Levi46 fórum hozzászólásai

Levi46 Elküldve: 2014-07-29 17:03 Beázás!!!

Ezt a fekete ragacsot felmelegítettem, hogy jobban fogjon, és visszanyomkodtam! Ha megszűnik a beázásom nagyon örülni fogok!

kempelen írta:
Szia,

Igen és pontosan ennek a szürke szigetelőnek az alsó részét kell pontosan visszaragasztani az ajtóra.

Az üveg mellett bejutó víz pont ott csorog le az ajtóra és átjutva ezen a részen az ajtókárpit alatt becsorog a küszöbre, majd a szőnyegre.




Levi46 Elküldve: 2014-07-29 16:59 Beázás!!!

Latszik a "bársony szerű" anyagnál nagyon nedves, mintha ott folyna le a kárpit alatt a pedálokhoz! Ha valakinek volt hasonló megköszönöm ha segít!





Levi46 Elküldve: 2014-07-29 16:39 Beázás!!!

Sziasztok!
Észrevettem nagy esőbe, vagy télen ha kint állok és áll a hó a kocsin, elég szépen vizes a kárpit a vezető oldalon a szőnyeg alatt! Létezik hogy az ajtóba lévő "nikecell szerű" szigetelés okozza? Észrevettem nincs vissza nyomkodva rendesen, és talán ott engedhet be ennyi vizet?!

Levi46 Elküldve: 2014-07-02 23:11 BMW kulcsok

Hallo! E46 távirányítós kulcson a BMW-ragasztott logót lehet valahol szerezni?

Levi46 Elküldve: 2014-06-18 12:41 Motorolaj

Sword írta:
Igazából nem szeretném...eddig meg voltam elégedve velük. Régen ide hordtam a másik kocsim javíttatni. Nem BMW-sek. Ha komolyabb baja van, akkor azt nem velük csináltatom. Eddig velük olajt cseréltettem, meg egy vízpumpát. Olaj csere 4 ezer volt, hogy én vittem az olajat, a vízpumpa is 30-40e ből kijött. Pont ezért mentem hozzájuk, mert eddig korrektek voltak. Hívtam előtte más bmw-s szervizest, az látatlanba mondta telefonon keresztül, hogy sok a 3l olaj 10e km után és a motort szét kell szedni, hagyjam ott 2-3 hétre. Loll. Pedig kérdeztem is, h nem szivároghat valahol stb. Nem is értem hogy mondhatnak egyből ilyet. Féltem is a motor mosástól, de elkerülhetetlen volt..tényleg nagyon olajos volt az alja. Ma megcsináltattam azt is, hála a jó égnek, semmi elektromos hibát nem jelzett. Régebbi kocsimnál jártam már hasonlóképen. 2 nap múlva viszem újra, remélhetőleg akkor már többet fogok tudni...



Igazabol a kérdéses helyeket ahol szivaroghat az olaj le lehet fújni féktisztítóval is, tökéletesen lehozza, nem muszaly a teljes motor mosas! Nem tesz tul jot a generatornak es az egyeb elektromos dolgoknak! A szerviznél meg erdemes mindig ottlenni, hacsak nincs sajat műhelyed v csaladtag szerelő!


Levi46 Elküldve: 2014-06-17 11:53 Tükör

davech írta: Az normális hogy állandóan megy a tükör fűtés? Mintha ablakfűtés be lenne kapcsolva, pedig nem. Ha bekapcsolom akkor hátsó szélvédő fűtés kapcsol be, tükröké így is megy.


Minden BMW fűti éjjel-nappal ahogy beindítottad az autót, állítólag a hirtelen hő ingadozás, nagy eső, stb. időjárások miatti párásodás ellen. Ezért is betegségük hogy bebarnulnak idő után, a műszerfalon mondjuk elfért volna egy kikapcsoló gomb!

Levi46 Elküldve: 2014-06-12 20:27 Elektromos tükrök

Xanyi írta: Sziasztok!

Nemrég vett a párom egy E87 120d-t.
Hátramenetbe téve az autót mindkét tükörnek le kellene állítódnia egy kicsit vagy csak a jobb oldalinak?
Köszi!


Csak a jobb oldali...

Levi46 Elküldve: 2014-06-12 19:04 Kippuffógó rezgéscsillapító?

Ha valakit esetleg érdekel tűzkarikás rezgéscsillapító írjon emailt, jó áron hozzá jutok



Levi46 Elküldve: 2014-06-11 23:57 Szívócsonk-pillangószelep

BMWE8330D írta: Sziasztok!Szeretném én is ledugózni a BMW X3 3.0d szívósoromat!Az ebayen nézegettem hozzá szettet,de van 32mm-s és 33 mm-s dugó is.(Gondolom a 6 hengeresbe nem a 22-s megy)Szerintetek a 32 vagy a 33 mm-s jó?(Mivel még nem szedtem szét nem tudtam megmérni, ha egyáltalán számít az 1mm átmérő különbség és csak egyszer szeretném szétszedni de már dugóznám is)Ha le lesz dugózva fog hibakódot dobni a computer?A válaszotok előre is köszönöm!


Én akitől vettem az autót kiszerelte csak a lapátokat és vissza bele! Elm. csavarral vannak rögzítve!

Levi46 Elküldve: 2014-06-11 16:54 Mi lehet a baj?

petrolaszlo írta: Sziasztok! Újdonsült BMW tulaj és tag vagyok. Első hibája ez az autónak: az indítással nincs gond, gázadásra megtorpan, majd egészen 4000 felett kezd el húzni de ott is csak dadogva, eddig az EGR szelep hibájára gondoltunk, takarítása megtörtént dolgozik szépen de még mindig ugyanezt csinálja, furcsa hangokat nem vettem észre. Az autó amiről szó van 320D. A tapasztalatokat és válaszokat előre is köszönöm.


Szanj ra időt és olvasd vegig a 320d motor topikot, sok hasznos infot talalsz!
A megvétel utáni kötelező szervíz megvolt? (Olaj, összes szűrő, karter gáz is, egr-t jol tetted h kitakaritottad!) Még annyit ha hosszú távon tervezel az autoval megéri egyes alkatrészekből megvenni a gyárit sokkal jobb minőség! ha kell tudok ajanlani ahol jo aron hozzajutsz!
Üdv

Levi46 Elküldve: 2014-06-11 16:42 Rugócsere

Szzaassszzaaa írta: sziasztok!Hátsó rugókat kellene cserélnem 320d sedanon. kombi rugói esetleg coupe rugók??vagy csak a sedan ok??
kösz i a válaszokat.


Én nem tenném be csak a limohoz valót!
Én az M futómühöz ezt tettem be Suplex SX06140 ezüst jelzésű!

Levi46 Elküldve: 2014-06-10 12:30 Kippuffógó rezgéscsillapító?


Nekem is par napja adta meg magat a flexicso, kb. masfel evet ki is bírt!
Ez került most be helyette bizva abba hogy tovabb fogja birni:



A gyari sokat kibirt, ezek a sima flexicsövek meg....
Egyebkent olvastam kipuffszerelo oldalon h a 320d gyakrabban eszi ezeket mint mas hasonlo 2L dizelek!

ignasow írta:
Street_xTp írta: Sziasztok!
Új vagyok ebben a témában is, ezért szeretnék annyi segítséget kérni.
Megnézettem egy szerelővel a kocsim aminek az utasterébe büdös kipufogó szag jön és kicsit rezeg is. Azt mondta a flexibilis rezgéscsillapító összekötőm halt meg, mert elég kormos körülötte és onnan jöhet az utastérbe a szag. Ez eddig tiszta. Viszont próbáltam unix és bárdi weboldalon is keresni ilyet de semmilyen "kulcs" szóra nem találtam. Személyesen is voltam bárdinál ott méretet kérdeztek mert azt mondták van vagy "20" féle de azt meg nem tudtam mondani. Azt mondták hogy 4 rétegű kéne belőle, mert az bírja egy ideig majd. 98-as e46 320d-ről van szó. Tehát méret és valami név kellene igazából ami alapján kereshetek neten hogy hol mennyibe kerülne.
Előre is köszi a válaszokat

Üdv

Street.


Csáó! Nekem pár éve ugyanez volt, elvittem kipufogóshoz és ott konkrétan megmondták mik közül tudok válogatni és mennyibe kerülne hegesztéssel együtt. Végül egy 10-ből megvolt.

Üdv.


Levi46 Elküldve: 2014-06-08 05:33 Autóvásárlás

Ennyiért ne várj csodát, egy jó E46 nem itt kezdődik! Ha nekem ennyim lenne E36 lenne a nyerő!

krissz írta:
YELLOW írta:
Dani90 írta: Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni egy autó vásárlásban. Sajnos nincs nagyon bmw-s ismerősöm illetve autó szerelő sem, ezért bízok benne hogy a kiszemelt gépről tudtok nekem adni némi infót már amennyit egy online hirdetésről lehet.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-7980066

Szóval ő lenne az és arra lennék kíváncsi hogy mire kellene figyelnem vásárlásnál és mik azok a típushibák amiket itt szemelőt kell tartanom!

A segítségeket előre is nagyon köszi!!!!!


mi van azzal az ajtókárpittal?


Harmadik képen mekkora az az illesztés?




Levi46 Elküldve: 2014-06-08 05:05 Lengéscsillapitó

Csa mindenki! Porvédőt cseréltem a hatso gatlókon, és a jobbos kis olajat fosott! Valószínűleg még a gyáriak vannak bent:







visszaolvasva a fórumot mindenkinek más márka vált be! Irtátok azt is hogy a gyári beszállító az M-esnek a Sachs, elméletileg nekem M-futóművem van, de félek hogy az új delphi horror áron lesz. Valaki esetleg vett már ilyet?
Bárdiba azt mondták a Bilstein-hez alvázszámom alapján ezt dobja az M-futoműhöz:
Bi22-139948 első jobbos
Bi22-139931 első balos
Bi19-103150 hátsók

nickname kolléga leírása alapján most kicsit elbizonytalanodtam ezek felől!

Levi46 Elküldve: 2014-06-08 00:26 Motorolaj

Ahogy Yellow is írta a motor olaj szűrőt is kicsavart karter csavarral kell cserélni a szűrő házba lévő olaj miatt, sőt én még ami a szűrő ház alján megmarad pár ml-t is kiszoktam fecskendővel szívni! Az olajjal pedig max 5w40-ig szabad elmenni, attól sűrűbb már káros a motornak és a turbónak! Legjobb lenne a 0w30 mert a hideg indítás (nem csak télen) miatt senki nem aggódik soha, pedig ott kopnak a motorok kb.90%-ban!!! 0w30 al az a baj hogy a Castrol pl. 18-19.000 /olajcsere és nem biztos hogy megéri a már kopott motornak, megjavítani már nem lehet a jó olajjal, főleg még ha eszi és venni kell hozzá.
Én pl. 0w30 al járok 2 éve, nem eszi, nem füstöl....

YELLOW írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
MattM325 írta:
toki24 írta: No meg volt az olaj csere!
Mobil Super 3000 XE 5W-30 -at kapott a gépes.. Szerintem jobb a hangja kicsit mint a bmw longlife-tól igaz drágább is volt azért bár a szerelőm mondta,hogy ő inkább már a 5-40et vagy 10-40et rakta volna bele,de mivel erősködtem igy kapott 5-30at.
A gázolajszűrőt ugye minden olajcserénél illik cserélni, csak mert én kicseréltettem azt is mint mindent,de olvastam olyat,hogy elég 40ezrenként(ezt szerintem senkise teszi meg)

Köszönöm az építőjellegű hozzászolásokat srácok!


Rohadt szerelők, komolyan mondom mindnek be kéne vonni a vállalkozását aki turbos autóba 10w40-est ajánlgat. Nem hiszem el, hogy még itt tartunk.
Más: Leengedtem az olajamat üzemmeleg motornál, kb. 3 órát csöpögött. Csavar vissza, olajszűrő ház, vanos+szelepfedél tömítés csere, 2 estémbe telt, így 3. nap öntöttem bele olajat (0w30), de előtte még kitekertem az olajleengedő csavart, kb 5-6dl olajat engedtem még le! Tehát hiába a meleg motor, hiába vártam 3 órát, mégis vagy fél liter olaj bennmaradt. Mostantól én 2 napig fogok olajat engedni


az a 5-6 deci valószínű az olajszűrő házból folyt le... azt mindig ki kell tekerni és venni, mikor engeded le. láttam videókat pont rosszul csinálják. olaj le, csavar vissza és utána veszi ki a szűrőt... LOL ami abban volt, akkor folyik le.


Tudom hogy kell leengedni, mindig kiveszem előtte a szűrőt.


egyszer ment bele 4.25 liter, mint amit ír is a könyv. akkor leengedve 4,10 jött le cirka, pedig 30 percig volt csurgatva.
azóta már csak 4 liter olajat töltök bele, és a nívó felső bogyó alatti bevágásig van (ugye ha minden igaz az a MAX). azóta elraktam a leengedett olajat, szinte az összes lejött, a 10-12ezer km alatt 1-1,5 deci megy el belőle max. én max egy órát hagyom, mert nem tarthatok fel mást emiatt, de lejön az egész. nyílván maradhat a blokk falán, max 3 cent összekapargatva nekem ez a tapasztalatom.