SoundkeY írta:
Azt azert vegyetek figyelembe , hogy a szeria fekek, gumik stb nem igazan alkalmasak "versenypalyara".......tudom tudom, 2 eve mi is mentunk 5 kort.....es utana meg kibirt a betet 20e km-t de akkor is meggondolando,. de nezni , ill mas autojaval szivesen megyunk
Így van gyilkos a pálya. Fékeimet 10.000el ezelõtt ki akarták cserélni NTautónál azóta még bírja bár lassan jelzõket is kell cserélnem mer lekoppan teljesen.
Gumi is erõsen olyan ajánlott amit közúton nem akarsz használni, hisz felmelegszik, széleit megnyesi és a rázókõ ki is darabol belõle!
Kb 3mm-es utcai gyenge gumikkal voltam, ha felcserélem még kb kibírják az októberi meneteket.
4-szer 20perces menetet mentem, közte alig hûlt le a kerék, legközeleb gurulok menet után mogyoródra
Minimum félig legyen a tank! 4. menetnél negyedig voltam kanyarban amikor hibajel, erõ elmegy lassulok, motor leáll, szervó elmegy, szerencsére nem volt tömeg mögöttem kigurultam biztos helyre.
Felhúztak boxba és várni kellett mire be lehetett indítani. Üzemanyagellátás hiba volt valószínû a kanyarban nem kapott anyagot egy pillanatra és letiltott.
Kerékutánhúzás sem árt! Mikor begurultam szervízbe h megnézzék mi volt a leállás, srác kézzel kitekerte a bal hátsóból a csavarokat!
De a többit is meg kellett húzni. Gondolom a tûzforró felni+a minden irányba ható erõk kilazították.