Laser fórum hozzászólásai

Laser Elküldve: 2013-06-07 15:18 E46 futómű állítás

Sziasztok!
Már többször írtam futómű ügyben, de még nem oldódott meg a problémám.
Jobbra elhúz az autó (E46 320D) .
Már több műhelyben volt, de nincs megoldás. Múltkor már én is ott voltam a mérésnél. Lézerrel bemértük, és minden érték rendben.
A szaki azt monsta biztos azért húz jobbra, mert különböző gátlók vannak elől.
Lehet ez a hiba?

Üdv. András

Laser Elküldve: 2013-05-03 12:26 Futómû és hibái

Sziasztok!

Másodszor írok megpróbálom még egyszer hátha kapok választ.
Egy műhelyt keresek.
Futómű beállításba ki legprofibb Budapesten?
(Félrehúz a futóművem, 3 helyen volt már és még mindig nem jó. Az autó törötten lett behozva lehet végig kéne mérni minden geometriát. Tehát olyan profi helyet keresek, ahol nem csak futóművet tud beállítani, hanem olyat, ahol meg tudják mondani, hogy gyári értékek beállítása után miért húz félre még mindig a futómű.)

Üdv. András

Laser Elküldve: 2013-04-26 16:50 E46 futómű állítás

YELLOW írta:
Laser írta: Sziasztok!
E46-om húz balra folyamatosan. A téli gumival kevésbé, de nyárival már nagyon megy balra. 3 futóművest megjárt már, kettő után úgy kaptam vissza, hogy semmi változás nem volt.
Főleg 100 fölött jelentkezik a húzás, a futómű hangtalan.
Valaki ajánljon egy biztos Budapesti futóművest, aki ilyeneket állít, és van profi technikája hozzá, és meg tudja mondani mit kell cserélni. Már nem az ár számít csak az, hogy jó legyen, mert már nagyon unom.

Köszönöm előre is.


gondolom a nyári szélesebb, ezért húz jobban. emeld meg az autót az adott oldalon és néz meg a fék nem fog-e be. lehet azért húz. jellemző a fékmunkahenger berohadása.


2 hónapja kapott eredeti gyári féktárcsát és betétet. A nyári kerékcserénél szépen pörgött a kerék.

Laser Elküldve: 2013-04-26 16:43 E46 futómű állítás

Sziasztok!
E46-om húz balra folyamatosan. A téli gumival kevésbé, de nyárival már nagyon megy balra. 3 futóművest megjárt már, kettő után úgy kaptam vissza, hogy semmi változás nem volt.
Főleg 100 fölött jelentkezik a húzás, a futómű hangtalan.
Valaki ajánljon egy biztos Budapesti futóművest, aki ilyeneket állít, és van profi technikája hozzá, és meg tudja mondani mit kell cserélni. Már nem az ár számít csak az, hogy jó legyen, mert már nagyon unom.

Köszönöm előre is.

Laser Elküldve: 2013-01-02 20:55 BMW e46 Antenna

Laser írta: Sziasztok!

A barátnőnek van egy 2002-es E46 compact 320td-je. Vettem egy bontott Business rádiót, de az antenna csatlakozója az új rádiónak (2000-es) régi típusú. Gyári átalakítót vegyek hozzá, vagy olcsóbban megúszom valami után-gyártottal? Illetve, hol vegyek ilyet?

Üdv. Laser


61126913955 cikkszámú tételt hol érdemes rendelni?

Laser Elküldve: 2012-12-28 18:42 BMW e46 Antenna

Sziasztok!

A barátnőnek van egy 2002-es E46 compact 320td-je. Vettem egy bontott Business rádiót, de az antenna csatlakozója az új rádiónak (2000-es) régi típusú. Gyári átalakítót vegyek hozzá, vagy olcsóbban megúszom valami után-gyártottal? Illetve, hol vegyek ilyet?

Üdv. Laser

Laser Elküldve: 2012-12-28 18:34 Olajzabálás

czinege írta:
negativ0001 írta:
Laser írta:
negativ0001 írta:
Laser írta: Sziasztok!

2003 E46 318D-be 6000 km alatt elfogyott max-ról min-re az olaj.
Olajcsöpögést nem látok, a motor rendesen húz. 80.000 km van benne (ha igaz).
Jövő héten viszem szervizbe.
Járhatok vele addig? Soknak számít az olajfogyás?

Üdv. Laser



Ennyi olazabalasnal meg a fustben nem nagyon veszed eszre. Esetleg akkor , ha nagy fordulatu motorfek utan gazt adsz, de akkor is csak aki hatul jon. Ez szelepszarszimeringre utalna.
Ami a km-t illeti, hivjal fel egy BMW szervizt es diktald be a VIN szamod utolso 7 betuket/szamokat es kerdezd meg, hogy mikor volt utoljara BMW szervizben szervizelve es hany km-ben volt.


2009-volt az utolsó bejegyezés 49.000 km-nél. Ausztriából hozták be nekem törötten. A szelepszár szimering mennyi kilométernél adja meg magát? (Az is gyanús, hogy sárgán világít a xenon lámpa, mert a foncsor tönkre van menve, így azt is fel kell újítani. 70.000 km-nél egy picit furcsa.)



Akkor azzal 9.000et mentek evente, vagy mikor volt osszetorve? Az elej a lampak is tortek, s talan regi lampakat tettek bele? De xenonnal tovabb kellene birja , mint halogennel, mert a xenon az hideg ego a halogenhez viszonyitva.
A szelepszar szimerig ki tud oregedni elegge hamar,megkemenyedik, ha nincs sokaig hasznalva, habar az en regi 31 eves E21esemben eloszor 21 evesen csereltem, na de akkor meg voltak csinalva az autok es nem csak.






Szeva!Az enyém 1000-kmen evett 1-1,5 lityo olajat!A szelepszárszimering csere szerintem kevés lesz,nekem már gyűrűsort is cserélnem kellett de neked nem biztos,nézesd meg valami szakival!


Mennyibe kerül a szelepszár szimering csere?

Laser Elküldve: 2012-12-28 12:12 Olajzabálás

negativ0001 írta:
Laser írta: Sziasztok!

2003 E46 318D-be 6000 km alatt elfogyott max-ról min-re az olaj.
Olajcsöpögést nem látok, a motor rendesen húz. 80.000 km van benne (ha igaz).
Jövő héten viszem szervizbe.
Járhatok vele addig? Soknak számít az olajfogyás?

Üdv. Laser



Ennyi olazabalasnal meg a fustben nem nagyon veszed eszre. Esetleg akkor , ha nagy fordulatu motorfek utan gazt adsz, de akkor is csak aki hatul jon. Ez szelepszarszimeringre utalna.
Ami a km-t illeti, hivjal fel egy BMW szervizt es diktald be a VIN szamod utolso 7 betuket/szamokat es kerdezd meg, hogy mikor volt utoljara BMW szervizben szervizelve es hany km-ben volt.


2009-volt az utolsó bejegyezés 49.000 km-nél. Ausztriából hozták be nekem törötten. A szelepszár szimering mennyi kilométernél adja meg magát? (Az is gyanús, hogy sárgán világít a xenon lámpa, mert a foncsor tönkre van menve, így azt is fel kell újítani. 70.000 km-nél egy picit furcsa.)

Laser Elküldve: 2012-12-27 23:08 Olajzabálás

Sziasztok!

2003 E46 318D-be 6000 km alatt elfogyott max-ról min-re az olaj.
Olajcsöpögést nem látok, a motor rendesen húz. 80.000 km van benne (ha igaz).
Jövő héten viszem szervizbe.
Járhatok vele addig? Soknak számít az olajfogyás?

Üdv. Laser