Kukume fórum hozzászólásai

Kukume Elküldve: 2008-09-18 12:38 Teligumiszett

Jó nagyot!


Nekem is eladó sorba került a 4 gyári BMW 16'' os lemezfelnim (új ár 16.500/db) 4 szintén gyári BMW dísztárcsával (új ára 7.000/db)
A felnin rajtahagytam 4 Michelin Pilot nyári gumit (205/55-R16) aminek még 5mm a barázdamélysége (kb. két szezont kibír)

ár: 30.000 ft


üdv.

Kukume Elküldve: 2008-06-17 12:45 Egy kis történet, kizárólag azoknak, akik szeretnek olvasni.

Szerintem pályát tévesztett mikor autókkal kezdett foglalkozni Írónak kellett volna mennie. Tényleg marha jól ír

Kukume Elküldve: 2008-06-17 12:15 Szemöldök

Igen a szikszalag az sokmindenre jó!!
Beszéltük ugye legutóbb, hogy ezüst színben pótolni lehet a króm keretet körben ha esetleg nincs gyárilag, lehet szemöldököt is csinálni, sniccerrel könnyen szabható, felszerelése is könnyû ill. olcsó!

Tiba megcsináljuk! )

Kukume Elküldve: 2008-06-07 05:23 vatera

Nem autóval kapcsolatos cuccok. Van egy marha régi 8mm es kamerám amit el szeretnék adni.

Tiba voltam sorry

Kukume Elküldve: 2008-06-02 18:05 Rendszámtábla világítás BMW embléma

wagusty írta: 2008-tól e90-es ,nem e46

u.i.: tudom én sem szeretem de sajnos ha olyat akar az ember ami nem ázik be és többet nem is kell hozzányulni akkor ez egy alternativ megoldás ,és még jól is néz ki. szerintem



Szia!
Voltunk bent a bmw ma.o. -nál a Tibával és megpróbáltuk megkeresni ezt a ledes világítást, de nem találtunk, csak sima izzósat. Meg tudnád mondani a cikkszámát a tiednek?

Kukume Elküldve: 2008-05-29 01:24 BMW autókulcs

Üdv!


Írjátok itt ugye, hogy az egyes kulcsokat tölti az autó (mert pici beépített akkumlátorral rendelkezik).
Ez azért furcsa számomra, mert ugye ahhoz hogy ez igaz legyen egy úgynevezett dipólus rendszert kellene alkotnia. lásd: akármilyen elem, biztos hogy min. két "fém" lába van! Ez viszont szerintem nem ilyen. (tehát ha multiméterrel végigtapogatom a kulcsot, akkor mindig 0-át kapok) tehát tölteni sem lehet. Nem így van? (vagy valaki szedte már szét ezt a bizonyos rombusz alakú kulcsot és tényleg van benne akku? és valahogy megoldják a töltését? mert hát ugye rádiófrekvencián is kommunikál az autóval, de ott energia nem adható át)
Szerintem van benne egy bazi jó elem ami mondjuk 8-10 évig jó mert hát a kulcsnak is pici az áramfelvétele és kész.
Egyébként nekem is szarakodott mostanában párszor a nyitás / zárás.
Akkor ilyen esetben mindig a kesztyûtartó mögötti vezérlõ szarakszik?

Tud errõl valaki valamit? Mert nagyon érdekel

üdv:
Kukume

Kukume Elküldve: 2008-05-23 21:15 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!

Steve komám!

Mi köszönjük, hogy nem sajnáltad az idõdet (mert volt benne rendesen) és hogy gyakorlatilag ki lett nyalva a fenekünk!!

Kukume Elküldve: 2008-05-22 13:53 E46 Klub póló

01. Steve /1 fehér, 1 kék, méret: XL/
02. daidka/1 fehér, 1 kék, méret:XL/
03. Basanyi /1 fehér,1 kék méret:XL/ /1 fehér,1 kék méret:L/
04. Peetie/1 fehér, 1 kék, méret:XL/
05. Theo / 1 kék, méret XL/
06. Rudo /1 fehér, 1 kék méret:XL/
07. Balu /1 fehér, 1 kék méret:L/
08. Tibikeke /1fehér, 1kék, méret:L/
09. alfatone /1 fehér, 1 kék méret:M, 1 fehér méret:S/
10. Zotyi30d/1 fehér,1 kék méret:L/
11. Raven/1 fehér,1 kék méret:L/
12. Bvanko1 /1 fehér, 1 kék, méret: XL/ /Nõi 1 kék méret:M/
13. Kukume /1 fehér, 1 kék, méret: L/ /Nõi 1 fehér méret:S/
14. Djsgfreak/1 fehér, 1 kék, méret: XL /Nõi 1 fehér méret: M/

Djsgfreak egyszerre postoltunk
átírtam.

Kukume Elküldve: 2008-05-15 16:40 Féktárcsa és fékbetét

Tiba írta: Na ma megjött a fék cucc Attilától, be is szereltem.
Ha valakit érdekel, csináltam egy képet. Mentem vagy 10 kilómétert, eddig jó Nagyon gondolkozok, hogy valamit kéne csinálni a féknyereggel, hogy dizájnosabban nézzen ki. Pirosra meg ilyen bazári szinekre nem szeretném lefújatni. Talán sárga? vagy az is gagyi? Vagy szinterezni?
Nemtudom... Ötlet valaki?


Jaj de szép!
Jó lett.

Fesd le rózsaszínre, a rugód már úgy is az (akkor meglesz az összhang)

Kukume Elküldve: 2008-05-15 15:56 Apró hibák

Sokáig vezettem VW-eket és ott az egyiknek a klimája produkálta azt, hogy szabályosan elfagyott az a membrán akármi, ami szabályozza a hûtést (ez a klíma csatorna tövénél van valahol) és ekkor meleg levegõt fújt, ez úgy fél óránként jött elõ (melegtõl függõen). Ilyenkor az a mebrán (nem tudom mi pontosan a neve, szerelõ mondta membránnak) újra "felolvadt" és megint elkezdte a hûtést.
Egyébként van pár klímás ismerõsöm és eddig mindegyik azt mondta, hogy a kinti hõmérséklethez képest ne állítsuk kb. -10 alá tehát ha kint 40 fok van, akkor ne tegyük 16 ra... Persze ettõl még feltehetõleg nem kéne ezt produkálnia. Gyári klíma?

Kukume Elküldve: 2008-05-15 15:35 Olajcsere_

Üdv!


Én a 0-ás olajakat nem ajánlom senkinek akinek az autójában már van vagy 50.000 km.
Ugyanis annyira finom olaj, hogy azt teljes egészében nem tudja lehúzni a hengerek faláról így tehát jobban is fogy (elég) mint mondjuk egy 5 W xx (ezek szinte verseny olajak, ráadásul mi meg nem autóversenyzõk vagyunk)
Egy példa is rá:
4 éve hajtok egy BMW boxer motort is amibe 3 évig a legfinomabb motorolajat töltöttem (Castrol R4 5W-set) majd áttértem a Castrol RS 10W re és megállt az olajfogyasztásom.
Számokban: az R4-el 2000km alatt megevett 0.5 litert a motor, majd az RS-el 6000 km alatt evett meg 0.5 litert.

Az autónál is most váltottam
Castrol LL04-es 0W30 volt eddig (most 80.000 km van a kocsiban)
és elkezdtem 5W30-at tenni bele (és mikor oda-oda lépegetek) neki akkor a 0W vel szintén 2000 km alatt kb megette azt a 0.5 litert, de az 5W nél ez sokkal jobb mérleget mutat eddig.

A hidegindításnál pedig hogy 0 vagy 5W szinte semmit nem számít.
(-20 ban a 0 biztos könnyebben válik üzemkész állípotúvá, de ezek vajon másodpercek? ezt nem tudom)

Kukume Elküldve: 2008-05-15 15:15 Apró hibák

Heló!

Szerintem elsõ körben kapcsold be a rádiót vagy valami cd-t tegyél be
Vagy menj egy kört egy nem BMW autóval. Ezzel csak azt akaorm mondani, hogy azért bizonyos dolgok (mozgó alkatrészek) a rezonancia hatására vagy az öregedésre hangokat adnak ki. Persze van egészséges ill. beteg hang is.

Konkrétabban arról amirõl írtál és amirõl én tudok:

Pár kérdés: milyen izzó van a kocsiban? gyári halogén vagy xenon? Vagy utólagos xenon? van benne angel eye? ha igen relével vagy anélkül?
(ugyanis a BC elég sokmindentõl visszajelez a felsoroltakból)

Ilyet egyébként nekem is csinált még mikor nem volt benne semmi "külsõ trafó" (utólagos xenon vagy angel eye) és meg kellett igazítani a helyzetjelzõ csatlakozót (ami az áramot adja) és már is jó lett. (nem jelzett a BC)

Szintén ez volt a probléma a fényszóró magasság állítóval is.
MIkor beszereltem az angel eyeket, ugye szét kellett robbantani ott midnent és az összerakásnál az a csatlakozó ami belemegy a lámpatestbe (az adja az áramot a mozgató motornak) nem teljesen lett rárakva (van neki egy kis kallantyúja ami rápattan egy kis mûanyag pöcökre) így nem kapott delejt.

A légkondi nem csak az elején nyomja a meleg levegõt? Tehát ugye van pár másodperc amikor még a légcsatornákban lévõ levegõt nyomja ki magából az autó és az nyilvánvalóan mindíg meleg. Ez nálam is így van.
De modnom ez pár másodperc.

ill. pont most egy ismerõsömnek lazult meg a klíma ventillátor rögzítõ csavarja és adott ki kisebb kalapálós hangot.

üdv:
Kukume





Woockie írta: Sziasztok!
Az "uj" autoval mentem vagy 2000km-t es szep lassan kezdenek elojonni apro, inkabb idegesito dolgok. Az auto egy 98/11-i 320i. Nem akarom minden vacak miatt a szerelot hivogatni, gondoltam rakerdezek itt, mi mitol lehet es mennyire lesz fajdalmas idovel a javitasa:
- neha az elso, neha a hatso izzokat hibasnak mutatja, aztan par perc mulva el is tunik ez a problema. az izzok kozben vilagitanak - legalabbis az elsot lattam, hogy igen. ez eddig 3-4szer fordult elo. vmi kontakt hiba lehet? ahogy eszrevettem, fuggetlen attol, milyen uton megyek (nem kell rossz minosegunek lennie ahhoz, h elojojjon)
- a fenyszoro allito tekerentyu disznek van csak, hiaba allitok rajta, nem tortenik a vilagon semmi.
- a legkondi neha minden ok nelkul meleget fuj. ezt foleg az ablaknal teszi, hiaba allitom 16 fokra, amikor elvileg a leghidegebbet kellene mindenhol tolnia esz nelkul, akkor is jon a meleg az ablaknal. ez eddig szinten 3-4szer fordult elo, nem sikerult felfedeznem semmi hasonlosagot a szituaciok kozott.
- halk zorges a klima kozepkonzoli befuvoja felol, amikor elindul, hasonlo amikor leall...
- valtasnal -eloszor csak egyesbe rakasnal vettem eszre, de jobban odfigyelve mas sebessegeknel is- dobban egyet valami hatul. ezt nem mindig csinalja, de surun elofordul. Ha kinyomom a kuplungot, valtok es nem engedem vissza a kulpungot, akkor is csinalja. Persze amikor a szerelonek akartam mutatni, csakazert sem egyszer sem 10 probalkozasbol. szilenteket megnezte, azok 'tokeletesek'.
-halk zugas, miutan levettem a gyujtast, mondjuk azt meg nem probaltam, h ezt kikapcsolt klimanal is csinalja-e, valahonnan a kozepkonzol kornyekerol hallatszik

valami volt meg, de elfelejtettem, pedig mar notebookon jegyzetelek, miutan beertem a lakasba....

Kukume Elküldve: 2008-05-09 14:37 melyik benzin a tuti

A benzinekrõl.

Szerintem itt is van egy jó nagy pórhintés.
Tehát fél európát szinte a lukoil látja el "nyers" üzemanyaggal , amit aztán a különféle társaságok különféle adalékanyaggal "túrbósítják fel" állítják be az oktánszámot stb.
ill. az már hogy ki hogy "vizezi" kúttól (tulajdonosától) függ!

Kukume Elküldve: 2008-05-09 14:30 Traffipax magánvállalkozóknak

Le kell szerelni a rendszámtáblákat vagy legalább leragasztani... ennyi
Ráadásul ha mostantól nem is szednek ki nem lesz rá apparátus hanem csak egy bokorlakó nézi az álvánnyt, akkor méginkább ez a jó megoldás :- )))

Kukume Elküldve: 2008-05-05 17:48 képek

Zotyi30d írta: Fiúk!

Mi az a fehér papír az ablakotokon
Vmi szorólap : :


Sorszám.

Lehetett szavazni minden autóra különféle díjakért.
Mi a Legszebb NEM Cápa kategoriában voltunk.
Amit sajna nem Steve nyert.