Maistro Elküldve: 2012-05-29 23:05 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek
Melyik AE világít jobban a ccfl vagy az smd???? és árban melyik éri meg jobban?
Maistro Elküldve: 2012-05-29 23:05 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek
Maistro Elküldve: 2012-05-24 00:00 Parrot - Telefon kihangosítása autóban
Maistro Elküldve: 2012-05-23 21:23 Üzemanyag fogyasztás
Coyote írta:InsectKiller írta:Coyote írta: Ha 20 km-enként megállsz hosszabb időre, akkor tulajdonképpen végig hideg motorral jársz,
Ez most komoly? Akkor ott valami bibi van. Még télen is be kell, h melegedjen 4-5 km alatt...
A hűtővíz bemelegszik, de az olajnak kell vagy 15 km. Figyeld meg egy dízelben ami méri az olajhőmérsékletet (pl. Peugeot 406 és Volvo S60 jól felszerelt típusai)
Maistro Elküldve: 2012-05-23 19:45 Üzemanyag fogyasztás
Coyote írta:Maistro írta:Coyote írta:Alesi írta:Maistro írta: Sziasztok a véleményetekre lennék kíváncsi 2002 es bmw 320d automata. elöl 225 hátul 255 ös gumik 18" a fogyasztásom 7.6 vegyesben kiszámolva szerintetek ez sok???
Attól függ, hogy hajtod. Nekem nem tűnik kiugróan magasnak.
nagy gurigák, széles papucsok plusz automata, ha dinamikusan vezetsz, megy a klíma, és többségben van a városi szöttyögés, akkor szerintem ez normál.
Télen inkább 8-8.5 között van, amúgy normál tempóba járok 20 km es körzetekben
20km egy út, vagy 20 km-es körzetben mész huzamosabb ideig? Mert ha 20 km-enként megállsz hosszabb időre, akkor tulajdonképpen végig hideg motorral jársz, így a fogyasztás és az amortizáció is megnő. Ha viszont folyamatosan, meleg motorral mászkálsz, akkor a 8,5 nekem azért túlzásnak tűnik... A téli üzem nekem +3 deci volt, persze egész nyáron klímázok, így a nyári 6.5 is lehetne alacsonyabb.
Maistro Elküldve: 2012-05-23 18:12 Üzemanyag fogyasztás
csbalu írta: 940km 55liter üzemanyagból 5,8L. Amikor kell klímázva, amikor kell 180al, amikor kell jónagy dugóban városban. Szerintem nem rossz meg vagyok vele elégedve.
Maistro Elküldve: 2012-05-23 16:48 Üzemanyag fogyasztás
Coyote írta:Alesi írta:Maistro írta: Sziasztok a véleményetekre lennék kíváncsi 2002 es bmw 320d automata. elöl 225 hátul 255 ös gumik 18" a fogyasztásom 7.6 vegyesben kiszámolva szerintetek ez sok???
Attól függ, hogy hajtod. Nekem nem tűnik kiugróan magasnak.
nagy gurigák, széles papucsok plusz automata, ha dinamikusan vezetsz, megy a klíma, és többségben van a városi szöttyögés, akkor szerintem ez normál.
Maistro Elküldve: 2012-05-23 16:03 Üzemanyag fogyasztás
Maistro Elküldve: 2012-04-19 16:55 Heeelp...!
gergice írta:Maistro írta: Vissza raktam a gyári fejegységet működik csak ha leveszem a gyújtást nem kapcsol ki a biztosíték mindenhol jó elvileg de amelyik kábelen a gyújtásról kellene jönni áramnak nem jön semmi :S amin az aksiról jön az áram azon van rendesen most is gondolom ezért működik ha bekapcsolom a power gombbalgergice írta:Maistro írta: Na méregettem a gyújtásról nem jön semmi áram:S mi lehet a gond?? megnéztem a 7 es és 41 es biztosítékot azok jók.Valakinek valami ötlet?pomzi írta:Maistro írta: Bocsi hogy ide is írok de fontos lenne szóval : kicseréltem a fejegyseget az autóban rendesen működött egyszer csak menet kozben kikapcsolt magától és nem lehet életre kelteni vissza raktam a gyarit ez működik de gyujtasra nem kapcsol be és nem kapcsol ki gyujtas levetelkor valaki tudna nekem ebben segíteni hogy mi lehet a gond ???
Akkár ott valami más gubanc lesz. a sárga azt hiszem a folyamatos 12 V
a piros pedig a gyújtás 12 v
ha jó tudom akk a pirosra kell átkötni a sárgát is és akk csak akk fog menni ha gyújtást kap a gépezet.
ELVILEG !!!!
Csak szakszerűtlenül tudom leírni én úgy tudom, h ezt minden fejegységnél be lehet állítani úgy h a hátulján két kábelt felcserélsz, na most nekem kenwoodom van meg volt már lg-m is, ezeknél úgy volt h a piros és sárga kábeleket átcseréled, nem kellett vágni, hanem gyárilag úgy volt kialakitva, hogy ezeket tudd cserélgetni, ahogy szeretnéd. A gyárinál nem tudom ez hogyan működik, de szerintem valami ilyesmi a probléma
Üdv. láttam már pár dolgot. Magában a fejegységben is van biztosíték. nem az ment ki véletlenül ? a kék szál amiről beszéltek az a remote szál, azon + 12 volt van, lehet hogy az testelt le valahová. 1 próbát megér.
am a remote szál az erősítő bekapcsolásához kell,mert akkor fog bekapcsolni az erősítő amikor a fejegységet bekpacsolod.
Maistro Elküldve: 2012-04-19 15:24 Heeelp...!
gergice írta:Maistro írta: Na méregettem a gyújtásról nem jön semmi áram:S mi lehet a gond?? megnéztem a 7 es és 41 es biztosítékot azok jók.Valakinek valami ötlet?pomzi írta:Maistro írta: Bocsi hogy ide is írok de fontos lenne szóval : kicseréltem a fejegyseget az autóban rendesen működött egyszer csak menet kozben kikapcsolt magától és nem lehet életre kelteni vissza raktam a gyarit ez működik de gyujtasra nem kapcsol be és nem kapcsol ki gyujtas levetelkor valaki tudna nekem ebben segíteni hogy mi lehet a gond ???
Csak szakszerűtlenül tudom leírni én úgy tudom, h ezt minden fejegységnél be lehet állítani úgy h a hátulján két kábelt felcserélsz, na most nekem kenwoodom van meg volt már lg-m is, ezeknél úgy volt h a piros és sárga kábeleket átcseréled, nem kellett vágni, hanem gyárilag úgy volt kialakitva, hogy ezeket tudd cserélgetni, ahogy szeretnéd. A gyárinál nem tudom ez hogyan működik, de szerintem valami ilyesmi a probléma
Üdv. láttam már pár dolgot. Magában a fejegységben is van biztosíték. nem az ment ki véletlenül ? a kék szál amiről beszéltek az a remote szál, azon + 12 volt van, lehet hogy az testelt le valahová. 1 próbát megér.
am a remote szál az erősítő bekapcsolásához kell,mert akkor fog bekapcsolni az erősítő amikor a fejegységet bekpacsolod.
Maistro Elküldve: 2012-04-19 15:00 Heeelp...!
pomzi írta:Maistro írta: Bocsi hogy ide is írok de fontos lenne szóval : kicseréltem a fejegyseget az autóban rendesen működött egyszer csak menet kozben kikapcsolt magától és nem lehet életre kelteni vissza raktam a gyarit ez működik de gyujtasra nem kapcsol be és nem kapcsol ki gyujtas levetelkor valaki tudna nekem ebben segíteni hogy mi lehet a gond ???
Csak szakszerűtlenül tudom leírni én úgy tudom, h ezt minden fejegységnél be lehet állítani úgy h a hátulján két kábelt felcserélsz, na most nekem kenwoodom van meg volt már lg-m is, ezeknél úgy volt h a piros és sárga kábeleket átcseréled, nem kellett vágni, hanem gyárilag úgy volt kialakitva, hogy ezeket tudd cserélgetni, ahogy szeretnéd. A gyárinál nem tudom ez hogyan működik, de szerintem valami ilyesmi a probléma
Maistro Elküldve: 2012-04-19 13:13 Heeelp...!
Maistro Elküldve: 2012-04-18 20:59 CD fejegység, Navi....
YELLOW írta:hancurozo írta:Maistro írta: Lehet én értelek félre de én visszaraktam a gyári rádiót és a gyárival produkálja ezeket a tüneteket
Bocsánat. Én értettelek félre. Ha semmit nem változtattál és gyári rádiót rakod vissza akkor sajnos nem tudok segíteni.
még arra gyanakodok....
biztos, hogy Te tetetd be a nem gyári fejet? mert ha más szerelte be, akkor pont emiatt lehet megfordította a vezetékekekt és ezér nem akar működni a gyárival. ha viszont a nem gyárit is Te tetetd be, akkor valóban passz. esetleg diaggal rá kell menni, ha jól tudom ez állítható, hogy gyújtásra mit csináljon. azt hiszem lehet úgy állítani, hogy mindig kapcsoljon be, ill ki, vagy az előző állapot szerint dolgozzon. azaz ha ki volt kapcsolva leállítás előtt, akkor indításnál nem fog bekapcsolni.
Maistro Elküldve: 2012-04-18 20:07 CD fejegység, Navi....
hancurozo írta:Maistro írta: Én nem cseréltem át semmit.. Éppen ezért vagyok tanácstalan.hancurozo írta:Maistro írta: Sziasztok!
Megint egy kérdésem lenne amióta betettem a másik fejegységet majd kivettem mert nem tetszett ha a gyújtáskapcsolót nullára fordítom nem kapcsol ki a rádio és ha gyújtásra akkor meg nem kapcsol be mi lehet a probléma??
A fej memória tápja és az állandó pozitív fel van cserélve.
Nem te cserélted fel. (nem is írtam, hogy te cserélted fel) Nekem sony van bent és nekem is meg kellett cserélnem. Passatba építettem be fos usb/rádiót (nem tudtam lebeszélni a tulajt róla) azon is fel kellett cserélni az ISO csatiban. (az is ilyen tüneteket produkált)
Maistro Elküldve: 2012-04-18 18:39 CD fejegység, Navi....
hancurozo írta:Maistro írta: Sziasztok!
Megint egy kérdésem lenne amióta betettem a másik fejegységet majd kivettem mert nem tetszett ha a gyújtáskapcsolót nullára fordítom nem kapcsol ki a rádio és ha gyújtásra akkor meg nem kapcsol be mi lehet a probléma??
A fej memória tápja és az állandó pozitív fel van cserélve.
Maistro Elküldve: 2012-04-18 18:14 CD fejegység, Navi....