Macsek fórum hozzászólásai

Macsek Elküldve: 2011-09-11 20:02 Féktárcsa és fékbetét

anubisz írta:
ocsi1 írta: Sziasztok!
Én a héten rendeltem eredeti féktárcsát-betétet
elölre és hátra. összesen 100700ft került.
innen rendeltem:http://luxurytrade.net
Mi a véleményetek róla?
Még az lenne a kérdésem: mennyiért szerelik be ezeket nekem?
Mi a reális ár?
Üdv mindenkinek.


Rakd fel magadnak,nem egy nagy mutatvány,csak ha a csavarok ezer éve voltak megnyitva,akkor szivattyú,egy kicsit. van a youtubon kismillió videó,hogy kel csinálni. Egy 20-ast biztos megspórolsz.


Megbízhatóak én rendeltem tőlük elég sok mindent és az áraik is jók!Nem beszélve arról hogy a gyári fékekkel nem lesz problémád biztos!

Macsek Elküldve: 2011-08-31 15:04 Turbo

SirToma írta: Fejújítás, új turbó, egyéb lehetőségek....
Érdekelne minden tapasztalat, érvek,ellenérvek!
Előre is köszi


Tapasztalat!
Nekem 110.000km-nél történt ez meg!
Új turbó mentem vele 130.000km-ert és még a mostani tulaj is azzal a turbóval jár!
Engem mindenki lebeszélt a felújítottról!
Szerintem nem jártam rosszul hogy az új mellett döntöttem!
Ennyivel tudtam segíteni ha segítettem!

Macsek Elküldve: 2011-07-25 12:56 Turbo

banyaszi írta: Vki please!?


Keresd meg a Boldóczkiékat Kiskőrösön!

Macsek Elküldve: 2011-06-25 12:30 Futómû és hibái

Real írta: Tudtok ajánlani rendes futóművest?

Egyrészt viszik az autót a nyomvályúk, valamint lassításnál tekeredik a kormány magától. Van, hogy fél fordulatot is... Mivel nemrég óta van meg az autó, sok mindent meg akarok nézetni, pl. kerékösszetartás, futóműgeometria, lengéscsillapítók állapota, szilentek, stb. Valami rendes hely kellene (lehetőleg nem Mosonmagyaróváron ), ahol értenek a BMW-k beállításaihoz, és nem drágák.

(Görgőztetnem is valószínűleg kell majd, mivel a 4 felnire felpakoltak a gumisok összesen fél kiló ragasztott súlyt.)


Hívd fel őket!Budaörsön vannak én náluk voltam a srácoknak is BMW-ük van és sokan járnak oda és korrektek!06-20-669-06-76

Macsek Elküldve: 2011-05-23 18:30 Porlasztó

atidesign írta:
DzsanniE írta:
atidesign írta:
DzsanniE írta: Sziasztok!
Honnan lehet a legkedvezőbb áron rendelni új vagy gyári felújított injektorokat M47N motorhoz? Persze garanciával!


Nent említettem - említettük hogy jártunk a bontott ill. a "Bosch" szervizek által felújított porlasztókkal, ne kövesd el te is ezt a hibát!
Meg kell rendelni a Bosch gyári felújított porlasztókat (ami általában új nem felújított) igaz 65.000./db. de nincs gond vele többet!
Privibe küldök kontaktot ha érdekel


Köszönöm a címet!
Eddig 4 kontakt van, 4 különböző áron, 55-148 ezer között. Mitől van vajon ekkora szórás?!


55 nemtudom...
148 érdekes, 110 a gyári, BMW szervizbe.
amit én kaptam 65 ért az gyári Bosch dobozban jött és a Bosch hologramos matricával lezárva!
Ja! És nem kell cseredarab!


Kecelen van egy nagyon jó porlasztós ha érdekel tudok adni telefon számot!Igaz nagyon sok munkájuk van de nem volt eddig még senkinek gondja a vele csináltatott autókkal!Igaz hozzátette hogy az kevés hogy csak porlasztókat cserélsz mert vannak ott más dolgok amiket még rendbe kell tenni!Sokan csak ezt teszik meg és ezért a sok pórúljárt ember az ő elmondása szerint!Én hiszek neki mert már sok embertől hallottam róla és csak dicsérik!Én pénteken hívom a diagnosztika egyeztetésre 3000ft és akkor tudja megmondani hogy mennyi az annyi kb! Azt mondta ha teljesen rossz a porlasztó akkor 25.000ft/db!Ez a plafon azért mondta ezt!Biztos leszek olyan szerencsés hogy mind 25.000lesz!

Macsek Elküldve: 2011-02-20 19:06 320d Motor

hil írta:
Macsek írta:

Az üzemanyagra visszatérve,én is csak omw-n tankolok,de én úgy tudom,hogy csak az osztrák határhoz közeli kutak kapják az anyacégtől az anyagot!Nem? Minden esetre teljesen egyet értek a leírtakkal!És ha vigyázol az autóra,és meg adod neki ami kell meghálálja! Én se gyilkolom az enyémet ritka állapotú is!A szerelőm már kikötötte,hogy csak neki adhatom el!


OMW: Nem, utána érdeklődtem, mert én is úgy gondoltam mint Te: az egész országban!

Az általa javasolt, régóta 10W olajjal???



Aha...azzal!
Előtte nekem is az 5w-30 volt benne de hagytam magam rábeszélni!Hiába szívjátok a véremet!
Mindenesetre azt a komentet csupán segítségképpen írtam és jóindulatból!ENNYI!

Macsek Elküldve: 2011-02-18 16:52 Egr szelep

csatis1 írta:
pneurob írta:
csatis1 írta: Két hét múlva olajcserém lesz és ki szeretném tisztítani az EGR-t is. Érdemes valami spec kencét használni hogy ne maradjon benne korom vagy nincs lényege és csak legyen rendesen kitörölve?


Elég vízzel kiöblíteni, mivel a lerakódott szennyeződés is vízben oldódó.



Köszi!


Vízben oldódik?Nekem brigéciolban ázott kb fél órát!

Macsek Elküldve: 2011-02-17 12:23 Valaki segítsen

fury írta:
Bero írta:
fury írta:
Bero írta:
fury írta: Sziasztok!

Mi lehet a gond? Egyszerűen leált az autó menet közben és nem indul! Üzemanyag nem fogyott ki! Semmi előzménye nem volt,nem rángatott semmi! Mintha leálítottam volna kulcsal!

Köszönöm!



Talán AC-pumpa,de nem biztos!



Annyit indítóztam hogy most töltöm az aksit! Megnézem mindenesetre! Köszönöm!


Remélem semmi nagy gond,de ha esetleg AC akkor az hamar kiderül, tedd a füled a hátsó ülésre és kérj meg valakit,hogy indítozzon és ha nem hallasz semmi hangot az ülés alól akkor tuti AC. Esetleg,ha hallasz akkor elkezdünk tovább gondolkodni


Ok,kösz! De van a kocsi alatt is szivattyú nem?



Nekem 320d van annak van a vezető ülés alatt is!Nekem az adta meg magát és úgy állt le mint ahogy mondod!De ha szerencséd van és meg kocogtatod alulról akkor lehet még elindul és mindjárt többet tudsz!

Macsek Elküldve: 2011-02-17 12:20 Olajzabálás

davech írta: Voltam Szegeden Bosh szervizbe. Megcsináltuk a diagnosztikát, turbo, egérszelep rendesen dolgozik, minden megfelelő értéket mutatott. Srác azt mondta hogy 15.000km / ~3liter még "belefér" (200e km).. "Persze ki lehet deríteni, hogy mitől kajálja az olajat: pénz, idő, szívás."
Most nem tudom mi tévő legyek, foglalkozzak a dologgal, vagy öntögessem az olajat.
Szóval előrébb nem jutottam.

Megkérdeztem mást is erről, ő azt mondta /tapasztalta/ olyat lehetne kipróbálni, hogy más típusú olajat rakni a verdába. Most Castrol 5w30-as van benne, Gyári BMW 5w30-assal próbáljam meg, hátha az jobban tetszik neki. /Úgy tudom Castrol/Gyári BMW olaj egy kutya?..


Szia!
Én 10w-40 használok 10.000 kuka!És nekem max a 10.000 alatt a nivó tetejétöl eszi le az aljáig!És a szerelőm szerint a turbonak is jobb mert jobban támasztja a tengelyét a vastagabb olaj!Castrol vagy nem Castrol én nem hiszek a csoda olajokba amik elmennek 30.000km-t!Vagyis el lehet velük menni csak ez jelentkezni fog és az lesz a drága nem amit az olajon lehet spórolni!Legalább is én így teszem!Ha tudtam segíteni örülök!

Üdv:Macsek

Macsek Elküldve: 2011-02-11 11:04 Olajzabálás

davech írta:
zoliika írta:

Tessék drága BMW-s barátom!SZÖGÖD!http://www.husztidiesel.hu/


Köszi szépen! Először akkor ez, mielőtt nekiesnék villáskulcsal! Remélem sikerül a hibát kideríteni, ha nem, akkor jön a szívás a "mechanikus" keresés...

Az nem baj ha én a gyárilag előírt 5W30-as olajat rakom a verdába?
200e km-nél járok, páran mondták 10W-s kellene már bele. ??


Az enyémben most lett 200ekm de én már régóta 10w-40 járok!10.000nél csere és a szerelőm szerint a turbonak is jobb a vastagabb olaj mert jobban támasztja a tengelyét! Én nem hiszek a 30.000es olajokban.....mtöl ne fáradna el az olaj is!?

Macsek Elküldve: 2011-02-11 10:56 320d Motor

zoliika írta:
davech írta:
zoliika írta:
Odafigyelek én jó olaj castrol longlife4,csak és kizárólag omv gázolaj,mivel az olajiparban dolgozom és tudom mi a helyzet az itthoni üzemanyagokkal egyedül az omv az osztrák minőség a többi MOL állnéven(shell,agip,lukoil,és stb)értékesített orosz pancs. Sokan ezt nem hiszik és nem tudják ,de sajna ez van………..
Továbbá nem pörgetem a motort 2.500 felett nem szoktam húzatni hidegen max.1500-ig,de az általános 2000-es fordulaton használom 6-dik 110 –et megy nekem ezen az utakon elég bőven.Szóval nem tudom mivel tudnám még kímélni,hogy ne üssön be a baj…….?


Csinálj egy bankszámlát "BMW-m re félretett pénz"-néven és toljad rá havonta a lóvét .
És ha baj van, van hova nyúlni!
De sztem amit leírtál és ahogy "bánsz" az autóddal még nagyon sokáig nem lesz vele bajod.
Egyik ismerősömnek 400e km után kellett költenie motorra 500ezret. Azért ennyi km után érthető.



Van a touringomnak max 3éve ,mert megvárom a az új x3 facelift verzióját és életembe előszőr szalonos bmw-m lesz a bankszámla nem rossz ötlet csak a neve „x3 alap”http://www.google.hu/imgres?im...mp;bih=694

Ó,a rohadt életbe ,de gyönyörű szép link lett bocs


Az üzemanyagra visszatérve,én is csak omw-n tankolok,de én úgy tudom,hogy csak az osztrák határhoz közeli kutak kapják az anyacégtől az anyagot!Nem? Minden esetre teljesen egyet értek a leírtakkal!És ha vigyázol az autóra,és meg adod neki ami kell meghálálja! Én se gyilkolom az enyémet ritka állapotú is!A szerelőm már kikötötte,hogy csak neki adhatom el!

Macsek Elküldve: 2011-01-29 19:11 Elsõ lámpák

Bero írta:
Robin68 írta:
Bero írta: Gondoltam,hogy nem xenon köszönöm a válaszokat ! Nekem amúgy csak az a lényeg,hogy szép fehér színe legyen,és ne ez a sárga mert ezzel az Angel eyeval nagyon szarul néz ki Most vettem 5 rugóért valami márkás H7-est ami elvileg szép fehér színű,de csak sárga ez is :S Neked jól mutat AE-vel ez az izzó ? Köszi


Igen, sokkal jobban mutat mert szinte egyforma a színük. Ezért cseréltem ilyenekre.
De ezresnél többet nem adnék ezekért az izzókért mert csak annyiban külömböznek a hagyományostól, hogy hőálló kék van ráfújva ami bírja is a hőt




Köszöntem


5rugóért vettél H7est? Ha érdekel nekem van egy utólagosan beszerelhető xenon szettem ez volt az autómban csak én vettem bele gyárit! 10rugóért viheted működik tutira......és meg van hozzá a lámpa test is de faceliftes!

Macsek Elküldve: 2011-01-27 15:20 320d Motor

neuman20 írta: Hali Mindenki!

Tervezem hogy vegyek egy BMW-t. Főleg a 320D E46 érdekel. Szívesen fogadom a tanácsaitokat, mire figyeljek oda!
Ha valaki íírna a motorról, megköszönném! Van a más típusú motor ebben a szériában "2000-ben"?


Szia!
Én úgy tudom 2000es évjáratban még az adagolós motor van 2001től van a közös nyomócsöves!
Én mikor vettem azt mondták hogy a közös nyomósat vegyem mert az egy újabb motor és megbízhatóbb!A régi még adagolós 136le az új 151le és nincs adagoló!Ha a zsebed engedi akkor én is ezt javasolnám!
Az hogy mire figyelj oda?Én inkább azt javaslom hogy keress egy hozzáértő embert és vidd el oda megnézetni az autót mielőtt megveszed!Ha nincs semmi humbukk akkor meg is oldható hogy ezt meg tedd!Ha nem engedik ne is foglalkozz vele szerintem mert akkor van valami titkolni való!Én az enyémet nyugodt szívvel be engedem akár melyik BMW szervizbe vagy magán szerelőhöz!Ha nem tudsz szerelőt én az enyémet tudom ajánlani helyileg Szentendrén van ha gondolod!


Üdv:Macsek

Macsek Elküldve: 2011-01-27 14:51 Üzemanyag fogyasztás

[quote="lalada"]
Macsek írta:
A te autód autómataváltós?Az enyém touring autómata és 830 km mentem el egy tankal ebböl 500km autópálya a többi Bp!



nem, manuális még 5ös. viszont most megint "jó" lett, 6,2l 200 km után, városban.

Akkor szerintem nem panaszkodhatok a 7.5literes fogyasztással automata,touring!

Macsek Elküldve: 2011-01-21 14:38 Üzemanyag fogyasztás

lalada írta: Hali! vki kérdezte a fogyit télen. Nekem a 20d-nél most 850 km-re volt elég 61,5 liter. Ebből 210 km volt vidék, a többi város. Szóval olyan 7-7,2 /100 km. Nyáron ugyanez 1 literrel kevesebb. Sima dízelt tankolok.


A te autód autómataváltós?Az enyém touring autómata és 830 km mentem el egy tankal ebböl 500km autópálya a többi Bp!