L3oN1o7 fórum hozzászólásai

L3oN1o7 Elküldve: 2016-06-09 12:00 Klíma gondok

YELLOW írta:
csatis1 írta:
L3oN1o7 írta:
Pitykoo írta:
L3oN1o7 írta: Sziasztok.

Leírnám mi a bajom a klímámmal és ötleteket várok, mert holnap neki szeretnék esni.
Na a jelenség nem bonyolult. Amikor bekapcsolom a klímát nem indul be a kompresszor, és a ventilátor sem. Rámértem a kompresszorhoz bemenő vezetékre hát áram nincs benne így a kompi sem kap. Ennyi Ja még annyi hogy ma feltöltettem a klímát. Ui. Diag nincs


Hali!
Pedig jó lenne a diaggal kezdeni...
Biztikel kellene kezdeni akkor sztem...
Aztán a vezérlőpanelt megnézni...


Szia. Voltam diagoltatni. A külső hőmérséklet érzékelő -9 fokot jelzett. Azt mondta a szerelő, hogy elméletileg +10 fok felett nem kapcsol be a klíma. Nekiállok kicserélni hátha jó lesz.



+10fok felett nem kapcsol be a klíma? Na várj, lehet hogy csak nekem nem logikus, de akkor a melegben nem lehet hűteni???


szerintem úgy értette, hogy így, hogy sz@r, nem kapcsol be +10 felett. minden esetre a szenzor tutti rosszat küld.


Bocs hogy értetlenül fogalmaztam. +10 fok felett kapcsol be a klíma. A külső hőmérséklet jeladó volt gond. Kicseréltem és lőn világosság. Minden faja fújja a hideget. Viszont olyan csinál a klíma kompresszornál hogy néha megáll a görgő és nem forog. A szíjjat ugye a másik görgő hajtja. Itt videó a jelenségről : klíma akadás

Úgy a 16 mp.-nél látszódik. Ilyenkor a motor is rezonál. Remélem ez normális

L3oN1o7 Elküldve: 2016-06-09 10:16 Klíma gondok

Pitykoo írta:
L3oN1o7 írta: Sziasztok.

Leírnám mi a bajom a klímámmal és ötleteket várok, mert holnap neki szeretnék esni.
Na a jelenség nem bonyolult. Amikor bekapcsolom a klímát nem indul be a kompresszor, és a ventilátor sem. Rámértem a kompresszorhoz bemenő vezetékre hát áram nincs benne így a kompi sem kap. Ennyi Ja még annyi hogy ma feltöltettem a klímát. Ui. Diag nincs


Hali!
Pedig jó lenne a diaggal kezdeni...
Biztikel kellene kezdeni akkor sztem...
Aztán a vezérlőpanelt megnézni...


Szia. Voltam diagoltatni. A külső hőmérséklet érzékelő -9 fokot jelzett. Azt mondta a szerelő, hogy elméletileg +10 fok felett nem kapcsol be a klíma. Nekiállok kicserélni hátha jó lesz.

L3oN1o7 Elküldve: 2016-06-08 20:22 Klíma gondok

Sziasztok.

Leírnám mi a bajom a klímámmal és ötleteket várok, mert holnap neki szeretnék esni.
Na a jelenség nem bonyolult. Amikor bekapcsolom a klímát nem indul be a kompresszor, és a ventilátor sem. Rámértem a kompresszorhoz bemenő vezetékre hát áram nincs benne így a kompi sem kap. Ennyi Ja még annyi hogy ma feltöltettem a klímát. Ui. Diag nincs

L3oN1o7 Elküldve: 2016-06-05 18:56 Szervíz kilóméteróra nullázás

YELLOW írta:
L3oN1o7 írta:
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta: Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.

A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.

Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN

A műszerfalról nem fogod tudni nullázni mivel 99" május előttieket nem lehet nagy többségében.
De lehet, hogy rosszul tudom....
Vagy géppel, vagy otthon magadnak így próbáld.

Szervizintervallum nullázás




Köszi szépen. Még annyit hogy találom ezt a csatlakozót?

Motortérben az anyós oldali sarokban felül.


Köszi. A jelentség a következő. A rajz alapján csináltam. Gyújtás ki. 7-19-es rövidre zár. Majd gyújtás bekapcs. 10 mp után drótot kivettem amikor is elkezdett villogni hogy service -300 km. pár mp. után abbahagyta a villogást és ennyi. Gyújtás ki - gyújtás be és ugyanazt mutatja. -300 km. Többször próbáltam ugyanaz.



Na sikerült. 25.000-re beállt az inspekció. Nem tudom meg lehet e valahogy oladni hogy 10.000 legyen?


csak diaggal, a kmóra vezérlőjének átírásával.


Akkor ennyi. Köszike

L3oN1o7 Elküldve: 2016-06-05 18:15 Szervíz kilóméteróra nullázás

L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta: Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.

A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.

Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN

A műszerfalról nem fogod tudni nullázni mivel 99" május előttieket nem lehet nagy többségében.
De lehet, hogy rosszul tudom....
Vagy géppel, vagy otthon magadnak így próbáld.

Szervizintervallum nullázás




Köszi szépen. Még annyit hogy találom ezt a csatlakozót?

Motortérben az anyós oldali sarokban felül.


Köszi. A jelentség a következő. A rajz alapján csináltam. Gyújtás ki. 7-19-es rövidre zár. Majd gyújtás bekapcs. 10 mp után drótot kivettem amikor is elkezdett villogni hogy service -300 km. pár mp. után abbahagyta a villogást és ennyi. Gyújtás ki - gyújtás be és ugyanazt mutatja. -300 km. Többször próbáltam ugyanaz.



Na sikerült. 25.000-re beállt az inspekció. Nem tudom meg lehet e valahogy oladni hogy 10.000 legyen?

L3oN1o7 Elküldve: 2016-06-05 17:51 Szervíz kilóméteróra nullázás

Robin68 írta:
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta: Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.

A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.

Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN

A műszerfalról nem fogod tudni nullázni mivel 99" május előttieket nem lehet nagy többségében.
De lehet, hogy rosszul tudom....
Vagy géppel, vagy otthon magadnak így próbáld.

Szervizintervallum nullázás




Köszi szépen. Még annyit hogy találom ezt a csatlakozót?

Motortérben az anyós oldali sarokban felül.


Köszi. A jelentség a következő. A rajz alapján csináltam. Gyújtás ki. 7-19-es rövidre zár. Majd gyújtás bekapcs. 10 mp után drótot kivettem amikor is elkezdett villogni hogy service -300 km. pár mp. után abbahagyta a villogást és ennyi. Gyújtás ki - gyújtás be és ugyanazt mutatja. -300 km. Többször próbáltam ugyanaz.

L3oN1o7 Elküldve: 2016-06-04 09:23 Szervíz kilóméteróra nullázás

Robin68 írta:
L3oN1o7 írta: Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.

A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.

Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN

A műszerfalról nem fogod tudni nullázni mivel 99" május előttieket nem lehet nagy többségében.
De lehet, hogy rosszul tudom....
Vagy géppel, vagy otthon magadnak így próbáld.

Szervizintervallum nullázás




Köszi szépen. Még annyit hogy találom ezt a csatlakozót?

L3oN1o7 Elküldve: 2016-06-03 22:31 Szervíz kilóméteróra nullázás

Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.

A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.

Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN

L3oN1o7 Elküldve: 2016-02-24 17:57 BMW e46 Antenna

Sziasztok.

Van egy 1998-as E46 318i Sedanom. Végigolvastam a fórumot de nem találtam meg az én problémámra a megoldást. Na szóval, hátsó szélvédő cserém volt azóta a kp.-i záram és a rádió vételem rossz. A kp.-i záram távirányítóról csak közvetlen közelről működik, 1 méter távolságból már nem. Helyben /Szeged/ a helyi rádiókat tudom hallgatni csak néha sistereg. A class fm meg csak néha jön be és sűrűbben sistereg. Az egyik ismerősömmel rájöttünk hogy a szélvédő csere után az ablakos kihagyta belőle a képen lévő 6-os számú alkatrészt mivel az egy antenna jelerősítő tyúkbél. Rendeltem is hozzá a BMW-től megérkezett. Elkezdtem volna belerakni viszont a végén lévő 3 pólusú csatlakozót nem tudom hova dugni. Az ablakra forrasztott műanyag helyre beillesztettem a 4 pöcsöt viszont a 3 pólusúnak nincs helye. Mondom f@sz@ na mindegy beledugtam a 8 pólusúba ideiglenesen, gondoltam hátha jó lesz. Részben jó is lett mert a kp.-i zár mostmár nyit 10 méterről is viszont nem riaszt be csak lezár. A rádióm nem változott ugyanúgy működik mint előtte tehát sistereg. Akinek van ötlete szívesen meghallgatom. Ja és még mielőtt valaki azt írná hogy a képen illusztrálva van a 3 pólusú csati helye akkor annak elmondanám hogy nincs ott hely.