Lacci fórum hozzászólásai

Lacci Elküldve: 2009-12-07 16:09 Ablaktörlõ lapát

Bosch Aerotwin A606S lapátokat vettem.
5ezerbõl meg is lett boschos havertól.

Szóval új dobozos cucc, könnyen fel is dobtam.

Néha csinál olyat, hogy a vezetõ elõtti lefele menet nem törli le, amit a másik lapát felfelé kitolt.
Tehát mintha lefelé nem érne hozzá néha az üveghez.
Még csak ablakmosóval és szemerkélõ esõnél tesztelve.

Látott valaki ilyesmit aki ilyet rakott fel?

Amúgy persze mindenhol makuláltalnul menne

Lacci Elküldve: 2009-12-07 15:58 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Van valakinek tapasztalata Eibach rugókkal?

Minimális ültetésre törekszem, ehhez néztem ki a máshol dicsért Eibach rugókat:
Pro-Kit E2067-140
Elõl 30 hátul 20-25mm ültet.

Kb 40ezerbe lenne a komplett dobozos 4új rugó gyári garival.

Szóljon aki nemrakná be

Lacci Elküldve: 2009-12-07 15:44 Valaki segítsen

Ha elrontanám, majd kijavítanak:

Alsó a szervó tartálya oda kell a szervóolaj, ha nem lenne.

Felsõbe meg nem árt némi fékfolyadékot rakni


Az ott a jobb szélén vmi chippes doboz? mer akkor azt kikötni talán érdemes
Storno láttom sztereoban van és gyanítom xenon alkatrész..

Lacci Elküldve: 2009-12-07 15:40 Féktárcsa és fékbetét

Elsõ adag tárcsa és betéteim megértek a cserére. Hungaroringen koccant le a kopásjelzõig, majd gurultam még vele 900km-t mire megjött az anyag.
Persze csak azért ilyen sokára mert halogattam a megrendelést.

Megérte!

Bûvös kombináció:

EBC Brakes Ultimax mart tárcsák fekete korrózióálló bevonattal +
EBC Red Stuff kerámiával bûvölt alig szemetelõ betétek kerültek az elsõtengelyre. (mindez gyárból rendelve, itthoni forgalmazó ár -40%ért)

Már itt fórumon is láttam, hogy a zöld betéteket dicsérték, na ez papíron is jobb még attól is

Szabályosan bebólint a kocsi ha odalépek a fékre keményebben.

Fékteljesítményben ég és föld gyári szetthez, merem ajánlani!

Ha minden igaz jövõhéten megyek a gyár felé angliában, fel is pakolok egy hátsó szettet is

Lacci Elküldve: 2009-11-28 12:29 ATC Nova chiptuning és szerviz

Hori írta:
SoundkeY írta:
Lacci írta: Jöhet

Még azt sem mértem le 0-100 mennyi, egyúttal azt is megtehetnénk.
Garantáltan gyári minden aminek köze van gyorsuláshoz, kivéve a negatívat, mert a fékek újak


Oke, leszervezzuk, .......
Nezte mar vki, hogy mi a vege 320d-nek, GPS el vagy ora szerint.....( gyari konyv asszem 214-et ir, ez korlatozva van ? )



én néztem gps el hogy mennyit csal vagy mennyit megy kb225ig viszi az órát és 220-21en ugrál a gps


Eisenach felé az út végén ahol tök üres volt a pálya ott sikerült feltornászni, hogy pont ráállt a mutató a 230ra.

Lacci Elküldve: 2009-11-26 22:36 Újítások

Tiba írta: Írd át a kedvencekben erre: http://www.bmw3er.hu/index.php


Hogy erre nem gondoltam

Kedvenceket nem használok bmw3er.huENTER. gyorsabb

Lacci Elküldve: 2009-11-26 22:27 ATC Nova chiptuning és szerviz

SoundkeY írta:
BarG írta: Kb 2 éve voltam utoljára, akkor 1 mérés úgy 8000 pénz volt, ha kibérelted 1 órára, amibe 3-4 mérés fért bele, az volt 20000. Azóta változhatott. De ha bepötyögöd, hogy teljesimenymeres.hu, ott lelhetsz infókat.



En 10.000.- Ft ra emlekszem ( majdnem 1 eve ) es minden pontosan ugy volt ahogy leirtad!

Pont azert volt erdekes mert sportkatalizator, meg sportdobom van de a meres nem mutatott semmit se.......( persze nem hittem el az igeretek csak 20% at de a meres szerint az se igaz...:O )

Le kene mar mernem valakivel akinek szinten alap 150 lovas, 16" / 205 teligumi van fent......eleg lenne rugalmassagi teszt pl 80 rol....150 ig ha nem akar allorajtot.

Valaki ?


Jöhet

Még azt sem mértem le 0-100 mennyi, egyúttal azt is megtehetnénk.
Garantáltan gyári minden aminek köze van gyorsuláshoz, kivéve a negatívat, mert a fékek újak

Lacci Elküldve: 2009-11-26 19:05 Társalgó

kempelen írta:
Lacci írta:
Tano írta: Nevezzetek, hátha valaki innen fog nyerni:

http://totalcar.hu/info/jatek/..._utakon_x/


És mik a helyes válaszok, mer én statisztikát nem találtam?


30000
2
50km/h


Olyan leszek, mint egy gimis matektanár: indoklás?

Elsõt arra tippeltem, mer ugye sokszor, bár nemtudom hány km átlagvezetés.
Második abszolút még tippem se.

Harmadik egy kicsit matekolva nekem ilyesmi:
1. Észlelés - 1sec - addig megtett út
2. Fékút
3. Össztáv
4. végén sebesség
30km/h 30000/60/60 = 8,3m ~12m ~20,3m 0km/h
50km/h 50000/60/60 = 13,9m 20,3-13,9=6,4m ~20,3m kb.35km/h?

Lacci Elküldve: 2009-11-26 18:18 Gumi

Tudja valaki milyen kapcsolatban van a Fulda és a Hankook?

Múlt héten egy kamion kész autógumit vittünk a magyar Hankook gyárból Fuldába

Lacci Elküldve: 2009-11-26 17:57 Társalgó

Tano írta: Nevezzetek, hátha valaki innen fog nyerni:

http://totalcar.hu/info/jatek/..._utakon_x/


És mik a helyes válaszok, mer én statisztikát nem találtam?

Lacci Elküldve: 2009-11-26 17:54 Újítások

Robinson:
A bejelentkezõ igen/nem oldal adatát nem lehetne egy örökéletû kukival eltárolni, hogy mire bökött az ember?
Így aki már egyszer rábökött, nem kell neki mindig választani.

A megrögzött fórumozók kedvéért

Lacci Elküldve: 2009-11-26 00:05 Road map 2009

Reméljük azért rájönnek, hogy kár kidobni a nagylóvét gyári gps szoftverre ami nagyokat utánoz, vagy épp messze nehézkes és sikerül licenszelni egy Igo-t Bayoroknál is.

Sajnos pl nekünk E46ba faragni kell, de már újabb esetben elõlapostúl méretpontosan be kell tolni és élvezni.
Tény hogy kompromisszum, de azért rakok fel majd egy 800*480as Igo navigáló videót az szerintem meggyõzõ lehet kisnavi meg egyebek helyett.

Tano írta:
Lacci írta: Ha elvesznétek benne még mindig lehet így is:
Gyári cucc ki, raktok bele egy 7" érintõs kínai csodát GPS-el és akkor IGO-t már könnyebb frissíteni és még jobb is


Ja-ja ezzel én is így vagyok. Nem bántam meg hogy anno belevágtam a CarPC-be, azóta is mosolygok mit össze lehet szenvedni a gyári navival...

Lacci Elküldve: 2009-11-25 20:17 Road map 2009

Ha elvesznétek benne még mindig lehet így is:
Gyári cucc ki, raktok bele egy 7" érintõs kínai csodát GPS-el és akkor IGO-t már könnyebb frissíteni és még jobb is

Lacci Elküldve: 2009-11-24 23:57 Motorolaj

lacaca írta:
Koli316i írta: Sziasztok!
Megtettem ma 1500km-t sajnos kb. 2dl olaj fogyott el ebbõl 1000km-t 140-el, 500-at pedig 170-180-al! Nem mondhatom azt sem, hogy kínoztam volna, mivel 175-nél 4000-et forog a motor. Azt hiszem a baj nem kicsi, úgyhogy el kell látogatnom egy komoly BMW szakszervízbe!


Szerintem azt fogják mondani,hogy ez ilyen tempónál (igénybevételnél !) teljesen normális.


Szerintem a 4000 nem vészes benzinesnél, nálunk traktorosoknál már esetleg az lenne.
Ehhez hasonló érték egyébként az én olajfogyásom is, gyakorlatilag 1L/10.000km 30-as bázisú olajokkal (0w-30 Castrol, 5w-30 BMW kitudjami).

Majd oszd meg velünk mi lett az oka hátha jó tipp lesz más olajzabálók kiküszöbölésére is.

Lacci Elküldve: 2009-11-24 14:23 Társalgó

YELLOW írta: nekem tetszik, bár az az újfajta orr kiképzás anynira nem, talán az új Z4-nél volt elõször, nekem már eltúlzott a vese, mintha az Ódit követnénk...
a belsõ? hát alakult, de még mindig nem az igazi... várom a 3-ast


Hadd legyen veled egyetértõ hozzászólás is

A 'levágott' orr nekem se tetszik, sokkal jobb szerintem ami E46nál van, hogy a veserész még nyílik.
Pont olyan mint pl a páréves Yarisoknál, valahogy elvágja az összképet.
Az egész orr egy nagy ütközõ, ahelyett hogy csak alul lenne lökös.

Amúgy azért még nekem kritikusnak is tetszik, legalább azok a részek amik E46ra hasonlítanak

Na jó kicsit utánaolvasgatva: ha nyerek a lottón már repülök is a Welthez leadni a rendelést.