Krapulax6 fórum hozzászólásai

Krapulax6 Elküldve: 2019-09-21 20:26 világításmodul programozása

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Tomi ,nekem mikor programoznad fel a kodlampat mint welcome light-ot?


ez egy marha jó kérdés. de én a hazakísérőfényt mondtam. most így hirtelen nem tudom, hogy nyitásra felkapcsolható-e a ködlámpa... de lehet azt relézni kellene...


Az a barbar megoldas,youtubon lattam az Inasokat,hogy felprogramoztak..
Ha sok idod van akkor jatszhatnal vele


Egyebkent hova kene kotnom a relet/ket?
Sematika erdekel.A tobbit megoldom
12V-os idorelem van is itthon vagy ketto

Krapulax6 Elküldve: 2019-09-21 15:42 világításmodul programozása

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Tomi ,nekem mikor programoznad fel a kodlampat mint welcome light-ot?


ez egy marha jó kérdés. de én a hazakísérőfényt mondtam. most így hirtelen nem tudom, hogy nyitásra felkapcsolható-e a ködlámpa... de lehet azt relézni kellene...


Az a barbar megoldas,youtubon lattam az Inasokat,hogy felprogramoztak..
Ha sok idod van akkor jatszhatnal vele

Krapulax6 Elküldve: 2019-09-21 04:01 világításmodul programozása

YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Remélem jó helyre írok.

Szeretném programozni a kocsim indexét, hogy ajtó nyitás és záráskor villogjon az index. Ugyanis baromira zavaró, hogy se nyitáskor, se záráskor nem villan semmi, így mindig fülelnem kell ajtó záráskor, hogy bezárta-e. Ami a rendelkezésemre áll: laptop, rajta INPA és egyéb feltelepített progijai, k+DCAN kábel. A kérdésem az lenne, hogy le tudja-e valaki írni nekem, hogy mit hogyan kell módosítanom, és mit hova kell másolni, hogy működjön a dolog. Kerestem volna a neten leírást, de nem találtam olyat, ahol szájbarágósan le lenne írva. A kocsi típusa: e46 sedan, 2001/5 évjáratú.

Segítségetekben bízva,

Üdv


Hát INPA-val ezt nem fogod tudni beállítani.
Amivel lehet, azt meg macerás leírni, beállítani hozzá a profilt, stb.


Tomi ,nekem mikor programoznad fel a kodlampat mint welcome light-ot?

Krapulax6 Elküldve: 2019-09-17 19:38 AUX

John írta:
John írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Magad Uram ha ...
Na mar jelenleg ossze van szerelve a dolog.
Aux a TEA0676 kimeneteire ,plusz ket par RCA a ket erositonek a TDA7385 vegfok 4 bemeneterol lehozva.
Kazetta mechanika offolva,de az elektronikaban kellett nehany atkotes.A motornak jelen kell lennie ahogyan a videon latszik kulonben Tape Error a vege.
Hang cd minosegu,zavarok nincsenek index kattogas stb. nem hallhato.
EQ,Balansz ,Fader is mukodik...
Azert az elozo JVC-met nem kozeliti meg hangeroben de vallalhato.

https://youtu.be/34-S_qZBvXc

Kerdes eseten szivesen segitek de felelosseget nem vallalok!


szép munka
de számot váltani akkor nem enged pl kormányról.
kivéve, ha azt a szálat találnád meg, ami a CD tárra is megy. lehet azt kellene neki emulálni nem a kazettás részt.


Ez a max amit ki tudtam hozni belole,szoval boven eleg.
Most olyan mp3 decodert keresek ami szamkijelzos ,mert a jelenlegin ami a videoban is latszik meg azt se tudni,hogy hanyadik mappat jatsza.


ebay-en láttam régen, olyan 1200 Ft körül mentek és még távirányító is volt hozzájuk De az a durva, hogy rákerestem 2 hete kb és nem dobott fel egyet sem. pedig kijelzője, AUX bemenete is volt. és persze olvasta a fájl neveket, vagy az ID Tag-eket.
ilyesmi, csak nekem rémlik, hogy a fájl neveket is kiírta




En erre gondoltam,a kijelzojet beepitem a hamutarto helyere,gombok nelkul,tavja ugyis van...

https://rover.ebay.com/rover/0...2649800032

Sziasztok.Kb 2 éve minden tuning nélkül sima jack csatlakozót kötöttem be viszont két dolog érdekelne az egyik hogy olyant művel ami lehet a Samsung márkájú telefonom hibája de van amikor csak akkor érzékeli a telefonom a jack dugót ha gyújtást le veszem illetve olyan is van ha Youtubeon következik egy másik szám és a két zene közöttkb 5 másodpercnél több a szünet akkor eltűnik a kapcsolat,gyújtás le újra van kapcsolat viszont ha laptopba dugom a jacket akkor tünetmentes és sose szakad meg a kapcsolat.A mechanikát hogy tudom ki iktatni és hogy kell át vezetékelni hogy úgy érezze mintha benne lenne a villanymotor? Köszi


Kösz Peti a Youtube-on adott válaszod,ezek szerint ott forgalmasabb az élet mint itt




Igazan nincs mit.Onnan kapom az ertesitot ide meg nem neztem be
Jon a baba,szoval most felgyorsult kicsit az elet

Krapulax6 Elküldve: 2019-09-16 22:44 320d Motor

b_imi írta:
Krapulax6 írta:
b_imi írta:
Krapulax6 írta:
b_imi írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.Fecskendovel a cso vegen megszivogattam a geot allito rudazatot:
https://youtu.be/WeNThGfCnTE

Ennek ennyi az utja?
Azt figyeltem meg,hogy inditas utan megjon a vakuum,azaz felso vegallasba ter a kar de gazadasra nem reagal.
Szabalyzo szelep lehet szar?


Szerintem ez jó.



A leallitas lemaradt a videon de visszater alapba a rudazat:
https://youtu.be/Y24nIGnSle8


A szívósorban van egy nyomásszenzor, vedd ki, takarítsd meg. Lehet az lesz a baj.




Na az melyik?
Robbantott abrat tudsz rola mutatni?
Megkoszonnem...

Gondoltam megkocogtatom az 1-es szammal jelzett szelepet de mar csak holnap.
Elkepzelheto ,hogy beragad?

https://kepkuldes.com/image/Wkn8mV


A 16-osra gondolsz?
https://kepkuldes.com/image/Wk7LgQ


Igen. Azt nézd meg.



Koszi az otletet... hatha.

Krapulax6 Elküldve: 2019-09-16 19:33 320d Motor

b_imi írta:
Krapulax6 írta:
b_imi írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.Fecskendovel a cso vegen megszivogattam a geot allito rudazatot:
https://youtu.be/WeNThGfCnTE

Ennek ennyi az utja?
Azt figyeltem meg,hogy inditas utan megjon a vakuum,azaz felso vegallasba ter a kar de gazadasra nem reagal.
Szabalyzo szelep lehet szar?


Szerintem ez jó.



A leallitas lemaradt a videon de visszater alapba a rudazat:
https://youtu.be/Y24nIGnSle8


A szívósorban van egy nyomásszenzor, vedd ki, takarítsd meg. Lehet az lesz a baj.




Na az melyik?
Robbantott abrat tudsz rola mutatni?
Megkoszonnem...

Gondoltam megkocogtatom az 1-es szammal jelzett szelepet de mar csak holnap.
Elkepzelheto ,hogy beragad?

https://kepkuldes.com/image/Wkn8mV


A 16-osra gondolsz?
https://kepkuldes.com/image/Wk7LgQ

Krapulax6 Elküldve: 2019-09-16 19:13 320d Motor

b_imi írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.Fecskendovel a cso vegen megszivogattam a geot allito rudazatot:
https://youtu.be/WeNThGfCnTE

Ennek ennyi az utja?
Azt figyeltem meg,hogy inditas utan megjon a vakuum,azaz felso vegallasba ter a kar de gazadasra nem reagal.
Szabalyzo szelep lehet szar?


Szerintem ez jó.



A leallitas lemaradt a videon de visszater alapba a rudazat:
https://youtu.be/Y24nIGnSle8

Krapulax6 Elküldve: 2019-09-16 18:49 320d Motor

Sziasztok.Fecskendovel a cso vegen megszivogattam a geot allito rudazatot:
https://youtu.be/WeNThGfCnTE

Ennek ennyi az utja?
Azt figyeltem meg,hogy inditas utan megjon a vakuum,azaz felso vegallasba ter a kar de gazadasra nem reagal.
Szabalyzo szelep lehet szar?

Krapulax6 Elküldve: 2019-09-14 18:47 320d Motor

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 320D 150 lovas motor.
Random modom elmegy a kakao belole.
Padlogazt nyomva barmilyen sebessegfokozatban alig bir gyorsulni illetve a pillanatnyi fogyasztasmero megall kozep allasban nem ugrik fel maxra.Mindegy,hogy hideg vagy meleg a motor.
Ezutan gondol egyet es megindul.
Kartergazszurot kitakaritottam,egr-t szinten.
Uzemanyagszuro egy eve volt cserelve.
Vakuumtartalyrol lehuzva a csovet hallani a szisszenest szoval nincs repedes rajta.
Tobbi csovon nem latni serulest.
Merre induljak?Biztos volt masnak is ilyen tunet,kerdesem az lenne,hogy mit csereljek?
Javasoltak a turbo geo allito rudazatot,esetleg be-beragad..Sajnos azt se tudom mit keresek.
Ha valaki kuldene kepet rola,hogy lecsekkoljam vagy egy robbantott abrat az megkoszonnem.
Az sem lenne hatrany ha valaki vagja a diagot es ranezne ... ha kell hazhoz megyek bar a Balatonig nem szivesen mennek el vele Borsodbol


hát de mondtam hol van a turbo geometria állító. a két csiga között.
ha nézted a vákuum puffer tartályát, akkor onnan a cső, rámegy a geo állítóra.
itt van a képen:




Naja,de egr takaritasa utan jo volt egy darabig,ahogy beszeltuk es tovabb nem is firtattam a dolgot.
Ha valami jo akkor nem basztatjuk alapon.
Nos azt a vizszintes tengelyt kell figyelnem rajta?

Ma meloba menet es jovet is rendben volt...

Vasarnap vagy hetfon mar ralesek ,hogy mozog-e.
Gondolom nem darabosan kell mozognia igaz?


nem kellene darabosan. de jó lehúzni a rúd végén lévő szelepről majd a vákuumcsövet. mert ha van a rendszerben és nem enged el, akkor nehéz lesz megmozdítani.
intercooler csövei, ami rámegy és lejön róla, nem ereszt?


Jol ertem allo motor mellett mozgassam meg kezzel?
Hulye kerdes de az emlitett csoveknel honnan tudhatom ha szivarog?
Tegyem ra a kezem?


persze álló motornál mozgasd. de úgy is jó, ha nézed és párod meg nyomja a gázt, akkor is mozdulnia kell. elvileg be lehet látni.
a csövet átnézni. vagy nagy gáz esetén nézni szelel-e. átnyomkodni, nincs e kirepedve, hasadva.



Meg most sem volt idom ranezni de ismet szedi a labat az utolso kommentem ota,igaz volt utanfuto huzgalas nem keves,4-ben 30 km kb. 90-100 kozott ,szoval lehet,hogy a geo lesz..
Vagy valami szenzorrol lejott a szutyok a “kinzas”-tol.


Na,szerintem ez be van ragadva ha jol gondolom...
https://youtu.be/95uzM0K877U


így van. az ragad. szerintem maga a geo mechanika rossz, amik forognak a kipuf oldalon kis terelők, azok szorulhatnak. de lehet valahol a vákuum sem jó.
mondom le kell szedni róla a vákuumcsövet, aztán kézzel mozgatni. ha úgy is nehezen mozog, vagy nem, akkor mechanika.



Kezzel amennyire beferek nem birom mozgatni,a vakuumcsovet leszedtem rola,tegnap megkuldtuk Debrecenbe (Kisagyat venni ) akkor jo is volt de mar megint gatya.
Megprobalom leoperalni a turbot es elkuldom tisztittatni...
Ajanlottak jofajta cegeket akik ezzel foglalkoznak.
Addig Suzuki



Szedtel mar le turbot?

Krapulax6 Elküldve: 2019-09-14 17:23 320d Motor

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 320D 150 lovas motor.
Random modom elmegy a kakao belole.
Padlogazt nyomva barmilyen sebessegfokozatban alig bir gyorsulni illetve a pillanatnyi fogyasztasmero megall kozep allasban nem ugrik fel maxra.Mindegy,hogy hideg vagy meleg a motor.
Ezutan gondol egyet es megindul.
Kartergazszurot kitakaritottam,egr-t szinten.
Uzemanyagszuro egy eve volt cserelve.
Vakuumtartalyrol lehuzva a csovet hallani a szisszenest szoval nincs repedes rajta.
Tobbi csovon nem latni serulest.
Merre induljak?Biztos volt masnak is ilyen tunet,kerdesem az lenne,hogy mit csereljek?
Javasoltak a turbo geo allito rudazatot,esetleg be-beragad..Sajnos azt se tudom mit keresek.
Ha valaki kuldene kepet rola,hogy lecsekkoljam vagy egy robbantott abrat az megkoszonnem.
Az sem lenne hatrany ha valaki vagja a diagot es ranezne ... ha kell hazhoz megyek bar a Balatonig nem szivesen mennek el vele Borsodbol


hát de mondtam hol van a turbo geometria állító. a két csiga között.
ha nézted a vákuum puffer tartályát, akkor onnan a cső, rámegy a geo állítóra.
itt van a képen:




Naja,de egr takaritasa utan jo volt egy darabig,ahogy beszeltuk es tovabb nem is firtattam a dolgot.
Ha valami jo akkor nem basztatjuk alapon.
Nos azt a vizszintes tengelyt kell figyelnem rajta?

Ma meloba menet es jovet is rendben volt...

Vasarnap vagy hetfon mar ralesek ,hogy mozog-e.
Gondolom nem darabosan kell mozognia igaz?


nem kellene darabosan. de jó lehúzni a rúd végén lévő szelepről majd a vákuumcsövet. mert ha van a rendszerben és nem enged el, akkor nehéz lesz megmozdítani.
intercooler csövei, ami rámegy és lejön róla, nem ereszt?


Jol ertem allo motor mellett mozgassam meg kezzel?
Hulye kerdes de az emlitett csoveknel honnan tudhatom ha szivarog?
Tegyem ra a kezem?


persze álló motornál mozgasd. de úgy is jó, ha nézed és párod meg nyomja a gázt, akkor is mozdulnia kell. elvileg be lehet látni.
a csövet átnézni. vagy nagy gáz esetén nézni szelel-e. átnyomkodni, nincs e kirepedve, hasadva.



Meg most sem volt idom ranezni de ismet szedi a labat az utolso kommentem ota,igaz volt utanfuto huzgalas nem keves,4-ben 30 km kb. 90-100 kozott ,szoval lehet,hogy a geo lesz..
Vagy valami szenzorrol lejott a szutyok a “kinzas”-tol.


Na,szerintem ez be van ragadva ha jol gondolom...
https://youtu.be/95uzM0K877U


így van. az ragad. szerintem maga a geo mechanika rossz, amik forognak a kipuf oldalon kis terelők, azok szorulhatnak. de lehet valahol a vákuum sem jó.
mondom le kell szedni róla a vákuumcsövet, aztán kézzel mozgatni. ha úgy is nehezen mozog, vagy nem, akkor mechanika.



Kezzel amennyire beferek nem birom mozgatni,a vakuumcsovet leszedtem rola,tegnap megkuldtuk Debrecenbe (Kisagyat venni ) akkor jo is volt de mar megint gatya.
Megprobalom leoperalni a turbot es elkuldom tisztittatni...
Ajanlottak jofajta cegeket akik ezzel foglalkoznak.
Addig Suzuki

Krapulax6 Elküldve: 2019-09-14 15:26 320d Motor

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 320D 150 lovas motor.
Random modom elmegy a kakao belole.
Padlogazt nyomva barmilyen sebessegfokozatban alig bir gyorsulni illetve a pillanatnyi fogyasztasmero megall kozep allasban nem ugrik fel maxra.Mindegy,hogy hideg vagy meleg a motor.
Ezutan gondol egyet es megindul.
Kartergazszurot kitakaritottam,egr-t szinten.
Uzemanyagszuro egy eve volt cserelve.
Vakuumtartalyrol lehuzva a csovet hallani a szisszenest szoval nincs repedes rajta.
Tobbi csovon nem latni serulest.
Merre induljak?Biztos volt masnak is ilyen tunet,kerdesem az lenne,hogy mit csereljek?
Javasoltak a turbo geo allito rudazatot,esetleg be-beragad..Sajnos azt se tudom mit keresek.
Ha valaki kuldene kepet rola,hogy lecsekkoljam vagy egy robbantott abrat az megkoszonnem.
Az sem lenne hatrany ha valaki vagja a diagot es ranezne ... ha kell hazhoz megyek bar a Balatonig nem szivesen mennek el vele Borsodbol


hát de mondtam hol van a turbo geometria állító. a két csiga között.
ha nézted a vákuum puffer tartályát, akkor onnan a cső, rámegy a geo állítóra.
itt van a képen:




Naja,de egr takaritasa utan jo volt egy darabig,ahogy beszeltuk es tovabb nem is firtattam a dolgot.
Ha valami jo akkor nem basztatjuk alapon.
Nos azt a vizszintes tengelyt kell figyelnem rajta?

Ma meloba menet es jovet is rendben volt...

Vasarnap vagy hetfon mar ralesek ,hogy mozog-e.
Gondolom nem darabosan kell mozognia igaz?


nem kellene darabosan. de jó lehúzni a rúd végén lévő szelepről majd a vákuumcsövet. mert ha van a rendszerben és nem enged el, akkor nehéz lesz megmozdítani.
intercooler csövei, ami rámegy és lejön róla, nem ereszt?


Jol ertem allo motor mellett mozgassam meg kezzel?
Hulye kerdes de az emlitett csoveknel honnan tudhatom ha szivarog?
Tegyem ra a kezem?


persze álló motornál mozgasd. de úgy is jó, ha nézed és párod meg nyomja a gázt, akkor is mozdulnia kell. elvileg be lehet látni.
a csövet átnézni. vagy nagy gáz esetén nézni szelel-e. átnyomkodni, nincs e kirepedve, hasadva.



Meg most sem volt idom ranezni de ismet szedi a labat az utolso kommentem ota,igaz volt utanfuto huzgalas nem keves,4-ben 30 km kb. 90-100 kozott ,szoval lehet,hogy a geo lesz..
Vagy valami szenzorrol lejott a szutyok a “kinzas”-tol.



Na,szerintem ez be van ragadva ha jol gondolom...
https://youtu.be/95uzM0K877U

Krapulax6 Elküldve: 2019-09-10 20:40 320d Motor

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 320D 150 lovas motor.
Random modom elmegy a kakao belole.
Padlogazt nyomva barmilyen sebessegfokozatban alig bir gyorsulni illetve a pillanatnyi fogyasztasmero megall kozep allasban nem ugrik fel maxra.Mindegy,hogy hideg vagy meleg a motor.
Ezutan gondol egyet es megindul.
Kartergazszurot kitakaritottam,egr-t szinten.
Uzemanyagszuro egy eve volt cserelve.
Vakuumtartalyrol lehuzva a csovet hallani a szisszenest szoval nincs repedes rajta.
Tobbi csovon nem latni serulest.
Merre induljak?Biztos volt masnak is ilyen tunet,kerdesem az lenne,hogy mit csereljek?
Javasoltak a turbo geo allito rudazatot,esetleg be-beragad..Sajnos azt se tudom mit keresek.
Ha valaki kuldene kepet rola,hogy lecsekkoljam vagy egy robbantott abrat az megkoszonnem.
Az sem lenne hatrany ha valaki vagja a diagot es ranezne ... ha kell hazhoz megyek bar a Balatonig nem szivesen mennek el vele Borsodbol


hát de mondtam hol van a turbo geometria állító. a két csiga között.
ha nézted a vákuum puffer tartályát, akkor onnan a cső, rámegy a geo állítóra.
itt van a képen:




Naja,de egr takaritasa utan jo volt egy darabig,ahogy beszeltuk es tovabb nem is firtattam a dolgot.
Ha valami jo akkor nem basztatjuk alapon.
Nos azt a vizszintes tengelyt kell figyelnem rajta?

Ma meloba menet es jovet is rendben volt...

Vasarnap vagy hetfon mar ralesek ,hogy mozog-e.
Gondolom nem darabosan kell mozognia igaz?


nem kellene darabosan. de jó lehúzni a rúd végén lévő szelepről majd a vákuumcsövet. mert ha van a rendszerben és nem enged el, akkor nehéz lesz megmozdítani.
intercooler csövei, ami rámegy és lejön róla, nem ereszt?


Jol ertem allo motor mellett mozgassam meg kezzel?
Hulye kerdes de az emlitett csoveknel honnan tudhatom ha szivarog?
Tegyem ra a kezem?


persze álló motornál mozgasd. de úgy is jó, ha nézed és párod meg nyomja a gázt, akkor is mozdulnia kell. elvileg be lehet látni.
a csövet átnézni. vagy nagy gáz esetén nézni szelel-e. átnyomkodni, nincs e kirepedve, hasadva.



Meg most sem volt idom ranezni de ismet szedi a labat az utolso kommentem ota,igaz volt utanfuto huzgalas nem keves,4-ben 30 km kb. 90-100 kozott ,szoval lehet,hogy a geo lesz..
Vagy valami szenzorrol lejott a szutyok a “kinzas”-tol.

Krapulax6 Elküldve: 2019-08-30 21:19 320d Motor

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 320D 150 lovas motor.
Random modom elmegy a kakao belole.
Padlogazt nyomva barmilyen sebessegfokozatban alig bir gyorsulni illetve a pillanatnyi fogyasztasmero megall kozep allasban nem ugrik fel maxra.Mindegy,hogy hideg vagy meleg a motor.
Ezutan gondol egyet es megindul.
Kartergazszurot kitakaritottam,egr-t szinten.
Uzemanyagszuro egy eve volt cserelve.
Vakuumtartalyrol lehuzva a csovet hallani a szisszenest szoval nincs repedes rajta.
Tobbi csovon nem latni serulest.
Merre induljak?Biztos volt masnak is ilyen tunet,kerdesem az lenne,hogy mit csereljek?
Javasoltak a turbo geo allito rudazatot,esetleg be-beragad..Sajnos azt se tudom mit keresek.
Ha valaki kuldene kepet rola,hogy lecsekkoljam vagy egy robbantott abrat az megkoszonnem.
Az sem lenne hatrany ha valaki vagja a diagot es ranezne ... ha kell hazhoz megyek bar a Balatonig nem szivesen mennek el vele Borsodbol


hát de mondtam hol van a turbo geometria állító. a két csiga között.
ha nézted a vákuum puffer tartályát, akkor onnan a cső, rámegy a geo állítóra.
itt van a képen:




Naja,de egr takaritasa utan jo volt egy darabig,ahogy beszeltuk es tovabb nem is firtattam a dolgot.
Ha valami jo akkor nem basztatjuk alapon.
Nos azt a vizszintes tengelyt kell figyelnem rajta?

Ma meloba menet es jovet is rendben volt...

Vasarnap vagy hetfon mar ralesek ,hogy mozog-e.
Gondolom nem darabosan kell mozognia igaz?


nem kellene darabosan. de jó lehúzni a rúd végén lévő szelepről majd a vákuumcsövet. mert ha van a rendszerben és nem enged el, akkor nehéz lesz megmozdítani.
intercooler csövei, ami rámegy és lejön róla, nem ereszt?


Jol ertem allo motor mellett mozgassam meg kezzel?
Hulye kerdes de az emlitett csoveknel honnan tudhatom ha szivarog?
Tegyem ra a kezem?

Krapulax6 Elküldve: 2019-08-30 19:33 320d Motor

YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 320D 150 lovas motor.
Random modom elmegy a kakao belole.
Padlogazt nyomva barmilyen sebessegfokozatban alig bir gyorsulni illetve a pillanatnyi fogyasztasmero megall kozep allasban nem ugrik fel maxra.Mindegy,hogy hideg vagy meleg a motor.
Ezutan gondol egyet es megindul.
Kartergazszurot kitakaritottam,egr-t szinten.
Uzemanyagszuro egy eve volt cserelve.
Vakuumtartalyrol lehuzva a csovet hallani a szisszenest szoval nincs repedes rajta.
Tobbi csovon nem latni serulest.
Merre induljak?Biztos volt masnak is ilyen tunet,kerdesem az lenne,hogy mit csereljek?
Javasoltak a turbo geo allito rudazatot,esetleg be-beragad..Sajnos azt se tudom mit keresek.
Ha valaki kuldene kepet rola,hogy lecsekkoljam vagy egy robbantott abrat az megkoszonnem.
Az sem lenne hatrany ha valaki vagja a diagot es ranezne ... ha kell hazhoz megyek bar a Balatonig nem szivesen mennek el vele Borsodbol


hát de mondtam hol van a turbo geometria állító. a két csiga között.
ha nézted a vákuum puffer tartályát, akkor onnan a cső, rámegy a geo állítóra.
itt van a képen:




Naja,de egr takaritasa utan jo volt egy darabig,ahogy beszeltuk es tovabb nem is firtattam a dolgot.
Ha valami jo akkor nem basztatjuk alapon.
Nos azt a vizszintes tengelyt kell figyelnem rajta?

Ma meloba menet es jovet is rendben volt...

Vasarnap vagy hetfon mar ralesek ,hogy mozog-e.
Gondolom nem darabosan kell mozognia igaz?

Krapulax6 Elküldve: 2019-08-29 19:22 320d Motor

Sziasztok.
E46 320D 150 lovas motor.
Random modom elmegy a kakao belole.
Padlogazt nyomva barmilyen sebessegfokozatban alig bir gyorsulni illetve a pillanatnyi fogyasztasmero megall kozep allasban nem ugrik fel maxra.Mindegy,hogy hideg vagy meleg a motor.
Ezutan gondol egyet es megindul.
Kartergazszurot kitakaritottam,egr-t szinten.
Uzemanyagszuro egy eve volt cserelve.
Vakuumtartalyrol lehuzva a csovet hallani a szisszenest szoval nincs repedes rajta.
Tobbi csovon nem latni serulest.
Merre induljak?Biztos volt masnak is ilyen tunet,kerdesem az lenne,hogy mit csereljek?
Javasoltak a turbo geo allito rudazatot,esetleg be-beragad..Sajnos azt se tudom mit keresek.
Ha valaki kuldene kepet rola,hogy lecsekkoljam vagy egy robbantott abrat az megkoszonnem.
Az sem lenne hatrany ha valaki vagja a diagot es ranezne ... ha kell hazhoz megyek bar a Balatonig nem szivesen mennek el vele Borsodbol