Magnus fórum hozzászólásai
« előző123következő »

Magnus Elküldve: 2015-07-14 00:35 Autóvásárlás

Szebii írta: Nagyjabol ugyanazok a dolgok mint e46 30inel csak tobb a fos elektronika A jb4melle meg 1 performance dobot is vegyel mert kulonben a gyari dob visszafogja majd a +pacikat. Automata jo kerdes, hogy kibirja-e, de vegulis pont a jb4 lenyege, hogy akkor hasznalod mikor action van amugy meg hasznalod gyari beallitasokkal nem?


igen, ez az egyik elonye, teljesen ki lehet kapcsolni ha nem kell Koszonom az infot, maris okosabb lettem, nem tudtam, hogy a gyari dob szamottevoen fogja vissza a teljesitmenyt. mar guglizom is

Magnus Elküldve: 2015-07-13 20:14 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Magnus írta:
csbalu írta:
Magnus írta: Sziasztok. Kisebb kitero utan egy regi almomat keszulok megvalositani, a telen venni fogok egy 2008 koruli E9X( X lehetoleg 2 ) 335i-t . Csak Msport lehet, ez a gyengem, ez van ( ezen kivul a vasarlas napjan rendelem bele a JB4 vezerlot ) mar sok kulfoldi forumot vegigolvastam a temaban, de magyar oldalt nem nagyon talaltam ami ezzel foglalkozik.
Ha van esetleg valakinek tapasztalata, tanacsa, otlete, barmi ami erdekes lehet, szivesen meghallgatnam , beszelnek rola. Peldaul nem nagyon tudom eldobteni, hogy mit szeretnek, automatat vagy manualt. Az elozo BMW m egy 330ci volt GM 5 gangos valtoval, nem tudom mennyivel jobb az ujabb 6 os, de az E46 valtojaval nem voltam maradektalanul elegedett. JB4 rol is jo lenne olvasni szemelyes tapasztalatokat, vajon birja az automata is?

Koszonom az esetleges valaszokat

Szep napot


Itt?? max arról, hogy ki hozott már ki belőle 6 litert 100-on (youtube videóban)


Hat gondoltam ez az a hely ahol fanatizmusbol bmwznek az emberek es van tapasztalat tevedtem volna?


a legtöbb tapasztalat E46-ból van inkább. aztán E36, E39. persze vannak itt E9x tulajdonosok is, sőt F szériások, de jóval kevesebben, így alig van ilyen jellegű tapasztalat megosztás. bár többen tudnánk az új típusokról beszélni. persze feladni nem kell.


Hat akkor lehet, hogy nem lesz egyszeru lassan szerintem abba a korba lep az E9X is, hogy egyre nepszerubb lesz itthon is Feladni nem fogom, maximum majd en irok egy beszamolot, ha megvan, hogy milyenek a tapasztalatok addig meg marad a nezelodes es az utanajaras

Magnus Elküldve: 2015-07-13 15:59 Autóvásárlás

csbalu írta:
Magnus írta: Sziasztok. Kisebb kitero utan egy regi almomat keszulok megvalositani, a telen venni fogok egy 2008 koruli E9X( X lehetoleg 2 ) 335i-t . Csak Msport lehet, ez a gyengem, ez van ( ezen kivul a vasarlas napjan rendelem bele a JB4 vezerlot ) mar sok kulfoldi forumot vegigolvastam a temaban, de magyar oldalt nem nagyon talaltam ami ezzel foglalkozik.
Ha van esetleg valakinek tapasztalata, tanacsa, otlete, barmi ami erdekes lehet, szivesen meghallgatnam , beszelnek rola. Peldaul nem nagyon tudom eldobteni, hogy mit szeretnek, automatat vagy manualt. Az elozo BMW m egy 330ci volt GM 5 gangos valtoval, nem tudom mennyivel jobb az ujabb 6 os, de az E46 valtojaval nem voltam maradektalanul elegedett. JB4 rol is jo lenne olvasni szemelyes tapasztalatokat, vajon birja az automata is?

Koszonom az esetleges valaszokat

Szep napot


Itt?? max arról, hogy ki hozott már ki belőle 6 litert 100-on (youtube videóban)


Hat gondoltam ez az a hely ahol fanatizmusbol bmwznek az emberek es van tapasztalat tevedtem volna?

Magnus Elküldve: 2015-07-13 13:56 Autóvásárlás

Sziasztok. Kisebb kitero utan egy regi almomat keszulok megvalositani, a telen venni fogok egy 2008 koruli E9X( X lehetoleg 2 ) 335i-t . Csak Msport lehet, ez a gyengem, ez van ( ezen kivul a vasarlas napjan rendelem bele a JB4 vezerlot ) mar sok kulfoldi forumot vegigolvastam a temaban, de magyar oldalt nem nagyon talaltam ami ezzel foglalkozik.
Ha van esetleg valakinek tapasztalata, tanacsa, otlete, barmi ami erdekes lehet, szivesen meghallgatnam , beszelnek rola. Peldaul nem nagyon tudom eldobteni, hogy mit szeretnek, automatat vagy manualt. Az elozo BMW m egy 330ci volt GM 5 gangos valtoval, nem tudom mennyivel jobb az ujabb 6 os, de az E46 valtojaval nem voltam maradektalanul elegedett. JB4 rol is jo lenne olvasni szemelyes tapasztalatokat, vajon birja az automata is?

Koszonom az esetleges valaszokat

Szep napot

Magnus Elküldve: 2013-09-05 00:00 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Sziasztok. Vívódok 2 futóműszett között. Van valakinek tapasztalat ezekkel kapcsolatban?


D2 Racing:



BC Racing: (a kep itt csak minta)



Szerintetek melyik jobb ár/érték arányban?




Magnus Elküldve: 2013-08-11 10:34 Autóvásárlás

egy nagyobb motor utan sem kell feltetlenul kutat kotni....attol fugg hol es hogyan hasznalod. mi m9st koltoztunk el pl es eddig 13-15 litert evett varosi dugoban araszolassal munkabajarasnal, most csal autopalyan utazom igy 7.8 a fogyasztasa... csak peldakent hoztam. persze ha elvezed is az autot akkor rogton 2 szamjegyu lesz a fogyasztas

miert akarsz feltetlenul faclift elottit?

Magnus Elküldve: 2013-07-24 09:43 Megvegyem? Vegyek ilyet?

ezt jo tudni. en azt hittem h az enyemmmel volt valaki azert ette az olajat. 200ezer km volt benne szervizkonyvesen. realisnak tunt a kocsit attekintve osszssegeben. aztan autopalya nagytemponal 2000km 1 liter olaj......azert n voltam tulzottan boldog. a mostani 10ezer alatt egy decit se eszik....
YELLOW írta:
balint írta: Kinéztem egy 320i-t:
A link neve
Ha jó állapotban van, akkor érdemes megvenni? Egyéb tanács? Szervizessel vétel előtt átnézetném.


ez szó szerint fapad, a motor meg nagyon szereti az olajat enni, ennek a 2.5-ös változata sokkal jobb. valamiért ez a 2.2 nem úgy sikerült és egyébként 98-as üzemanyagot kér hivatalosan. meg kell nézni aztán kiderül.


Magnus Elküldve: 2013-07-15 21:09 Autóvásárlás

Igazad van, ugyanakkor biztos vagyok benne, hogy el fog jutni a srác oda, hogy basszus nem rossz nem rossz ez a BMW, de lényegében bármelyik másik E46-ba ül bele, az vagy ugyanilyen lesz( erre kisebb az esély) vagy erősebb és jobban felszerelt lesz mint ez. Én emlékszem még mennyire odavoltunk '98-ban mikor fater megvette az E46 320D-t. űrtechnika volt akkoriban a többi autónkhoz képest, bőrös volt, de hátul tekerős volt benne az ablak pl. Ma ha visszagondolok rá és összehasonlítom bármelyik E46-ommal ami volt/van, gigafapad volt az is.( 15-ös lemezkerekek, LOL) De ez azért van, mert ültem azóta jobban felszerelt és erősebb E46-ban.
Én a 320ci-met is azért adtam el végül, mert 3 hónap alatt rájöttem mi minden hiányzik belőle egy fulloshoz képest. pedig bőrös, tempomatos 2.2-es volt, nem volt azért alap. Aztán végül szerencsém lett. Se fiatalabb E46-om nem lehet( itt be se tudtam irni, hogy 2006-os gyártás, csak 2005ig számolja), se jobban felszereltet nem tudok elképzelni. Vagyis de, 2 dolog ami hiányzik belőle, az ülésfűtés, illetve a gyári Xenon fényszóró. van ugyan benne utólagos, szóval ez annyira nem vészes. Ez csak a semmi sem lehet tökéletes alapon probléma, egyébként nem nagyon érdekel. A prémiumhifi hiányzott, de végül belekerült. Most a "legnagyobb" gondom az vele kapcsolatban, hogy baromira vívódok, hogy lecseréljem-e egy E92 335i MSport-ra, vagy másik variáció, hogy elkezdem ezt kicsit egyedibbé tenni.... sose lehet jó semmi

Pocses írta:
csbalu írta:
lalada írta:
Idézet: Amit azóta ráköltöttem már extrákra és rá szeretnék költeni bőven vehettem volna alapból egy jobban felszereltet. Akkor érzékeli az ember csak milyen különbség van E46 és E46 között amikor beül egy full extrásba, teljesen más a 2 BMW.


annó az E46-nál én is ugyanígy voltam: vettem egy fapadot kb, mert az hittem az elég lesz, aztán csak burítottam bele a lóvét, navi, ülésfűtés, ködlámpa, xenon stb. stb.


Az ember első BMW-jénél még a fapad is úgy érződik mintha ez lenne a menyország, mikor megvettem én is így éreztem, aztán jött a fórum, húú ez kéne az kéne amaz kéne... nem költök rá inkább pedig boríthatnám a lóvét. Persze vannak olyan emberek akiket ez nem érdekel, pl nem is fórumoznak, nem nagyon látnak más ilyen autókat, őket nem biztos hogy zavarja a különbség. De én pl. végtelen listát tudnék írni mi kéne még bele.


Bizonyára igazad van, akkor lehet én vagyok "igénytelen". De nekem + a nejemnek pont így jó ezzel a felszereltséggel. Már nem foglalkoztatnak a tuning és egyéb "nyalánkságok", van egy 9 hónapos unokám ha lehet inkább vele foglalkozok mert imádom.
Na meg a hobbim a motorozás ilyenkor inkább motorra ülök ha lehet.....


Magnus Elküldve: 2013-07-06 21:35 Autóvásárlás

Még kezdő vagy, gondolom nem fognak erre válaszolni, mert elég banális a kérdés, de senki sem született ugy h mindent tudjon.

Szóval: FL, az a FaceLift, azaz a ráncfelvarrás jelentése. itt pl ha megnézed szotakdavid profilkepet, az FL előtti, az enyem meg FL-es.... bar nem tökéletes a példa, mert az enyém Mpakettes, tehat a lökösök mások alapból.... de lámpán pl jól látszik.
Az M43 pedig a BMW 4 hengeres motorkódja. wikin rakeresel, megtalálod.


attig írta:
YELLOW írta:
attig írta:
jons írta:
attig írta:
Max 1,5 milla, sajna több nincs rá :S


Akkor 1,1-1,2 környékén kell nézelődnöd, mert durván 100 az átiratás mindennel együtt és marad még pénzed ha valamit cserélni kell. Úgyis olaj+szűrő csere amit nem árt megejteni ami megint 20k kb.
Ennyi pénzért reálisan szerintem jó állapotú fl előtti e46-ot érdemes venni.
Ha linkelsz hahu-ról kiszemelteket, megköpködjük a srácokkal neked. Ha délutáni a történet akkor szerintem lesz olyan fórumtárs aki diagol is neked. Esetleg én.

A 316i nem fogyaszt szignifikánsan kevesebbet, hogy megérje, így a 318i lesz a te autód. Fl utáni N42-es motorokról ment itt a vita, tapasztalat csere korábban. Érdemes utánaolvasni. Az jött ki belőle nagy vonalakban, hogy az M43B19tu motoros változat a megbízhatóbb ebben az összehasonlításban.
Sok minden le van írva még ezen kívül a topicokban, érdemes rászánni 1-2 napot az olvasgatásra.
Ha lesz még kérdésed, írd csak le és megpróbáljuk megválaszolni.


Értem, köszi szépen
Akkor ilyen irányba nézelődök és mindenképpen át fogom olvasgatni az egész fórumot.


hát ilyen árkategóriában (amennyiben nem megtévesztésként drága), mindenképp FL előttit érdemes nézni, ami nem lesz lepukkanva. így mindenképp csak az M43-as motor jöhet szóba. általában ezekkel nincs gond, de mindenképp az erősebb kiadás kell, magyarán 18i. amúgy az N42 sem rossz az FL-eseben, csak nem mindegy milyen gazdája volt, de ez minden motorra, autóra igaz.


És ezek az adatok (M43, FL) kideríthető a hirdetés adataiból vagy mindenképp érdemes rákérdezni? Mert ilyen jelölésekkel egy hirdetésben sem találkoztam.




Magnus Elküldve: 2013-07-03 22:46 Autóvásárlás

Szerintem is menj a 2.5ért, ott nem vészes még a biztosítás különbség.... Ha ez megnyugtat, én alulról karcolom az 1 gurigát biztosítás + roadtaxban éves szinten nem szeretem végiggondolni....

zuziq írta: Részben igaza van YELLOWnak. Pont ma voltam egy ilyen "töröknél" kb 3 percet sem töltöttem ott Viszont máshol meg megbizhatóak, de akkor is kilométerállásokban akkor fogok hinni amikor kiolvasták egy hivatalos bmw kereskedés/szervízben. Más szín alatt el sem hozom a kocsit.
Miért gondolkodom 320ban? Az előző kocsim egy 90 lovas f astra volt szerintem egy 320 is megváltás lenne ahhoz képest, de persze össze sem lehet hasonlítani a kettőt. A másik dolog pedig a bizti. Tankolni egy dolog de itt szép summákat kérnek havi szinten biztosításra. (tudom, aki ilyen kocsit akar az ne ezt nézze) Megkérdeztem a bankomnál 2.2 110€/hó 2.5 140€/hó 330at meg se kérdeztem legfőképp a le számít és ha 22 le.nél 30€ ugrottunk akkor +40 le és lesz vagy 200€/hó azt a 60at meg inkább elfurikázom. És igen valamiért itt a 330ak drágábbak és ritkábbak mint a kisebb társaik. Szerintem 2.5ös lesz, meglátjuk.. most várnom kell egy hetet mire újra nézelődni tudok, addig is informálódok még.


Magnus Elküldve: 2013-07-03 20:47 Autóvásárlás

Yellownak igaza van, nézd meg az enyémet, most van benne 150 ezer és 2006-os. a kormány, az ülések, a kárpitok, mind mind makulátlan.... az 53 ezres ugy néz ki mint ha 453 ezres lenne( volt egy 1998as e46 320 d-nk, annak 420 ezer km utan nem nézett ki igy az ülése, pedig nem volt csak ritkán ápolva...
A 325i sokkal drágább ott, vagy miért szeretnél ennyire 320at? ugyanannyit fogyaszt kb mint a 325 és cserébe nem megy ugy meg gyengébb.... pályán mindegyik megy 200-at de a 320 mégis más érzés.....
én örülök, hogy eladtam


zuziq írta: Jó estét!

Hát köszönöm igy már nagyjából irányba is vagyok asszem akkor cabrio ugrik marad a coupe mert mindennapos használatra lesz. Talán még esetleg annyit hozzáfűzhetnék hogy Németországban élek és egy évben 2-3 alkalommal hazaautóznék vele (kb. 1200km haza) és esetleg itt a környező országokba átlibbennék vele. Nem tudom hogy dob e annyit a 2.5 hogy autópályán ez észervehető.
A Fl. kérdés arra irányult amire YELLOW meg is adta a választ, hogy történt-e lényegesebb fejlesztés a motorháztető alatt. Amúgy számomra preFl jobban bejön de azért az Fl is szúrós
Van még egy fontos kérdés ami lemaradt tegnap a kilométer. Meddig érdemes gondolkodni? 150-160 még belefér? vagy már sok? (tudom relativ mert ugye kérdés hogy az előző gazdi hogy bánt vele) Ugye és az ár. Csak 1-2 példa ami nekem tetszik, ér e annyit amennyit kérnek érte..
http://www.autoscout24.de/Deta...rc=fa%7cas
http://www.autoscout24.de/Deta...rc=st%7cas
http://www.autoscout24.de/Deta...rc=st%7cfs
http://www.autoscout24.de/Deta...rc=st%7cas

Az 53e KM.re azt irja a kereskedő hogy bármelyik általam választott szerviz/márkaszervizbe levihető vásárlás elött...

Üdv Zsolt


Magnus Elküldve: 2013-07-03 15:43 Autóvásárlás

Szia. Eloszor is magamat ismetelnem: en semmikepp nem vennek 320Ci-t. Nekem volt, 2002es, 170 lovas meg facelift elotti. 170 lo jol hangzik de nem egy eget rengeto erzes. nekem kifejezetten lomhanak tunt. egy helyzet volt ahol meglepodtem, az pedig 180 folott palyan. ott azt hittem elfogy de nem szepen ment 230 ig onnan is( relative)

en mindenkepp MIN 325ot vennek es CSAK coupet. A cabrionak leirtak a hatranyait. en ugy gondolom h egy BMWben legyen kuss plusz ugye egy esetleges borulasnal sem mindegy mi van a fejed felett, hiaba a bukokeret, attol meg foldes lesz a fejed
Facelift vs pre facelift: nekem a faceliftes sokkal jobban tetszik( foleg az MSport, az SE haromszog beomlos lokose sztem pl rondabb mint a prefacelifteseke). Azon kivul van egy fontos szempont: a faceliftes fiatalabb, es mondjuk az nem mind1 h egy auto akkor gurul ki a szalonbol amikor a masik mar 2 eve az uton van ( tudom, tudom, fugg attol hogy hasznaljak, de sarkitva ez is egy szempont)
Ha teheted MSport(M-Paket) keress, futomu, kinezet es ulesek(nekem ez az ulesesdi a dilim) mind mind nagysagrendekkel jobb mint az SE modellekben...



zuziq írta: Sziasztok!

Hamarosan szeretnék venni egy E46 coupet vagy cabriot, viszont lenne egy pár kérdésem helyre kéne rakni egy pár dolgot a fejemben. Akkor kezdeném is...
2.2 vagy 2.5 benzin lesz. 2. faceliftes vagy facelift elötti.
A ráncfelvarráson kívül van különbség? Van esetleg valami amiért érdemesebb valamelyik mellett voksolni?
Azt hallottam és olvastam hogy sok fogyasztásbeli különbség nincs viszont nem mind1 hogy mekkora motor mozgatja azt a 1.4 tonnát... ez így van?
Coupe vs cabrio... számít ez télen? Van a cabrionak valami hátulütője?
Van esetleg valami jellegzetes dolog amire oda kell figyelni E46nál?

Minden hsz.t szívesen fogadok, jöhetnek az offok is nem 1 évre veszem jó lenne ha nem baszarintanám el.

Kösz mindenkinek, Zsolt


Magnus Elküldve: 2013-07-02 23:16 Autóvásárlás

Annyival kiegészíteném, hogy én sorhat benzinből csak a 30i-t venném, nálam( és máshonnan is hasonlókat hallottam) 1-1.5 liter különbség volt a kettő között fogyasztásban, a menetdinamikája a kettőnk pedig egyáltalán nem összehasonlítható( 170 lovas 2.2-esem volt)


K_Gergo írta:
Attila78 írta: Sziasztok!

szia!

Van olyan egy E46, hogy helyettesíti a motort?
nincs.
van annyival jobb, h. többet érjen egy híresen jó (általam szintén nem ismert) Focus vagy Mondeo futóműnél?
van, de nem az alapot keresném.
330d? Élményautó az még? Vagy német mozdony?
mozdony, de annak meggyőző. a maga módján élményautó. hátulhajtós lévén nem ugyanaz, mint egy bármennyire is jól sikerült elsőkerekes; jobb súlyelosztás, közvetlenebb, élőbb kormány, "autósabb" egyensúly.
csak 6 hengerrel az igazi, és 320? Vagy akkor már 330?
haza beszélek, de igen, kell a 6 henger, ha már bmw...ha 4 utassal (+ csomagok) vársz némi dinamikát, akkor 30.
egy E46 kb. olyan, mint egy MX-5?
nem. nehezebb, csendesebb, kényelmesebb, a kormánya közvetlen, de nem egy kategória a kettő, több szempontból sem.
mit ajánlotok egy 35-ös apukának?
(kombi) 30d, de jól nézd meg. nem ismerem a kinti kínálatot, de ha 1-2 éven belül megtérülő felára van a dízelnek, én maradnék a benzinesnél, nem fiatal autókról beszélünk.


Magnus Elküldve: 2013-06-30 14:36 Mi lehet a baj?

Sziasztok.

Nem tudja valaki mi lehet a baj oka, ha a bal hátsó hangszóróm nem működik? a balance/faderrel elhúzom tök hátra/balra és süket, ezt pár hete vettem észre.

azt hittem a kábel van valahol oda vagy a hangszóró, de azóta upgradelve lett egy komplett HK rendszer és a probléma ugyanugy fennáll, annyi különbséggel, hogy ha felhúzom a hangerőt akkor ha nem szól semmi zene, hallom a hangszóróból az alap "sercegő" zajt( gondolom az erősítő miatt). illetve valami minimálisat mocorog a membrán közel max hangerőn, de jelentéktelen a normálishoz képest....

tehát tuti nem a kábelköteg és nem a HK erősítő a ludas.

amire gyanakszom az vagy a hátsó unit ami vezérli a navis fejet, vagy maga a fej a rossz...

esetleg valaki találkozott hasonló gonddal?

Magnus Elküldve: 2013-06-29 15:47 Harman / Kardon

Na 20 ora folyamatos lego és szerelés után bent van a HK Hifi a kocsiban....

Nem volt egyszerű, röviden leírom mit csináltam hátha segít másnak is.

Ugye abból indultam ki, hogy nem biztos, hogy jó lesz a kábel az enyémhez, mivel egy 2003-as M3 ból jött, nekem meg 2006os 330ci-m van. Végül összeraktam a kocsit multhéten a hátulját leszámítva... tegnap 5 kor nekifogtam még1x, háta sikerül életre bírni.a koncepció az volt, hogy hagyok a kocsiban minden gyári dolgot, hogy szükség esetén vissz tudjam alakítani, ezért szétszedés után, mikor hozzáfértem nagyjából a hifi és összes tartozékaihoz, csatikhoz, szépe rákötöttem egy teszt erejéig a HK kábelköteget, csak ugy natur. Legnagyobb meglepetésemre mukodott a dolog, szóval akkor lehetett legozni, hogy mi legyen. Mivel kivenni nem akartam a gyári köteget, úgy gondoltam berakom amellé a HK-st. (itt mér éjfél elmult nem gondoltam sztem végig). Ez persze nem nagyon fért el, plusz nem alartam a navit, tvt bluetooth-t másik kötegre tenni, így elkezdtem gondolkozni azon, hogy hogy maradhatna meg ez a része és jöhetnének mellé a hk-s kábelek.

Kiindulási pontnak az erősítő(HK) csatlakozót vettem, innen nézve ugyanis tuti mindegyik kábel extra az enyémhez képest.
Szépen visszafejtve a kábeleket simán kirajzolódott, hogy a full köteg 1/3-a kell csak, ezt nekiálltam szétválogatni.
Lényegében a másik vége a navi hátsó dobozához ér( ez is erősítő gondolom innen futnak a kábelek a hangszórókhoz az alap hifiben).
mivel csak egy kis csati a nagyon belül ami kell, tök jó, forrasztás nélkül össze lehet hozni a dobozzal...
Ezen kívül megnéztem, hogy a navi 2 csatija mennyiben mas mint az enyém, oda behuztam a szüksége kábeleket, meg még pár finomítás és már működik is, ráadásul megbontas nélkül visszaalakítható ha arra van szükség...a navis, meg többi akármi kiegészítőt pedig egész egyszerűen levágtam a HK kötegről, az nem kell....

szerintem ez egy elég jó kompromisszumos megoldás, lényegében a műszerfalat se kell kivenni hozzá.

Itt egy kép az első probáról...:

« előző123következő »