MattM325 fórum hozzászólásai

MattM325 Elküldve: 2014-04-08 18:57 Megvegyem? Vegyek ilyet?

radattila11 írta: 320D volt, így a kasztni és a futómű már nem tud újat mutatni.
Köszi a választ!

YELLOW írta:
radattila11 írta: Sziasztok!

330i (E46) vásárlásán gondolkodom. Sajnos nem találtam róla szinte semmi hozzászólást, véleményt. Esetleg tudnátok segíteni? Mennyire igaz a legenda, hogy szinte megölhetetlen? Van esetleg típushibája? Mire érdemes odafigyelni?

Előre is köszi


minden motor megölhető. típushiba? megy mint az ökör. a motornak nem jelelmző típushiba, de másra igen, mint minden E46-nál, futómű, kasztni, stb.
motornál is van néhány dolog, de nem jellemző...




Akkor annyi új lesz benne, hogy tisztább marad a kezed.
Ha lehet a szövegek alá írj!

MattM325 Elküldve: 2014-04-08 10:38 Üzemanyag fogyasztás

KG1 írta: Sziasztok!A segítségeteket szeretném kérni!Van egy 320d automata kocsim.A fogyasztása 8-8,5 liter.A kocsiban garantáltan 174000km van!Gépre ráraktuk de nem tudot eredményt mérni már az első porlasztonál ezért a többit nem is mérte!A szerelöm tanács,hogy töltsük fel az üzemanyag szűrőt Protec üzemanyagrendszer tisztító adalékkal!Ez allítólag kipucolja a porlasztókat? Szerintetek?


Azért nagy csodát ne várj egy automata fogyasztásától. Injektorokat nézesd meg normális BMW diagal, résolajmérés, ha nem jók az értékek, csere vagy felújítás, de én nem ajánlom.
Egyáltalán milyen viszonyok között fogyaszt 8-8.5l-t? Átlag mennyi km-t mész egy huzamba?


MattM325 Elküldve: 2014-04-05 22:29 xenon próbléma.

ans777 írta:
szotakdavid írta:
ans777 írta: Na ismerősömmel megnéztük, amennyire tudtuk otthon.
Hátsó érzékelő mechanikus dolgai rendben voltak, finoman állítgatva a xenon utánaállított, így a hátsó szerintünk rendben van.
Maradt az első. Ott is külsőleg minden oké, viszont ott állítgatva a xenon nem állított utána, úgyh nagyon valószínű, h tényleg az első magasságállító szenzor halt meg.
Még van egy ismerősöm, akinél ennél is jobban bele tudunk menni az elektronikába, és ha ő is megerősíti ezt, akkor szenzor csere, és vége a történetnek.
Köszi amúgy a segítséget még egyszer.


Elég lenne egy normális Diag!


Ez alatt azt érted, h normális BMW-hez való szoftverrel megnézni van e hibakód?
(A Delphi univerzális nem mutatott ki hibakódot.)

A második ember akihez megyek, annak elvileg van normális BMW-s felszerelése ilyen téren.
Vagy pontosan mit jelent ez a diagnosztika?
Ha nem túl gáz, pár mondatban elmondhatná vki.


Szerintem itt a normális BMW-s felszerelésnél ki is merül a normál diag fogalma. Lényeg, hpgy BMW specifikus, De még egyszer mondom, nekem a normális diag sem mutatta ki az első szintjelző hibáját.

MattM325 Elküldve: 2014-04-03 22:24 Porlasztó

paleszb írta:
compact írta:
paleszb írta: Sziasztok!

Tegnap meghuzattam (325 tds), de nem nagyon, éppen hogy elérte 5000-t. Hipp hopp dadogás, alapjárat időnként megszűnik, leáll. 6-ból 5 porlasztót kicseréltem már, de nem hiszem hogy ez a baj. Ma azért még kicserélem a 6-at is.
km: van vagy 300 000 benne az óra szerint. Az olaj: egy olajcsere alatt 2 l-t kell utántölteni.
Van valami ötletetek? Vagy csak computeren derül ki, hogy mi szállhatott el.


Az eset óta be tudtad indítani és jár normálisan a motor?
Mert ha hosszas indítózás után beindul és olyan mintha mi sem történt volna akkor nagy valószínüséggel elfogyott az üzemanyag /nem jutott az adagólóhoz annyi anyag amennyit szívott volna/ így belevegősödött.
Ez lehet az eltömődött üzemanyagszűrő miatt, vagy szimplán csak amiatt, hogy a tds motort nem 5.000-es fordulat környéki használatra tervezték.
Adagoló okosításkor ezért szokás nagyobb üzemanyagcsöveket behúzni, vagy ac, puffer stb.



Szia, pont ide jutottam én is. Be tudom indítani, de elég hosszasan kell indítózni. Jár rendesen utána, de lassan pörög fel. Elmentem egy bontós ismerőshöz, akivel megnéztük először hogy az AC termel e rendeesen. Nem, csak fél gőzzel. Volt nála másik, kicseréltük, sokkal jobban nyomta a naftát. De motor leállítás után visszalevegősödik az üzemanyagcső a szűrő és az adagoló között. Az adagolóra tippelek most már elég erősen, mert látszik, hogy onnan jönnek visszafelé a buborékok motor leállítás után. Igen, nem huzattam meg mióta megvan 5000-ig soha, max 4000 volt eddig. Most egyszer megtörtént, baj is lett belőle.

Tudtok jó adagolóst? Mert ez eddig elég jó volt. Pöcre indult hidegen, melegen mindig.



Budaörsön jó?

MattM325 Elküldve: 2014-04-03 18:42 Alufelnit Szinterezni, vagy fényezni?

attig írta: Sziasztok!

A véleményetekre lennék kíváncsi ezzel a felnivel kapcsolatban, vagyis a fényezésével. Az emberek 80%a szerint elég ratyi, a maradék 20% szerint csak nagyszemű festék és nincs ezzel baj. Nekem aránylag bejövős a képek alapján, bár tény, láttam már szebbet is, viszont jelenleg olyat nem találok

http://www.kephost.com/images4...8c4q4q.jpg

http://www.kephost.com/images4...abn2uu.jpg

http://www.kephost.com/images4...7focj3.jpg

Amit tudni róla, hogy télen lett teljesen felújítva: homokszórás, porfestés és új matricák, a tulaj nem látott semmi hibát, javítást a homokszórás után. A porfestés után kapott egy réteg lakkot, a felülete sima.

Szerintetek?


Elég furcsa ezektől a csillámoktól.
Én is most újíttattam fel a felnijeimet és ilyen lett:


Túl sok pénzt azért ne akarj értük adni, szerintem van elég eladó ebből a felniből és gyári fényezéssel nagyon szép, nekem is az egyik kedvencem.


MattM325 Elküldve: 2014-04-03 12:32 Segítsetek!

paleszb írta:
YELLOW írta:
paleszb írta:
duend írta:
paleszb írta: Sziasztok!

Egy topikot találtam, ami segítségkérős. Ezért ide írom kérésemet, lehet hogy ez sem jó hely, de előbb megkaptam a lb-st hogy van külön segítség kérős topik oda írjak ne nyissak meg újabbat. De nem találtam a motorikus topikban külön segítségkérőst.

325 tds, meghuzattam tegnap, 5000-ig, bement a pirosba, de csak éppen hogy. Pár km után elkezdett dadogni, belassult, nem gyorsult hiába léptem oda neki. Üresbe tettem, le is állt. Aztán menet közben vissza sebességbe, berántottam, volt alapjárat.
Indulni nehezen indul azóta.

Tegnap kicseréltem 5 porlasztót, a jeladósat is, még nem javult meg. Ma lesz időm kicserélem a hatodikat is, nem tudom hogy ez-e a gond. Van valakinek ötlete?

Köszönettel venném.


Szerintem nem basztalak le...


Ok, borítsunk rá fátylat. Lehet hogy én is eltúloztam egy kicsit. Elég lehangolt vagyok, mert már az autó árát ráköltöttem, mióta megvan (fél éve) és még mindig van újabb és újabb hiba. Nagyon megszerettem ezt a típust, de nem bírom már. Bontókból bontókba járok, hogy életben tartsam. Közben kifúrtak a mh-ről. Most már nem lesz miből fizetnem sem. Akitől vettem, arról meg nem is beszélnék, mert mikor megvettem húzott mint a barom az autó, mikor érte mentem, mert 2 hétig papírozta le, akkor meg zsiguli szinten gyorsult. Motort cseréltem, ami jó volt, de most kezdtem egy kicsit tolni neki, nem vészesen ,de kicsit örülni akartam volna, hogy nem egy átlag autót vettem. stb stb.
Most már egy utolsó próbálkozás részemről hogy megjavíttassam, de már nem tudok többet rákölteni. Jó lenne valaki, aki tud egy viszonylag olcsó szerelőt, aki jó is. Nem várom el, hogy ingyen csinálja valaki, mert én is pénből élek, de 500 e. Ft. ráköltés után kész vagyok.



1. ez van ha az ember ingyen akar (szaréhugyé) autót venni
2. valószínű tesztre beraktak egy jó alkatrészt, mikor érte mentél meg kivették. legalább elmondta volna, mivel van baja.
3. E39-ből nagyon nehéz kifogni jót, sokat mennek főleg a dízelek, és agyon használják.
4. mivel írod, hogy már 500ezret ráköltöttél, azaz az autó árát, tehát 500ezer körül vetted, és így 1 millánál jársz, akkor jobb lett volna, 1,4 misi körül nézni, amire lehet nem kellett volna költened. azért ne akarjunk már BMW-t venni 1-es swift áron. még ha több a fenntartása akkor sem. sok fiatal ezért baxik rá, mert van egy kis pénze nyári munkából, aztán rögtön BMW-t akar mindegy milyen állapotó, de ócsó legyen, menőzni jó lesz. aztán meg jön a sírás, rívás. (ez nem neked szól)
5. igen a BMW-k ára nagyon lement, de nem a jóké. hanem azoké a szaroké, amiket nem tudnak eladni, mert sokan nem hülyék, így adják bagóért, csak valaki vigye már el. vannak mazochista emberek, akik megveszik, van kapcsolat alkatrészek után, és felújítják, de az is benne lesz a duplájába, mint amenniyért vette.


Pontosan így gondolom én is. Építkezünk, elfogyott a mani, az üzlet nem készült el, amit nyitni akartam, viszont a 18 éves daewoo kihalt alattam. 80-ért eladtam. Rg létemre beálltam építőiparba dolgozni, hogy legalább egy occsó bmw-t vegyek, ráfáztam. 3 hét alatt kigletteltem, kifestettem egy teljes házat, fél áron, hogy végre legyen egy régóta áhított bmw-m. Megismertem egy csávót Dunakeszin, összebarátkoztunk, megbeszéltük hogy majd együtt hozunk be autókat, stb. Elhittem neki, hogy szabin van ez meg az és azért nincs meg az autó 1-2 nap alatt. Aztán jöttek a hibák...
Tökéletesen igazad van. Most többet kaparok majd össze... Az a gondom, hogy ennek az asszony és az építkezés látta kárát, nem csak én, mert az én hibámért még csak én vagyok felelős, de egy f..sz miatt, aki eladta gerinc nélkül, szívtam ekkorát. Ha valakit érdekel szívesen megírom piv-be a nevét. Kár hogy nincs egy fekete lista, minden fórumon, könnyen ki lehetne szűrni az ilyeneket. Nem publikusan, csak pl. emilbe le lehetne kérni, akkor nem sért személyiségi jogokat, mert nem nyilvános, de mégis van.





Szerezz már valakitől egy belevaló motorvezérlőt egy próba erejéig... Nem kerül semmibe.

MattM325 Elküldve: 2014-04-03 12:04 Megvegyem? Vegyek ilyet?

duend írta: Hät mindegy, majd akkor irnak a többiek is, akiknek ebböl az idöszakbol van az autojuk a 3 vs. 4 kulcs kerdesben.


Úgy van, ahogy Yellow írja!!! Volt már nem egyszer téma, értsétek már meg, hogy 3db kulcs van 2003-tól!!!

MattM325 Elküldve: 2014-04-03 08:34 Gumiabroncs

anubisz írta: Valaki gumis nagyágyú, meg tudná mondani az Asymmetric gumikban nincs balos, jobbos ?
Már azért bátorkodom kérdezni, mert ugyan gumis szerelte fel, de így 1 év után most nézem, hogy Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 bal oldalon hátrafelé mutatnak a külső peremen levő minták ívei, a jobb oldalon,meg előre mutatnak,
Most ez kúrva magas nekem, ne má, hogy van olyan gumi,ahol másképp néz ki a bal,és a jobb oldal minta, már a kinézetbe se mindegy. Itt valami kurvára nem stimmel, Vagy az asymmetriához ez is hozzá tartozik, hogy bal oldalon, így, jobb oldalon úgy áll a minta?

Bal oldalon hátrafelé ível.


Jobb oldalon előre felé ível.




Én Continental Sportcontact 3-at vettem hátra, előre 5-t és mindegyiknél ugyan ez a helyzet mint nálad. Rá van írva, hogy melyik a külső és belső fele.

MattM325 Elküldve: 2014-04-02 15:11 Autóvásárlás

bbihari írta: Sziasztok!
Az E39-esről mi a véleményetek? Bővült a család, tehát E46-ról letetettem, mert kicsi (max, ha lenne egy full patika 325i, lehet elgondolkodnék rajta ). A Bora is kicsi, az E46 kb össz-vissz akkora (egyiknek nagyobb a tengelytáv, másiknak a csomagtartó). Tehát E39-et nézegetek, ezeket néztem ki:
525i
528i
520i
Persze aztán valószínű, hogy nem ezek lesznek, mert előbb el kell adni az enyémet. Ez lehet pár nap, de akár pár hónap is. Ha előbbi, akkor viszont jól jön a véleményetek. Melyiknek jobb a motorja, mit szóltok magához az autóhoz, stb?:

Jók az E39-ek, benzinesből főleg. Egy a lényeg, lehetőleg balesetmentest keress, 525i-től felfele. Az itt belinkelt első számú versenyzőt felejtsd el, mivel ezt belinkelted, erősen ajánlom, hogy vigyél magaddal hozzáértőt, lehetőleg BMW-s körökből, esetleg E39-es fórumról találsz vállalkozót. Sok sikert!

MattM325 Elküldve: 2014-04-02 08:06 Fóliázás

duend írta: Regi fönököm csinälta azt, (minden ablakon folia) hogy föuton kiintettek, ekkor ö egyböl lenyomta a ket elsö ablakot. (januär közepe, -10 fok volt, ho, latyak, stb...)
-Mondja a rendör, hogy huzza fel az ablakot, mert foliäs.
-Nem foliäs, es nem tudja, mert elromlott!
-Nem romlott el, hisz lättam, hogy fent volt!
-De-de, de ha nem hiszi, huzza fel maga!
-En nem nyulhatok be.
-Akkor ez bizony igy marad!
-En räerek, a müszakom csak este jär le!
-En is räerek...
Es ott älltak a minuszokban 25 percig mindannyian, de aztän a rendörök kaptak egy riasztäst, es muszäj volt elmenniük.
Volt, hogy parkoloban värtäk a rendörök, akkor egyszerüen nem indult el, mert ugye nem az elsö folia fent lete a tilos, hanem az azzal valo forgalomban reszvetel...


Nem tudom kinek hiányzik ez...

MattM325 Elküldve: 2014-04-01 23:11 Fóliázás

jons írta:
brutus20 írta:
Nagyjából egyforma árakkal mennek a fóliások (23 körül, ha csak a B oszloptól, A-tól 30 körül). Pl.: bestfólia, thomyfólia stb.


Én egy nagyon naiv gyermek vagyok azért kérdezek ilyeneket:
A vezető oldali fóliát hogy magyarázza meg az ember a rendőrnek. Még a leghalványabb is látszik szerintem, hogy nem oda való a szabályok szerint.


Legtöbb esetben szerintem sehogy, sokszor rá se bagóznak. Öt éve volt nekem is, másik autón ezért tudom. Egyébként rohadtul befolyásolja a kilátást.

MattM325 Elküldve: 2014-03-31 22:08 xenon próbléma.

ans777 írta:
ans777 írta:
MattM325 írta:
ans777 írta:
szicsu írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Üdv, xenon lámpával kapcsolatban lenne kérdésem.
Eléggé furán viselkedik mostanában. Mikor elindítom az autót, megvan a lentről felfele mozgatás és beáll a helyére a xenon, de azt veszem észre, h nagyon lefele világít.
Azonban ez nem állandó, van amikor teljesen jó a szög, és van amikor túlságosan lefele világít.
Itt találtam valakit, akinek pontosan ez a baja, elolvasva, mintha csak az én lámpámról beszélne..
http://www.bimmerwerkz.com/for...69301.html

Tudom, hogy felnyitva a motorháztetőt a lámpáknál van egy kis tekerő, amivel lehet szabályozni a lámpa fényének szögét. Meg is csináltam, beállítottam úgy, h jó legyen. Aztán elindulok és nemsokára azt veszem észre, h megint lefele világít, szemmel láthatóan lejjebb mászik, mint amit én állítottam be neki manuálisan.
Kerestem egy videót youtube-on, na kb. én is ezt látom, gondolom ez nem annyira normális.
https://www.youtube.com/watch?v=Fc94qZQRS2k

Ötlet/tanács, hogy mi lehet ez, hogy deríthetném ki, h miféle baja van?

Ja és még egy kérdés, azt a tekerőt lehet tekerni kézzel is, és lehet bele dugni csavarhúzót és azzal is állítani. Na most e két művelet között van bármiféle különbség?
Köszönöm előre!



nem azzal lesz probléma...
hanem van elől és hátul a lengőkarokon, egy szenzor, ami vezérli a magasságot. ha megpakolod az autót, akkor az érzékeli és lentebb állít. tehát valamelyik szenzor halt meg, vagy csúszott szét, stb.

Nekem is ue.volt a jelenség.Nem a potméter halt meg,csak ami a lengőkart összeköti a potival,az a rudazat hullott szét...


Köszi a válaszokat!
Segítenétek abban, h hogy derítsem ki, h most nekem mi a rossz? Valamint honnan tudnék hozzá rendelni alkatrészt, akár a szenzorról vagy amit Szicsu írt, h neki gond volt.
Köszönöm


Elsőnek állapítsd meg a hibát, jobb hátsó lengőkaron van egy szenzor, ott nézd meg nincs-e eltörve a pálca. Utána jobb első kerék leszed, lengőkarnál szintén ott a szenzor, ha ez sincs eltörve lekötöd a "stabpálcát" és felkapcsolt világítással finoman, fél centiket mozgasd meg le-föl. Ha nem szintez valószínű az a baja, de kábelszakadást mérd ki előtte.


Köszi!


Sziasztok, itt vagyok újra, még egy kis segítségért, tanácsért. Szóval ott hagytuk abba, hogy furcsán viselkedik a xenon lámpán, van amikor lefele világít. Nem játszottam vele túl sokat, inkább elvittem egy autó villamossági szereldébe. Ott közölték, h igen, láttak már ilyet, gyakori, típushiba stb stb. Rádugták számítógépre, konkréten ilyen hiba nem szerepelt benne, ami arra utalna, h rossz lenne bármi is a xenon szint érzékelőjével. Volt viszont egy csomó hiba, ami még az autó múltjáról maradt vissza, elektronikai hibakódok, ezeket mindet törölte. Megnézte az első szenzort, "szemre", azt mondta, h az szerinte rendben van. Azért sem ugrott neki túlságosan, mert azt mondta, h most annyit fog csinálni, h minden hibát töröl és ha ezek után is előjön a lefelé állító xenon jelenség, és akkor újra megnézik számítógéppel, h generált e bármilyen hibát.
Mondtam neki, h hátul is van érzékelő, de ő azt mondta, h az enyémben nincs. :
Szerintem ezt onnan mondhatta, h a számítógépén (Delphi DS 150E progival) nem látott semmi olyat, ami hátsó szenzorra utalna. Én kicsit erősködtem, majd értetlenkedve mondtam, h oké. Azt mondta, h használjam, utána tüzetesebben megvizsgálják, h mi lehet, de azt mondták láttak már olyat, h minden hiba törlés után, megjavult az ilyesmi dolog.

Na most, természetesen használtam, és sokáig tök jó is volt, örültem is neki, de egy 1 órás esti utam során, kb. 10km után újra azt vettem észre, h nem látok semmit előre, mert magam elé világítok. Remek. Másnap este újra beültem, a xenon tökéletes irányban előre világít, mentem velem 5-6km-t és igazából a hiba most nem nagyon jelentkezik. Tuti szivat engem, mert midig akkor romlik el, ha hosszabb távra kell mennem este.

Na, de a lényeg, h vissza fogom vinni, és miben segíthetek én nekik ebben, h minél előbb meglegyen az autó, valamint szerintetek, ha meghal valamelyik érzékelő, akkor annak benne kell lennie, mint hibakódnak? Bármilyen módon is megy tönkre?
Pl., amit írt Szicsu, h neki mi volt a baja, ("lengőkart összeköti a potival,az a rudazat hullott szét."), ilyen hibát jelezhet a szoftver? Csak mert nagyon fura nekem, h nagyon ritkán jön elő a hiba. Ezek tudatában (nem generált hibakódot és ritkán jön elő), van még vmi jó ötletetek?

Köszönöm szépen!





Szia!

Először is, ezt a helyet felejtsd el, főleg a Delphi maradjon a Renaultoknak.
Hibát nekem sem jelzett, általában akárhányszor emelőn volt az autó utána működött valamennyire egy darabig aztán megint kampo. Lesz ott hátul is egy, ne aggódj.
Egyébként milyen hibát akarnak törölni, mikor nem is volt hiba?
Ha mindenképp oda akarsz visszamenni, pl. haver vagy valami, akkor adj a kezükbe egy multimétert. A korábban leírtakat megcsinálhatnád TE magad is, leszeded a kereket, utána 2db 10-es csavar a hátsót ellenőrizheted aláfekve is, 40 percnél nem több, de ha cseréltél már kereket, akkor kényelmesen 25 perc.

MattM325 Elküldve: 2014-03-31 21:54 Pillanatnyi üzemanyag ellátási hiba ( sárga hibalámpaval)

Danika87 írta: Helló mindenki.
Tudnátok segíteni!! Olyan gondom van az ac-pumpával, hogy valamiért nem kap áramot. A pumpa aksira kötve működik, relét már cseréltem (tűzfalon a 3 darabból a jobboldali, remélem) és mégsem történik semmi. A kocsin gyújtáselosztó fedél lett cserélve, be lett indítva kb 3 percig járt szépen, azóta nem jó. 89-es 316i e30 ról volna szó.
Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném.


Trükkös. Kérdezd meg mrdanit a "mi lehet a baj" részlegről, neki is ugyan ez a gondja, biztos jutott már valamire.

MattM325 Elküldve: 2014-03-30 12:14 Polír

[quote="jons"]
MattM325 írta:
Tényleg szépek a munkáid, látom alaposan beleástad magad a szakágba.
Múlt héten azt mondta nekem valaki, hogy polírt követő kb. 1-1,5 év múlva előjönnek a hologrammok. Ez igaz lehet?


Nem igaz.
Ha megnézed a leírást amit készítettem, akkor az első fázis végén a durvázás után jelenik meg a hologram és a második fázis végéig meg is marad. De el lehet fedni wax-szal. Így a polírozás kész van 1,5-2 óra alatt, a 6 óra helyett. Egyszóval, ha rendesen odafigyelve csinálják a polírt, akkor nem lesz hologramos akkor sem, ha a wax már nincs a kocsin.

Köszönöm.
A cikked nagyon jó lett és tanulságos!


MattM325 Elküldve: 2014-03-28 15:43 Motorolaj

YELLOW írta:
szicsu írta:
Pocses írta:
YELLOW írta: köhöm...





tudom tudom, vagy az olaj beszállító ugyanaz és más cimke kerül rá, vagy ugyanaz a doboz beszállító


1-es 3-as versenyzőt már vettem. Miről beszélünk??? Nevetséges...
Műszakvezetőm neje 7 évig mol kúton dolgozott, mesélte az extra benya annyiban különbözik, hogy az adalék más benne ezért más a színe, de ennyi! Semmi pluszt nem ad. De aranyáron mérték az adalékot, vigyáztak is rá rendesen. Gondolom a legtöbb olajjal is így lehet.


Az utolsó kakukktojás...Abba biztos más olaj van...


persze más olaj én márkára gondoltam. mert ugye ha azt veszem alapul, amikor festékgyárban dolgoztam, hogy ugyanaz az anyag ment ugyanolyan dobozba, csak a cimke volt más, meg a márkajelzés. viszont volt olyan is, hogy ugyanaz a doboz más márka, de az anyag is más volt, más összetevőkvők, más receptúra alapján készültek. meg ugye valószínű azt a dobozt más festékipari cég is megkapta, cak mondju más szitázással, vagy más matricával.
igazából arra akartam utalni, hogy mondják a BMW olaj, az castrol, akkor valószínű a többi is, tehát a castrolnál csomagolják, viszont a castrol palettáján is van külön BMW-nek és Ford-nak szánt olaj, ez rá is van írva a dobozra. vagy van egy cég, ami kitudja mi, ami ilyen OEM olajokat csomagol, csak épp nem tudjuk melyik ez a cég, és pontosan milyen olaj.


GM=>FORD=>BMW