emellett.Masfel ev alatt 100ezret koltottem ra a kotelezon kivul... Izzitogyertyak a vezerlovel+fotengelytarcsa.
Igaz mi sem a legelsot vettuk amit a hasznaltauto kidobott de cserebe nem csalodtunk meg benne.

Krapulax6 Elküldve: 2016-10-21 15:11 Gyári Xenon Lámpa

lela írta:
Tano írta:
lela írta: Szétszedtem a lámpám, mert kicseréltem a burát és a tömítést, és ha már szétszedtem, foncsoroztattam is. Az lenne a kérdésem hogy hogyan érdemes beállítani a magasságát és az összetartását? TIS-ben nem találtam. Illetve a xenon foncsort 2db gumiágy tartja hogy lehessen a refitől külön állítani, azt hogy érdemes beállítani?


Pedig ott van az:
Beállítás.
Az e pedig 10.


Köszi!
Majd megpróbálom értelmezni...
Egyébként a két piros gumit nem tudom hova állítsam:



Udv.egy ozzel valo tali utan en is lampat szereltem,a lencset ,foncsorokat megtakaritottam,tiszta por volt mindketto.most eg es fold a kulonbseg.
A ket kis piros gumigyuru szerintem tavtarto csak vagy valami rezgeselnyelo tema lehet.





Krapulax6 Elküldve: 2016-10-17 21:13 E46 Visszahívás?

Sziasztok...
El meg a visszahivas?Nem tudni,hogy kicsereltette az elozo tulaj vagy sem.

Marmint a legzsakra gondoltam

Krapulax6 Elküldve: 2016-10-15 12:15 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

petshopboy írta:
zkomaromi írta: Szia SPepe, mi lett a vége? Ugyanezzel küzdök

spepe írta:
szicsu írta:
spepe írta: Sziasztok!

Egy ideje nálam is probléma van az alapjárattal. A hibajelenség városi használatban alacsony sebességnél szokott előjönni, de nem állandóan. Pl. érkezek egy kereszteződéshez, és lassítok, majd amikor a kuplungot kinyomom leesik a fordulat olyan 500 környékére és berezonál az autó. (Kanyarodáskor, kereszteződéseknél, de parkoláskor, tolatáskor is előfordul) Olyan mintha le akarna fulladni.(Mint amikor gáz nélkül akarnék elindulni) Ezt követően amint megállok, visszaáll a normál alapjáratra. Előfordul olyan is hogy mikor indítom, elindul rendesen madj álló helyzetben leesik 500-ra. Kicsit ingadozik majd helyreáll és utána stabil.
Többször jártam már szerelőnél. Alapjárati motor kitakarítva (géppel vezérelve tökéletesen működik), fojtószelep kitakarítva, légtömegmérő rendben, új NGK platina gyertyákat kapott, új benzinszűrő, friss olaj, új olajszűrő, új légszűrő, valamint át lett nézve az egész szívóoldal, a vákumcsövek (hogy nem e lukas), fékrásegítő (hátha ott szökik a vákum), de semmi. Hibakód nincs.
Még a fojtószelep pótméterre gondoltam, hátha az rakoncátlankodik, de kicsit tanácstalan vagyok, és nem szeretném a költségvetést alkatrészek random vásárolgatására költeni.
Van esetleg ötletetek, vagy járt e ugyanebben a cipőben valaki közületek?
Köszi előre is.


Néha nekem is csinálja,de ritkán...
Úgyhogy megpróbálok együtt élni a jelenséggel.


Sajnos nekem minden nap előjön és eszméletlen idegesítő. Külföldi fórumokban is olvasgattam már, hátha valakinek pontosan ugyanezek a tünetei. A szokásos javaslatokon kívül még 1 srácnak volt más a probléma. Nála az üzemanyag nyomásszabályzó szelep cseréje oldotta meg a gondot. Szóval azt hiszem marad az alkatrész csere próbálgatása sorban. Előbb utóbb csak kiderül mitől van.
Főként mivel nem volt ilyen baja korábban. Egyszer csak elkezdte. Úgyhogy oka biztos van.


Sziasztok, nekem egy 1,6os Mini Cooper-em van és nekem is ez a problemam.
Most volt vezérlés cserém is és az sem oldotta meg az alapjárat ingadozást... kikészit ez a hiba... nagyon zavaro(






Sziasztok.320d-m is csinalja ahogy spepe is irta keresztezodeshez vagy piros lampahoz erve.arra mar rajottem ha kinyomom a kuplungot akkor nincs a jelenseg.
Csak ha siman uresben gurulok .igazabol engem nem zavar,tobb mint egy eve vasaroltuk es egyszer le is allt annyira megzavarodott a fordulatszam.
De latom ,hogy nem igazan van megoldas ra...

Ez az enyem:
https://youtu.be/V8K_MnnaVOM

Krapulax6 Elküldve: 2016-10-08 20:45 Mûszerfal világítás

Robin68 írta:
Krapulax6 írta: Udv mindenkinek.
Az oracsoport es a klimapanel stb-ben levo ledeket hol tudnek szerezni?
Konkretan a parazslo narancs szinu led erdekelne.
Utolagos pohartarto vilagitas miatt kell.
Szereztem allitolag narancs szinu 70mm-es karikakat de ezek inkabb sargak mint narancs szinuek.
Vagy szerezzek szetbombazott nem mukodo klima/vilagitaskapcsolo paneleket aztan abbol kitakolom?


A BMW-ben az a sárga az "borostyán" színű. Találsz sokat a neten de 100%-ig pontosan olyan színt mint a műszerfalban nehezen. Ha pontosan azt a színt akarod akkor jobb ha valami bontott cuccból szeded ki. Pl az utastér belső világításában is van 2 borostyán led ami nem smd.


Ettol feltem,hogy ez a bontott megoldas lesz az egyetlen jarhato ut ha normalisat akarok alkotni de meg nem adom fel

Krapulax6 Elküldve: 2016-10-08 20:14 Mûszerfal világítás

Udv mindenkinek.
Az oracsoport es a klimapanel stb-ben levo ledeket hol tudnek szerezni?
Konkretan a parazslo narancs szinu led erdekelne.
Utolagos pohartarto vilagitas miatt kell.
Szereztem allitolag narancs szinu 70mm-es karikakat de ezek inkabb sargak mint narancs szinuek.
Vagy szerezzek szetbombazott nem mukodo klima/vilagitaskapcsolo paneleket aztan abbol kitakolom?

Vagy olyan embert keresek akik kibuheralta ,atalakitotta a szamlapjat es megvalna a gyari ledecskektol

Krapulax6 Elküldve: 2016-08-15 18:11 Segítsetek!

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
Ennek a muanyagnak tudna valaki a cikkszamat?
E46 facelift,touring,bal oldali...
http://kepfeltoltes.hu/160815/...es.hu_.jpg

A kozepen a moso takaroja nem kell


nem értem, csak az FL előttinek hozza, hiába állítok be 2004-es évjáratot...
61 67 7 066 847
elvileg ennek kellene lennie.


2002-es gyartas


közben javítottam azt csak azért írtam be, mert egyik helyen azt írta 2001. szeptemberig, és a képen is az FL előtti volt.
másik helyen meg azt írta 2001. szeptembertől.


Amit linkeltel ezt dobja ki:
http://kepfeltoltes.hu/160815/...es.hu_.jpg



neked ez kell, nem?



Nem,fentebb irtam
Az diszlec kell a fenyszoro alatt.
Bocsesz,lehet,hogy hulyen irtam.
Szoval roviden megpusziltunk egy ozet a 37-sen es elrepedt a diszlecem is.
Meg meg egy par aprosag


51137043407


Zsir!
Koszonom!

Krapulax6 Elküldve: 2016-08-15 16:21 Segítsetek!

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
Ennek a muanyagnak tudna valaki a cikkszamat?
E46 facelift,touring,bal oldali...
http://kepfeltoltes.hu/160815/...es.hu_.jpg

A kozepen a moso takaroja nem kell


nem értem, csak az FL előttinek hozza, hiába állítok be 2004-es évjáratot...
61 67 7 066 847
elvileg ennek kellene lennie.


2002-es gyartas


közben javítottam azt csak azért írtam be, mert egyik helyen azt írta 2001. szeptemberig, és a képen is az FL előtti volt.
másik helyen meg azt írta 2001. szeptembertől.


Amit linkeltel ezt dobja ki:
http://kepfeltoltes.hu/160815/...es.hu_.jpg



neked ez kell, nem?



Nem,fentebb irtam
Az diszlec kell a fenyszoro alatt.
Bocsesz,lehet,hogy hulyen irtam.
Szoval roviden megpusziltunk egy ozet a 37-sen es elrepedt a diszlecem is.
Meg meg egy par aprosag

Krapulax6 Elküldve: 2016-08-15 16:12 Segítsetek!

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
Ennek a muanyagnak tudna valaki a cikkszamat?
E46 facelift,touring,bal oldali...
http://kepfeltoltes.hu/160815/...es.hu_.jpg

A kozepen a moso takaroja nem kell


nem értem, csak az FL előttinek hozza, hiába állítok be 2004-es évjáratot...
61 67 7 066 847
elvileg ennek kellene lennie.


2002-es gyartas


közben javítottam azt csak azért írtam be, mert egyik helyen azt írta 2001. szeptemberig, és a képen is az FL előtti volt.
másik helyen meg azt írta 2001. szeptembertől.


Amit linkeltel ezt dobja ki:
http://kepfeltoltes.hu/160815/...es.hu_.jpg

Krapulax6 Elküldve: 2016-08-15 15:53 Segítsetek!

YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
Ennek a muanyagnak tudna valaki a cikkszamat?
E46 facelift,touring,bal oldali...
http://kepfeltoltes.hu/160815/...es.hu_.jpg

A kozepen a moso takaroja nem kell


nem értem, csak az FL előttinek hozza, hiába állítok be 2004-es évjáratot...
61 67 7 066 847
elvileg ennek kellene lennie.


2002-es gyartas.
Erre a cikkszamra a kis takarot hozza a google,ami a fuvokakat takarja.







Krapulax6 Elküldve: 2016-08-15 15:34 Segítsetek!

Sziasztok.
Ennek a muanyagnak tudna valaki a cikkszamat?
E46 facelift,touring,bal oldali...
http://kepfeltoltes.hu/160815/...es.hu_.jpg

A kozepen a moso takaroja nem kell

Krapulax6 Elküldve: 2016-04-10 17:17 Hifi beszerelése e46-ba

Sziasztok.
E46 kombi... Elso ajtokban cserelni fogom a hangszorokat.
A kinezett szett beepitesi melysege 64mm.
Be fog ferni szerintetek?

Krapulax6 Elküldve: 2016-04-02 18:13 BMW embléma

Tano írta:
Krapulax6 írta: Udv mindenkinek.
E46 touringon a hatso bmw emblema az alanyulos technikaval lejon?
Eleg troger allapotban van...


Igen lejön.


Koszonom!