Krapulax6 Elküldve: 2020-12-17 17:03 Akkumulátor
E46 kombi...akksitoltot ezt a hyperszuper lidlis okostoltot lehet csatlakoztatni buntetlenul fenntarto toltesre kapcsolva a motorterben levo ket kontaktra?
Krapulax6 Elküldve: 2020-12-17 17:03 Akkumulátor
Krapulax6 Elküldve: 2020-08-27 19:55 kettõstömegü lendkerék
YELLOW írta:PTamas7894 írta: Sziasztok,
Az lenne a kérdésem, hogy benzines N42b20a kettőstömegűje kb mennyi kilométert bír?
Az autóban most van 278 ezer Km, amiből 12 ezret tettem én bele, viszont lassan cserélni kell a kuplungot, mert már eléggé magasan fog, illetve néha előfordul, hogy kicsit ráz is elindulásnál. A kettőstömegű felől nem hallok, nem érzek semmi rendelleneset. Igazából csak kíváncsi lennék hogy vajon előző tulaj cserélt-e már benne, vagy még a gyárival futhat. (remélem kuplungcserekor nem kell majd azt is cserélnem)
Köszi előre is!
használatfüggő. de szerintem ennyi km-nél már gyanúsan cserélni kell, ha gyári van még benne. a rázás, nem csak amiatt lehet. hanem hardy vagy difi tartó szilent miatt is akár.
csinálj két leállítást, egyet benyomott kuplunggal és egyet kuplung nyomás nélkül. ha más a hang, kuplung nélkül csörömpöl, akkor cserés. célszerű fal mellett állni, mert az jobban adja vissza a hangot. vagy lassan lenyomva,, vagy felengedve, ha veri a talpad, az is lehet egy jel.
Krapulax6 Elküldve: 2020-08-19 18:04 Szivargyújtó
Krapulax6 írta:YELLOW írta:Krapulax6 írta: Sziasztok.
Szuksegesse valt egy huto/futo taskat beszerezni...
Kerdesem az lenne,hogy hatra hany vattos fogyasztot lehet dugni a szivargyujtoba?
E46 kombi...
Aramfelvetele 14V-on kozel 4,5A Igy tobb mint 60W.
Elbirja majd huzamosabb ideig radugva?
én nem tudom, de nem írja valahol? mekkora bizti tartozik hozzá? abból kiderül.
Igen most akartam epp utananezni ,hogy egyaltalan egy biztin van mindket szivargyujto vagy kulon-kulon...
Krapulax6 Elküldve: 2020-08-19 17:52 Szivargyújtó
YELLOW írta:Krapulax6 írta: Sziasztok.
Szuksegesse valt egy huto/futo taskat beszerezni...
Kerdesem az lenne,hogy hatra hany vattos fogyasztot lehet dugni a szivargyujtoba?
E46 kombi...
Aramfelvetele 14V-on kozel 4,5A Igy tobb mint 60W.
Elbirja majd huzamosabb ideig radugva?
én nem tudom, de nem írja valahol? mekkora bizti tartozik hozzá? abból kiderül.
Krapulax6 Elküldve: 2020-08-19 11:22 Szivargyújtó
Krapulax6 Elküldve: 2020-08-14 18:58 Autós biztonsági (fedélzeti) kamera
Bitu79 írta:YELLOW írta:Bitu79 írta:Krapulax6 írta:YELLOW írta:Krapulax6 írta: Jo reggelt.
Mar vagy masfel eve van a kocsiban esetkamera de most mar meguntam a szivargyujtobol huzgalast XD
A szivargyujton folyamatosan van kakao?
Vagy 15 perc utan lekapcsol az is a gyujtas megszakitasa utan?
he! nem tudod kimérni?
amúgy én is húzogatom... de nekem akciókamera van feltéve erre a célra.
szerintem fixen van ott 12V, mert néha nem húzom le vagy a kamerát is bekapcsolva hagyom, és azért van, hogy fél óráig úgy van.
viszont el tudom azt képzelni, hogy ah nagyobb fogyasztó van rajta, ami mondjuk 2A-t már felvesz, akkor elkapcsolja azt is.
jobb elsőt nyitva hagyod, lezárod az autót, majd 30 perc múlva műszerrel rámérsz.
Szerintem raherelem az angel eyesra oszt jovan...
Azt gyujtasra kotottem anno.
Olyan biztosítékra kösd ahol nincs áram ha levetted a gyújtást.Én a töltöje végére rakattam egy olyan csatit,ami belemegy a bizt táblába.Ráforrasztották a végére és ennyi,majd körbeszigszalagozták.A töltő szivargyujtó része is megmaradt(abban van az elektronika ugye)Az A oszlop mögött elvezettem a kábelt és ennyi.Így a kábel sincs szem előtt.A tartót meg felragasztottam az üvegre kétoldalas ragasztóval.A rácuppantós tartó leesik egy idő után...
A kamera töltözsinór maradék része meg elfér a kesztyűtartó felett a biztosíték táblánál...Bőven van ott annyi hely.Azt úgyis szökőévente nyitja ki az ember...
Az egészben az A oszlop borítás leszedése és felrakása volt a legnehezebb.Könnyű eltörni az oszloptakaró közepének(AIRBAG feliratú)patentjeit,illetve az oszlop takaró csavarjai is elég szar helyen vannak,kicsi a hely...A kamerát én picivel a tükör alá tettem,hogy a beállítások meg ilyenek kézre essenek,illetve ne zavarja a kilátást sem.Egy uj tartót kellett szerválnom,amit fel tudtam ragasztani.Ehhez nem volt csak a rácuppantós tartó sajnos...De már majdnem 3 éve a helyén van a kamera.Lassan cserélhetem is le újabbra majd. Concorde Roadcam hd 50 van most.Néha nem vesz fel,meg ilyenek...Vannak vele gondok De a legtöbbször teszi a dolgát.Ha nagyon tűzi a nap,akkor le szoktam szedni a tartóról parkolásnál.A gps modult is felragasztottam a szélvédőre.Azt nem féltem a melegtől Azzal is mókolnom kellett,mert az eredeti tartó reteszén volt rajta.De levágtam a dobozát és felragasztottam a szélvédőre.De azt már a tükör fölé ragasztottam,hogy ne zavarjon a látványa.Ez a kamera akkumulátoros,és láttam h. valamelyik kocsiban felrobbant az akksija a melegtől...
A kamera tartót és a gps modult jól tartja a kétoldalas díszléc ragasztó.Leszedni meg le lehet a tartót pl horgázzsinórral roncsolás nélkül az üvegről ha kamerát váltok...
De egyenlőre még marad az apró hibái ellenére.
amúgy is full sz*rok ezek az akksik, nem kell hozzá a meleg, forrósodik magától. nekem mindegyik így járt. két ugyanolyan akciókamerám van. amit a kocsiban használok, szerencsére megy USB kábelről úgy, hogy ki van véve az akksi belőle. de váltani fogok, mert egyre jobban úgy tűnik, mintha romlana a kép minősége, már alig látom a rendszámokat. nem értem miért. szóval egy GPS-est fogok venni hamarosan szerintem.
Én a klímát rá szoktam irányítani hogy hűtse menet közben.Amúgy sem szoktam magamra állítani Hát tudnak melegedni rendesen.
A lencsét tudja rongálni az UV. Talán attól romlik a képminőség...
Ha cserélem a kamot,akkor kondenzátorosat fogok venni.Az legalább nem robbanhat fel...A legtöbb autós kamera már olyan szerencsére.
Krapulax6 Elküldve: 2020-08-14 18:54 Fékjavítás
YELLOW írta:Krapulax6 írta:YELLOW írta:Krapulax6 írta: Sziasztok.
Eszrevettem ,hogy 80-90 km/h -tol felfele intenzivebb fekezesnel mintha az auto orra balra huzna de a segge jobbra vagy nem tudom hogy irjam.
A kormanyon nem kell ellen tartani es nem razza a kormanyt sem.
Olyan mintha kicsit keresztbe fekezne a kocsit...
Jobb elso munkahenger fel lett ujitva ket eve mert fogott,illetve az elso lengokar hatso szilentje is cserelve volt.
A bal oldalira szilentre mar nem emlekszem.
Az csinalhat ilyet?
Illetve az egyik abroncs elol 2.5 a masik 2.4 baron van 225 szelesek.
50rol fekezek intenziven akkor nem tapasztalom a jelenseget.
Padra kene tenni fekhatasra?
Ha jobban belegondolok lehet a hatsokkal van gond?
padra kellene tenni. mert igazából lehet futómű is. nagyobb tempónál lassításnál nagyobb erő hat és ha nem úgy tart valamelyik szilent, akkor elhúzhat.
a nagy szilentblokktól inkább rázni szokott.
de lehet simán maga a fék is. ami érdekes ez a keresztbe dolog. a fékrásegítés is nagyobb. lehet éppen egy légtelenítés is elég lenne neki.
A gyerek elalszik akkor meg kiugrok megnezni a fekolajtartalyt...
Viszont 5 eve van nalam de nem dereng,hogy a hatso fektarcsat csereltem volna ...
Padra meg az ultetes miatt nem ugrik fel XD
Csak a hatso mert az meg nem rohadt ossze...
Bar ahogy beszeltuk ,gondolkodom a gyarira visszaallitani a gyerek es a teljes menetfelszereles miatt.
Az is lentebb van ket centivel tan’.
Gyari m-es volt a futomu alatta mikor elhoztuk.
genóság, ha örülök a problémádnak?
kicsit van élet itt és nem egyedül tartom a frontot. beindulhatna vissza valami.
Krapulax6 Elküldve: 2020-08-02 19:58 Fékjavítás
YELLOW írta:Krapulax6 írta: Sziasztok.
Eszrevettem ,hogy 80-90 km/h -tol felfele intenzivebb fekezesnel mintha az auto orra balra huzna de a segge jobbra vagy nem tudom hogy irjam.
A kormanyon nem kell ellen tartani es nem razza a kormanyt sem.
Olyan mintha kicsit keresztbe fekezne a kocsit...
Jobb elso munkahenger fel lett ujitva ket eve mert fogott,illetve az elso lengokar hatso szilentje is cserelve volt.
A bal oldalira szilentre mar nem emlekszem.
Az csinalhat ilyet?
Illetve az egyik abroncs elol 2.5 a masik 2.4 baron van 225 szelesek.
50rol fekezek intenziven akkor nem tapasztalom a jelenseget.
Padra kene tenni fekhatasra?
Ha jobban belegondolok lehet a hatsokkal van gond?
padra kellene tenni. mert igazából lehet futómű is. nagyobb tempónál lassításnál nagyobb erő hat és ha nem úgy tart valamelyik szilent, akkor elhúzhat.
a nagy szilentblokktól inkább rázni szokott.
de lehet simán maga a fék is. ami érdekes ez a keresztbe dolog. a fékrásegítés is nagyobb. lehet éppen egy légtelenítés is elég lenne neki.
Krapulax6 Elküldve: 2020-08-02 10:51 Fékjavítás
Krapulax6 Elküldve: 2020-07-29 11:05 Autós biztonsági (fedélzeti) kamera
YELLOW írta:Krapulax6 írta: Jo reggelt.
Mar vagy masfel eve van a kocsiban esetkamera de most mar meguntam a szivargyujtobol huzgalast XD
A szivargyujton folyamatosan van kakao?
Vagy 15 perc utan lekapcsol az is a gyujtas megszakitasa utan?
he! nem tudod kimérni?
amúgy én is húzogatom... de nekem akciókamera van feltéve erre a célra.
szerintem fixen van ott 12V, mert néha nem húzom le vagy a kamerát is bekapcsolva hagyom, és azért van, hogy fél óráig úgy van.
viszont el tudom azt képzelni, hogy ah nagyobb fogyasztó van rajta, ami mondjuk 2A-t már felvesz, akkor elkapcsolja azt is.
jobb elsőt nyitva hagyod, lezárod az autót, majd 30 perc múlva műszerrel rámérsz.
Krapulax6 Elküldve: 2020-07-29 06:47 Autós biztonsági (fedélzeti) kamera
Krapulax6 Elküldve: 2020-07-17 12:58 Turbo-intercooler-kipufogó-chip
valter320d írta:jodamester12 írta: E 46 330d 204le. Mennyire rövidíti a motor élettartamát a hibryd turbóval okozott teljesítmény növelés? Ez alatt a hajtókar és hajtókar csapágyra főtengelyre gondolok.Valakinek üzemóra tapasztalatok? Előre is köszönöm.
Ja.. És majd Elfelejettem....egy 50d rail szenzor is kell
Szia!
Nagyban függ a lábad méretétől!
De ha már így belemerulsz, akkor érdemes még Hozza csapni egy r90 pumpat és 35d porlasztokat, ossze írni és akkor
Krapulax6 Elküldve: 2020-07-15 20:21 Centrálzár vezérlő, grundmodul
Krapulax6 írta:YELLOW írta:Krapulax6 írta:YELLOW írta:Krapulax6 írta: Mukodik!
Megjott a Panasonic akksi a tavba...
Elemet kibasztam belole bar 3.2V-ot mertem rajta es beforrasztottam az akksit.
Lam mukodik.
Viszont nem minden szogbol de arra mar baszok egy nagyot XD
relé csere nem ártott szerintem. legközelebb az sz*rt volna be...
Mar az gyorsabban ment a rutin miatt bar az is darabokban jot ki
az LNK304PN nekem is... még ennyit szívni azzal a kis xarral... ez is volt lakkozva, meg már benne se volt az alkatrész, alig bírtam kiszívni belőle az ónt. mondom ez sz0pat...
Pedig az csak egy mezei 8 labu ic.
Szerezz be folyatoszert es onszivo harisnyat amit beszeltunk.
Azokkal mar egesz jol lehet dolgozni.
A beeges szo szerint leesett az erintkezo pogacsarol azert olyan szep fenyes:
https://kepkuldes.com/image/ZGlcyV
Krapulax6 Elküldve: 2020-07-15 19:25 Centrálzár vezérlő, grundmodul
YELLOW írta:Krapulax6 írta:YELLOW írta:Krapulax6 írta: Mukodik!
Megjott a Panasonic akksi a tavba...
Elemet kibasztam belole bar 3.2V-ot mertem rajta es beforrasztottam az akksit.
Lam mukodik.
Viszont nem minden szogbol de arra mar baszok egy nagyot XD
relé csere nem ártott szerintem. legközelebb az sz*rt volna be...
Mar az gyorsabban ment a rutin miatt bar az is darabokban jot ki
az LNK304PN nekem is... még ennyit szívni azzal a kis xarral... ez is volt lakkozva, meg már benne se volt az alkatrész, alig bírtam kiszívni belőle az ónt. mondom ez sz0pat...
Krapulax6 Elküldve: 2020-07-15 17:31 Centrálzár vezérlő, grundmodul
YELLOW írta:Krapulax6 írta: Mukodik!
Megjott a Panasonic akksi a tavba...
Elemet kibasztam belole bar 3.2V-ot mertem rajta es beforrasztottam az akksit.
Lam mukodik.
Viszont nem minden szogbol de arra mar baszok egy nagyot XD
relé csere nem ártott szerintem. legközelebb az sz*rt volna be...