Kukume fórum hozzászólásai
« előző123456következő »

Kukume Elküldve: 2008-05-05 17:19 képek

Bocsi vasárnap.

köszi Tiba (a sas)

Kukume Elküldve: 2008-05-05 17:05 képek

Zotyi gyere legközelebb!
pl szombat!

Kukume Elküldve: 2008-04-30 00:02 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Üdv!

Én is CCFL -es szettet tettem be.
A szerelése pedig szerintem végtelen egyszerû (csak türelem kell hozzá és egy csillag fejû csavarhúzó ill. egy 8-as villáskulcs) szinte
A galáriában meg lehet nézni a képeket.

Kukume Elküldve: 2008-04-22 22:20 Klub elnökség

Szerintem ne akarjuk magunkat bejegyeztetni hivatalos klubnak, mert az tényleg rengeteg kötelezettséggel és tennivalóval jár.
Teljesen jó ez a spontán szervezõdés spontán lelkesedésbõl.
Persze húzó emberek kellenek mint pl Steve és sokan mások, de ezt a klubbot pont az tartja össze hogy mindenki lelkes és eljön (nem pedig egy hivatalos titulus)
Így szerintem akkor legyen Steve a nem regisztrált klub elnöke!

Kukume Elküldve: 2008-04-20 23:25 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!

Rendszámkeret rendelés:

1. Steve /1 pár/
2. Mathias /1 pár/
3. atidesign /1 pár/
4. Kukume /1 pár/

Kukume Elküldve: 2008-04-17 23:31 320d vásárlás

markooo írta:
Persze van ilyen tisztelet a kivétel. Csak általában a külföldrõl behozottakból nem sok ilyen van sajnos, mert azt inkább magán emberek hozzák be. A kereskedõ úgy van vele hogy kilóméter tökmind1 mennyi van benne, csak olcsó legyen és majd visszatekeri az órát....


Ezt látod nem tudom.
Valószínûleg igazad van. Ha valaki "biztosra" akar menni, akkor vagy azt kell ismernie akitõl veszi az autót vagy a kereskedõt (bár ha az ismerõs kereskedõ nem "biztos" a dolgában) akkor már itt is nagyobb a rizikó faktor.
De ahogy lentebb is írták, szerintem is ezeket a jeleket kell figyelni:
kormány kopás, pedálok + ülés kopás vagy a váltó "holt játéka", mert ami digitálisan kódolódik (lsd: km az valóban ott manipulálható ahol akarja az ember, akárcsak a számítástechnikai programok) ellentétben ugye a fizikális "beravatkozásoktól".

Tipp beszéld le a csókával, hogy az NT autónál szombaton találkozzatok és ott megnézed...
Egyrészt ugye ingyen megemelik neked és amit kapna "osztást" a kedves kék-fehér kollégáktól azt hiszem hiteles kép születne a kocsiról...

Kukume Elküldve: 2008-04-17 23:04 320d vásárlás

Lehet hogy ez az átlag, de vannak kivételek.
Itt van az én kocsim
Elsõ tulaj vagyok 2001/11 hó az autó és van benne 78.000 km!!
Mert mellette céges autózom, ill. az egész "szezont" ami a jó idõt jelenti végig motorral járok melózni a forgalom miatt, tehát az autó évente megy kb. 10.000 km-t És ez nem egyedi eset, de tény hogy ki kell fogni.

peetie írta: Ilyen évjárat, ennyi pénzért, ennyi km, tuti kamu. Ezt kb veheted 100%nak is. Ja, és múltkor haverral voltunk abban a kereskedésben, egy ezüst színût néztünk meg az is 99ezer km, szervízkönyv nélkül. Ülés kiülve, kiszakadva. Nc...

Kukume Elküldve: 2008-04-15 15:28 Kõfelverõdés - kis sérülések a kasznin

Velem is ez történ most hétvégén.
Szentendrén otthagytam az autót péntek este a belvárosban 1.5 órára, mikor visszamentem kulcsa le volt feszegetve a hátsó embléma... azt hittem befonom a szemöldököm... száradna le a keze az ilyen féregnek!!!
Szóval én is azon vagyok hogy beszerezzek egyet...


SoundkeY írta: Elloptak a bmws emblemam es jol osszekarcoltak a korulotte a fenyezest, hol tudok hibajavitot venni ( pl auchan, tesco stb ) ill honnan tudom milyen a szinkodom ? ( bal oldali tornyon van de melyik szam ? )

A terv hogy hibajavitas utan felpolirozom, remelem eltunik

Kukume Elküldve: 2008-04-08 18:49 Féktárcsa és fékbetét

alfatone írta:
Szemy írta: És akkor most egy általános kérdés: a gyári BMW tárcsák kb. hány ezer km-t bírnak? Tudom, hogy ez ember és forgalomfüggõ, de mégis kíváncsi vagyok kinek mi a tapasztalata. További kellemes napot mindenkinek!

Szemy

Ember és forgalomfüggõ. Az sem mindegy, hogy dsc-s vagy sem.
Igazából ha hideg tárcsával 180-ról satufékkel megállsz, annak annyi.

De tegyük fel, hogy normálisan (BMW-sen normálisan ) közlekedik valaki, akkor 40-45 ezer az élete egy tárcsának, a betéteknek fele annyi, ez a saját tapasztalatom.


Sziasztok!

Az én vasamban most van 78.000 km és még az elsõ gyári féktárcsákkal megyek vele (és azért ennyi km alatt volt pár nagyobb fékezés) persze betét már többször volt cserélve. A titka ami itt is elhangzott már:
-az a tárcsa hõmérsékletével függ össze. Hidegen nagyobb a fékhatás, de jobban is kopik, míg fordítva egy hagyományos utcai tárcsa üzemkész hõmérsékleten nem kopik annyira ellenben nem is fog úgy mint a versenytárcsák (amik nem tágulnak ki annyira nagyobb hõ hatására, más összetétel)
-továbbá a fékbetétek megválasztása (pl egy hagyományos tárcsához veszel egy kemény "verseny" betétet hamarabb el fogja rágni.
Ez az én tapasztalatom. Tehát én a gyári autót biztos hogy nem vinném ki pályázni (elõtte ahogy lentebb is írták felkészíteném rá (fékrendszer, más fajta olaj, gumik /ez az alap/ utána jöhetnek a fütómû "beállítás" /kicsit leengedni, hogy ne hintázzon kanyarban/ stb) igaz ez egy vagyon de az is ha a "normál" alkatrészeket vásárolja folyamatosan az ember a gyorsabb amortizáció miatt.

üdv:
k
« előző123456következő »