MattM325 fórum hozzászólásai

MattM325 Elküldve: 2014-01-24 09:27 Motorolaj

anubisz írta: Biztos vagyok benne, hogy hekkelik a BMW olajat, mivel rengeteg BMW van, és sokan rakják bele, mert BMW olaj, gondolják, hát BMW minőség, mit adhatnák ennél jobbat a kocsinak.
Az USA elnöki különgépben is találtak hamis alkatrészt, múltkor láttam. Nem is egyet. Akkor szerintem nincs miről beszélni. Milliók repülnek ,és a cégek a gyári 300 dolláros csavarok helyett 20 dollárost raknak bele. ( a repülőt üzemeltető cégre, nem a gyártóra gondoltam )



Mint múltkor a Cobra 11-ben, kínai hajtóművet tettek a gépbe és megállt a pálya felett! Biztos nincs valóságalapja.....

MattM325 Elküldve: 2014-01-24 08:12 Termosztát

[quote="anubisz"][quote="rece65"]
anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.


Nagyon jó, hogy írod, dízelnél ez még annyi sincs, valami 64C° körül már középen van!!!

MattM325 Elküldve: 2014-01-23 12:06 Autóvásárlás

ZoleeSRB írta:
YELLOW írta: ezen is lehetne hibát keresni
http://www.hasznaltauto.hu/aut...lt-7573810



már a címben találtam,tovább nem is nézem...


Vagy a fél autó lett kicserélve vagy az alvázszám.

MattM325 Elküldve: 2014-01-23 08:54 Termosztát

ember84 írta: Üdv!
Várom olyanok hozzászólását,hogy akiknek automatájuk van,20d,mennyi az üzemi hőfok,ha jók a termók?Automatánál nincs zsalu,így nem lehet hogy kisebb?Nekem csak 80-on van!!Ha 100%,hogy automatánál nem ennyi az optimális,kicserélném a termókat


Igaz, hogy nincs 20d-m, de volt, és manuális. Viszont jó termosztáttal fel kell mennie 86-88c° közé, ha nincs zsalu akkor is. Kapcsold be a menüben a digitális hőfokkijelzést, keress egy emelkedős kis utcát és minél magasabb fokozatban, alacsony sebességgel (TERHELTEN) menj fel rajta, szinte erőlködjön a motor. Előtte persze legyen üzemmeleg, ami a te esetedben 80c° és ha ezek után sem emelkedik, akkor tuti szar a termosztátod.

MattM325 Elküldve: 2014-01-20 21:38 Autóvásárlás

Mushroom írta: Sziasztok,

régi álmomat szeretném megvalósítani egy 3-as BMW formájában. 4 ajtóst, vagy inkább kombit vennék a praktikusság miatt, így a coupe kizárva. Max 2,5 milliót szánnék rá és a legfontosabb a vezetési élmény lenne, mert csak ezért cserélem le a mostani kocsimat. Így csak benzines lehetőleg minél nagyobb sor6-os motorral és kézi váltóval lenne a cél. Vagy e36, vagy e46 lenne a cél.
Tudnátok adni támpontokat konkrétan milyen autókat, milyen motorral, mi az amire oda kellene figyelni. 4 hengeresek közül e46-ban a 318i-t néztem 143le-vel, mint szükség megoldás, de nem tudom mire lenne elég. Különben a 6 hengerek közül 3l-es lenne a cél, de nagyon gyenge a felhozatal és nincs kedvem kimenni No-ba, mert az se egyszerű történet szerintem.
A 6 hengeresek közül melyiket lenne célszerű venni fogyasztás/teljesítmény alapján, melyik az a motor, ami már jól mozgatja az autót.
Érdemes-e még egyáltalán e36-ot nézni, vagy nagyon lepukkantak?
Hova érdemes BP-en elvinni átnézetni a kiszemelt autót?
Tud esetleg valaki konkrét autót ajánlani, amit érdemes lenne megvenni?

Előre is köszönöm!


Szia,

jó irányba gondolkodsz, csak maradj is ezen, írásodból azt szűrőm ki, hogy neked csakis a 6 henger lenne a befutó és jól látod. Hang, menetteljesítmény.... E36-ot itthon nem nagyon érdemes keresni, nincs sok esély, hogy találj jó állapotút. Amire különösen oda kell figyelned az a gyári állapot és a karosszéria, a többi dolog könnyen javítható. Maradjunk az E46-nál. Az M54 6 hengeresek fogyasztása relative alacsony, amit érdemes választani az a 25i és 30i, ezek hasonlóan esznek és mindkettő teljesítménye kielégítő.
Én nem szeretnélek lebeszélni a németországi autóbehozatallal kapcsolatban, nagyobb a (illetve van) választék és nem olyan bonyolult mint elsőnek gondolnánk. Enyém is kinti, én intéztem a papírozást és a regadót is, pedig még sosem csináltam ilyet.

MattM325 Elküldve: 2014-01-20 11:34 Gyári Xenon Lámpa

Donato írta:
Osram XENARC® NIGHT BREAKER® UNLIMITED D2S, 12 V, 35 W, P32d-2, 2 db/doboz???
Jó most dupla annyiba kerülne (kedvezménnyel) erről vélemény? Érdemes?


Nem feltétlenül kell a legdrágábbat venni, egy nevesebb 4300K-s izzóval is jól látni, de amit belinkeltél tényleg a legtutibb, ha jó áron van, vagy nem sajnálod rá a pénzt, akkor érdemes, mert jobb a fénye sokkal mint a gyárinak.

MattM325 Elküldve: 2014-01-20 09:41 Gyári Xenon Lámpa

Donato írta: Sziasztok,

A következő izzót néztem 2001 e46-omba gyári xenonhoz.
Supervision - Premium D2S Xenon izzó 6000K (D2S (P32d-2)). Mi a véleményetek?
Néztem picit olcsóbban de 8000k-sat ami picit kékesebbnek tűnik. Melyiket javasolnátok? Volt már tapasztalata esetleg valakinek ezekkel?

Köszi

Üdv
G


Ne nevettesd ki magad ezekkel az izzókkal, legalább valami ismertebb kínait nézz bele minimum. Ha meg látni szeretnél felejtsd el a 6-8-25ezer színhőmérsékletű hupikék tesco xenonokat, tegyél bele 4300k-t, a többi max városba jó mutogatni, meg a skodákba, hogy "szép" kék legyen az egész fényszóró!

MattM325 Elküldve: 2014-01-17 13:48 Xenonlámpa

Bero írta:
MattM325 írta:
Ha sötétben, száraz időben jó, akkor semmi baja a foncsorodnak. Egyébként angel eyes szerelésnél nem nézted? Az izzód viszont nagyon kék így a képeken, ne csodálkozz, hogy a víz elnyeli a fényét...
Köze nincs a 4300K-hoz ha a galériádban nézem.



A jó mondjuk tág fogalom,akkor lehet látni mintha világítana,de pl ha megy mögöttem egy vw xenon annak sokkal szebb és jóval jobban látszik a csóvája! Tehát,száraz időben elmegy,esőben szinte ki is kapcsolhatom,mert nem oszt nem szoroz! Kék az izzóm? Pedig elvileg gyári van benne (Kaszától vettem bontottan én nem is cseréltem azóta benne izzót),lehet az előző tulaj azóta kicserélte. A régi foncsorosom 100X jobban világított mint a mostani xenon,pedig épp ezért vettem bele,hogy jobban lássak


Na látod. Bontott izzó, ki tudja hány száz/ezer üzemóra van benne, ezek idővel kikékülnek, kifehérednek, legyengülnek. Az új sárgás/halogénes színű. Ha kicsit visszaolvasol írtam, hogy ezért cseréltem izzót, mert még gyári volt benne és szart se láttam. Vettem bele Osram 66240cbi-ket és most ilyen, pedig ez 5500K-s.

MattM325 Elküldve: 2014-01-17 08:47 Xenonlámpa

Bero írta: Sziasztok! Érdekelne a véleményetek,hogy akinek xenon-ja van meg van-e elégedve vele? Nekem elég gyengének tűnik a fénye. Száraz,esti időben még oké,de ha esik az eső akkor szinte semmit nem látok vele! Gyári xenon lámpa van benne,facelift előtti és philips izzókkal (kb 4300K-s). Nekem még AL-es lehet a lámpa vagy ZKW-s? A búrában nincs beleírva,mert a régi gyári foncsoros búrát raktam a xenonosra! Nekem a foncsorom mehetett szét? Esetleg takarítsam meg a lencsét? A lámpa búra polírozás segítene? Köszi a válaszokat!


Ha sötétben, száraz időben jó, akkor semmi baja a foncsorodnak. Egyébként angel eyes szerelésnél nem nézted? Az izzód viszont nagyon kék így a képeken, ne csodálkozz, hogy a víz elnyeli a fényét...
Köze nincs a 4300K-hoz ha a galériádban nézem.

MattM325 Elküldve: 2014-01-16 12:40 Motorolaj

Nem tudom volt-e téma, de úgy gondolom ez idevág.
2014 01.01-től az olaj jövedéki adós termék lett, nagyon szigorú feltételek mellett lehet csak értékesíteni, ahol eddig kaptatok olajat és most már nincs ott nagy valószínűséggel puncsot árultak.

MattM325 Elküldve: 2014-01-16 10:07 Xenonlámpa

ember84 írta: Nem tudom,mi a retest szoktuk sutobe tenni Nem tudom mi tart tovabb,ha tudod mit hogyan,es miert.Mondjuk ha nehez,erdemes valakivel megcsinaltatni,htaha eltorik par dolog.


Az a helyzet, hogy ennél gyárilag ragasztva van a búra, egy megadott hőfokon kell sütőben melegíteni, csak azután jön szét. Ha körültekintően, vigyázva csinálod, csak 1 lámpa kiszedése 10 perc. Itt cikk a szétszedéshez: E46 Facelift Coupe

MattM325 Elküldve: 2014-01-15 17:44 Xenonlámpa

si3rrabravo írta:
ember84 írta: Udv!q
Nezz meg youtube-n hogy kell szedszedni a lampat ripityara,jol fegyeld le,nehogy tordelj.majd kuld el pl:foncsorozas.hu,vagy ilyesmi,nekem haromezerert csinaltak foncsoronkent.osszerakod,es nagyon jo lessz.egy lampa szetszedese kb 15 perc,ha tudod mit hol.azert figyeld meg videon,es orulhetsz az eredmenynek!


Facelift coupe egybelámpa, mosóval... 15 perc... ahha


Pont annyi ideig kell a sütőben tárolni, lehet arra gondolt!

MattM325 Elküldve: 2014-01-15 17:42 Xenonlámpa

tomy1228 írta: Szevasztok!

Hasonló problémám lenne mint az elöttem iróknak,elég gyengén világít a xenon,ha meg már esős idő van akkor szinte semmit nem ér.Kérdésem az lenne hogy mi volt erre a problémára a megoldás? 2004 coupe gyári adaptiv xenon , lámpa AL-es és phillips d2s 35w izzók vannak benne(szép fehér fénye van),azt nem tudom pontosan hány k-s mert lekopott vagy nem volt ráírva!

üdv:Tomy



Ugyan ez volt nálam is, ugyanilyen fényszóróknál. Marhára idegesített, hogy jön mögöttem egy xenonos autó és csak az ő kévéje ugrált előttem. Gondoltam megnézem mit lehetne tenni, felpolíroztam a lámpákat, persze ettől nem javult, csak szebb lett. Megnéztem milyen izzók vannak benne... Gyári D2S Philips 4300k, nekem is szép fehéren, már-már kékesen világított, de hát ennél a hőmérsékletnél inkább sárgásnak kéne lennie. Próbaképp beletettem utángyártott német izzókat, kb 60%-t javult a helyzet, de nem tetszett a sárgás színe, ezért rendeltem Osram 66240CBI-t, ez 5500K-s azt hiszem, de 4300-as tulajdonságaival. Hát... Nem volt olcsó, de elégedett vagyok. Úgyhogy nekem izzócsere segített.
Viszont megrendeltem az angel eyest, és mivel úgyis szét kell sütni a fényszórókat, kicserélem a projetor lencséket is, ZKW-R tiszta üvegesre.

MattM325 Elküldve: 2014-01-15 14:02 Első ablaktörlő

nickname írta:
MattM325 írta:
csbalu írta:
Most sikerül eléggé kedvező áron hozzájutnom ezekhez az AeroTwin-ekhez úgyhogy egyenlőre ez lesz, de egyébként én is gyári párti vagyok!


Lényeg, hogy a gyári és az Bosch aerotwin ugyan az.

Egyébként az én véleményem és tapasztalatom szerint az összes többi lapát hasznavehetetlen, életre nem valók.


ez nem igy van


pedig a gyárin amit vettem rajta volt, hogy Bosch és a gyári cikkszám is.


MattM325 Elküldve: 2014-01-14 21:04 Első ablaktörlő

csbalu írta:
nickname írta:
csbalu írta:
nickname írta:
csbalu írta: Tudna Nekem mondani valaki 2 pontos méretet hogy mekkora kell előre jobbra balra és hátra? Több félét olvastam már pl. 500mm/580mm, 475mm/550mm ? Melyik legyen nem akarom hogy kilógjon az ablakon és kikoptassa a gumit vagy valamit.


Gyári gumi kell bele.

első

61617010248

61617010247




De nincs már meg sajnos a gyári lapát....


A gyári ablaktörlő szett kb 10-11 ezer forint, én ezt választanám, mint hogy kísérletezgetni az utánagyártottak között. "hosszabb távon szerintem megéri"



Most sikerül eléggé kedvező áron hozzájutnom ezekhez az AeroTwin-ekhez úgyhogy egyenlőre ez lesz, de egyébként én is gyári párti vagyok!


Lényeg, hogy a gyári és az Bosch aerotwin ugyan az.

Egyébként az én véleményem és tapasztalatom szerint az összes többi lapát hasznavehetetlen, életre nem valók.