Peti320i írta:
Sziasztok! Ugyan ez a problémám nekem is. Brutál olajfogyasztás és ugyan úgy a füst. Elmentem a POLLTOMÉKHOZ megnézték. Azt mondták 10 BMW ből 9 megoldódik a karter lecsapatószelep és az összes hozzátartozó cső cseréjével. Állítólag úgy eltömődik h ez okozhatja a problémát. Jövőhéten szerdán viszem a paripám. Utána beszámolok Nektek.
Csak a POLLTOMÉKAT KERÜLD EL ha jót akarsz mert egy lehúzós banda,írok majd beszámolót.
Elöljáróban: Alany 320D '04
Elvittem az autóm, mert nem húzott alul, kisakkozták, hogy légmennyiségmérő és turbonyomás szabályzó szelep. Telefonon hívtak, hogy megvan a hiba, és hogy mik a lehetőségek.
Új, GYÁRI alkatrészt választottam. Oké 2 óra múlva meg is volt, boldogság. 2 napig.
Aztán megint szar az autó, akkor vissza. Fél napot ott volt az autó, diagnosztika: agr szabályzó szelep. Alkatrész nem volt készleten, mondták ideiglenesen lehúzták róla a csatlakozót, míg nem jön meg az új, de addig legalább húzni fog, de nem lesz nagy a végsebesség, blabla... Világított a check engine, ez eléggé zavart, így megnéztem mit mókoltak a motorteremben.
Na itt akadtam ki. Légmennyiségmérő maradt a régi, illetve a belét kicserélték egy '02-es évjáratú bontottra, ami cikkszám szerint 136 lovasé. Turbónyomás szabályzó szelephez hozzá sem nyúltak. A csatlakozót a légmennyiségmérőről húzták le, tudták, hogy mit adtak... A végén vettem egy új Bosch-t, kicseréltem és elvittem felkódoltatni (frissítés) egy igazi, profi BMW-shez, Róla szintén írok majd beszámolót a szervizes részlegbe. Érdekes az autó hibátlan lett és hozta a gyári értékeket,teljesítményt.