Sziasztok.Utolert engem is a nem tolt problema.
A tortenet ugy indult,hogy par napja par mp-re kivillant a toltesjelzo.
Tegnap eszrevettem,hogy huzattam masodik/harmadikban akkor nem villant ki csak a rejtett menuben figyelve leesett 12,3-korulire.
Ma reggel mentem volna melozni vele erre 11,8 alapjaraton,vissza sem all…oke,irany a suzukival
Hazajottem,beinditottam megint vilagit a jelzo es multival merve sincs toltes.
Par mp utan viszont visszaalt 14-re.
Olvasgattam az osszes hozzaszolast igy holnap “kikapom” es megnezem a szenkefet.
Par hozzaszolasra irnek igy visszamenoleg evek tavlataba.
Ahogy korabban irtam lassan 10 eve foglalkozok generator osszeszerelessel a miskolci boschban(sega).Ezalatt tapssztaltam olyat is,hogy az elektromos teszter fordulatszam jeladoja beadta a kulcsot es felporgette csoro generatort 16-18 ezres percenkenti fordulatra.
Kibirta!
Lattam teszt alatt lefustoltet is
na de azt nem olvastam,hogy szenkefe cserenel valamelyikotok cserelte volna a tobb 100 ezer km-t futott rotoron a szarra kopott csuszogyurut…
Szerintem azt is kene a minnel idealisabb kontakt miatt.
Youtubos videokat bongeszve sajnos mindben takolast latok.
Sajna ez valoszinu presek es hegesztogepek nelkul csak igy oldhato meg.
Holnap jelentkezem,hatha okosabb leszek.